Fijne ontspanning

Eerst even wennen al die prikkels in je rug. Daarna volgt een ontspannen gevoel. Erg tevreden mee.

Een heerlijke ontspannende mat.

Deze mat heb ik aan mijn jarige dochter cadeau gegeven. Ze vond het een heerlijke sensatie en dommelde er bijna bij in slaap, de eerste keer dat ze de mat gebruikte! Dus een geslaagd cadeau!!

Wat ben ik blij met mijn Flowee mat, kan het iedereen aanbevelen en dat doe ik dan ook. Heb me in tijden niet zo goed gevoeld, overdag even erop en wat energie opdoen en 's avonds even voor het slapengaan, wat nu super gaat!!

Verrassend ontspannend!

Ik heb de mat én het kussen nog maar net, maar ben er nu al blij mee. De ervaring zoals per minuut staat omschreven in de handleiding klopt perfect. Om mijn aandacht van de ‘pijn’ af te leiden, zet ik ondertussen een meditatie aan. Ik kan maar moeilijk ontspannen, maar deze combinatie is goud voor mij. Wat ik alleen jammer vind en mis, is een opbergzak/hoes.. vandaar de 9 en geen 10! Maar verder écht een aanrader. Bij twijfel DOEN!

Hallo Ivette, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met de spijkermat set! Je vind de tas voor de spijkermat en kussen in onze webshop. Deze wordt er niet standaard bij geleverd. Mocht je deze niet kunnen vinden laat het ons dan weten! Met een relaxte groet, Manon

Het begin is er.

Een week is nog te vroeg om al een goed oordeel te kunnen geven. Het is best wennen en langzaam opbouwen. We hebben goede adviezen gekregen en zetten door.

Top mat

Heerlijk om te ontspannen en een moment te creëren voor jezelf

Een diepe ontspanning in combinatie met een yoga nidra sessie Geweldig, ik gebruik de mat elke dag 2 soms 3 keer... Ben zo blij met deze aankoop. Een weldaad voor mijn spieren Dankjewel

De kleine flowee gaat mee op vakantie!

Thuis getest en deze gaat mee op vakantie. Lekker handzaam. Ik heb al een grote flowee mat waar ik helemaal fan van ben en dagelijks gebruik. Om ruimte te besparen in de koffer heb ik de kleine mat gekocht en ook die is super fijn. Win-Win: nu kan ik overal helemaal tot rust komen en heb ik thuis extra veel mat om op te liggen. Nu nog een kussen…

Heerlijke ervaring

Op aanraden van een vriend gekocht om beter te kunnen ontspannen voor t slapen gaan. Het was de eerste keer best even wennen en ook wel ff pijnlijk in het begin. Maar na een week en bijna elke dag 20 min op t matje is het heerlijk ontspannen. Ik kijk er gewoon naar uit om even te relaxen op de mat!

verrassend

Hoe is het mogelijk dat een spijkermat je zo in een ZEN toestand krijgt. Top

Een moment voor jezelf

Het is even wennen, maar al snel geeft het een fijn gevoel. Het verlicht de pijn en ontspant. Een aanrader.

Even wennen maar heel relaxing

Uiteraard moet je even webben en meteen erop gaan liggen zonder een shirtje raad ik niet aan. Na een aantal keer merk je vanzelf dat het ook zonder shirt kan. Het is heel ontspannen en zelf onze dochter van 9 vindt het heerlijk. Zelf onze kat gaat erop slapen als er een theedoek overheen ligt. Een echte aanrader dus. Voor het slapen gaan werkt het enorm ontspannend en in de ochtend werkt het juist revitaliserend. In een woord "Heerlijk"!

Eén spijkermat set gekocht, deze hadden we de volgende dag al in huis! Gelijk in gebruik genomen, last van hielspoor en rug en slechte nachtrust. Hielspoor is niet over maar brengt wel verlichting, zo ook voor de rug. Wat betreft het slapen, we doen het een half uurtje voor het slapen gaan, even doorbijten maar echt goed te doen. Ik val er zelfs op in slaap en ja ik voel me 's ochtends meer uitgerust. Omdat we er zo enthousiast over zijn hebben we er nog één bij besteld. Nu hoeven we niet meer op elkaar te wachten! (:

Nooit verwacht: in slaap vallen op een spijkermat!

Een hele mat waarop je werkelijk in slaap valt. Ik zet standaard een timer. Een hele bijzondere sensatie en mijn rug, nek en schouders zijn veel losser na een ligsessie op de mat. Ik had dit niet verwacht en ben erg blij met mijn aankoop.

Snelle levering. Eerste keer op de mat is een beetje vreemd. Na een paar dagen lukt het al om 20 minuten te ontspannen. Ik slaap sneller in en voel me heerlijk.

Geen gepieker en pijn meer!

Bijna iedere avond had ik moeite om rustig in slaap te vallen. Piekeren over van alles en nog wat, waardoor ik gespannen raak in m'n rug, schouders en nek. Voordat ik ga slapen, gebruik ik nu de Flowee spijkermat + kussen en een rustig muziekje erbij. In het begin natuurlijk even wennen, maar na een tijdje voelt het gewoon heel fijn en lekker warm. Daarna val ik ontspannen in slaap, heel blij mee!

Rust

Net voor het slapen gaan even tot rust komen op de flowee... Ik merk dat ik veel sneller in slaap val en mijn ademhaling veel rustiger wordt... Ik ben tot hiertoe wel tevreden.

Ik heb de spijkermat aangeschaft in de hoop dat het mij even zou kunnen helpen met mijn long covid en alle lichaamlijke klachten die ik daardoor ervaar. Ik gebruik de mat nu 5 dagen dagelijks 20 minuten. En ik voel me nu al een stuk energieker. En sommige pijnen zijn een stuk minder geworden. Ik ben echt blij verast.

Wij zijn fan van de Flowee spijkermat

Licht ongemakkelijk lag ik in het begin op de spijkermat, maar met de tips in de handleiding vond ik mijn ontspanning op de mat. Het resultaat vind ik echt boven verwachting. Mijn lichaam reageert er supergoed op en voelt heerlijk energiek na een paar minuten op de spijkermat. Pijntjes zijn verdwenen en de bloedsomloop is weer goed op gang. Een echte aanrader.

Better late than never !

Wow, wat een ervaring zeg. Elke ochtend zet ik mijn wekker om 5.20 en start eerst met het gebruik van de Flowee set. Heerlijk ontspannen start ik mijn werkdag en ik merk dat mijn migraine vele malen minder aanwezig is. Ik had dit veel eerder moeten kopen. Ik adviseer mijn vriendinnen dit product ook aan en zij zijn erg geïnteresseerd in mijn belevenis in het gebruik van de Flowee set. Superservice en topkwaliteit. Ik zeg kopen!

Kwaliteit!

- vlotte levering - zorgvuldig verpakt & mooie wenskaart erbij - uitgebreide gebruiksaanwijzing met handige tips - prachtig product - fraai afgewerkt - stevige mat (ECO set, kokosvezels) - kussen met boekweitkaf (hoogte aan te passen door wat boekweit te verwijderen) - voldoet boven verwachting - doet wat het belooft - geeft ultieme ontspanning - je wordt er super blij van!

Onverwacht verslavend!

Mijn schoonmoeder had een spijkermat (ander merk) die ik mocht uitproberen. Ik was meteen enthousiast. Na een zoektocht naar spijkermatten kwam ik bij Flowee uit en na het lezen van geweldige reviews. Drie keer per dag lig ik op de mat, samen met een meditatie van Meditation moments. Mijn lage rugpijn is zo goed als verdwenen, verbluffend! Ik ben er ongelofelijk blij mee!

Het is een hele ervaring

Slaap beter, al ben ik net gestart geeft het me een ontspannen gevoel en kan het iedereen aanraden. Vrienden van mij vonden mijn verhaal ook zeer interessant en hebben er ook twee aangeschaft en ook hun bevindingen weer door gegeven dussss ... Enthousiast

Het klinkt natuurlijk niet leuk als mensen vragen wat heb je voor je verjaardag gekregen en je zegt ik heb een spijkermat en kussen van mijn man gekregen……. Maar jemig ik denk het beste kado ever!!!! Het kwam heel snel binnen en heb er al elke dag gebruik van gemaakt De doorbloeding in mijn voeten en nek en rug is veel beter, het afvloeien van prikkels is heerlijk, en de rust die ik krijg is niet te beschrijven, ik kan het echt iedereen aanbevelen ❣️❣️❣️

Heerlijk, had ik dit maar eerder ontdekt!

Wat een fijne ontdekking. Helpt goed bij mijn migraine en fibromyalgie. Als ik even niet weet waar ik het zoeken moet van de pijn ga ik op de mat en kussen liggen, en het doet mij goed! Ik kom in een diepere ontspanning, soms val ik bijna in slaap en soms krijg juist veel ideeën/inspiratie en energie.

Over Flowee - Relax Your Senses

Flowee is al meer dan 10 jaar hét Nederlandse merk spijkermatten. Je vindt bij ons kleurrijke en kwalitatieve producten die een cadeau zijn voor jezelf. Met Flowee willen we je uitnodigen vaker en beter te ontspannen.