Altijd kwalitatief

Wederom keukenwrapservice ingeschakelt, dit keer voor onze bijkeuken. Eerder hadden ze onze ‘gewone’ keuken al gewrapt naar grote tevredenheid. Zowel bij het inmeten en kleurkiezen waarbij ze altijd thuis langs komen wordt uitgebreid de tijd voor je genomen, net als bij het wrappen van de keuken zelf. Beide keukens zien er weer fenomenaal uit door dit fantastische bedrijf. Wij zijn nu helemaal voorzien maar zouden anders zeker weer terugkomen! Oftewel, een dikke aanrader als je het ons vraagt.

Vlotte service, net resultaat

Soepel verloop van aanvraag tot uitvoer van de wrap. Prettige mensen om over de vloer te hebben die hun vaak goed verstaan.

5 sterren bedrijf

Dit is zeker een topbedrijf. Direct een goed gevoel vanaf de eerste email en het vrijblijvende gesprek dat daarop volgde. En dat goede gevoel is niet meer weggegaan. De jongens die langskwamen voor het wrappen zijn vakmensen en hebben perfect werk geleverd. Echt topniveau dit! Enorm bedankt.

• Uitvoering

Wat kan ik zeggen… het is gewoon super mooi gedaan. Heel erg tevreden met de keuken en een aanrader

Strak resultaat

Strak resultaat. Klaar in een dag zoals beloofd

• Uitvoering

Geweldige service. Snel, goed en professioneel.

Supersnel en precies

In zo’n 6 uren tijd werd door 3 zeer professionele en super aardige vaklui mijn keuken gewrapt met zo’n 20 kastjes en nog wat zij vlakken. Ondanks de snelheid is alles super netjes en precies afgewerkt. Chapeau, echt heel blij mee!!

Topbedrijf

Goed geregeld van a tot z. Fijn en snel in communicatie, nette prijs, super bekwaam en gezellig team. Topresultaat, alles perfect in de afwerking. Zeer ruime keuze ook aan folies en komen vrijblijvend langs van te voren en nemen uitgebreid de tijd. Heel blij met mijn keuze voor dit bedrijf.

Aanrader

Goed werk geleverd, zeker een aanrader

Amazing

Great company with an amazing eye for detail. Also excellent communication. Very pleased with how it looks. Would totally recommend this company.

• Uitvoering

Goed werk en goede service

De keuken is naar onze tevredenheid gewrapt. Het ziet er super uit. Enkele hele kleine schoonheidsfoutjes werden 3 dagen later alsnog glad gestreken en nu is alles helemaal super. Goede service dus

Topbedrijf

Uitstekend adres voor het laten wrappen van je keuken. Wij zijn zeer content met het resultaat.

Gigantisch mooi geworden!

Ontzettend blij met onze eigenlijk nieuwe keuken. Super professioneel van begin tot eind en het resultaat is nog mooier dan verwacht.. Prachtig afgewerkt, de kleurkeuze was spannend maar heeft erg mooi uitgepakt. De keuken is compleet nieuw leven in geblazen door een super team!

geen aanrader !!

keuken laten wrappen, was een kader keuken dus niet makkelijk, maar het ging ook niet makkelijk, diverse deuren over elkaar geplakt, vier keer terug geweest, dus in een dag een nieuwe keuken ging voor ons niet op, jammer voor ons zeker niet positief.....dus geen aanrader

• Uitvoering

Wat een fijn bedrijf is dit! Jordy nam in een gesprek aan huis alle tijd om de opties te bespreken. Ook de communicatie daarna verliep probleemloos en geen vraag was teveel. De prettige vakmensen hebben prachtig werk geleverd; de keuken is onherkenbaar en ziet er weer uit als nieuw. Zeker een aanrader dus! Bedankt Keukenwrapservice!

Geweldig resultaat

Prachtig en professioneel aangebrachte wrap, door zeer vriendelijke werknemer. Ook communicatie met eigenaar was heel prettig. Aanrader!

Nog mooier dan gedacht!

We waren erg benieuwd en vol verwachting en deze is zeker overtroffen! Wauw wat is het mooi geworden!

Fantastisch!

Onze 58 jaar oude keuken was een uitdaging! Bovendien een ooit op maat gemaakte keuken met geen enkele rechte hoek of gelijk kastje. Het resultaat is fantastisch geworden. We zijn heel blij dat we voor keukenwrapservice hebben gekozen. Bekwaam en vriendelijk personeel een absolute aanrader!

Waanzinnig!!

Waanzinnig is de keuken geworden. Gewrapt door absolute toppers! Alles zeer goed geregeld en uitgevoerd.

• Uitvoering

Mooi resultaat. Wel moest er een week of twee later weer een wrapper terug komen om wat kleine dingen te verbeteren… Dat werd overigens goed opgelost en redelijk snel geregeld. Het is mooi geworden uiteindelijk

Aanrader

Alles verliep soepel en prettig en de keuken ks erg mooi geworden

Tevreden!

Keuken is mooi geworden dus tevreden! Enige minpunt is dat de offerte niet binnen een dag binnen was zoals op de site aangegeven, maar dat kan gebeuren natuurlijk.

Uitmuntend resultaat

De keuken is kortweg uitmuntend gewrapt. Er zit een prachtig nieuw jasje om de keuken en de afwerking is uitstekend gedaan.

• Uitvoering

Wij bevelen dit bedrijf aan

We hebben een goede keuze gemaakt door voor dit bedrijf te kiezen, een aanrader dus. Het is erg mooi geworden, foutloos afgewerkt, vlot contact en aardige mensen. Konden ook vrij snel terecht

Vakmensen!

Wat een professionele vakmensen! Super goed gedaan!

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.