goede service en vriendelijk bedrijf

mooie kasten geleverd door 123kast (buffetkast en tv dressoir). goed optijd geleverd en zeer vriendelijke mensen.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Top geholpen (fijn dat ze zelfs op zondag de telefoon opnemen) en snelle levering. Kast is in het echt nog mooier dan op de foto en dat voor een zeer scherpe prijs.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Zeker aan te raden om hier een kast te kopen

ontzettend vriendelijk en goed geholpen, kast in het ral 7005 wat een hele mooie kleur is. ook fijn dat de lades en deuren soepel lopen.

Manhattan kast prachtig

Wij hebben de manhattan kast in het licht grijs. Werkelijk waar prachtige kwaliteit. Prijs ook erg scherp en werd binnen de afgesproken levertijd gebracht. Keurige service

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Telefonisch geholpen mbt de kleur waarna ik online heb besteld. Kast werd met 4 weken geleverd. Nette vriendelijke bezorg jongens. Super service.

Fantastische service

Zeer vriendelijk geholpen en goed bereikbaar bedrijf wat snel reageert. Kast Iceland en tvdressoir moonstar is ook nog eens van schitterende kwaliteit.

Heel blij mee

We hebben onze mooie boekenkast, model classy library, van 123kast. Heel blij mee. Mooi bedrijf, klantvriendelijk en goede service en bereikbaarheid.

Goedkope prijs, Mooie kwaliteit

Ik ben erg te spreken over de prijs kwaliteit verhouding van 123kast. Vitrinekast Miami beach ziet er super uit en ook nog eens een top service dat ze de kast door vriendelijke bezorgers gratis komen brengen. Toch altijd spannend als je iets via internet besteld.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Binnen 3 weken stond mijn kast thuis!

Prachtige kast en super prijs/kwaliteit verhouding.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Mooie kast en een snelle levering

Onze kast is bijna 1 maand eerder geleverd dan afgesproken. Ook de kleur (leem) is super.

• Categorie Boekenkasten

Mooie kast en aardige medewerkers

De Chaumont kast online besteld, via de mail hadden we wat vragen en kregen we snel en aardig antwoord. De kast stond met 3 weken bij ons thuis. De kast is van mooie kwaliteit.

Hele fijne ervaring!

We hebben hier een maatwerk boekenkast gekocht en de tv kast en keukenkast. Alle 3 in schitterende kwaliteit. Kasten stond binnen 6 weken bij ons thuis. Team van 123kast heel erg bedankt voor alle service. We zullen jullie zeker aanraden bij onze vrienden en familie.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Mijn man en ik zijn in de winkel geweest en hebben toen de santa monica en alicante besteld. Beide kasten waren op voorraad en zijn dezelfde week nog geleverd. Afwerking is niks op aan te merken en we gaan hier zeker meer kopen.

Vreselijk slecht!!!!!

We hebben geen 4-6 weken maar maar liefst 15 weken moeten wachten op de kast. En dan was het nog geen eens wat we besteld hadden! Maar vooral de klantservice in belabberd. Je word niet geïnformeerd bij vertraging. En als je zelf om een update vraagt word je vreselijk afgesnauwd! De afwerking van de kast viel ook heel erg tegen. Niet af beginnen hoor! We zouden, als we het terug konden draaien hier nooit aan beginnen!!!!

• Categorie Boekenkasten

Hai Vivianne, In de orderbevestiging hadden we staan dat de levertijd kon uitlopen ivm de corona maatregelen. We zaten toen midden in de lockdown wat inderdaad voor onverwachte vertragingen heeft gezorgd waardoor het lastig was om een specifieke afleverdatum te bevestigen.. Bij de bestelling had u genoteerd dat u een zwarte stang op de kast wilde i.p.v. een gouden stang. We hebben toen direct per mail aan u doorgegeven dat we u niet kunnen garanderen dat de kast met een zwarte stang geleverd wordt. Helaas werd de kast met een gouden stang geleverd. We hebben toen aangegeven dat we de zwarte stang voor u zouden na bestellen zodat u deze alsnog zelf kon vervangen. Dat u bent afgesnauwd kunnen wij in geen enkele mail terug lezen. Wat we wel kunnen terug lezen is dat ik en mijn collega's u elke keer weer netjes te woord hebben gestaan ongeacht u ons bedrijf voor van alles uit maakte omdat het onze fout was dat de kast niet met zwarte stang geleverd was. Dit hebben wij u toch netjes van te voren gemeld? We hebben aangegeven de stang bij u langs te komen brengen wanneer het transportbedrijf bij u in de buurt was of u kon de stang bij ons in de winkel op halen. Hier was u het niet mee eens en u was ook niet meer blij met de kast en wilde de kast eigelijk niet meer. Wij willen klanten die blij zijn met hun geleverde kast en daarom hebben wij gezegd dat we de kast bij u komen ophalen en dat u netjes het aankoop bedrag gecrediteerd krijgt. Toen we de ophaal opdracht in gang wilde zetten wilde u toch wel de kast houden. Op dit moment kunnen we u niet meer zo goed volgen wat u nou wel of niet wilt? Na het lezen van uw review begrijpen we dat u toch liever de koop zou willen terug draaien, dus hierbij lijkt ons nog steeds de beste oplossing dat wij de kast bij u komen ophalen?

Mooie 'op maat' gemaakte kast

Gister is bij ons onze bestelde maatwerk kast geleverd en deze is boven verwachting mooi. Via de mail hebben wij de maten doorgegeven. Dit vonden we toch wel erg spannend maar we hadden veel goede verhalen gehoord over 123kast en die hebben ze ook meer dan waar gemaakt! Bedankt voor de goede service en schitterende kast.

• Categorie Boekenkasten

Online de miami beach en mis tv kast gekocht. Beide erg mooi en niet te vergelijken met de kwaliteit die je bij diverse woonwinkels ziet. Goede service dat ze de kast ook komen brengen en plaatsen.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Mooie kast en vriendelijk bedrijf

Na lang zoeken zijn we geslaagd bij 123kast. Erg vriendelijke mensen die meedenken en adviseren. Ze hadden veel kasten op voorraad en zo ook de kast die wij wilde. De kast werd snel geleverd en keurig binnen neergezet. De bezorgers waren ook erg vriendelijk.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Niet leveren, wordt niet op de hoogte gehouden

Begin december 2021 de kast besteld in Mijdrecht. Helemaal super dat wij buiten openingstijden mochten komen kijken naar een dressoir wat wij op het oog hadden. Tot zo ver ging het goed en hebben wij de keuze gemaakt voor een dressoir van 3 meter. De levertijd werd vrij snel doorgegeven en zou half januari zijn. Toen begon het, inmiddels was het half januari en de kast zou komen….. niet dus. Omdat het dressoir zou komen ook al een kast verkocht, want het dressoir zou toch half januari komen. Geen bericht vanuit 123kast, dus zelf geappt. Wordt eind januari, oké geen probleem wachten wij even. Eind januari geen bericht en geen dressoir. Begin februari een whatsapp gestuurd, och jee de levering wordt half februari….. dus nog langer in de dozen en wederom niets gehoord en gezien. Een aantal mails/Whatsappjes verder en inmiddels 4 maanden verder en nog in de dozen en complete radio stilte… Zaterdag (week 17) zou het op transport vanuit Roemenië gaan en zodra het in de vrachtwagen zou staan zou er direct een bezorgafspraak gemaakt worden zodat het uiterlijk in week 19 geleverd zou worden. Eind week 19…. Geen bericht per mail, whatsapp of überhaupt gebeld. Als je hier iets koopt houd er dan maar rekening mee dat je zelf naar alle informatie moet informeren, want vanuit 123kast hoor je niets. Voor mij is het de laatste keer dat ik hier iets bestel en raad het echt niemand aan.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie N.v.t.
  • Categorie Dressoirs

Prachtige kwaliteit kast

Online de buffetkast Capri gekocht en deze staat prachtig in onze keuken. De kwaliteit is nog mooier dan op de foto's. Goed bedrijf en zeker aan te raden.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Super kasten en super bedrijf.

Mooie vitrinekast gekocht via de site en de kwaliteit is nog mooier in het echt. De schuifdeuren schuiven soepel en de kast is erg mooi gespoten. Super fijn ook dat de kast geleverd en geplaatst wordt. Iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt bij een online aankoop.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Boekenkast en tv kast op maat uitstekend!

Voor mijn woonkamer heb ik hier een boekenkast en tv kast op maat laten maken. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend! Ook werden de kasten bezorgd en geplaatst iets wat elders niet vaak gebeurd.

• Categorie TV meubels

Wauw wauw wauw!!!

We zijn net verhuisd en gister is bij ons de Santiago kast geleverd. De kast is schitterend en steelt de show in huis! Goede service dat ze de kast ook uitpakken en neerzetten (en het verpakking materiaal weer mee nemen). We zijn ook erg vriendelijk via de mail geholpen. Super bedrijf!

Mooie kast!

Bedankt voor jullie mooie Private library boekenkast en Sara dressoir! Groetjes van de Familie Visser.

Heel slecht!

Al 7 maanden wacht ik op mijn kast! Al maanden leef ik met dozen in mijn woonkaner omdat ik mijn oude kast al weg gedaan heb. Deze week zou hij geleverd worden maar gisteren kreeg ik te horen dat de levering weer is uitgesteld naar mei. Het is een opernstapeling van fouten en gebrekkige communicatie. Ik wordt letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Continue doen ze beloftes die ze niet nakomen. De communicatie van het personeel onderling is volgens mij ook bar slecht, de 1 weet niet wat de ander gezegd og beloofd heeft. En als je gewoon vragen stelt krijg je nog wel redelijk antwoord maar als je eisen gaat stellen of de boel wat probeert te pushen staat de wagen stil en hoor je niks meer terug. Veel gebruikte smoesjes: de fabriek is dicht ivm vakantie, de fabriek heeft personeelstekort, de verf was nog niet droog dus hij kon nog niet mee op transport e.d. Eén keer heeft het transportbedrijf voor de deur gestaan met een kast maar dat was totaal de verkeerde, ze geven het transportbedrijf daarvan de schuld want die had de sticker verkeerd geplakt en vervolgens is daarna mijn kast kwijtgeraakt in hun magazijn. Ben stomverbaasd hier zoveel goede recencies te zien, maar ik zie ook genoeg zelfde ervaringen als de mijne. Schijnbaar is het dus een vaker terug kerend probleem. Ik zou deze zaak absoluut niet aanbevelen. Nooit zal ik er meer iets bestellen. Al bezorgen ze me alsnog de mooiste kast.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Beste Agnes, We vinden het erg vervelend dat de levering niet gaat zoals deze hoort te gaan. Het afgelopen jaar is het enorm druk geweest in de meubelbranche wat de nodige vertraging op de productie heeft geleverd. Dit hebben we ook naar u gecommuniceerd en u was ten alle tijde vrij om uw order kosteloos te annuleren. Het is dan ook de waarheid dat toen uw kast binnen kwam deze verkeerd gestickerd was, dit heeft u zelf ook geconstateerd toen we de kast bij u kwamen leveren. Uiteraard is deze fout niet goed te praten en vinden we het erg kwalijk dat u zo lang heeft moeten wachten. We hopen dan ook dat als de kast zometeen staat deze u de lange levertijd laat vergeten. Met vriendelijke groet, Peter - 123kast

Goede kasten en levering

We zijn erg blij en zeer tevreden over onze geleverde kast Miami Beach en tv kast Lin 05. De schuifdeuren lopen soepel over de rails en de lades gaan mooi open en dicht (op een soft close systeem). We hebben beide kasten in het ral 7037 en de kleur is prachtig!

Over 123kast

123kast.nl is er voor iedereen die op zoek is naar een sfeervolle kwaliteitskast voor een scherpe prijs. En heel belangrijk: klantvriendelijkheid staat bij 123kast.nl bovenaan. Hierbij houden wij ervan om onze klanten te verrassen. Want het zijn vaak de kleine dingen die het doen. Zo inspireren wij je graag en helpen we je met het vinden van de perfecte kast. Niets moet, alles mag.