tot nu toe begrijp ik er weinig van

het rapport was goed maar hoe moet ik een lening aanvragen.

Oplichting

15 euro betaald voor een score? Ik zou daarna bericht krijgen of ik eventueel in aanmerking kom voor een lening via i-finance. Niks meer gehoord. Weg 15 euro! Stelletje boeven. Ik zie dan ook graag die 15 euro terug op mijn rekening!

Geachte heer/mevrouw Mies, Bedankt voor uw review. Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met MyCreditscore. Wij hebben uw aanvraag geannuleerd omdat wij u, ondanks onze pogingen tot contact, niet hebben kunnen bereiken. Wij stellen een persoonlijk kredietrapport voor u op om uw kredietwaardigheid inzichtelijk te maken. Dit doen wij door een inkomsten-lastentoets uit te voeren en uw betaalgedrag bij verschillende databanken (EDR Credit Services, Experian en Focum) te toetsen. Met uw betaling van € 14,95 dekken wij de kosten voor het kredietrapport die wij u per mail hebben doen toekomen. De kosten voor het kredietrapport zijn niet retourneerbaar omdat deze speciaal voor u is opgesteld. Wij vernemen graag of u de aanvraag alsnog wenst door te zetten zodat wij deze opnieuw in behandeling kunnen nemen. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of telefonisch op 070 – 452 54 13. Met vriendelijke groet, MyCreditscore

Onduidelijk

Zojuist 14,95 betaald voor een my credit score. Verder niks meer van gehoord, dus weet niet hoe dit verder in zin werk gaat om een lening aan te vragen

***

nergens moet je 15 euro betalen voor een bkr toetsing als iedereen 15 euro betaald en afgewezen word hallen jullie een hoop geld binnen jullie maken misbruik van mensen die het al moelijk hebben bah geen woorden voor

Nee

Ik weet niet op dit moment.

I hope it I will be so good till the end.

Niet duidelijk

Heb een mail gekregen dat mijn aanvraag is goedgekeurd maar voor de rest niks meer is mij niet allemaal duidelijk Uw geverifieerde maximale leencapaciteit is: € *|MCSLEENCAPACITEIT| en wat houd dit precies in?

Beste Gwen, Wij hebben zojuist met je gesproken en je vragen beantwoord. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan vernemen wij natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, MyCreditscore

Hoe werkt dit allemaal

Heb een creditscore binnen gekregen wat voldoende is moet ik nu wachten op de lening of krijg ik nog een overeenkomst om te kunnen tekenen

Beste Jan, Bedankt voor je review! Je kunt de lening eenvoudig aanvragen via onze portal. Wij zullen contact met je opnemen via het door jou opgegeven e-mailadres. Het lijkt er namelijk op dat je de aanvraag nog niet volledig afgerond hebt. Mocht je tussentijds vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar [email protected]. Je kunt ons ook telefonisch bereiken door te bellen naar 070-452 5413 Met vriendelijke groet, MyCreditscore

Top service, ben zeer goed geholpen!

Top geregeld.. elke keer wanneer had gebeld werd ik netjes geholpen. Vooral de dame in het begin telefoon opneemt was zeer netjes en service gericht.

Maar moet nog zien voor ik definiëren

Ik heb een lening nodig van 1500€ik zal.zelf ook al olkorte termijn 1500€ kunnen sparen voor inrichting nieuwe woonst en afbetaling van fluitist van 283euro

Slecht

Ik betaal 14,95 euro, alles was perfect, maar als laatste zeggen ze dat je inkomen niet voldoende was, ik heb mijn 14,95 euro terug alsjeblieft. Vriendelijke groeten. Qazi

• Would you recommend us? No

Geachte Adbulsamad, Bedankt voor uw review. Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Wij stellen een persoonlijk kredietrapport voor u op om uw kredietwaardigheid inzichtelijk te maken. Dit doen wij door een inkomsten-lastentoets uit te voeren en uw betaalgedrag bij de databanken BKR, EDR Credit Services, Experian en Focum te toetsen. De betaling maakt mogelijk dat wij bovenstaande toetsingen kunnen uitvoeren. Daarom is deze betaling ook niet retourneerbaar wanneer het rapport in goede orde is afgegeven. Er is telefonisch contact geweest tussen u en één van onze medewerkers, waar de uitkomst van uw kredietrapport is besproken en is uitgelegd hoe de leencapaciteit is berekend. Wij hopen dat wij uw klacht via deze weg voldoende hebben beantwoord. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of telefonisch op 070 – 452 54 13. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Uitstekend vakkundig geholpen in de gehele verwerking, zelfs een telefoontje naderhand.

Voor de gedeeltelijke financiering van mijn 22 jaar oude wensauto ben ik door uw medewerkers uitstekend geholpen. Stap voor stap doorliepen zij met mij de procedure en elke vraag werd vakkundig toegelicht. Leuk en warm was de belangstelling voor de keuze van de auto vanwege de hoge leeftijd. Spannend bleef het voor mij wel of de aanvraag gehonoreerd zou worden. Dat ligt uiteraard niet bij de medewerker die ik aan de telefoon had. Snel ging het toen de toekenning er was: binnen twee dagen stond het geld op mijn rekening. Verrassend was het telefoontje na drie dagen of de aankoop naar wens verlopen was. Men wenste mij veel succes en vooral veel plezier wenste met mijn met uiterste zorg gekozen vierwieler en dat voelde voor mij als een warm bad. Chapeau!

Heel erg klant gericht. Je hebt persoonlijk contact,je bent geen nummer. Heel vriendelijk en professioneel geholpen

Geld lenen met PGB

PGB is nog al een dingetje in financiënland. Hier was het wel mogelijk. Software wat je moet doorlopen heeft bij mijn aanvraag wel horten en stoten gekend. Gelijk is de klantenservice echt heel goed. Lossen het snel voor je op. Dus ja ik ben heel blij.

Snel,accuraat en klantvriendelijk

Binnen een week was alles geregeld, ontbrak er een document werd er snel gereageerd. En vooral fijn dat je een keus heb in je leenbedrag!

Helemaal tevreden

Goed en snel geholpen. Na goedkeuring had ik het krediet dezelfde dag nog op mijn rekening staan.

Heel snel, fijn en vriendelijk geholpen!

De beoordeling is snel en goed verlopen, ik had een beetje spoed, hier werd gelijk op geacteerd. Nadat ik een e-mail stuurde ging(en) de medewerker(s) er meteen mee aan de slag, ook telefonisch prettig en vriendelijk te woord gestaan. Ik rijd straks met een leuke auto zonder dak, in de zon met een beetje vrijheid in deze benauwde corona situatie, dankzij jullie, heel erg bedankt!!

Duidelijkheid en meedenken

Steken veel tijd en energie om je echt te helpen en hebben alle geduld zodat je alle documenten aan kan leveren.echt een aanbeveling en 5 sterren is het maximale wat je kan geven maar is het veelvoudige waard.super bedankt voor alle geduld en het vertrouwen.

prima contact. een 7 waardig.

Het heeft even geduurd voordat ik begreep dat het puur online is waarmee jullie de diensten aanbieden. Het is wat lastig als je niet helemaal pc handig bent. in eerste instantie gaf dat wat strubbeling, waardoor ik ook niet zo adequaat reageerde. uiteindelijk is dit goed opgepakt door jullie meedewerkers. dank daarvoor. ik ben blij met jullie dienst en de financiele afhandeling. ook het overzicht is helder en concreet. bij deze dank. Jetze Jansma.

Ik heb goeie ervaring.

Mijn ervaring was goed uitstekend.

Fijn geholpen

Ik ben door medewerker heel fijn geholpen. Rustig en duidelijk dingen uitgelegd. En zoeken naar een oplossing waar nodig. (Desbetreffende medewerker weet hiervan,heeft de compliment zelf in ontvangst genomen na telefonisch contact).

fijn en goed contact

ze geven duidelijk aan als er nog een onderdeel ontbreekt en welk onderdeel dat dan precies is. ze zijn goed in de communicatie mochten er vragen zijn. ook wordt er snel een beslissing genomen of het gewilde geleende bedrag mogelijk is om te lenen.

Super bedrijf en uiterst netjes in omgang

Goed geholpen en veel geduld

Prettig, duidelijk en soepel proces

Het aanleveren van documenten en beoordeling is heel helder en transparant. Er is persoonlijk contact na het aanleveren van documenten waarbij erg professioneel wordt geadviseerd en goed wordt geluisterd naar de vragen.

Top!!

Het was binnen een week geregeld Snel en betrouwbaar. Vriendelijk ontvangen en zeer behulpzaam.

Over MyCreditscore.nl

Doe uw lening aanvraag volledig online, en weet binnen 5 minuten wat uw mogelijkheden zijn. Met MyCreditscore maakt u gegarandeerd een verantwoorde keuze! MyCreditscore is een initiatief van I-Finance.