Uitmuntend resultaat

De keuken is kortweg uitmuntend gewrapt. Er zit een prachtig nieuw jasje om de keuken en de afwerking is uitstekend gedaan.

• Uitvoering

Wij bevelen dit bedrijf aan

We hebben een goede keuze gemaakt door voor dit bedrijf te kiezen, een aanrader dus. Het is erg mooi geworden, foutloos afgewerkt, vlot contact en aardige mensen. Konden ook vrij snel terecht

Vakmensen!

Wat een professionele vakmensen! Super goed gedaan!

Wat een geweldige oplossing

Voor een fractie van se prijs van een nieuwe keuken, geweldig! De keuken is als nieuw..

Snel, betaalbaar en keurig

Onze saaie keuken ziet er weer helemaal opgefrist uit.

Mooie oplossing

Onlangs verhuizing gehad, keuken kleur viel niet in de smaak. Een nieuwe keuken is toch erg prijzig dus hebben we het hier laten wrappen. Een goede oplossing en de keuken is nu mooi in de de donkerblauwe kleur die we graag wilden. Oorspronkelijke afspraak werd helaas verplaatst maar een week later konden ze alsnog bij ons terecht, dus tevreden.

Mooi.

De keuken is erg mooi geworden. Ook vlot in communicatie en nette prijs. Bedankt.

Waanzinnig!

Helemaal perfect geworden. Precies wat we voor ogen hadden. Heel nauwkeurig gewerkt en de tijd genomen. Degelijke prijs en we konden snel terecht. Wij zijn blij en tevreden!!

• Uitvoering

Ontzettend gaaf om te horen Louise, bedankt voor de fijne review!

Toppers

Topwerk geleverd jongens! Ga zo door

• Uitvoering

gaan we zeker doen Jamal, bedankt!

Snel, goed, netjes en professioneel. Super mooi geworden.

• Uitvoering

Super om te horen Remy, dank voor het schrijven van een review!

Fantastisch bedrijf!

Super professioneel, goed in communicatie, bekwame vakmensen en een waanzinnig resultaat!

• Uitvoering

Top om te horen Jan, bedankt voor de beoordeling!

De keuken is naar grote tevredenheid gewrapt. Het ziet er prachtig uit en wij zijn erg blij met de nieuwe kleur en goede communicatie tijdens het voortraject. Wel moesten ze nog een keer terugkomen omdat de bij hun bestelde nieuwe grepen niet tijdig waren geleverd, hierdoor zaten we een aantal dagen zonder grepen op de deurtjes. Vandaar helaas geen 10. Verder wel echt top hoor! Erg mooi geworden.

• Uitvoering

Dank voor het beschrijven van je ervaring Carla, fijn dat het naar wens is!

Top gedaan. Mooi geworden jongens!

• Uitvoering

Fijn om te horen Froukje, bedankt!

Snel, goed en professioneel

Ik kan uitsluitend positief zijn, het is erg mooi geworden en er is keurig gewerkt door leuke en vriendelijke gasten. De keuken is als nieuw en we konden snel terecht:

• Uitvoering

Bedankt voor de mooie review Paula!

Heel netjes

Heel netjes en naar grote tevredenheid gewrapt

• Uitvoering

Super fijn Sebastiaan, bedankt voor de beoordeling!

Professionals

Het was lastig kiezen uit de verschillende bedrijven die wrappen aanbieden omdat ik ook vaak slechte dingen had gehoord over de kwaliteit van het wrappen, zoals bij onze overburen. Na lang orienteren gekozen voor keukenwrapservice en ik had niet beter kunnen wensen. Ware professionals die de keuken ontzettend nauwkeurig hebben afgewerkt en daar alle tijd voor hebben genomen. Ook de communicatie verliep vlot en de werknemers zijn super aardig en behulpzaam. Het resultaat is als een gloednieuwe keuken, werkelijk schitterend. Ik raad dit bedrijf dan ook absoluut aan!

• Uitvoering

Wat gigantisch fijn om te horen Liselotte! Leuk dat we het hebben waargemaakt en we wensen je enorm veel plezier met de nieuw gewrapte keuken!

Keuken weer als nieuw!

Binnen 2 weken na 1e contact hadden wij een keuken als nieuw. Goede communicatie, prettige bescheiden mannen die de keuken kwamen wrappen.

• Uitvoering

Bedankt voor het beschrijven van je ervaring met ons Irene!

vanaf eerste contact t/m plaatsen alles perfect verlopen volgens afspraak! Aanrader!

• Uitvoering

Super fijn om te horen Rene, bedankt voor de review!

Heel fijn bedrijf

Een fijn bedrijf om mee samen te werken. Na mijn aanvraag via de website kon Jordy 2 dagen later al langs komen om de keuken persoonlijk te komen bekijken en alles met ons door te nemen. Ondanks het grote formaat van onze keuken konden ze zo'n 1,5 week daarna de keuken binnen een dag af krijgen door 3 fantastische wrappers. Die overigens super vriendelijk waren en hard werkten. De keuken is helemaal naar wens geworden, echt een wonderschoon resultaat. Er is super netjes gewerkt en de keuken ziet er prachtig uit in de aangebrachte wrap. Werkelijk fantastisch.

• Uitvoering

Bedankt voor deze uitgebreide beschrijving van je ervaring met ons Marijke, dit waarderen wij ontzettend!

Ik kan kort zijn: het is simpelweg perfect gewrapt. Alle details kloppen en de kleur komt geweldig tot zijn recht. Vaklui!

• Uitvoering

Bedankt voor de review Sander, erg leuk om te lezen!

Keuken weer als nieuw!

Op vakkundige wijze is onze 12 jaar oude keuken gewrapt, waardoor hij er weer als nieuw uitziet. De communicatie met Keukenwrapservice.nl verliep goed. Er werd vlot doorgepakt met een aantrekkelijke offerte, waardoor onze keuken binnen afzienbare tijd gewrapt kon worden. We zijn er heel blij mee!

• Uitvoering

Bedankt voor deze uitgebreide beschrijving van je ervaring met ons Astrid, veel plezier met de nieuw gewrapte keuken!

Aanrader

De oeuken is tot in de details keurig gewrapped. Tussen de vele wrapbedrijven die te vinden zijn is dit een absolute aanrader. Professioneel , vaardig en erg sympathiek.

• Uitvoering

Goed om te horen Kim, bedankt voor de review!

Onze keuken is naar grote tevredenheid gewrapt.

• Uitvoering

Geweldig Nynke, daar doen wij het voor. Bedankt voor de beoordeling!

Uitstekende ervarinng

Vandaag is onze keuken gewrapt. Met als resultaat: een als nieuwe keuken met een fantastische uitstraling. Mede door Ahmed en Sandra is onze keuken een plaatje geworden Zelfs Jan kwam nog even langs. Kortom een bedrijf dat we bij iedereen aan zullen bevelen. Geppy en Wim Abbing. Musselkanaal.

• Uitvoering

Wij worden enorm blij van dit soort reviews Geppy en Wim, ik heb de complimenten ook doorgegeven aan de desbetreffende wrappers. Bedankt voor deze mooie review!

Fantastisch resultaat, zorgvuldig EN snelle levering

De frontjes van de keuken in mijn nieuwe huis zouden zeker aanleiding geven tot irritatie op termijn. Binnen no time had ik een offerte, werd er opgemeten en een datum gepland voor de uitvoering. De medewerkers van Keukenwrapservice zagen kans om de keuken nog voor de verhuizing van een nieuwe look te voorzien. Ik ben superblij met de kwaliteit van jullie werk!

• Uitvoering

Onze klanten snel van dienst kunnen zijn vinden wij erg belangrijk Karen, fijn dat dit gewaardeerd wordt. En natuurlijk bedankt voor al deze mooie woorden!

Noorderdwarsvaart 215 9201KK Drachten

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.