Eerst evan wennen, maar dan volgt de ontspanning.

Ik moest eerst even wennen aan het gevoel van de spijkermat, maar met de dag raakte ik meer ontspannen en nu voelt het heerlijk.

Heerlijk, deugddoend!

Ik heb mijn mat en kussen nu 6maand en ben zo blij met deze aankoop. Ik kijk er iedere keer naar uit om op de mat te gaan liggen. Ik gebruik ze het vaakst voor het slapen gaan. Ik val vlotter in slaap, wordt minder vaak wakker, heb minder nek, schouder en hoofdpijn klachten. Gedurende de dag gebruik ik ze soms om te reloaden of om een opkomende hoofdpijn te counteren. Ik heb dit product al aan vele vrienden aangeraden. Ik ben er echt mee geholpen en kan niet meer zonder. Een oogmasker maakt de ontspanning compleet en de zak is echt ideaal om tapijt en kussen in op te bergen.

Spijkermat Eco mandala besteld, inclusief kussen. Prachtige grijs/ groene mat van prima kwaliteit. Sneller geleverd dan verwacht, top !

Super!!

Super mooie mandala’s en een super service om alle 3 de mandala’s persoonlijk bij ons te bezorgen!! Zeker een aanrader!

prikkelend ontspannen

Vanwege een zere rug en moeilijke slaper heb ik de mat en kussen aangeschaft. Zoals de omschrijving van het kussen zegt, weillicht wat vulling eruit voor een ontspannender effect. Op de mat is (nadat je wat gewend bent geraakt) heerlijk om te ontspannen, de doorbloeding op gang te krijgen en daarna goed te kunnen slapen.

Heerlijk ontspannen

De Flowee mat laat je heerlijk ontspannen en geeft je lichaam echt een boost. Heerlijk wegdromen, ontspannen en herboren opstaan. De flowee mat heeft echt effect

Goed advies & snelle levering

Ik had inieteel gekozen voor het product van een concurrent, maar naar het lezen van de Flowee website ben ik voor een Flowee spijkermat en kussen gegaan. Het werd snel geleverd en ondanks dat ik eerst sceptisch was, ben ik nu al heel blij met mijn aankoop.

Ontprikkeld en ontspannend!

Ik vind het écht een uitkomst het helpt mij bij mijn autisme en het reguleren van spanningen. De drukpunten die de spijkers kunnen stimuleren zijn echt fijn voor me. Ik vind het ook nogeens een hele mooie matjes en kussens. De tas heb ik ook besteld. Ik ben er echt blij mee ondanks de intens donkere periode die ik doormaak. Dank jullie wel! Liefs Fleur

Ik ben erg blij met mijn mat. Ik slaap beter en heb minder last van mijn rug. Het is op een gekke manier verslavend. Na het liggen op de mat is je rug warm en kriebelig en dat voelt erg fijn.

Heerlijk matje om uit je hoofd te komen en in je lijf

Het matje helpt mij mijn lijf te voelen waardoor ik uit mijn hoofd ga. Als ik veel gedachtes heb en niet goed in kan slapen, ga ik er even op liggen en ontspan. Vaak val ik er ook op in slaap.

Geweldige sensatie

Wonderlijk. Eerst even pijnlijk daarna rust en wegzakken. En slapen als een roos

Fijn bedrijf, snelle levering, goed service

Fijn bedrijf, orders worden snel en goed verpakt geleverd. Als er langere levertijden zijn staat dat duidelijk vermeld. Bij vragen wordt je snel geholpen. Goede kwaliteit producten

Fenomenaal

Ik heb 2 jaar geleden een ernstig ongeval waardoor ik allerlei klachten heb. Kon niet slapen en sinds de eerste dag dat ik de mat gebruik heb ik prima geslapen en de nekklachten zijn na een paar keer gebruiken al een stuk minder. Ik kan echt niet meer zonder. Heb ook last van fybromialgie en ook dat gaat al beter. Top product.

Product en de werking is exact als omschreven. Duidelijke uitleg. Uitstekende klantenservice. Snelle levering. Ik gebruik mijn flowee mat en kussen elke dag. Zou niet meer zonder kunnen.

Ontspanning

Door het liggen op de mat kom ik tot ontspanning en ervaar ik minder rugklachten. Je valt er zelfs op in slaap!

Dank voor de gave en fijn relaxte ervaring en leuke is morgen mag het weer...tof product!

In begin even wennen maar daarna meer ontspanning en betere doorbloeding. Ik heb ook cadeau gegeven aan iemand die wel wat meer rust kon gebruiken. Je verrassing komt spijkerhard binnen...hihi...

Wat een ontspanning!

Al een tijdje kamp ik met pijnklachten. Het spijkermatje besteld na het lezen van alle geweldige recensies. Dag later de bestelling al binnen en al bij de twee keer gebruik viel ik in slaap. Het matje is voor mij nu onmisbaar. Ik gebruik deze standaard voor het slapen gaan, en altijd een tweede keer per dag ter ontspanning. Natuurmuziek in de oordopjes en relaxen maar!

Fijne mat voor goede ontspanning

Heb nu een week de "spijker"mat in gebruik. Heb zelfs wat last van angsten en merk dat ik hierop lekker kan ontspannen, hoofd blijft lekker stil als ik hierop lig en een fijn warm gevoel als ik eraf ga. Fijne aankoop geweest.

Heerlijk ontspannen

Als je erop gaat liggen voel je gelijk dat je lichaam ontspant.

Fantastische acupressuur mat

Fantastische acupressuur mat en zeer goede service

Ontspannend

Een prima ervaring

Helpt goed met in slaap vallen!

Ik gebruik de Flowee nu een tijdje voor het slapen gaan en het helpt met ontspannen en slapen. Goede aankoop.

Zeer relaxt

Mooi kwalitatief product! Doet waar je voor betaald. Echter met opstaan is het wel even de tanden op elkaar.

Zo ontzettend blij met m'n flower spijkermat set!

Vooraf vond ik het een beetje spannend. Maar wat ben ik blij met m'n spijkermat set. Vaak tussen de middag of begin van de avond lig ik er 20 minuten op. En ik ben direct ontspannen. Daardoor slaap ik 's nachts ook beter. Ik heb het al meerdere mensen aangeraden. Ook hun leek het spannend, maar inmiddels zijn er al meerdere om!! Ik wou dat ik eerder wist van het bestaan!

Snelle service en mooie producten

De spijkermat bevalt zo goed! Ik slaap er echt beter door. en ik ervaar minder spierspanning als ik van de mat af kom. Waar ik normaal gesproken snel weer afhaak als ik iets nieuws probeer lig ik nu al 6 weken élke avond op de spijkermat voor het slapen gaan! Zeker een aanrader.

Over Flowee - Relax Your Senses

Flowee is al meer dan 10 jaar hét Nederlandse merk spijkermatten. Je vindt bij ons kleurrijke en kwalitatieve producten die een cadeau zijn voor jezelf. Met Flowee willen we je uitnodigen vaker en beter te ontspannen.