2 mooie kasten besteld en is keurig afgeleverd en neergezet.

Over de kwaliteit ben ik ook zeer tevreden! Bedankt voor de goede en klantvriendelijke service!

• Categorie N.v.t.

Overzichtelijk en makkelijk een kast besteld.

De kast werd netjes door de mannen van het transportbedrijf in de huis kamer neergezet en uitgepakt. Ik ben er helemaal blij mee! Heel erg bedankt!

Super (snelle) service!

Ik ben heel blij met mijn kast. Zeker een aanrader!

• Categorie N.v.t.

Goed advies en snel gratis thuisbezorgd.

Het tv meubel is bovendien schitterend! Erg tevreden!!

• Categorie N.v.t.

Snelle verzending, goedkoop en communicatief sterk!

De kast die ik heb ontvangen is van erg goede kwaliteit:)

• Categorie N.v.t.

123kast heeft een top kast geleverd.

De levertijd was erg snel en helemaal binnen de planning. Kortom, top!

• Categorie N.v.t.

Erg blij met de bestelling

We zijn erg blij met de kast, tv dressoir en dressoir. Mooie kwaliteit en de kleur staat perfect. Alle greepjes konden op alle 3 de kasten hetzelfde waardoor het allemaal bij elkaar past. Top!

• Prijs
  • Categorie Buffet / Vitrinekasten

Rendementsweg 12

3641SK Mijdrecht

Over 123kast

123kast.nl is er voor iedereen die op zoek is naar een sfeervolle kwaliteitskast voor een scherpe prijs. En heel belangrijk: klantvriendelijkheid staat bij 123kast.nl bovenaan. Hierbij houden wij ervan om onze klanten te verrassen. Want het zijn vaak de kleine dingen die het doen. Zo inspireren wij je graag en helpen we je met het vinden van de perfecte kast. Niets moet, alles mag.