Prachtige stoelen en fijne service

Veel winkels waren eerder dit jaar gesloten voor bezoekers ivm corona. Maar jullie zijn bij ons thuis langs gekomen met verschillende modellen stoelen. De keuze was snel gemaakt. Da’s nog eens service! Ontzettend blij met onze nieuwe eetkamerstoelen, top!

Top product en top service

Geweldig...korte lijntjes snel antwoord!!

Kunstwerk!!

Zeer prettig en vriendelijk geholpen in de winkel. Er werd alle tijd voor ons genomen. Aflevering van de zeer zware en bijzondere boomstamtafel is goed gegaan. Wij hebben nu een kunstwerk in huis!

Mooi duurt het langst

We hebben wat geduld moeten beoefenen, maar het is Rob en zijn team gelukt om tijdens de Coronapandemie een tuinbank te leveren in Frankrijk. De kwaliteit is prachtig en de bank past precies op de plek waarvoor hij gemaakt is. Het was het wachten meer dan waard!

kwaliteit!

Anderhalf jaar geleden een Teakhouten tafel laten maken en afgelopen maand een zelf ontworpen Teakhouten salontafel laten maken door NietZomaarHout. Beide perfect en naar 100% tevredenheid gemaakt en geleverd. Dank Rob & vader Rob!

Top service, prachtige producten

Wij hebben een tafel laten maken bij niet zomaar hout. Ze dachten goed met ons mee. Ze denken echt met je mee, nemen de tijd voor je, ze luisteren goed en ze begrepen direct in wat ik bedoelde. Resultaat een werkelijk prachtige tafel van heel oud eikenhout. We krijgen zo veel complimenten van mensen die onze tafel zien! En elke dag zien we weer wat nieuws in onze prachtige doorleefde tafel. De bezorging ging ook prima. Een vriendelijke man kwam de tafel brengen en hielp ons om de tafel zorgvuldig op te slaan tot onze serre klaar was. Wij zijn erg tevreden in ieder geval!

Goeie service

Goede ervaring door klantvriendelijke meedenken. Na misverstand over de prijs namen ze volledige verantwoordelijkheid, zeer klantgericht. Mooie stoelen en bank nu in huis staan!

prachtige tafel

mooie tafel "banda" gekocht precies in de gewenste maat; alleen de metalen chroomkleurige strip was niet wat we zochten, maar het was geen probleem deze te vervangen door een zwarte strip.

Komt na wat ze beloven!

Mooie hoekbank, tafel en twee stoelen besteld. Geleverd volgens afspraak. Heel blij mee.

Beste Rob, dank voor de geweldige tafel. Ik ben er erg blij mee. Ook dank aan je vader voor het vrie

Het was prettig rondkijken in de showroom en ik kreeg goed advies over de tafel die ik voor ogen had. Die werd 10 weken later geleverd, precies zoals verwacht en ik ben er erg blij mee, Goede kwaliteit, prima design tegen een faire prijs. Ik schrijf niet vaak een recensie, maar het is echt verdiend en doe het met plezier.

Mooie producten en geweldige service

Wij hebben een eettafel en stoelen besteld. Ze hebben erg mooie producten en er werd vooral heel goed geluisterd naar onze wensen. Enorme waardering voor de tijd die genomen werd om ons van het juiste advies te voorzien. Dat maakt echt het verschil met andere zaken. Levering ook heel netjes. Hier komen wij zeker nog eens terug.

Goede service van begin tot eind! Er is goed mee gedacht en ze zijn bereidt iets extra’s voor je te doen. Resultaat is top van de hoekbank gecombineerd met een nieuwe metalen v poot voor de boomstam tafel. De u poten moesten vervangen worden om goed door te kunnen schuiven rondom de tafel.

Alles prima geregeld en netjes afgeleverd.

Goede en mooie producten. Wel wat lange levertijd

Professioneel

Nogmaals dank voor deze prachtige boomstamtafel en voor de professionele gang van zaken. Alles verliep volgens afspraak ... zowel wat betreft prijs, leveringstermijn en kwaliteit. Het resultaat mag er zijn ! Het was zeer aangenaam om met jullie samen te werken. Anne en Rik

Zeer goede service, prachtige kwaliteit.

Wij hebben bij niet zomaar hout stoelen samengesteld in verschillende kleuren leer en stof. Het meedenken en de service was al die tijd zeer fijn en goed. Inmiddels zitten wij op heerlijke eetkamerstoelen, barstoelen en loungestoelen en zijn wij erg tevreden over de kwaliteit en levering. We zullen niet zomaar hout zeker aanbevelen!

Fantastische stoelen geleverd volgens afspraak. Perfect behandeld. Komen wij zeker nog een keer terug!

Zéér tevreden perfecte kwaliteit en service

Wij zagen de tafel en stoelen op foto en besloten contact op te nemen met de firma . Daar wij in het zuiden van Frankrijk wonen dachten wij dat het wellicht een probleem zou zijn om de tafel en stoelen hier te krijgen . Niets was minder waar , alles werd perfect geregeld en opgestuurd , goed verpakt en binnen de kortst mogelijke tijd en dat in de coronatijden , awel chapeau . Wij zijn alvast heel heel tevreden! Wij wensen Rob en de firma nog heel veel succes

We zijn erg tevreden en blij met het nieuwe bankje!

Al lang waren we opzoek naar een bepaald type bankje (Dolly), met name wilde we deze even uittesten, en dat kon bij NietZomaarHout. Er werd tijd voor ons genomen en konden al onze vragen bij hem kwijt. Ook heeft het bedrijf meegedacht met de kleur keuze, icm andere meubels die we thuis hadden. Toen eenmaal de kleur duidelijk was, was het wachten op het bankje. De levertijd had voor ons iets sneller gemogen, maar de communicatie was duidelijk rondom het aflevermoment. Levering was prima op tijd en de bank was trouwens erg goed ingepakt, Top service! Nu staat hij mooi in onze keuken en we zijn erg tevreden en blij met het nieuwe bankje! Bedankt voor alles! Ik wens je het allerbeste toe, ook in deze rare (corona)tijden.

Goed opgelost

In juli een eettafel uitgezocht. Notenhout blank gelakt met boomstam zijkanten. Begin oktober kreeg ik een bericht dat de tafel geleverd zou worden. Ja daar zat ik op te wachten want de stoelen waren al binnen. Wij hadden ook twee balken van hetzelfde hout besteld om daar een lamp voor boven de tafel van te maken. Toen deze balken in de kamer werden gelegd, vond ik de kleur wat donker. Dus een hoekje opengemaakt en daar zag ik het. Het was donker gelakt. Ohjee, dat soort meubels hebben wij nu en dat willen wij niet meer. Dus de tafel nog even gecontroleerd en helaas ook die had dezelfde kleur. Tafel terug en een paar weken wachten. Na een aantal weken kregen wij weer een bericht dat de tafel geleverd kon worden. En dit keer was het zoals het besteld was. Netjes opgelost en goede kwaliteit. Ook het onderstel van de tafel is mooi geworden.

Uitstekende ervaring

Veel soortgelijk stoelen gezien maar deze sprongen er uit het wachten werd dan ook beloond met de gezellige levering van prachtige stoelen. Heel blij mee.

Erg tevreden na inmiddels mijn 2e tafel!

Nietzomaarhout levert perfecte kwaliteit. Heb inmiddels 2 tafels hier online besteld. Een was maatwerk. Daar hebben we telefonisch over overlegd en bij nietzomaarhout begrijpen ze precies wat je bedoelt. Een eettafel van online foto’s besteld. En het eindproduct komt precies overeen met de foto’s. Ben een tevreden klant!

Precies zoals we wilden

Tafel op maat gekregen, precies zoals we wilden. Het onderstel voor onder de tafel was niet standaard, maar werd wel voor ons gemaakt. Erg blij mee.

leuk bedrijf

mooie winkel alles mogelijk en een goede afhandeling

Ook zakelijk een goede keus

We hebben bij Nietzomaarhout onze vergaderruimten in laten richten met op maat gemaakte tafels en fantastische lederen stoelen. Top kwaliteit en service!

Fijn geholpen en super service

Wij hebben NietzomaarHout gevraagd of ze een bed konden maken van steigerhout. We hadden er al een aantal gezien bij verschillende winkels maar dat was het allemaal net niet. NietzomaarHout luisterde goed naar onze wensen en heeft een nette prijs neergelegd. De montage is perfect uitgevoerd en alles wat besproken was is ook zo geleverd. Als we in de toekomst meubels nodig hebben gaan we zeker terug naar niet ZomaarHout in Giessen!

Over NietZomaarHout

Bij NietZomaarHout kunt u terecht voor onder meer een exclusief assortiment Eiken tafels, eetkamerstoelen en maatwerk. Wij zorgen er samen met u voor dat u voortaan comfortabel kunt zitten aan een unieke tafel. In ons assortiment vindt u eettafels welke wij vaak geheel aan uw wensen aan kunnen passen. Mocht dit niet lukken, maken wij de tafel voor u op maat en naar wens. De unieke eetkamerstoelen welke wij aanbieden, kunt u op enkele na zelf samenstellen.