Mooie tafels en goede service.

Prachtige salon en eettafel. De salontafel vertoonde een vlek en werd keurig vervangen door een andere tafel. Blij mee! Vakmanschap!

Fijne zaak, gerund door een enthousiaste ondernemer. Denken mee en bieden veel opties en mogelijkheden. Maken werk van jouw wensen. Aan te raden als je op zoek bent naar mooie, unieke meubelen.

Samen met mijn vrouw de winkel bezocht voor een nieuwe eetkamer bank en stoelen, en een nieuwe hoekbank voor de woonkamer. Eerste indruk, prachtige ingerichte winkel met een fijn ontvangst. Juiste advies gekregen, en de juiste items gevonden voor onze woning! Al met al een echte aanrader om eens binnen te wippen!

Vertrouwd

Al 11 jaar klant bij Rob van NietZomaarHout. We hebben inmiddels al jaren een kast, dressoir en bed staan van deze winkel, die super bevallen. Nu een nieuwe kast en een bankstel gekocht. Top!

Pronkstuk in kamer

Heeft even geduurd voor levering,maar dan heb je ook wat. Echte eyecatcher in m’n woonkamer

Mooie spullen en goede service.

Duidelijke communicatie, vriendelijk personeel. Werd goed ingegaan op individuele wensen van ons. Goede service bij aflevering. Later werd ook nog gevraagd of alles naar wens was.

Eindelijk gevonden wat ik zocht

Jaren lang op zoek naar een kast, maar het was het allemaal net niet. Mijn idee op papier gezet en een complete maatwerk kast naar wens van Teak was het resultaat!

Onbetrouwbare club

Als je iets wil annuleren of als blijkt dat iets niet goed is, kan je je geld wel op je buik schrijven. Ik ben zwaar teleurgesteld en 1500 euro armer. Trap er niet in. Er zijn verschillende winkels die exact hetzelfde verkopen. Die paar euro korting die ze geven is het risico niet waard. -Nav de reactie van het bedrijf. De toezegging om het op te lossen is meermalen gedaan. Er is inderdaad contact geweest en er is voor de zoveelste keer verteld dat de betaling maandag of dinsdag zou zijn. Vervolgens kreeg ik een berichtje dat het woensdag geregeld zou worden. Helaas is dat wederom niet gebeurd. Dus, fijn dat er mooie kasten geleverd kunnen worden, echter als iets mis gaat ben je het haasje. 1500 euro is voor mij erg veel geld en ik heb dat meerdere malen aangegeven en ik ben diep teleurgesteld dat mensen zo onbetrouwbaar kunnen zijn. Ik heb een 14 dagen brief verzonden meer dan twee weken geleden, wat al niet nodig was achteraf. Er komt nu een incasso bureau bovenop. Ik hoop voor een ieder die wat uit heeft staan dat er geen financiële problemen zijn. -

Lang op moeten wachten maar dan heb je iets waar je heel blij mee bent

Een jaar geleden heb ik een Chinese kast besteld. Van tevoren werd er al wel verteld dat dit een hele tijd zou duren. En dat deed het, bijna een jaar. Kwam buitengewoon goed verpakt aan en bij het uitpakken werden we allemaal heel blij. De service is goed en correct.

Prachtige kast

We hebben een prachtige kast van deze winkel besteld en ontvangen. Er waren wat problemen met de levering van de externe leverancier maar deze winkel heeft zijn best gedaan mee te denken en ons tegemoet te komen. Heel blij met onze aankoop.

Beautiful furniture and excellent service !

After seeing the most beautiful coffee table in old European oak I contacted NietZomaarHout and they responded immediately and it was delivered within the dates I had requested even though my deadline was tight for the delivery. Thank you so much to the team for really going the extra mile and we are now enjoying our stunning coffee table .

Topkwaliteit

Echt alles is top aan dit bedrijf! Fijne service, snelle levering en super kwaliteit meubels. Vooral de ronde tafel met eikenhout is een topper! Prachtig dik blad met een stevige poot. Het is makkelijk schoon te maken wat erg fijn is met kinderen in huis.

Mooie bank, prima service!

Wij kregen goed advies bij het samenstellen van de bank. Op tijd geleverd volgens verwachting. We zijn erg blij met onze keuze.

Super mooie tafel

Gevonden wat ik zocht, en heel fijn geholpen

Op slag verliefd op een robuuste eiken tafel (onze knabbel tafel) leuk geholpen Ook een hele gezellige winkel

Alles netjes opgelost

Ik had te snel geoordeeld en binnen een uur hadden we oplossing voor de kast. Heel erg super gedaan en sorry voor de verwarring DUS zeker 5 sterren verdiend!

Niet optimaal

De betaling van mijn kant uit kon ik wat later doen en ze hielden de kast voor me vast. Maar helaas een afspraak maken na betaling was lastig. Eenmaal bij aflevering hadden ze maar 1 mannetje gestuurd en ik betaal aflever kosten en moest dus zelf mee helpen tillen om de kast naar binnen te krijgen door het raam. Uiteindelijk zat er geen deurvergrendeling bij die nog steeds niet is toegestuurd en krijg ik geen antwoord op de schade die op de kast zit. Ik bestel niet meer bij dit bedrijf.

Super blij met onze oud eiken tafel!! Super service ook!!

Heel erg blij met onze oud eiken tafel. Iedereen die bij ons binnenstapt wordt enthousiast. Ook de service was top! Bedankt Rob!!

Super mooie tafel en goede service.

Grote eiken tafel besteld. Goed contact gehad. Ook toen de tafel niet geleverd kon worden door een mankement is het netjes opgelost! Fijn en eerlijk bedrijf!

Een tafel van 3,5 meter, breedte 1.16 meter besteld

Een waanzinnig mooie tafel besteld en gekregen. Precies zoals besproken, op tijd en mooi afgewerkt. Denk erom deze tafel is uiteindelijk 350kg, het binnenzetten is wel een dingetje geweest.

Fijne winkel met goede service en kennis

Verkoper denkt goed mee. Mooie assortiment. Zeker de moeite van het bezoek waard.

Stunning cabinet

I am absolutely thrilled with my purchase. The craftsmanship is exquisite, with beautiful attention to detail. I love how quickly it arrived, and it has instantly become a stunning addition to my home décor. Highly recommend!

Toppie

Keurig geholpen. Meedenkend. Goede service!!

Eindelijk de eettafel gevonden die we al heel lang zoeken

We zijn al heel lang op zoek naar een opvallende eettafel van oud eikenhout. In eerste instantie in Duitse meubelzaken zonder succes. Daarna hebben we onze zoektocht uitgebreid naar Nederland. Ook daar vonden we na vele bezoeken aan grote en kleine meubelzaken niet wat we zochten, totdat we NietZomaarHout bezochten. Een prachtig klein meubelwinkeltje met unieke meubels. Daar vonden en kochten we de eettafel die we zochten. Zeer goede en vriendelijke service van Rob. Supersnelle levering naar Duitsland. We zijn erg blij dat we eindelijk de tafel hebben gevonden die we zochten.

Goede communicatie: snel & ter zake

't Was een plezier zaken te doen met NietZomaarHout. De foto's en beschrijvingen van de meubelstukken kwam perfect overeen met de meubels die geleverd werden.

Grote Kerkstraat 20

4261 BD Wijk en Aalburg

Over NietZomaarHout

Bij NietZomaarHout kunt u terecht voor onder meer een exclusief assortiment Eiken tafels, eetkamerstoelen en maatwerk. Wij zorgen er samen met u voor dat u voortaan comfortabel kunt zitten aan een unieke tafel. In ons assortiment vindt u eettafels welke wij vaak geheel aan uw wensen aan kunnen passen. Mocht dit niet lukken, maken wij de tafel voor u op maat en naar wens. De unieke eetkamerstoelen welke wij aanbieden, kunt u op enkele na zelf samenstellen.