Schitterende wrap

Enkele weken geleden hebben we onze keuken laten wrappen. Onze reactie was: wayw wat schitterend is dit zeg! Ook van vrienden en familie die over de vloer kwamen ontvingen we super leuke reacties. De kleur klopt maar ook belangrijk: de afwerking en alle details kloppen. Super bedankt!!

Vlot en netjes

Keuken kon al snel worden gewrapt en dit is absoluut naar behoren uitgevoerd. Resultaat is mooier dan we van te voren hadden gedacht. Daarnaast erg prettig contact vooraf.

Als nieuw

Lang getwijfeld over een nieuwe keuken of wrappen maar het prijsverschil was te groot dus toch gekozen voor wrappen. Geen seconde spijt gehad want wat hebben ze er iets moois van gemaakr zeg. Echt fantastisch

Naar tevredenheid gewrapt

Prettig en fatsoenlijk bedrijf. Keuken is mooi opgeknapt.

• Uitvoering

Top bedrijf, bedankt voor de goede service!

Vlekkeloze ervaring

Alles verliep perfect. Makkelijk contact, konden redelijk snel terecht, snel en leuk team die er een hele mooie keuken van hebben gemaakt

Keurige wrap

Keuken is keurig en naar behoren gewrapt. Wij zijn er erg blij mee

Super!!

Ik plaats niet snel reviews maar wat is het mooi geworden!! Alle lof naar dit fantastische bedrijf en professionele team. De keuken is onherkenbaar mooi geworden!

Al met al tevreden

Goed bedrijf. Zijn goed in het netjes wrappen van keukens. Wel duurde het een aantal dagen voor ik een offerte had. Terwijl op de website stond binnen 1 dag. En ook het contact daarna duurde soms wat lang. Maar op de wrap zelf is zeker niets aan te merken, dus tevreden.

Echt top

Hele positieve ervaring, geweldig bedrijf en top resultaat!

Aanrader

Dit bedrijf heeft goed werk geleverd. Het resultaat mag er zijn. Met 3 man hebben ze de hele dag hard gewerkt. Wel moesten een van de jongens de volgende ochtend nog een paar uur terugkomen om het af te maken. Dat was niet het plan en dus even onhandig qua werk. Maar gezien de grote van de keuken kan dat een keer gebeuren.

Boven verwachting!

Nog mooier dan gehoopt! Ontzettend bedankt en ga zo door!

• Uitvoering

Afspraak was snel gemaakt, een maand later werd onze keuken gewrapt naar tevredenheid.

Top top top

Erg mooi werk verricht in onze keuken. Snel, betaalbaar en keuken als nieuw. Hele vriendelijke mensen ook. Top dus!!

• Uitvoering

Genieten van de nieuwe keuken

Blij met het resultaat, onze keuken is een open keuken dus heeft veel invloed op de leefruimte. Wij genieten er iedere keer van als we ‘m zien. Twee hoekjes lieten los maar dit werd binnen een week opgelost en het zit er nu super strak op.

Fijn bedrijf

De keuken is erg mooi geworden en het team achter dit bedrijf is ontzettend fijn om contact mee te hebben. Bij dit bedrijf weten ze heel goed wat ze doen en dit is in alles terug te zien. Wij raden dit bedrijf dan ook zeker aan.

• Uitvoering

Very happy with the result

Couldn’t been happier! The result looks amazing. Very professional team and great guys to have around.

• Uitvoering

Van begin tot eind een onberispelijke ervaring met dit bedrijf. Van het eerste mailcontact tot de intake en het eindproduct.

Keurig

Alles is naar grote tevredenheid gewrapt

Super goede service

Keuken is super mooi geworden. Waren een klein detail vergeten en kwamen binnen een week even langs om het op te lossen dus top

Super mooie keuken geworden

De keuken ziet er weer super mooi uit nadat de mannen aan de slag zijn geweest. Vriendelijke gasten die netjes werken en een erg mooie keuken hebben opgeleverd.

Heel tevreden

De keuken is zorgvuldig gewrapt en ziet er heel goed uit. Een hoekje liet los en dit is 2 dagen later direct hersteld. Goed opgelost en nu helemaal naar wens.

Altijd kwalitatief

Wederom keukenwrapservice ingeschakelt, dit keer voor onze bijkeuken. Eerder hadden ze onze ‘gewone’ keuken al gewrapt naar grote tevredenheid. Zowel bij het inmeten en kleurkiezen waarbij ze altijd thuis langs komen wordt uitgebreid de tijd voor je genomen, net als bij het wrappen van de keuken zelf. Beide keukens zien er weer fenomenaal uit door dit fantastische bedrijf. Wij zijn nu helemaal voorzien maar zouden anders zeker weer terugkomen! Oftewel, een dikke aanrader als je het ons vraagt.

Vlotte service, net resultaat

Soepel verloop van aanvraag tot uitvoer van de wrap. Prettige mensen om over de vloer te hebben die hun vaak goed verstaan.

5 sterren bedrijf

Dit is zeker een topbedrijf. Direct een goed gevoel vanaf de eerste email en het vrijblijvende gesprek dat daarop volgde. En dat goede gevoel is niet meer weggegaan. De jongens die langskwamen voor het wrappen zijn vakmensen en hebben perfect werk geleverd. Echt topniveau dit! Enorm bedankt.

Noorderdwarsvaart 215

9201KK Drachten

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.