Ik weet niet ik kom niet verder

Mijn eerste kredietaanvraag was goed,maar mijn tweede aanvraag daar kom ik niet verder mee

EERLIJK, OPEN, BEHULPZAAM, OPRECHT, ZEER PROFESSIONEEL

Mijn aanvraag 2 weken geleden ingediend nadat ik “mijn Creditscore” had gedaan. Werd gebeld door een ontzettende fijne adviseur die om meer documenten vroeg. IIk heb een goede baan en goed inkomen maar toch door mijn verleden een ietwat moeilijk geval. Aanvraag moest langs de krediet commissie die het in eerste instantie afkeurde. Gisteren werd ik gebeld door zelfde adviseur en vertelde mij dat hij zo zijn best heeft gedaan dat de aanvraag is goedgekeurd. Er wordt dus niet klakkeloos beslist maar er wordt ook gekeken en geluisterd naar de mens. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hierdoor is mijn leven 100% positief gekanteld en ben met name hem zo ontzettend dankbaar!! Echt geweldig instantie met geweldige mensen!!!

Zeer behulpzaam en goede service

Bij elk contact goed geholpen. Zeer behulpzaam en begripvol voor private omstandigheden.

Deskundig en professioneel

Professionalisme en deskundigheid samen in harmony. Zo zou ik Mycreditscore omschrijven Ik was zeer onder de indruk hoe mijn aanvraag in behandeling was genomen en afgehandeld. Mijn aanvraag werd op basis van mijn leencapaciteit vast gesteld, dat noem ik nog eens vakkundig. Zo voorkom je natuurlijk dat je onverantwoord leent. Een aanrader voor iedereen, negativiteit van sommige is totaal onterecht.

Oplichters

Trap a.u.b niet in Ze zijn oplichters Ik heb als dadelijk ingevuld voor 1500 euro krediet. Eerst kreeg ik positief goedkeuring. Later bel mij een medewerker en zegt als ze handmatig mij laste vaste invoegen kom ik niet in aanmerking voor krediet. Ze zijn oplichters en allen willen 15 euro van je afpakken. Ik vraag zelf voor verwijderen van mijn gegevens nu dat ik niet mag lenen maar kreeg ik antwoord omdat ik 15 euro al betald heb mog ze niet mijn gegevens verwijderen. Wat is dat voor rare antwoord. Pas op met ze en aub trap niet in

Geachte H, Onze oprechte excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Met uw betaling verrichten wij toetsingen bij externe databanken en berekenen wij uw MyCreditscore. Het kredietrapport wordt opgesteld op basis van de door u ingevoerde gegevens. Als tijdens het uitvoeren van de handmatige controle blijkt dat de door u ingevoerde gegevens foutief zijn, dienen wij de gegevens te wijzigen en de toetsingen/berekeningen opnieuw uit te voeren. Wij hebben het bovenstaande met u besproken en aangegeven dat u na het uitvoeren van de correcte controles helaas niet in aanmerking kwam voor een lening bij I-Finance.nl B.V. Het is niet mogelijk om al uw gegevens na de betaling voor uw kredietrapport te verwijderen. Dit in verband met onze financiële administratie en de daarbij horende verplichtingen. Tevens hebben wij naar aanleiding van uw review een aantal keer contact gehad en de bovenstaande kwestie besproken. Wij hebben de gegevens en documenten verwijderd welke niet van toepassing waren op de afkeurreden van uw krediet en uw dossier op passende manier afgesloten. Wij begrijpen dat het proces wellicht onduidelijk voor u was tijdens het aanvragen. Wij zijn dan ook altijd bezig om onze processen te optimaliseren en nemen uw review mee in het verbeteren van onze aanvraag-portal. Indien u nog verdere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via 070 – 45 25 413 of info@mycreditscore.nl. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Goed voor snel geld lenen

Moderne, digitale klantreis en zeer goede communicatie

Binnen drie werkdagen was alles geregeld. Gedurende het hele proces uitstekende, professionele communicatie. Het digitale platform is op zich goed en beter dan de platforms van veel concurrenten, maar er zijn enkele kleine verbeterpunten (o.a. invullen juiste woonlasten voor inwonenden en mogelijkheid om arbeidscontract direct te uploaden i.p.v. dat dit via een later dataverzoek wordt gevraagd).

Fijn advies en juiste zorginstelling

Aangezien ik op zoek ben naar een lening voor een nieuwe auto ben ik wat kredietverstrekkers aan het vergelijken. Het valt mij op dat jullie waarschuwen voor de negatieve gevolgen van een lening en dat heb ik niet eerder gezien. Fijn dat jullie op Instagram en Facebook advies geven in jullie berichten Ik heb besloten om in plaats van het geld te lenen, gewoon nog door te sparen. Ik ben dan wel geen klant, maar goed advies mag een compliment ontvangen.

Makkelijk en snel

Goede telefonische uitleg en hulp, om het snel rond te krijgen. Netjes afgehandeld.

Snel simpel in een woord

zo gemail per telefonisch gesprek direct aanmerking voor lening

Snel verder geholpen, erg fijn.

Ik werd snel geholpen. Nog even na gebeld om wat kort te sluiten. De dag na het versturen van de getekende overeenkomst stond het geld op mijn rekening. Dit vond ik erg snel want dit was dus gewoon binnen 2 dagen na de aanvraag.

Slecht

Gegevens ingevuld en ik kon 43.000 lenen Hadt maar 8.000 nodig Dit kon volgens hun en was ook geen probleem met mijn fase A contract Na al me salaris stroken verzonden te hebben Kopie van me identiteitskaart Werkgeversverklaring Af en bijschrijvingen van de laatste 2 maanden Krijg je zo slechte emaitje terug dat je aanvraag afgewezen wordt inverband met het fase a contract en dat je nog thuis woont Vrouw vroeg ook aan de telefoon of ik het maandbedrag van 167 euro wel wilde betalen in plaats van dat ik het kon betalen Is een zondag voor mijn werken Ze lenen je misschien wel iets maar dat is pas na je 14.95 heb betaald en dan wijzen ze je nog af

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wij besteden veel aandacht aan de behandeling van de reviews van onze klanten omdat deze veel vertellen over onze dienstverlening. Allereerst bieden wij u onze excuses aan voor de negatieve ervaring met onze dienstverlening. Wij hopen u door middel van de onderstaande uitleg voldoende antwoord te geven op uw vragen en de onduidelijkheid over onze dienstverlening bij u weg te nemen. MyCreditscore toetst uw geregistreerde betaalgedrag bij het BKR, Experian, EDR Credit Services en FOCUM. Ook berekenen wij uw maximale leencapaciteit. Deze toetsingen en berekeningen worden allen uitgevoerd en gebaseerd op basis van de door u aangeleverde gegevens. Het is noodzakelijk dat een lening binnen uw persoonlijke budget past. Als kredietverstrekker heeft I-Finance een zorgplicht. Dit wil zeggen dat er niet alleen wordt gekeken naar uw maximale leencapaciteit en geregistreerde betaalgedrag, maar ook of er voldoende zekerheid is dat u de lening terug kunt betalen. Een fase A contract biedt minder zekerheid dan een contract voor onbepaalde tijd omdat uw dienstverband zonder opgave van reden beëindigd kan worden en u hierdoor de lening niet terug zou kunnen betalen. Het acceptatiebeleid van I-Finance accepteert fase A contracten, echter dient deze onderbouwd te worden met een werkgeversverklaring welke aan onze voorwaarden voldoet. Als de werkgeversverklaring niet voldoet en hierdoor rekening gehouden dient te worden met minder inkomen, kan dit zorgen voor een vermindering van de leencapaciteit. Op basis van het herrekende inkomen en uw huidige financiële situatie vindt I-Finance het verstrekken van een lening op dit moment niet verantwoord. Het is de plicht van de I-Finance om u te beschermen tegen (mogelijke) onverantwoorde keuzes en hopen u hiermee dan ook te hebben voorzien van een duidelijke uitleg over de afwijzing. Wij begrijpen uw teleurstelling en gaan ervan uit dat uw huidige situatie in de toekomst zal veranderen. Uiteraard kijken wij dan graag opnieuw met u mee naar alle mogelijkheden en bieden u graag de mogelijkheid om vooraf contact met ons op te nemen. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met op per mail via info@mycreditscore.nl of telefonisch via 070 – 4525413. Wij zijn geopend op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Onduidelijk oneerlijk verwarrend

Na oneindig mailtjes van jullie, over hoe ik nog niet de 14,95 betaald had, heb ik toch besloten tegen beter weten in, toch jullie te vertrouwen, ik heb de 14,95 betaald. Begrijp dit goed, ik ben overstag gegaan omdat mijn huis op instorten staat en ik geen andere mogelijkheid zie. Met al mijn hoop gevestigd op jullie goede zorg, Krijg ik niet veel later een mailtje waarin alles goed gekeurd leek. Tot onderaan de mail ik ben afgewezen wegens EDR creditservice en experian?? Sorry maar wat is dit voor een gemene actie. Ik wil hierbij vragen mij de 14,95 alsjeblieft terug te storten. Mijn huis stort al in, ik zou t wel fijn vinden als ik op zijn minst wat kan eten vandaag. Ben echt sprakeloos. Geweigerd? Ik voel me echt opgelicht. Er kan geen reden zijn waarom ik geen lening zou mogen, ik sta nergens geregistreerd. Ik wil contact met jullie. Gr felicia

Geachte mevrouw Felicia, Onze oprechte excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Wij hebben geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen zodat wij uw review met u kunnen bespreken. Aangezien wij u niet hebben kunnen bereiken, treft u hieronder onze schriftelijke reactie op uw review. Onze opvolgingsmailing is een automatisch proces waarvoor u zich te allen tijde af kunt melden. De betaling verricht u, voor uw persoonlijke kredietrapport. Wij voeren een aantal toetsingen uit bij online databanken zoals het BKR, EDR Credit Services, Experian en Focum. Het kredietrapport toont u de uitslag van deze toetsingen zodat u inzicht krijgt in uw geregistreerde betaalgedrag. Tevens berekenen wij op basis van de door u ingevulde gegevens en de leennorm uitgegeven door NIBUD, wat uw maximale leen- en leasecapaciteit is. Als er een negatief resultaat uit de toetsingen bij de databanken komt, heeft u een registratie op uw naam. Als u niet bekend bent met deze negatieve registratie, is het raadzaam om contact op te nemen met de desbetreffende (in dit geval EDR Credit Services en Experian) databank(en). In het kredietrapport treft u onder iedere databank een link. Door op deze link te klikken kunt u rechtstreeks in contact komen met de desbetreffende databank en proberen om tot een oplossing te komen. Als blijkt dat de registratie onterecht is en deze aangepast of verwijderd wordt, kijken wij graag met u mee naar de mogelijkheden voor een lening. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op per mail via info@mycreditscore.nl of telefonisch via 070 – 4525413 wij zijn geopend op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur. Wij hopen uw review voldoende te hebben beantwoord. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Goed, snel, alleen wat onduidelijk

Ik kreeg snel een mail met een positief resultaat om in aanmerking te komen voor een lening. Daarna kreeg ik een mail dat de documenten die ze nodig hadden niet compleet waren. En dat klopte ook. Nadat ik de vereiste documenten had gemaild werd ik 3 dagen later netjes gebeld dat de kans groot is dat ik geen lening kon krijgen. De reden was het leendoel, namelijk vakantie. Het is mij nog onduidelijk waarom de lening is afgekeurd, nadat de lening toch positief was. Ondanks dat ik geen lening krijg kom ik zeker terug bij mycreditscore mits het leendoel wordt goed gekeurd. Is er een ander creditsite waar het leendoel voor vakantie wel wordt goed gekeurd?

Slechts

IK heb 15 euro betaald mijn inkomsten zijn genoeg voor credit maar ik krijg negatieve inkomsten toetsing

Geachte Abdel Karim, Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Wij waren graag even met u in contact gekomen om uw kredietrapport met u te doorlopen, echter hebben wij u telefonisch niet meer kunnen bereiken. Uw leencapaciteit berekenen wij op een aantal factoren zoals woonsituatie, inkomen, bijzondere lasten en de leennorm vastgesteld door het NIBUD voor uw persoonlijke situatie. Een verantwoorde financiering is een financiering die bij u past en binnen uw persoonlijke budget past. De berekening in uw leencapaciteit is correct uitgevoerd, waardoor het resultaat in dit geval ook leidend is voor ons om u geen krediet te verstrekken. Indien u aanvullende vragen heeft over de berekening lichten wij deze uiteraard graag toe. U kunt ons bereiken via info@mycreditscore.nl of telefonisch via 070 – 45 54 413 wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Aanvraag is te volgen, na aanvragen is de status lastig te monitoren

Problemen met de aanvraagprocedure worden snel opgelost door de helpdesk. Uitleg is duidelijk en helpt bij het proces

perfecte communicatie

bij de eerste email contact alsmede telefonisch had ik een goed gevoel keurige mensen aan de telefoon nette duidelijke tekst en uitleg ,PERFECT NETTE AFWIKKELING van de zaken en evenzo beantwoording van e mails zeer TEVREDEN

Makkelijk

Eerst was ik sceptisch over de €15 die je vooraf moet betalen,maar ik ben blij dat ik deze stap genomen heb.

Lol

Nie czaje je

• Poleciłbyś nas? Yes

Ik ben tevreden

Goed klanten service

Snel en netjes geregeld.

Zeer positieve ervaring vooral omdat dit de eerste keer is dat ik een lening aan ga en er heel erg over na heb moeten denken. Snel en netjes geregeld. Geen vraag was te veel en allemaal geduldig en netjes beantwoord. Na aanleveren van alle benodigde documenten ook een ontvangstbevestiging. Keurig afgehandeld allemaal!

Super en snel geregeld nadat alle documenten waren toegestuurd en beoordeeld. Het geld kon binnen 24 uur op de rekening staan maar bij mij was het al binnen 2 uur! Super bedankt voor de goede service.

aanvraag financial lease gedaan

Kwam er eerst niet helemaal uit. Maar na een belletje super service gehad en proces doorlopen en een mooie deal gedaan voor een VW Touran. Scheelde me bijna 200 euro maandlast omtrent een nieuwe car van bijna 55.000 euri.

Zeer prettige manier van zaken doen

Een realistische kijk op zaken versus de panische houding van banken die, ondanks dat er ruimte genoeg is, weigeren om een kleine lening te verstrekken. Het contact dat er is geweest was op een fijne, gelijkwaardige manier wat de ervaring tot een zeer goede heeft gemaakt.

Snel geregeld!

Ik wist niet dat het zo snel ging, het aanvragen van een lening. Dikke prima! Alleen de rente is aan de hoge kant. Dat is wel doodzonde.

Over MyCreditscore.nl

Doe uw lening aanvraag volledig online, en weet binnen 5 minuten wat uw mogelijkheden zijn. Met MyCreditscore maakt u gegarandeerd een verantwoorde keuze! MyCreditscore is een initiatief van I-Finance.