Slecht

Ik betaal 14,95 euro, alles was perfect, maar als laatste zeggen ze dat je inkomen niet voldoende was, ik heb mijn 14,95 euro terug alsjeblieft. Vriendelijke groeten. Qazi

• Would you recommend us? No

Geachte Adbulsamad, Bedankt voor uw review. Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Wij stellen een persoonlijk kredietrapport voor u op om uw kredietwaardigheid inzichtelijk te maken. Dit doen wij door een inkomsten-lastentoets uit te voeren en uw betaalgedrag bij de databanken BKR, EDR Credit Services, Experian en Focum te toetsen. De betaling maakt mogelijk dat wij bovenstaande toetsingen kunnen uitvoeren. Daarom is deze betaling ook niet retourneerbaar wanneer het rapport in goede orde is afgegeven. Er is telefonisch contact geweest tussen u en één van onze medewerkers, waar de uitkomst van uw kredietrapport is besproken en is uitgelegd hoe de leencapaciteit is berekend. Wij hopen dat wij uw klacht via deze weg voldoende hebben beantwoord. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@mycreditscore.nl of telefonisch op 070 – 452 54 13. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Uitstekend vakkundig geholpen in de gehele verwerking, zelfs een telefoontje naderhand.

Voor de gedeeltelijke financiering van mijn 22 jaar oude wensauto ben ik door uw medewerkers uitstekend geholpen. Stap voor stap doorliepen zij met mij de procedure en elke vraag werd vakkundig toegelicht. Leuk en warm was de belangstelling voor de keuze van de auto vanwege de hoge leeftijd. Spannend bleef het voor mij wel of de aanvraag gehonoreerd zou worden. Dat ligt uiteraard niet bij de medewerker die ik aan de telefoon had. Snel ging het toen de toekenning er was: binnen twee dagen stond het geld op mijn rekening. Verrassend was het telefoontje na drie dagen of de aankoop naar wens verlopen was. Men wenste mij veel succes en vooral veel plezier wenste met mijn met uiterste zorg gekozen vierwieler en dat voelde voor mij als een warm bad. Chapeau!

Heel erg klant gericht. Je hebt persoonlijk contact,je bent geen nummer. Heel vriendelijk en professioneel geholpen

Geld lenen met PGB

PGB is nog al een dingetje in financiënland. Hier was het wel mogelijk. Software wat je moet doorlopen heeft bij mijn aanvraag wel horten en stoten gekend. Gelijk is de klantenservice echt heel goed. Lossen het snel voor je op. Dus ja ik ben heel blij.

Snel,accuraat en klantvriendelijk

Binnen een week was alles geregeld, ontbrak er een document werd er snel gereageerd. En vooral fijn dat je een keus heb in je leenbedrag!

Helemaal tevreden

Goed en snel geholpen. Na goedkeuring had ik het krediet dezelfde dag nog op mijn rekening staan.

Heel snel, fijn en vriendelijk geholpen!

De beoordeling is snel en goed verlopen, ik had een beetje spoed, hier werd gelijk op geacteerd. Nadat ik een e-mail stuurde ging(en) de medewerker(s) er meteen mee aan de slag, ook telefonisch prettig en vriendelijk te woord gestaan. Ik rijd straks met een leuke auto zonder dak, in de zon met een beetje vrijheid in deze benauwde corona situatie, dankzij jullie, heel erg bedankt!!

Duidelijkheid en meedenken

Steken veel tijd en energie om je echt te helpen en hebben alle geduld zodat je alle documenten aan kan leveren.echt een aanbeveling en 5 sterren is het maximale wat je kan geven maar is het veelvoudige waard.super bedankt voor alle geduld en het vertrouwen.

prima contact. een 7 waardig.

Het heeft even geduurd voordat ik begreep dat het puur online is waarmee jullie de diensten aanbieden. Het is wat lastig als je niet helemaal pc handig bent. in eerste instantie gaf dat wat strubbeling, waardoor ik ook niet zo adequaat reageerde. uiteindelijk is dit goed opgepakt door jullie meedewerkers. dank daarvoor. ik ben blij met jullie dienst en de financiele afhandeling. ook het overzicht is helder en concreet. bij deze dank. Jetze Jansma.

Ik heb goeie ervaring.

Mijn ervaring was goed uitstekend.

Fijn geholpen

Ik ben door medewerker heel fijn geholpen. Rustig en duidelijk dingen uitgelegd. En zoeken naar een oplossing waar nodig. (Desbetreffende medewerker weet hiervan,heeft de compliment zelf in ontvangst genomen na telefonisch contact).

fijn en goed contact

ze geven duidelijk aan als er nog een onderdeel ontbreekt en welk onderdeel dat dan precies is. ze zijn goed in de communicatie mochten er vragen zijn. ook wordt er snel een beslissing genomen of het gewilde geleende bedrag mogelijk is om te lenen.

Super bedrijf en uiterst netjes in omgang

Goed geholpen en veel geduld

Prettig, duidelijk en soepel proces

Het aanleveren van documenten en beoordeling is heel helder en transparant. Er is persoonlijk contact na het aanleveren van documenten waarbij erg professioneel wordt geadviseerd en goed wordt geluisterd naar de vragen.

Top!!

Het was binnen een week geregeld Snel en betrouwbaar. Vriendelijk ontvangen en zeer behulpzaam.

Ga niet in zee met deze partij

Trap hier niet in. Ze vragen bijna 15 euro voor een kredietcheck bij o.a. BKR. Bij echte kredietverstrekkers is deze check gewoon gratis. Dit hoeft geen geld te kosten. Ook plaatsen ze niet alle reviews op deze website. Zo filteren ze de ‘slechtere’ reviews eruit en die worden vervolgens of verwijderd of niet eens geplaatst. Zij maken misbruik van mensen die financieel al niet lekker zitten. Vervolgens betaal je 15 euro voor een zogenaamd rapportje. Bij ons waren alle checks goed behalve ons inkomen. Dat zou te laag zijn. Ook zonder deze 15 euro hadden ze ons dit kunnen vertellen lijkt me. We hebben ook melding gewoon bij BNN Kassa en Boos. Wie weet als we dat allemaal doen ze dan een keer mooi in de schijnwerpers kunnen staan. MyCreditScore NOOIT gebruiken!!

Geachte heer Van der Hoeven, Wij hebben uw review in goede orde ontvangen. Wij betreuren het feit dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en bieden u hier onze excuses voor aan. Wij komen graag met u in contact om de aanvraag met u door te nemen en eventuele verbeterpunten te bespreken. Door middel van het kredietrapport informeren wij onze klanten over o.a. het geregisteerde betaalgedrag bij verschillende databanken. Wij zijn van mening dat inzage in het betaalgedrag erg belangrijk is en een goed beeld geeft van de kredietwaardigheid van de klant. De reviews over onze dienstverlening zijn openbaar en o.a. te vinden op https://www.kiyoh.com/reviews/1056010/MyCreditscore.nl. Neem gerust contact met ons op als u nog aanvullende vragen heeft. U kunt ons een e-mail sturen via info@mycreditscore.nl of bellen op 070 – 45 25 413 op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore

Da

Da

Slecht

Vragen je twee dagen het hemd van het lijf voor een lening van 500 euro en laten vervolgens niets meer horen. Grap heeft 15 euro gekost

Geachte heer De Jong, Bedankt voor uw review. Wij hebben uw dossier bekeken en geconstateerd dat er tijdens de behandeling van uw aanvraag een fout is gemaakt. Door onderlinge miscommunicatie is de behandeling van uw dossier gestaakt. Wij bieden u hier dan ook onze excuses voor aan. Wij hebben getracht om telefonisch met u in contact te komen en de situatie met u te bespreken, maar hebben u uiteindelijk per mail kunnen bereiken. Omdat wij deze situatie erg betreuren hebben wij de betaling voor uw kredietrapport aan u geretourneerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u uiteraard contact opnemen per mail op info@mycreditscore.nl of telefonisch op werkdagen tussen 09.00u en 17.30u op 070 - 45 25 413. Wij hopen uw klacht voldoende te hebben behandeld. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Uitstekende ervaring jullie verdienen een dikke 10

Ik kan alleen maar zeggen dat ik super tevreden ben over credit score. Ik ben uitstekend en geduldig geholpen door Michael Duin. Ik heb een credit kunnen aanvragen voor een auto, waar ik heel erg blij mee ben. Michael Duin heel erg bedankt voor alles en complimenten. Ik raad credit score zeker aan. Betrouwbaar, Geduldig, Goede adviezen, geweldig team. Met vriendelijke groet, Melody Witteman

Dat ging allemaal goed.

Danke wel ik hoop dat krijg ik snel pozitive antwoord.

Uitstekende, vriendelijke en behulpzame service!

Ben erg goed en super snel geholpen en ook geen enkele vraag was ze teveel. Er wordt echt met je meegedacht! Mijn credits gaan uit naar Mevrouw van der Groef! Zij heeft mij echt bijgestaan, was ontzettend vriendelijk en dacht continue met mij! Mede door haar (en het team) hebben zij het mogelijk gemaakt dat een lening kon afsluiten.

Niet tercht

Ze reageren en werken snel alleen vindt mijn afwijzing niet terecht ik verdien genoeg en heb een goede baan maar omdat ik een bedrag naar mijn vriendin over boek in het weekend is het afgewezen terwijl ik heb aangegeven dat het geen verplichting is maar omdat ik zat verdien dit uit m'n zelf doe en als ik krediet zou krijgen het makkelijk kan betalen maar toen de conclusie afgekeurd om dat ik geld aan ex partner geef t Erwijl het geen ex partner is maar mijn vriendin vindt dit dan ook echt onterecht zonde van de tijd die ik er in heb gestoken en jammer dat er niet goed wordt geluisterd naar de klant ik heb het nooit over ex partner gehad

Beste Anil, Allereerst onze excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Een goede relatie en het persoonlijke contact met onze klanten is voor ons van zeer groot belang. Wij hebben uw review in behandeling genomen en uw aanvraag opnieuw beoordeeld. Wij hebben geconstateerd dat u in de correspondentie inderdaad spreekt over uw huidige partner. Wij zijn tijdens het opgegeven van de afkeurreden onterecht uitgegaan van uw ex-partner en bieden u hiervoor onze excuses aan. I-Finance richt zich op het verantwoord verstrekken van leningen welke binnen de financiele situatie van onze klanten passen. De maandelijkse transacties naar uw partner zijn frequent en daarmee van invloed op uw maximale leencapaciteit. Helaas komt u door deze transacties niet meer in aanmerking voor een verantwoorde lening bij I-Finance. Neem gerust contact met ons op als u nog aanvullende vragen heeft. U kunt ons een e-mail sturen via info@mycreditscore.nl of bellen op 070 – 45 25 413 op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore

Ik werd goed geholpen door een jongeman Dion. Hij adviseerde me goed en hielp me snel. Was geregeld binnen 48 uur. Klasse!

Ik weet niet ik kom niet verder

Mijn eerste kredietaanvraag was goed,maar mijn tweede aanvraag daar kom ik niet verder mee

Geachte heer Bierman, Bedankt voor uw review. Wanneer u al eerder een aanvraag heeft afgerond, sluit uw MyCreditscore-account zich automatisch. Dit is de reden waarom u geen nieuwe activeringsmail van ons heeft ontvangen, bij het opnieuw registreren. Naar aanleiding van uw review hebben wij telefonisch contact met u gehad en hebben wij geassisteerd met uw tweede aanvraag. Uw tweede aanvraag is inmiddels behandeld. Onze excuses dat uw ervaring met de tweede aanvraag onduidelijk was. Wij nemen uw review mee in het verbeteren van onze aanvraag-portal. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

EERLIJK, OPEN, BEHULPZAAM, OPRECHT, ZEER PROFESSIONEEL

Mijn aanvraag 2 weken geleden ingediend nadat ik “mijn Creditscore” had gedaan. Werd gebeld door een ontzettende fijne adviseur die om meer documenten vroeg. IIk heb een goede baan en goed inkomen maar toch door mijn verleden een ietwat moeilijk geval. Aanvraag moest langs de krediet commissie die het in eerste instantie afkeurde. Gisteren werd ik gebeld door zelfde adviseur en vertelde mij dat hij zo zijn best heeft gedaan dat de aanvraag is goedgekeurd. Er wordt dus niet klakkeloos beslist maar er wordt ook gekeken en geluisterd naar de mens. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hierdoor is mijn leven 100% positief gekanteld en ben met name hem zo ontzettend dankbaar!! Echt geweldig instantie met geweldige mensen!!!

Over MyCreditscore.nl

Doe uw lening aanvraag volledig online, en weet binnen 5 minuten wat uw mogelijkheden zijn. Met MyCreditscore maakt u gegarandeerd een verantwoorde keuze! MyCreditscore is een initiatief van I-Finance.