Een tafel van A tot Z op maat !

Wij zochten een unieke tafel, en die kregen we! Je kunt je tafel samen met de verkoper helemaal zelf ontwerpen en op maat laten maken. Vervolgens wordt de tafel aan huis geleverd en worden de tafelpoten netjes op de gewenste plaats gemonteerd. Top service!

Zeer service gericht

Meedenkend en meewerkend, ook over restauratie tafel in aanvulling op verkoop stoelen. Bravo.

super service en prachtige voorraad

Complete eethoek gekocht met vier extra lederen fauteuils. Prijs kwaliteit is top!

Fijne woonwinkel!

Even geleden een prachtige tafel aangeschaft! Zeer blij met het eindresultaat. Vooral de communicatie en het meedenken hebben wij als zeer prettig ervaren.

Goed materiaal en fijne verkoper

Verkoper is zeer precies en reageert snel op evt aanpassingen.

Écht maatwerk en klantvriendelijk. En topkwaliteit!

NietZomaarHout heeft voor ons een salontafel op maat gemaakt. Van topkwaliteit! Ze luisteren goed naar je wensen en nemen echt de tijd voor je. Er is heel veel mogelijk. Echt maatwerk dus. Erg blij mee!

Keurig bedrijf, prijskwaliteit is keurig!

Wij hebben meubels op maat laten maken, zelfs in de gewenste kleur... hebben er iedere dag plezier van

Over NietZomaarHout

Bij NietZomaarHout kunt u terecht voor onder meer een exclusief assortiment Eiken tafels, eetkamerstoelen en maatwerk. Wij zorgen er samen met u voor dat u voortaan comfortabel kunt zitten aan een unieke tafel. In ons assortiment vindt u eettafels welke wij vaak geheel aan uw wensen aan kunnen passen. Mocht dit niet lukken, maken wij de tafel voor u op maat en naar wens. De unieke eetkamerstoelen welke wij aanbieden, kunt u op enkele na zelf samenstellen.