Top service!

Het bestellen en afhalen van de supermooie mandala liep vlekkeloos en hangt nu op z’n plek. Helemaal relaxed :)

Flowee spijkermat : instant ontspanning

Ik heb de flowee spijkermat nu enkele dagen. Als ik erop ga liggen kom ik direct in een meditatieve toestand. Ik merk direct al verbetering in mijn slaap, doordat ik meer ontspannen ben.

Voor manlief gekocht. Zijn mening: In het begin pijnlijk. Je rug moet er aan wennen. Maar wel meteen resultaat. Heerlijk slapen en rust in je lijf

kreeg de mat voor Moederdag, dochter kreeg de kussentje van mij

kan mat en kussentje niet meer missen .Komen elke nacht van pas. ipv de paracetamol!

Even wennen, maar werkt onstpannend!

De eerste paar minuten was het even wennen. Daarna was het slaapverwekkend, op een positieve manier! Binnen 10 minuten sliep ik haha! Heel fijn!

Een Mandela besteld. Snel geleverd en erg blij mee!!

Ik vind de “spijkers” niet erg pijnlijk aanvoelen

Ik dacht dat het heel pijnlijk zou vinden, maar dit vind ik reuze meevallen. Wat eigenlijk positief is, maar ik vraag me af of het dan wel werkt zoals het zou moeten. Dit moet ik nog een paar keer uitproberen om daar iets zinnigs over te zeggen. Ik snap niet zo goed waarom ik mijn e-mailadres en plaats hierbij moet doorgeven.

Rust

nadat ik op het spijkermat heb gelegen voel ik echt rust in mijn rug spieren. Elke avond sinds ik de spijkermat heb gebruik ik het. Nu alleen oefenen dat ik het langer dan 10 min kan volhouden.

Even wennen maar heel fijn

Als je een maal ligt is het echt scherp meer. En ga n kwartiertje voelte ik me echt ontspannen.

Ontspannend! En lekker Op slapen

Ontspannend! En lekker op slapen

Wederom prima ervaring

Ik heb al eerder bij Flowee besteld, omdat de spullen heel erg goed afgewerkt zijn en nog fleurig uitzien ook! De bestelling verliep smetteloos en zoals afgekondigd.

Top product en levering!

Komt uit wat ik er van verwacht had!

Ben heel erg verrast en uitermate tevreden!

Zo, wat een bijzondere belevenis! Ik lig, ik voel en plots word ik wakker en ben zonder het door te hebben gehad in een korte en soms wat langere powernap beland. Helemaal weg, zo totaal ontspannen dat het wegzakken erin helemaal aan me voorbij is gegaan. Heel fijn kan ik je zeggen, en heel welkom in het drukke dagelijks leven. En voor het naar bed gaan werkt de flowee ook haar wonders, hetzelfde gebeurt en ik word wakker na een half uurtje, leg de mat opzij en ga verder slapen. Ook na een sessie te hebben gegeven, werkt het heel aardend. Ben heel erg verrast en uitermate tevreden! Kimberly

compleet nieuwe ervaring die werkt

het matje doet niet echt pijn, het is gewoon een nieuwe sensatie. Bij spanningen krijg je eerst een warm prikkend gevoel, en daarna (10min werken al) is je spierpijn gewoon weg..het lijkt wel magie! ik ben al weken bij mijn fysio in de weer en een keer op de mat liggen en ik heb een veel minder gespannen gevoel.

Ik krijg de bestelling niet rond.

Ik zoek een 'knop' Betalen. Krijg het niet te zien. Waardeloos. Kost veel te veel tijd. Jammer

Hallo Marieke, wat jammer dat het bestellen niet is gelukt. Je kan ons een mail sturen naar info@flowee.nl met je gegevens dan kunnen we je bellen om je te helpen met het bestellen. Met relaxte groet, Tamara

Prikkelende ontspanning

Op aanraden van de masseur heb ik een spijkermat besteld om mijn rug meer ontspannen te krijgen. Een beetje huiverig nam ik het pakketje aan 1 dag na bestelling en ging ik er ‘s avonds in bed op liggen... even wennen maar ik viel er spontaan op in slaap! Ik kan t iedereen aanraden maar let wel even op goede manier om er vanaf te draaien want de ‘spijkertjes’ zijn best venijnig bij teveel druk op een blote huid... Volgende stap is bestellen van t nekkussen...

Even wennen maar dan heerlijk ontspannend.

je wordt er rozig, warm en slaperig van. Daarna ben je heerlijk ontspannen. Aan mijn blote armen vind ik het wat minder prettig.

helemaal goed

ik had al een zabuton maar de rest van het gezin had deze fijne grote kussen ook ontdekt. ofwel deze werd gebruikt om zich te nestelen op de bank. in de hangmat kan deze grote kussen ook prima liggen.

Massagehand is een prettige massage

Prima product. Geeft ontspanning en plezier!

Me bestelling vrij vlot,in deze coronatijd ontvangen,met gebruiksaanwijzing, en netjes verpakt. Me mat ziet er goed uit. En gebruik hem elke dag. Had ook de tas besteld,dat viel me eerlijk gezegd tegen ,had daar meer van verwacht. De mat past erin maar ,ik had in gedachten dat hij er zo diep in zou passen dat het ook beschermt was tegen stof. Heb ook n kleine mat besteld speciaal voor me voeten en me rug nog wat extra te geven. Ik zet n meditatie op en ga dan heerlijk op de matten liggen.

Heerlijk ontspannend

Ik heb zojuist een tweede flowee spijkermat gekocht. De eerste is in beslag genomen door mijn dochter. Het werkt ontzettend goed. Ik ga er s' avonds voor ik ga slapen op liggen en wordt er helemaal ontspannen van. Mijn hoofd komt er van tot rust en vervolgens kom ik goed in slaap.

Bijzonder en zeer ontspannend

Een heel speciaal gevoel en zorgt voor absolute ontspanning!

Heel mooi

PrachTige Mandela die nu onze slaapkamer siert! Heel blij mee!

Doet (nog) niet wat het beloofd

Nu vier dagen voor het slapen gaan op de mat en het kussen gelegen. Eerste momenten gelijk aan de ervaringen, beetje pijn die wegtrekt. Daarna niets. Geen ontspanning of relaxed zijn. Wordt vroeger wakker dan normaal en vermoeid.

Bedankt voor je feedback. Geef het even de tijd. Bij de één is er al vrij snel een verandering/verbetering  bij anderen duurt het wat langer voordat ze verschil merken. Daarom werken we ook met een proefperiode van 14 dagen, maak hier ook gerust gebruik van.   Wellicht heb je iets aan onderstaande tips? - Bouw het gebruik rustig aan op tot zeker 20 minuten. De eerste paar minuten op de spijkermat blijven altijd gevoelig en pijnlijk. Naarmate je langer op de mat ligt neemt deze pijnprikkel af omdat het lichaam endorfine en oxytocine aanmaakt. Je wordt dan vanzelf meer relaxed en ontspannen. Dit helpt je om sneller in slaap te vallen (mits je de spijkermat gebruikt voor het slapen) en in een diepere slaap te komen. Waardoor je minder snel wakker wordt. - Wil je de spijkermat gebruiken voor pijnklachten of stijve spieren? Geef de mat dan de tijd. Het kan namelijk zijn dat de klachten al langer aanwezig zijn en dan duurt het simpelweg ook even voordat deze minder worden.

Een heerlijk en ontspannen ervaring

Het werkt echt en is precies wat ik nodig heb om in balans te komen

Over Flowee

De producten van Flowee zorgen ervoor dat een relaxmoment zo geregeld is! Met de massagehandschoen was masseren nog nooit zo gemakkelijk! De spijkermat biedt een uitweg bij vermoeide en pijnlijke spieren, slecht slapen en nog veel meer en de gave yoga accessoires & meditatieartikelen nodigen jou uit een moment voor jezelf te nemen! Door een fijne samenwerking met een kleine fabriek in India kunnen producten met een hoge kwaliteit en met een goed hart aanbieden.