Absolute aanrader

Ik was eigenlijk al om maar eenmaal in mijn bezit ben ik lichtelijk verslaafd aan mijn mat en kussen. Zelfs mijn voorhoofd en wangen behandel ik er mee

Pijnverlichting

Als hoofd- en nekpijnklant ben ik veelvuldig op zoek naar verlichting. Het matje geeft mijn rug een losser gevoel. Spierspanning is beduidend minder. Na een werkdag 20 minuten ontspannen op de mat brengt mij ontspanning en nieuwe energie.

Lekker ontspannen maar nog niet gemerkt dat m’n rugklachten minder zijn geworden.

Ik ga er voor het slapen een half uurtje op liggen en val dan al vaak in slaap. Het was wel even wennen, niet teveel bewegen als je er eenmaal op ligt. Helaas zijn mijn onderrug klachten nog niet verminderd. Maar ik heb er nog maar 4x op gelegen, hopelijk komt het nog.

Hallo Marieke, Nu een paar dagen verder, hoe gaat het nu met jouw rugpijn? Het kan zijn dat de spijkermat minder goed aansluit in de holling van de onderrug. Door een gevouwen handdoek onder de mat te leggen op deze plek kan je meer druk creëren. Dit kan erg prettig zijn als je vast zit op deze plek. We horen graag of het inmiddels beter gaat en of deze tip je kan helpen. Met een relaxte groet, Manon

Heerlijk relaxed voor Ik ga slapen.

Nadat ik op de spijker mat ga liggen wordt ik rustig en loom en val in een diepe slaap.

Super ervaring

Super fijn dat je de producten eerst 14 dagen kan proberen. Ik was na 10 min op de mat liggen meteen verkocht. Ik ervaar diepe ontspanning en het helpt de fybromyalgiepijn te verminderen

Heel ontspannend en lost mijn pijn op

Ik heb al meerdere jaren last van chronische rugpijn. Als ik op de flowee ga liggen gaat de pijn weg en voel ik me ontspannen. Ik slaap ook beter. Voordat ik ga slapen lig ik op de flowee. Ik ervaar nu ook minder pijn in de nacht die me anders vaak wakker maakt. Ook overdag ervaar ik minder pijn. Het is nog even afwachten of het helpt voor de kramp die ik af en toe in mijn rug krijg. Die pijn is echt verschrikkelijk. Het zou fijn zijn als het dan helpt of het voorkomt. Al met al ben ik heel erg tevreden want dit is nu het eerste dat echt werkt en kan ik de pijnstillers laten staan.

Snelle service, prima product

Fijne mat, helpt direct.

heerlijk

Ik voel de spanning zo uit mijn lichaam glijden

Ik kan echt ontspannen op de flowee spijkermat

Ik was eerst sceptisch maar sta open voor nieuwe dingen. Het bevalt me prima. Ik val zelfs in slaap op de mat en voel me daarna fitter. Zeker een aanrader. Ook het relaxpakket ben ik tevreden over. Mooie vormgeving en niet te hard, mooie kleur ook.

Top product, goede kwaliteit!

Na een kwartier op de spijkermat met hoofdkussen voel ik me heerlijk ontspannen.. warme voeten, warme handen en in slaap vallen was nog nooit zo makkelijk! Een echte aanrader voor iedereen! Ook de massage handschoen is top, zelfs mijn kinderen vinden het leuk om te masseren en lekker om ermee gemasseerd te worden.

Aanrader

Doet precies dat wat t moet doen! Relaxed betere doorbloeding minder pijn in rug en schouders

Had het besteld en het was binnen 2 dagen binnen goed verpakt en was dus netjes gebleven.

Geweldig. Het is even wennen, maar je voelt echt dat het wat doet met je lichaam.

ik heb al een tijd last van mijn nek. Dit helpt echt ter ontspanning. Je voelt na een aantal minuten een tinteling en mijn nek is na een sessie soepeler en meer ontspannen.

mijn spierspanning is nog niet weg ,verder zeer tevreden

hoi in tegenstelling tot wat ik verwacht had, is het liggen er op lekker ,en doet [als je stil blijft liggen] totaal niet zeer maar je voelt de zeer goede doorbloeding. voor wat mijn persoonlijke ervaring betreft heb ik het gevoel dat ik een tijdje later nog een beetje een houten rug heb [ik vermoed dat dit een beetje een stress reactie van de spieren zijn] en zal het de volgende keer toch eens met een shirt aan proberen ,maar dit komt wel goed. de levering was perfect ,en het feit dat u bij deze om een reactie vraagt maakt voor mij duidelijk dat u serieus met de klant en het product omgaat m.v.g. Wim

Veel minder spierspanning!

Mijn spijkermat is zelfs meegegaan op vakantie (alleen de buitenkant). Door mijn fibromyalgie heb ik veel spierspanning en last van strak bindweefsel, maar sinds ik dagelijks mijn mat en kussen gebruik, een stuk minder (zelfs fysio verbaasde zich dat mijn bindweefsel “losser” was geworden). De eerste week vond ik het verschrikkelijk, nu bijna lekker! Ik ben fan!

Snelle levering mooi product en werkt nu al na twee dagen

Ik ben erg tevreden over de mat erg fijn om na twee dagen al te merken dat het iets doet. Het is wel wennen in het begin om erop te gaan liggen maar dat went snel. Echt een aanrader

Helemaal relaxed en blij

Bedankt! Super blij met mijn relax spijkermatje! ziet er ook nog mooi uit. Niet duur, klein en licht; ik woon namelijk alleen in een camper (woonoppervlak van 9 m2). Ideaal voor mij (en waarschijnlijk ook voor vele anderen). Top!!!

Bijzondere ontspanning

Ik heb nu 2x op de flowee gelegen. Ik vind het de eerste halve minuut echt wel pijnlijk maar het is bijzonder wat er daarna gebeurt. Je raakt echt in een diepe ontspanning en ben zelfs de tweede keer al in slaap gevallen terwijl je als je net ligt denkt dat dit echt niet gaat gebeuren. Ik ben benieuwd wat de mat verder voor mijn lijf gaat betekenen

Helpt mij om mijn lichaam “weer te voelen”

Al jaren lang was ik een wandelend hoofd nu aan het werk om weer te voelen... De spijkermat helpt mij hier zeker mee. Bedankt!

De verplichting je spieren los te laten zorgt voor diepe ontspanning.

De evt spanning op een spier lost op. In combinatie met rustgevende muziek of een meditatie zorgt voor je fysiek en je mentale welzijn.

Het is even wennen

Je moet er even aan wennen en langzaam de gebruikstijd opvoeren. Ik ben ervan overtuigd dat het op den duur zijn vruchten gaat afwerpen. Het is niet meteen "lekker" maar 't went; je moet even de juiste positie vinden .... Mijn vrouw en ik zijn er in ieder geval enthousiast over.

Top!!

ik gebruik hem voor het slapen en sindsdien slaap ik beter! Zo fijn! Aanrader dus

Helpt bij stijve spieren

Aangeschaft op advies van mijn fysio en ben tot nu toe tevreden over het resultaat.

Ontspannend effext

Het matje en kussen gebruik ik dagelijks. Oorspronkelijk had ik het aangeschaft voor mijn nek- en schouderpijn, maar dat verbetert er jammer genoeg niet door. Wat het wel doet: het geeft je een instant ontspannen en luchtig gevoel. Tien minuutjes op de mat en mijn humeur is een pak zonniger!

Snelle levering en topproduct

Wauw, effect vanaf het eerste gebruik. Na mijn bestelling had ik de spijkermat binnen enkele dagen in huis en kon met de duidelijke beschrijving erbij het direct in gebruik nemen. Even wennen, maar ik slaap zo ontzettend veel beter nu. Ik voel me ook meer vrolijk. Ik kan het iedereen aanraden dit te gebruiken die kampt met klachten zoals ze het zo mooi omschrijven.

Over Flowee

De producten van Flowee zorgen ervoor dat een relaxmoment zo geregeld is! Met de massagehandschoen was masseren nog nooit zo gemakkelijk! De spijkermat biedt een uitweg bij vermoeide en pijnlijke spieren, slecht slapen en nog veel meer en de gave yoga accessoires & meditatieartikelen nodigen jou uit een moment voor jezelf te nemen! Door een fijne samenwerking met een kleine fabriek in India kunnen producten met een hoge kwaliteit en met een goed hart aanbieden.