Super fijn

Super fijne ervaring gehad, en heel blij met mijn nieuwe kast! Ik kan 123kast zeker aanraden, Prijs en kwaliteit verhouding echt top!

Mooi dressoir en boekenkast

De levering duurde helaas wat langer dan verwacht maar dat wisten we van te voren. Onze keuken had hetzelfde probleem. Maar wat staan de kasten mooi zeg! Het wachten was het meer dan waard. Bedankt voor de vriendelijke service.

• Categorie Dressoirs

Fijn bedrijf!

We zijn meer dan tevreden met de kast die we online besteld hebben.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Ik zag bij een vriendin van mij een prachtige buffetkast thuis staan die ze bij 123kast had gekocht. Vandaar dat ik mijn kast ook bij jullie heb gekocht en ik ben er erg blij mee! De kast werd netjes neergezet en is van prachtige kwaliteit! Bedankt voor de aardige service tijdens het bestellen.

Prachtige hoge kwaliteit kast

Heel erg blij met mijn kast! Het was lastig kiezen uit het ruime aanbod, maar uiteindelijk heel blij met mijn keuze. Alles is heel soepel verlopen.

• Categorie Kledingkasten

Fantastische ervaring. Snelle levering!

Prachtige nieuwe kast besteld. Enorm goede klantenservice en snel geleverd. Helemaal niets op aan te merken!

• Categorie Kledingkasten

Super service en mooie afwerking!

Tijdje geleden op de website van 123kast terecht gekomen, meteen verliefd geworden op de kast le grande st tropez en lin05 tv kast. Wilde graag even bekijken hoe deze er uit zag dus langs gegaan bij de winkel. Werden super vriendelijk ontvangen en geholpen door Luna! De kasten besteld en zoals van te voren gecommuniceerd en als op de website ook stond zou de levering iets langer kunnen duren dus hier hebben wij zelf ook rekening mee gehouden. Maar goed in deze tijden komt alles altijd iets later door alle drukte. Alles staat nu thuis en zijn er erg blij mee, de prijs kwaliteit verhouding is erg goed! Zeker aan te raden!!

• Categorie N.v.t.

Mooie sfeervolle kast

Goed afgewerkte kast in het groen gespoten. Bedankt voor de goede service en advies via de mail.

Drama

Na ruim 4 maanden is de kast nog altijd niet geleverd. Iedere week komt er weer bericht dat de kast bijna af is, nu echt bijna af is, klaar is voor transport, nu echt op transport gaat... maar telkens is er weer een reden dat dat toch niet zo is (vrachtwagen bleek al vol etc)... Benieuwd of de kast ooit aan gaat komen - en hoe die er dan uitziet. gezien de levertijd moet ie wel extreem mooi zijn geworden! Maar vooralsnog staan er al 3 maanden verhuisdozen in de woonkamer (verwachte levertijd was 4 weken)...

• Nazorg & Garantie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
  • Categorie Buffet / Vitrinekasten

Lange levertijd en slechte klachtenafhandeling.

De levertijd is langer dan verwacht en voorzegt (12 weken ipv 4-6 weken). De afhandeling van de klacht (niet goed gespoten kast) is niet naar wens en laat ook op zich wachten (nu 8 weken) en is nog steeds niet opgelost.

Super mooie buffetkast

Buffetkast Santiago hier gekocht en super blij mij. Goede service en prachtige kast. Zou hier zeker in toekomst nog een keer kopen.

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Prettige service en prachtige kwaliteit

Een kast op maat laten maken en in een eigen kleur laten spuiten. Schitterend afgewerkt en netjes in huis neergezet door de bezorgers. Wij zijn erg tevreden. Bedankt!

Na 10 maanden hebben we nog steeds geen kast

We hebben twee kasten gekocht. De eerste kregen we na 7 maanden en op de tweede kast wachten we nu nog steeds ( 10 maanden verder). Elke keer geven ze aan dat hij met de volgende levering mee gaat. We hebben alleen contact als wij ze bellen en de laatste keer belden ze niet eens meer terug ( ze zouden terug bellen om te vertellen of onze kast bij de volgende levering zat. Het antwoord weten we nu ondertussen wel) .

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit kast die netjes is afgewerkt. We zijn erg tevreden over de service en bezorging

• Categorie Buffet / Vitrinekasten

Precies wat ik verwachtte.

De privat library, gespoten in onze eigen gekozen ral kleur, voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Mooie kast en netjes afgewerkt. Aanrader.

• Categorie Boekenkasten

Kast besteld in januari nu nog niet geleverd

In januari hebben mijn vrouw en ik, 2 kasten besteld bij 123kast, er stond een levertijd van 4 tot 6 weken voor, en bericht dat het vanwege corona wat langer kon duren. We zij nu inmiddels 3 maanden verder en we hebben nog niks gehoord over de verwachte leverdatum, iedere keer bij het contact opnemen krijgen wij te horen dat het nog zo een 3 tot 4 weken kan duren.

• Personeel N.v.t.
  • Nazorg & Garantie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Topservice

Mooie kast voor weinig geld en gratis bezorgd en geplaatst

Een klacht is niet welkom bij 123kast

Na vijf maanden werd de buffetkadt eindelijk geleverd. Helemaal onder het stof. Na het verwijderen van de stof bleek dat sommige delen niet goed gespoten waren. Ik heb meteen contact gezocht met 123kast. Het was geen beschadiging vonden ze en ze hebben in een lipton plastic flesje verf opgestuurd zodat ik het zelf bij kan werken. Ik heb aangegeven dat ik dit niet ga doen omdat ik bang ben het erger te maken dan het nu is. En bovendien, ik heb een nieuwe kast gekocht dan is het toch belachelijk dat ik zelf aan het klussen moet. 123kast laat niets meer horen. Ik ben erg teleurgesteld in 123kast.

• Personeel N.v.t.

Mooie kwaliteit.

Via de site een dressoir besteld maar de kwaliteit is mooier dan op de foto! Heel tevreden mee.

• Categorie Dressoirs

Fijn contact en goede levering

Mooie vitrinekast gekocht, duurde wel iets langer met de levertijd maar daar waren we van te voren van op de hoogte gesteld. Kast keurig door de bezorgers uitgepakt en neergezet. Prachtige kwaliteit.

goed product, slechte oplevering

De kast is prachtig, maar nog niet solide. Het contact met 123 kast was goed tot het moment van bezorgen. Zij hadden JD Haarlem (bezorgteam) ingeschakeld voor het in elkaar zetten. Die hadden geen schroeven en spijkers bij zich. Geen probleem, ik had zelf nog een doos met meubelspijkers staan. Die heb ik zelf geleverd, omdat ik geen zin had om een week of langer te wachten tot ze weer terug kwamen. Had ik dat maar gedaan... Echter hebben ze er maar een stuk over 4 in de achterwand geslagen. Dat is m.i. weinig voor een kast van 250x240 die oa zijn stevigheid uit de achterkant moet halen. Een van de drie lades zit niet goed in elkaar, zit scheef in de kast en sluit daarom niet goed. De roede waar tegen de trap kan staan, hebben ze niet vastgeschroefd. Dit kreeg ik als reactie van 123kast: “Vraagje, waarom hebben de bezorgers onderstaande punten niet gelijk opgelost?” Omdat ik het daarna pas ontdekt heb. Ik ga niet bij oplevering naar de achterkant kijken, heb de lades toen niet direct allemaal open getrokken (mag er vanuit gaan dat zo’n IKEA-principe voor vaklui eenvoudig is) en van die stang ontdekte ik pas toen ik op de ladder stond en hij wegschoof. Had er geen idee van dat die los zat/vastgezet moest worden. Intussen meerdere keren dit bij 123kast gemeld en ze zeiden telkens dat ik gebeld zou worden door hun servicemonteur. Tot op heden (inmiddels mee6 weken onderweg) nog niks gehoord.

Top top top

Wij zijn helemaal tevreden met onze boekenkast die op maat gemaakt is. Via de mail zijn we uitstekend geholpen en de kast is netjes door de mannen van het transportbedrijf neergezet.

Professioneel

Goede begeleiding en communicatie tussen klant en leverancier. Zeer tevreden met mijn nieuwe kast . Zeker een aanrader 123 kast !

• Categorie Kledingkasten

Super goede service en heel blij met mijn kast!!

Perfecte service en prachtige kleding kast

Erg tevreden

We hebben jullie ook al een mailtje gestuurd maar willen het ook graag even openbaar maken dat we heel erg tevreden zijn met onze bestelde kast! Kast werd netjes uitgepakt en neergezet en de kwaliteit is echt prachtig! Dank voor de goede service.

Over 123kast

123kast.nl is er voor iedereen die op zoek is naar een sfeervolle kwaliteitskast voor een scherpe prijs. En heel belangrijk: klantvriendelijkheid staat bij 123kast.nl bovenaan. Hierbij houden wij ervan om onze klanten te verrassen. Want het zijn vaak de kleine dingen die het doen. Zo inspireren wij je graag en helpen we je met het vinden van de perfecte kast. Niets moet, alles mag.