Zo mooi

De mandala is werkelijk schitterend, nog mooier dan de foto op de website. Hij werd snel en goed verpakt geleverd, een dikke 10 waard.

Blij van mijn aankoop

Het mandala houtsnijwerk is heel mooi. De kleur is wel iets anders dan op de foto, ik dacht dat het hout met goud was, maar ik het echt is het dus antiek groen met goud. Daarom geen 5 sterren. De kleur van de zabuton is wel precies zoals op de foto en van goede kwaliteit. Blij mee.

Goede omschrijving, snelle levering en een top product! Voldoet geheel aan de beschrijving en is echt een aanrader.

Duidelijk en overzichtelijk, snel geregeld

Makkelijk te bestellen Goed overzicht Snelle levering Groot plezier

Relax besteld!

Alles goed geregeld. Duidelijke site. Bestelling vlot en goed verlopen. Duidelijk proces via mails te volgen. Maar nog aan het uitproberen. Voel me erna heel ontspannen/ suf. Combinatie mat en kussen aan het maken. In eerste instantie op sommige plekken veel pijn en juist die moeten ontspannen,wat prima lukt, mak er even tijd voor, loungemuziekje erbij en je valt zo in slaap. Eraf komen voel ik nog het meest. Hoop er beter van te gaan slapen. Ik houd hem! Dochter er ook eentje gegeven.

goede productbeschrijving en snelle levering

Heel tevreden van de prijs-kwaliteit.

Werkt ontspannen!

Ik heb na de mat nu ook het kussen besteld en ook die bevalt me erg goed. Het werkt echt ontspannen!

Ontspannend!

Nadat ik het matje ontvang vroeg ik mezelf weifelend af of dit echt ontspanning zou gaan brengen. Ik bedoel, het voelde scherp! Hoe vielen mensen in slaap op dit matje? Na de 2e keer gebruik viel ik zelf ook in slaap. Heerlijk ontspannend!

T voelt bijzonder goed

Als ik n half uurtje op de mat heb gelegen tintelt mijn rug en zo ook mijn voeten bij t kussen. Ik val dan ook gelijk in slaap. Echt geweldig

Kwijt aan kind

Ik had het mat plus kussen set gekocht, massage handschoenen en oogkussen.. intussen heeft zoon van tien jaar 1 handschoen tot zich genomen en maakt hij elke dag gebruik van de spijkermat, hij vindt het heerlijk! Ik ben er pas 2x op geweest, ik moet nog even wennen aan dat branderige aan mijn rug, maar slaap wel lekkerder daarna.

Topservice en kussen

Mijn flowee nekkussen is fantastisch. Heerlijk relaxed bij mijn spijkermat vd rug. Volgende dag al in huis.

Direct resultaat tegen mijn neuropathie .

Naast dat het schijnbaar mijn zenuwuiteindjjes in mijn voeten stimuleert (en ik dus minder last heb van brandende voeten) werkt het heerlijk om te ontspannen. Win win voor mij ! ❤️ Marly de kok

Ontspannen

Even wennen in het begin bevalt nu goed.

Heeeerlijk!

Echt een aanrader, een spijkermat mét kussen van Flowee. Ik ben er zo blij mee, elke dag voor het slapen gaan lig ik er even op. Meteen eigenlijk al zonder shirt. Dat is toch wel het fijnst. Ik val tijdens het liggen op de mat al bijna in slaap, je wordt er echt helemaal ontspannen van. Ik heb de indruk dat ik beter en dieper slaap nadat ik op de mat en het kussen heb gelegen. Twijfel je nog? Niet doen! Bestellen zou ik zeggen, je krijgt er geen spijt van.

Levertijd waar gemaakt, goed verzorgd ingepakt, prima dus

Snelle nette levering, fijne spijkermat

Je krijgt wat je bestelt! Een mooie, fijne spijkermat. Netjes verpakt en snel geleverd. Had vooraf advies gevraagd en werd heel vriendelijk en deskundig geholpen :-)

Nette en snelle levering X

Heel erg blij met mijn Flowee spijkermat en kussen, echt heel ontspannend!!

Je komt lekker tot rust

Ik lig er nog met een shirtje op. Maar ik vindt het lekker relaxt

Héérlijk een spijkerkussen,is geweldig. Je bent vol energie na het gebruik ervan!!!

Héérlijk,ik krijg er energie van. ;-)(al 30 jaar m.s. patient+ migraine)

Goede service en fijn product!

Een tijdje geleden heb ik het kussen en de mat besteld. Ik gebruik ze een aantal keer per week. Het ontspannen gaat steeds beter, precies waarom ik de producten aangeschaft. Pas de tas erbij besteld zodat het fijn bij elkaar weg gelegd kan worden.

Helemaal prima

Houten wandmandela besteld. De berichten over verzending waren even wat verwarrend, maar een mailtje naar klantenservice werd snel beantwoord. Ik kreeg ook snel een terugkoppeling waarmee mij vragen waren beantwoord. Levering ging prima, de Mandela was goed stevig ingepakt. Belangrijkste is dat de Mandela prachtig is!

Mooie producten, snel geleverd

Mooie spijkermat en kussen met handige tas erbij gekocht, ik ben er heel blij mee! De kleuren zijn mooi, de kwaliteit is stevig en goed en ik ben zeer tevreden over het gebruik. Het is inderdaad zeer ontspannend en prettig. De folder met tips en informatie is erg handig, ook is de snelle verzending een pluspunt.

Eerst even wennen, maar vindt het nu fantastisch. Lekker ontspannen en mijn rugklachten zijn echt verminderd. Kan me veel beter bewegen.

Bijzonder deze mat en kussen.

Direct mee begonnen en ik moet zeggen: Top

Relaxed

Na de spijkermat van een vriendin te hebben uitgeprobeerd heb ik er zelf ook één besteld. Na de eerste prikkels krijg je een fijn relaxed gevoel. Ik heb veel last van stress en rugklachten daardoor. Door de spijkermat lijkt dit langzaam minder te worden.

Over Flowee - Relax Your Senses

De producten van Flowee zorgen ervoor dat een relaxmoment zo geregeld is! Met de massagehandschoen was masseren nog nooit zo gemakkelijk! De spijkermat biedt een uitweg bij vermoeide en pijnlijke spieren, slecht slapen en nog veel meer en de gave yoga accessoires & meditatieartikelen nodigen jou uit een moment voor jezelf te nemen! Door een fijne samenwerking met een kleine fabriek in India kunnen producten met een hoge kwaliteit en met een goed hart aanbieden.