Momentje van rust en ontspanning

Ik was al langer benieuwd naar de mat en ben m uiteindelijk gekocht. Het gevoel is best wennen in het begin, en ik bouw het nog rustig op. Maar wat ik nu al fijn vind: even niets hoeven. Rust op die mat…

In het weekend mijn bestelling geplaatst en vlak na het weekend al geleverd. De kwaliteit is heel goed en het blaadje met gebruik suggesties is ook erg fijn.

Fijne ontspanning

Fijne mat. Voelt aan als goede kwaliteit. Nu een paar keer gebruikt voor rug en heupen. Door chronische heupafwijking heb ik veel pijn in dat gebied. De mat helpt me op slechte momenten even van de pijn af. Na 15 minuten erg ontspannend, viel bijna in slaap!

Even een rustmomentje

De spijkermat van Flowee heeft echt wel toegevoegde waarde. Naar aanleiding van de vele goede reviews toch maar overstag gegaan om er een aan te schaffen. Ik heb regelmatig last van een oude blessure in mijn schouder en even op de spijkermat en het is al veel minder. Ik moet mezelf nog wel even aanwennen om even dagelijks dat momentje te pakken.

Rustgevend

De eerste keer was het even wennen, pijnlijker dan ik dacht. Nu lig ik elke ochtend en avond 20 minuten op de mat. En ervaar ik het als prettig. Het is een moment van rust voor mijzelf.

Een heerlijk verwen moment voor jezelf

Het wennen gaat erg snel. De sensatie van warmte door het hele lichaam en goede bloedsomloop is een weldaad voor mijn lijf. S’morgens word ik helder en echt uitgerust wakker. Een topper

Heerlijk

Ik merkte na de eerste paar keer al vermindering van mijn nek- en schouderklachten, ook werd de spanning van mijn rugspieren minder. Zo fijn!

Heerlijk ontspannen

Ik ging liggen op mijn spijkermat en ik voelde een gekke soort pijnprikkel die vrij snel overging in warmte. Na een paar keer op mijn matje merk ik dat ik meteen ontspan zodra ik ga liggen en voelt mijn rug veel minder stijf, echt een aanrader!

af te wachten !

de eerste keer was pijnlijk, dan volgt er een moment van gewenning. het deed me wel goed.

Intense ontspanning is de beloning

Het begin eventjes best gevoelig; daarna went het snel en aan het eind is het eventjes slikken. De beloning is een heel relaxt gevoel. Doe het nu elke dag en voel me er prima bij.

Helemaal goed!

Pakket is snel en probleemloos verstuurd. Nu is het afwachten tot ik hem cadeau kan doen.

Fantastisch product

Echt een toevoeging in m’n leven! Ik ben een levend reclame bord want ik raad het iedereen aan te kopen.

Prachtige spijkermat set. Ik blij.

En vriendelijke mail ☺️

een flowee spijkermat doet wat het belooft te doen.

even wennen, daarna is het verwennen

Oei dat is wel hard zeg

Het is wel even wennen, met het blote lijf nog niet gedaan. Ook het kussen zonder iets erop valt nog niet mee. Maar het werkt ontspannend. Partner viel er al op in slaap!

Meer dan Positief

Doel van de set is acupressuur, dat werkt uitstekend, is even wennen, maar heel fijn en doet zijn werking. Alles is van natuurlijke materialen, dat is een plus en je kunt het kussen ook naar behoeven, minder vulling geven. Goede uitleg er bij, prima service. Verder is het voor mij een oogstrelend design, prachtige kleur

Elke nacht heerlijk in slaap !

Ik gebruik de flowee al meer als tien jaar. Elke avond is het mijn ritueel om voor het slapen gaan er op te ontspannen. Mijn oude mat was aan vervanging toen en heb nu de met boekweit gevulde mat en kussen gekocht. Deze vind ik nog fijne en beter. Door mijn enthousiasme heb ik al meerdere klanten van mijn Massagepraktijk de mat aangeraden. Top product !!

Zeer verrassend

Even wennen maar daarna goed te doe, hoe langer hoe ontspannender en daarna goed slapen, echt een toevoeging aan mijn avond ritueel

Meestal heerlijk ontspannen

Ik vind deze mat goed werken. Een enkele keer ontspan ik er niet helemaal op, maar ligt het verder prima. Over het algemeen dus erg tevreden.

Keurig verpakt en snel geleverd

Elke avond 20 minuten op de spijkermat en lekker slapen daarna. Hopelijk blijft het zo!

Top service en zeer goed produkt

Zeer vriendelijke en persoonijke service. Flowee stelt zich echt open voor feedback. Produkt is van goede kwaliteit en zoals beschreven op de website. Goede toelichting bij gebruik van produkt.

Ontspanning op en top

Flowee is een fantastische manier om in je lichaam te komen, te ontladen en tegelijkertijd op te laden. Ik raad het iedereen aan die tijd voor zichzelf wilt nemen en een (nieuwe) manier van lichamelijke sensatie en mentale ontspanning zoekt.

Erg positief verrast door deze spijkermat

Na 1 week gebruik ben ik echt al verslaafd aan deze mat. Ik gebruik hem voor het slapen gaan. Ik slaap makkelijker in en beter door. Meditatie moment voor mezelf. Met mijn blote rug erop is nog net wat te heftig voor mij.

Werkelijk verrassend hoe ontspannen ik ben na het liggen op de flowee spijkermat, fantastisch!

Ja ja wie gaat er nu op een spijkermat liggen, dacht ik eerst. Besteld, geleverd, het moment was aangebroken om de mat te testen. Volgens de duidelijke uitleg, op de mat gaan liggen. De eerste gedachte was, huhh wat gebeurd er? Na 2 'lange' minuten van de mat af. Warmte en de druk was een heerlijk gevoel. Het kussen ben ik heel blij mee, mijn nek wordt goed gemasseerd door de 'spijkers'. Inmiddels lig ik langere tijd op de mat, het is niets te veel geschreven dat je er zelfs in slaap op valt. Resultaat: zeker heel ontspannend, spier-ontspannend, heerlijk warm krijg je het na gebruik. De spijkermat doet waarvoor ik deze kocht heb, whaoh. Dank jullie Flowee. Groet Odile

Heerlijk om te ontspannen

Ontspanning door je hardwerkende spieren goed wakker te schudden, dat is de truc van deze mooie mat. Na een paar dagen al zeer effectief. En ook nog eens een mooi design. Aanrader.

Over Flowee - Relax Your Senses

Flowee is al meer dan 10 jaar hét Nederlandse merk spijkermatten. Je vindt bij ons kleurrijke en kwalitatieve producten die een cadeau zijn voor jezelf. Met Flowee willen we je uitnodigen vaker en beter te ontspannen.