Snelle levering, prima product.

Het liggen op de spijkermat is even wennen, maar het zorgt wel voor een ontspannen gevoel.

Top product!

Ongelooflijk hoe de spanning uit je lijf vloeit vanaf het moment dat je op de mat ligt. Een ongekend, maar vooral ontspannen gevoel!

Even wennen maar het ontspant wel

Even wennen dus, hoe ga ik liggen, hoe leg ik het kussentje maar uiteindelijk werkt het wel. Experimenteer met de manier waarop je alles gebruikt zou ik zeggen.

Geweldige borstel

snel doorkambaar zowel op nat als droog haar. Geen getrek en daardoor minder haarverlies. Aanrader!!

Hallo Corry, Ik denk dat je een verkeerd artikel hebt beoordeeld. Het gaat hier om de spijkermat, kussen of een van onze andere relaxproducten. Niet om een product dat je voor jouw haar kan gebruiken. Toch bedankt dat je de moeite neemt om een review te schrijven. Misschien dat je deze nog wilt aanpassen? Met een relaxte groet, Manon

Mooi deontspanning die het brengt

Net als wat velen schrijven: in eerste instantie pittig/heftig. En na een paar minuten volgt de gewenning/ontspanning. Als ik een t-shirt aanhoud dan val ik inmiddels regelmatig slaap terwijl ik op het matje en het hoofdkussen lig! Mijn nachtrust is als ik over een week kijk, echt aanzienlijk verbeterd en dat is mij echt goud waard!

Hemelsssssss.....

Zit al een aantal maanden thuis met beroepsgerelateerde ptss. Kan niet ontspannen, niet concentreren,niet slapen, sta 24/7 aan en kan zo wel doorgaan. Sinds ik het matje en kussen gebruik (en tja soms lukt het mij ook niet) ben ik voor het slapen gaan liggend aan het mediteren. 10 hele minuten rust en ontspanning en even uit mijn hoofd....Hemelsssssss

Ikzelf had al een tijd een spijkermat. Nu is mijn vrouw ook achter de voordelen gekomen die het gebruik opleveren en was ik mijn mat steeds kwijt. Daarom ook maar 1tje voor haar besteld

Heerlijk ontspannen!

Duidelijke uitleg vooraf. De mat met kussen bevalt eg goed!

Heerlijke oogkussens van Flowee

Flowee producten zijn erg fijn. De kleuren, de geur van de oogkussens en de zachte inhoud geven een zeer goede ontspanning aan de ogen. Heerlijk om mijn yogi’s dit te bieden in de les.

Best lekker om op te liggen

Heb zo'n grote mat gekocht en is best chill om op te liggen. Doet soms een beetje pijn maar is ook wel goed om dat te trainen.

Het is ff wennen, maar het werkt wel.

Ik ben enthousiast, want ik slaap dieper en hoop dat ik met wat experimenteren en regelmatig gebruik nog wat andere voordelen kan ontdekken, zoals meer flexibiliteit in mijn voeten en minder last van slapende vingers doordat er met een betere doorbloeding misschien ook minder last is van een wat beknelde zenuw.

Fijn spijkerbed en kussen

Eerst wat pijnlijk, maar als je er eenmaal goed op ligt, wil je blijven liggen! Ik heb ook het oogkussentje erbij genomen, ook blij mee. Het is even proberen hoe je makkelijk op kunt gaan liggen. Mijn man valt in slaap op de mat, dat heb ik (nog) niet. Zeker een aanrader!

Alles top!

Levering in point, en de mat bevalt enorm goed! Word er zo relaxd van had dit gewoon veel eerder moeten bestellen!!!!

Bijzonder ontspannend

Het is even testen hoeveel je in het kussen wilt hebben zodat je comfortabel ligt, maar dan is het ook heerlijk ontspannen liggen op het matje met kussen. Beetje mediterend droom je zo weg en kom je heerlijk tot rust.

betere nachtrust en ontspanning na gebruik van Flowee

Deze spijkermat heeft alle verwachtingen overtroffen. Inmiddels is de mat ondenkbaar in ons huishouden. Het ontspannen gevoel is verslavend en thank God dat ik 2 matten hebben aangeschaft zodat mijn man en ik beiden in de relaxstand kunnen wanneer we de behoefte voelen. Het kussen is nog even wennen en wordt op verschillende manieren ingezet om het optimale comfort ervan te kunnen ervaren.

Positief

Even wennen maar werkt heel ontspannend. Ik zou geen hoofdkussen meer aanschaffen. Te groot kussen voor een klein oppervlak.

Heerlijke ontspanning voor het slapen gaan!

Na een drukke werkdag een half uur voor het slapen met een meditatiemuziekje op de mat liggen en daarna in een diepe slaap vallen!

Verrast door de positieve effecten!

Na lang twijfelen een Flowee spijkermat gekocht, de eerste minuten op de mat waren even pijnlijk maar dit gevoel trok snel weg. Tijdens de eerste keer gaf de mat me al een ontspannen en comfortabel gevoel. De Flowee mat lijkt al snel een positief effect te hebben op klachten in mijn nek, rug, schouders. Wanneer je vragen hebt zijn Tamara en Manon goed bereikbaar en geven ze uitgebreide uitleg. Een aanrader dus!

Prikkelend goed

Ik heb de mat nu ruim een week en heb hem meteen meegenomen voor een drieweekse werkreis, weliswaar zonder de vulling, want dat paste niet meer in de koffer. Ik gebruik de mat nu elke avond ruim een kwartier en da’s voor mij een prima relax moment. Vanaf het begin kon ik het al hebben zonder onderkleden. Het geeft een bijzondere ervaring om je hartslag als golven in je rug te voelen.

Heerlijk relaxen!

Ik was bang dat het veel pijn zou doen, en van de mat af komen is (nog) niet heel prettig, maar het is de rust die ik ervaar tijdens en na het liggen op de mat helemaal waard! Het viel me 100% mee en ik heb wel een lage pijngrens dus verassend! Het pakketje kwam snel en netjes aan, bedankt Flowee! Tip: doe het na yoga als je spieren al lekker soepel zijn en als eindmeditatie :)

Goede uitleg op papier erbij. Hierbij weet je nog meer over het gebruik en de werking van de ontvangen materialen. Bovendien staat erbij hoe je het materiaal het beste kan verzorgen. Allemaal heel zorgvuldig en vriendelijk van toon.

Heerlijk!

Heerlijke ervaring iedere avond en in de ochtend uitgerust opstaan. Heb ook al voor andere 1 besteld

Sensationele ervaring!

Ik bestelde de mat met kussen. Wauw, dat is even wennen én doorzetten. Maar dan....dan ga je het lekker vinden. Ik lig nu 20 minuten op de mat en dan voel je een soort pulserende werking op de maat van je hartslag. Heel apart!!

Snelle levering en keurig verpakt.

Ik heb de Flowee net een week in gebruik. De eerste keer was wel heftig maar met een hele dunne doek er overheen gaat het goed. Nu afwachten of ik er baad bij heb.

De spijkermat is niet meer weg te denken uit mijn ochtendritueel!!!

Ik ben enorm tevreden en verrast over het effect wat het op me heeft. Ik gebruik hem nu 1,5jaar in mijn ochtendritueel. Het helpt me te ontspannen maar ook echt AAN te gaan en wakker te worden. Helderder in mijn hoofd te worden, positief en met energie de dag te beginnen. En het zet mijn spijsvertering duidelijk in gang in de ochtend. Het is even wennen in het begin maar je valt er zelfs op in slaap!

Over Flowee - Relax Your Senses

Flowee is al meer dan 10 jaar hét Nederlandse merk spijkermatten. Je vindt bij ons kleurrijke en kwalitatieve producten die een cadeau zijn voor jezelf. Met Flowee willen we je uitnodigen vaker en beter te ontspannen.