Fijne winkel met goede service en kennis

Verkoper denkt goed mee. Mooie assortiment. Zeker de moeite van het bezoek waard.

Stunning cabinet

I am absolutely thrilled with my purchase. The craftsmanship is exquisite, with beautiful attention to detail. I love how quickly it arrived, and it has instantly become a stunning addition to my home décor. Highly recommend!

Toppie

Keurig geholpen. Meedenkend. Goede service!!

Eindelijk de eettafel gevonden die we al heel lang zoeken

We zijn al heel lang op zoek naar een opvallende eettafel van oud eikenhout. In eerste instantie in Duitse meubelzaken zonder succes. Daarna hebben we onze zoektocht uitgebreid naar Nederland. Ook daar vonden we na vele bezoeken aan grote en kleine meubelzaken niet wat we zochten, totdat we NietZomaarHout bezochten. Een prachtig klein meubelwinkeltje met unieke meubels. Daar vonden en kochten we de eettafel die we zochten. Zeer goede en vriendelijke service van Rob. Supersnelle levering naar Duitsland. We zijn erg blij dat we eindelijk de tafel hebben gevonden die we zochten.

Goede communicatie: snel & ter zake

't Was een plezier zaken te doen met NietZomaarHout. De foto's en beschrijvingen van de meubelstukken kwam perfect overeen met de meubels die geleverd werden.

Prachtige eiken tafel!

Mooie eiken kloostertafel, erg blij mee. Na lang zoeken bij NietZomaarHout gevonden wat we zochten.

Elke keer een genot als we bij Niet Zomaar Hout geweest zijn. Een hele goede service en niets is teveel! Zetten alles op zijn plaats . Dank voor de mooie tafel en bankje !

Gewoon een topprodukt

Zeer mooi kwaliteit en perfecte afwerking!!!!!!!!!!!

Kwaliteit en service!

Wij hebben al meerdere meubelstukken afgenomen bij Nietzomaarhout voor ons kantoor in ‘s-Hertogenbosch. O.a. Kasten, eiken bureaus, een bartafel, vergadertafel, bureaustoelen en vergaderstoelen. Alles van top kwaliteit en als er iets is staat Rob binnen een dag op de stoep om service te verlenen. Wij zijn meer dan tevreden!

Erg tevreden over mijn eethoek

Erg tevreden over mijn eethoek

Gewoon goed geregeld allemaal

Duidelijke en snelle communicatie. Goede producten tegen eerlijke prijs. Oftewel. Gewoon goed geregeld allemaal.

De prachtige kast werd gratis in Assen afgeleverd met eigen vervoersdienst.

Fijne verkoper, prima service.

Excellent

I bought a table and a low table from NietZomaarHout. I took a risk by ordering such expensive items based on just my gut feeling and the photographs. I am not dissappointed with my somewhat high risk purchase and capricious adventurousness: Fascinating, beautiful products and an excellent service. Thank you so much.

We zijn goed en vanuit maatwerk geholpen, heel blij met onze teakhout tuintafel

Mooie en goed afgewerkte salontafel.

En. verder is het goed geregeld.

We waren op zoek naar een karakteristieke en grote eettafel waar we veel mooie momenten met familie en vrienden kunnen beleven. De kloostertafel beantwoordt aan meer dan onze verwachtingen. Prachtig gemaakt, uniek in zijn soort. We zijn er heel blij mee. Erg fijn geholpen door Rob, keurig afgeleverd en in elkaar gezet door Willem. We waren blij dat deze tafel nog enkele weken bij de firma mocht staan omdat onze kamer nog niet klaar was. Dank!

Hele mooie tafel

Wel een lange levertijd maar het was het wachten wel waard verder een hele vriendelijke behandeling door Rob

Fijne service en mooie kwaliteit

We waren opzoek naar een salontafel die niet iedereen in de woonkamer heeft staat. Deze vonden we in salontafel Duke zwart eiken met u-poot. Fijn contact per e-mail en daarna per Whatsapp. Salontafel staat prachtig in onze woonkamer en we zijn erg content.

Mooie tafel en goede service

Hele mooie tafel, bij levering in elkaar gezet. Lange levertijd, veel vertraging vanuit de leverancier. Ruim 2,5 maand later dan verwacht de tafel binnen gekregen. Was het wachten zeker waard!

Fantastisch!

Wij hadden zelf een tafelblad aangeleverd, welke door hun op maat en op kleur gemaakt zou worden met een opmaat onderstel. Het blad bleek na kaal gemaakt te zijn, uit 2 kleuren hout te bestaan. Hier werd telkens netjes contact over onderhouden. Na diverse behandelingen is het netjes dezelfde kleur geworden, waarna ze een prachtig onderstel erbij gemaakt hebben. Door het vele schuurwerk en behandelen duurden het allemaal wat langer maar het was het wachten meer dan waard. We zijn meer dan tevreden met het eind resultaat.

Prachtige unieke tafel met geweldige service!

Een prachtige unieke eiken tafel gekocht in deze mooie woonwinkel. Super klantvriendelijk en hele goede service. Een echte aanrader!

Zojuist is de tafel geleverd. Die is mooi!!!!!! Precies zoals alles is afgesproken. Wij zijn er heel blij mee.

Top bedrijf!

Na lang zoeken bij Nietzomaarhout uitgekomen en dik tevreden over de geleverde bartafel! Dit was ook niet de standaard maat en heel blij mee dat ze dit zo op maat konden maken. Dank voor de goede service!

Eindelijk een leuke eettafelbank

Al enige tijd op zoek naar een leuke bank bij mijn eettafel. Uiteindelijk vond ik hét model bij Niet Zomaar Hout. Na enige twijfel (zoiets bestellen via een website, toch lastig) heb ik de bank besteld. Helaas kreeg ik te horen dat deze niet meer in de betreffende stof te leveren was. Via Whatsapp heel handig en snel te communiceren en ik kreeg enkele foto's van stalen. Vorige week is er geleverd en de kleur is super en het bankje ook. Heel tevreden!

zeer tevreden met eiken terrastafel met metalen onderstel

Wij waren op zoek naar een unieke eiken tafel met metalen onderstel op maat voor in onze tuin. Via een zoektocht op het internet kwamen we bij NietZomaarHout. In de showroom werd er uitgebreid tijd genomen om te luisteren naar onze wensen. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Over NietZomaarHout

Bij NietZomaarHout kunt u terecht voor onder meer een exclusief assortiment Eiken tafels, eetkamerstoelen en maatwerk. Wij zorgen er samen met u voor dat u voortaan comfortabel kunt zitten aan een unieke tafel. In ons assortiment vindt u eettafels welke wij vaak geheel aan uw wensen aan kunnen passen. Mocht dit niet lukken, maken wij de tafel voor u op maat en naar wens. De unieke eetkamerstoelen welke wij aanbieden, kunt u op enkele na zelf samenstellen.