Relaxed

Top product!!

Heel tevreden

Ik vind de kwaliteit van de mat heel goed, eerst was ik bang voor dat ik veel pijn zou hebben,maar viel mee. Ik gebruik de mat elke dag samen mijn man.

Een warm en relaxed gevoel

Sinds kort heb ik het spijkermatje. Het is bij het begin even wennen, maar naar een paar minuten voel je dat " het pijnlijke gevoel/ wat onprettige gevoel" overgaat in warmte en ontspanning. Ben zelfs 1x in slaap gevallen op het matje. Voor iedereen aan te bevelen om heerlijk ontspannen in slaap te vallen.

Snelle bezorging, mooie en goede kwaliteit vd spijkermat

Snelle bezorging, mooie en goede kwaliteit vd spijkermat. Zorgt voor ontspanning. Heerlijk, echt een aanrader voor je spieren en bij onrust van je lichaam.

redelijk positief

HET IS SOMS BEST LASTIG OM EEN GOEDE RUGMASSAGE TE DOEN, ZEKER ZONDER PARTNER. IK DENK DAT DIT EEN GOEDE AANVULLING GAAT ZIJN BIJ MIJN TOEPASSING VAN ACUPRESSUUR.

heerlijke diepe slaap

als je eenmaal gewend bent aan het liggen op de spijkermat, kom je in een diepe ontspanning. Het eraf komen is het vervelendste.

Bestelling is door mij 's avonds iets voor negen gemaakt. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de route van je pakket. Bestelling is volgende dag zeer goed verpakt en met mooie handleiding afgeleverd. Bestelling voldoet netjes aan omschrijving in webshop. Ik ben een heel tevreden klant en vind het een aanrader.

Prikkelende ervaring:)

Het is even wennen, maar het geeft echt een ontspannen gevoel als je een tijdje ligt op de mat en het kussen. Je bent even helemaal weg.

Heerlijk ontspannen

Heb de Flowee spijkermat nu 5 dagen. Ik heb hem voor het slapengaan gebruikt en merk nu al dat ik rustiger in slaap val en minder moe wakker wordt.

Direct mooi verpakt verstuurd Volgende dag in huis Goede uitleg en zeer compleet

Snelle levering en goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie

Zeer goede producten!

Goede ervaring met Flowee! De spijkermat en het spijkerkussen zijn zeer effectief om klachten te verminderen. Echte aanrader! Duidelijke webshop en vragen worden snel en fijn beantwoordt.

Heerlijke ontspanning

Ik heb afgelopen maandag voor het eerst voor het naar bed gaan op de mat gaan liggen en er meteen op in slaap gevallen. Dit is nu al 3 dagen op rij gebeurt, wat een ervaring! In het begin voelt het niet prettig, maar na een minuut of 2/3 totale ontspanning! Ik gebruik de mat in combinatie met het kussen en wat zo fijn voelt als je er af gaat, dat je al je bloed voelt stromen naar je hoofd en mijn schouders voelen weer heerlijk. Ik val daarna meteen weer in slaap en heb een fijne nachtrust! Nooit meer zonder!

Na 10 minuten op het matje val ik al in slaap.

Na bijna twee jaar met insomnia en nadat ik bijna alles had geprobeerd bleek dit de oplossing. Het is een verademing om na twee jaar weer te kunnen slapen.

Weet niet echt of het werkt

Al maanden kamp ik met hoofdpijn, nekpijn, stress gerelateerde klachten. Ik gebruik sinds een week iedere dag het matje en het kussen voor 20 minuten. Kan nog niet echt zeggen dat het effect heeft. Maar wanneer mag ik effect verwachten?

Hallo Elisa, Bedankt voor jouw bericht en review. We zien vaker dat wanneer iemand al een langere tijd heeft van klachten dat het in sommige gevallen ook even kan duren voordat je verschil merkt. Daarom werken we altijd met een proefperiode van 30 dagen. Neem gerust de tijd om te zien hoe het zich ontwikkelt. Misschien kan ik je nog wat helpen met wat tips? Ik weet niet of je de spijkermat direct op de blote huid gebruikt inmiddels. Doe dit anders gerust, juist dan behaal je het snelst een goed resultaat. Je mag het gebruik ook rustig aan opbouwen naar 40 minuten als je dit fijn vindt. Merk je dat de huid rood is nadat je de mat gebruikt hebt? Dat de doorbloeding wordt geactiveerd en dat je warm wordt. Dan gebeurt er in ieder geval iets in jouw lichaam en dat is al positief! Ik hoor graag van je zodat ik misschien nog wat persoonlijke tips aan je kan geven. Met een relaxte groet, Manon

Super ontspannend en uitstekende ervice!

Ik had een set besteld maar kreeg alleen de mat. Binnen een uur reactie en de dag erna werd het kussen direct geleverd, super opgelost. De mat en het kussen geven mij een heerlijke ontspanning nu mijn spierspanning te hoog is vanwege whiplash en NAH. Ik kan mij overgeven en het lukt beter om mijn lijf te voelen. Voor mij een uitkomst. Op de revalidatie gebruikte ik al een spijkermat, nu lig ik er thuis elke dag op.

Na tien minuten volledig ontspannen!

Eerst even 2 minuutjes doorbijten daarna heerlijk ontspannen.

Heerlijk ontspannend

Je moet er even doorheen maar uiteindelijk erg ontspannend. Zelfs in slaap gevallen.

Diepere slaap

In plaats van voor het slapen gaan onnodig lang in mijn telefoon scrollen, ga ik nu lekker 20 minuten op de Flowee-mat. Ik moet bekennen dat het wennen is aan het prikkelende gevoel maar dat trekt na een paar minuutjes weg, waarna de ontspanning begint en ik daarna heerlijk in slaap val.

Werkt ontspannend!

Zeker met het kussen erbij een aanrader. Ik viel al op de eerste dag in slaap op de mat.

snelle levering, snelle reactie op mail

De mat heb ik nu zo'n 2 weken; in het begin is het wennen, het doet pijn. daarna valt het mee, alleen kreeg ik erge jeuk. Heb nog niet het idee dat ik ontspannen ben of beter slaap. Dat is misschien een kwestie van blijven proberen

Hallo Yvonne, Het kan gebeuren dat je jeuk krijgt door het gebruik van de spijkermat. Vaak heeft dat te maken met de doorbloeding die wordt geactiveerd. Ons advies om zoveel mogelijk dit gevoel te negeren en op iets anders proberen te focussen. Zoals op jouw ademhaling bijvoorbeeld. Je zal merken dat het gevoel dan ook sneller wegtrekt. Het kan eventueel helpen om een geleide meditatie aan te zetten of een yoga nidra (dit is een liggende vorm van yoga). Wanneer je de mat hiermee in combinatie gebruikt in bed 's avonds voor het slapen gaan kan het voor extra ontspanning zorgen. Bij mij zelf persoonlijk duurde het ook even voordat ik de ontspanning op de mat kon ervaren. Na een aantal weken de mat 3x per week te gebruiken begon ik steeds meer aan het gevoel te wennen en kon ik ook de ontspanning vinden. Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact met ons op! Met een relaxte groet, Manon

Aanrader

Paar maand geleden een flowee spijkermat net kussen besteld. Zo'n goede keus geweest! Want, ik slaap er beter door en ik heb minder rug, schouder en nek klachten. Soms val ik in slaap op mijn matje en kussen, zo ontspannen werkt het! Dus echt een aanrader! Nog geen dag spijt gehad om te kopen!!

Ontspannen en pijnverlichting.

Na de vele positieve reviews ook de spijkermat en kussen aangeschaft. Elke dag ben ik erop gaan liggen en al snel merkte ik verlichting in mijn nek en zakte mijn hoofdpijn weg. Echt een geweldige uitvinding. De mat en het kussen gaan zelfs mee op vakantie. De spanning voel ik uit mijn lichaam gaan als ik 20 minuten op de mat lig. En als ik er met mijn blote voeten op ga staan, (wel rustig aan opbouwen anders is het iets te heftig voor de voeten haha) dan voel je weer meer energie door je lichaam stromen. Echt een aanrader dus!!

Wow! Just wow!

Ik ben zo ongelooflijk blij met deze aanschaf. Ik heb chronische stressklachten waardoor mijn spieren veel te gespannen staan. Maar op m'n Flowee mat en kussen kunnen mijn spieren echt ontspannen. Zo'n intens fijn en warm gevoel! De eerste keer dat het ze gebruikte kon ik alleen maar steeds "Wow...wow" uitbrengen en zat ik achteraf als een plumpudding verdwaasd op de bank.

Het is even wennen

Sinds een paar weken de Flowee in huis. In het begin is het echt wennen. Mijn ervaring is wel dat je een broekje aan moet hebben wanneer je erop ligt anders doet het echt pijn en ik kon op dat moment ook niet ontspannen. Nu lig ik heerlijk te mediteren wanneer ik op de mat lig. Ik kan goed ontspannen op de mat en na 20 minuten merk ik ook de tintelingen op mijn rug wanneer ik ervan af ga. Dit was de eerste keer een raar gevoel, maar nu weet ik dat het erbij hoort.

Hoi Margreet, Bedankt voor jouw review. Wat je zou kunnen proberen is de mat vanaf de onderrug te gebruiken. Persoonlijk vind ik het ook niet fijn om met mijn billen op de mat te gaan. Wanneer ik de mat gebruik in bed ga ik voor de mat zitten en laat me dan langzaam achterover 'vallen' op de mat. Op deze manier komen mijn billen niet op de mat. Fijn dat je in ieder geval lekker van de mat kan genieten! Met een relaxte groet, Manon

Over Flowee - Relax Your Senses

Flowee is al meer dan 10 jaar hét Nederlandse merk spijkermatten. Kwalitatieve en kleurrijke producten op het gebied van ontspanning. Waaronder yoga- & meditatie accessoires en mooie producten voor in elk interieur.