I hope it I will be so good till the end.

Niet duidelijk

Heb een mail gekregen dat mijn aanvraag is goedgekeurd maar voor de rest niks meer is mij niet allemaal duidelijk Uw geverifieerde maximale leencapaciteit is: € *|MCSLEENCAPACITEIT| en wat houd dit precies in?

Beste Gwen, Wij hebben zojuist met je gesproken en je vragen beantwoord. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan vernemen wij natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, MyCreditscore

Hoe werkt dit allemaal

Heb een creditscore binnen gekregen wat voldoende is moet ik nu wachten op de lening of krijg ik nog een overeenkomst om te kunnen tekenen

Beste Jan, Bedankt voor je review! Je kunt de lening eenvoudig aanvragen via onze portal. Wij zullen contact met je opnemen via het door jou opgegeven e-mailadres. Het lijkt er namelijk op dat je de aanvraag nog niet volledig afgerond hebt. Mocht je tussentijds vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar info@mycreditscore.nl. Je kunt ons ook telefonisch bereiken door te bellen naar 070-452 5413 Met vriendelijke groet, MyCreditscore

Top service, ben zeer goed geholpen!

Top geregeld.. elke keer wanneer had gebeld werd ik netjes geholpen. Vooral de dame in het begin telefoon opneemt was zeer netjes en service gericht.

Maar moet nog zien voor ik definiëren

Ik heb een lening nodig van 1500€ik zal.zelf ook al olkorte termijn 1500€ kunnen sparen voor inrichting nieuwe woonst en afbetaling van fluitist van 283euro

Slecht

Ik betaal 14,95 euro, alles was perfect, maar als laatste zeggen ze dat je inkomen niet voldoende was, ik heb mijn 14,95 euro terug alsjeblieft. Vriendelijke groeten. Qazi

• Would you recommend us? No

Geachte Adbulsamad, Bedankt voor uw review. Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Wij stellen een persoonlijk kredietrapport voor u op om uw kredietwaardigheid inzichtelijk te maken. Dit doen wij door een inkomsten-lastentoets uit te voeren en uw betaalgedrag bij de databanken BKR, EDR Credit Services, Experian en Focum te toetsen. De betaling maakt mogelijk dat wij bovenstaande toetsingen kunnen uitvoeren. Daarom is deze betaling ook niet retourneerbaar wanneer het rapport in goede orde is afgegeven. Er is telefonisch contact geweest tussen u en één van onze medewerkers, waar de uitkomst van uw kredietrapport is besproken en is uitgelegd hoe de leencapaciteit is berekend. Wij hopen dat wij uw klacht via deze weg voldoende hebben beantwoord. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@mycreditscore.nl of telefonisch op 070 – 452 54 13. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Uitstekend vakkundig geholpen in de gehele verwerking, zelfs een telefoontje naderhand.

Voor de gedeeltelijke financiering van mijn 22 jaar oude wensauto ben ik door uw medewerkers uitstekend geholpen. Stap voor stap doorliepen zij met mij de procedure en elke vraag werd vakkundig toegelicht. Leuk en warm was de belangstelling voor de keuze van de auto vanwege de hoge leeftijd. Spannend bleef het voor mij wel of de aanvraag gehonoreerd zou worden. Dat ligt uiteraard niet bij de medewerker die ik aan de telefoon had. Snel ging het toen de toekenning er was: binnen twee dagen stond het geld op mijn rekening. Verrassend was het telefoontje na drie dagen of de aankoop naar wens verlopen was. Men wenste mij veel succes en vooral veel plezier wenste met mijn met uiterste zorg gekozen vierwieler en dat voelde voor mij als een warm bad. Chapeau!

Heel erg klant gericht. Je hebt persoonlijk contact,je bent geen nummer. Heel vriendelijk en professioneel geholpen

Geld lenen met PGB

PGB is nog al een dingetje in financiënland. Hier was het wel mogelijk. Software wat je moet doorlopen heeft bij mijn aanvraag wel horten en stoten gekend. Gelijk is de klantenservice echt heel goed. Lossen het snel voor je op. Dus ja ik ben heel blij.

Snel,accuraat en klantvriendelijk

Binnen een week was alles geregeld, ontbrak er een document werd er snel gereageerd. En vooral fijn dat je een keus heb in je leenbedrag!

Helemaal tevreden

Goed en snel geholpen. Na goedkeuring had ik het krediet dezelfde dag nog op mijn rekening staan.

Heel snel, fijn en vriendelijk geholpen!

De beoordeling is snel en goed verlopen, ik had een beetje spoed, hier werd gelijk op geacteerd. Nadat ik een e-mail stuurde ging(en) de medewerker(s) er meteen mee aan de slag, ook telefonisch prettig en vriendelijk te woord gestaan. Ik rijd straks met een leuke auto zonder dak, in de zon met een beetje vrijheid in deze benauwde corona situatie, dankzij jullie, heel erg bedankt!!

Duidelijkheid en meedenken

Steken veel tijd en energie om je echt te helpen en hebben alle geduld zodat je alle documenten aan kan leveren.echt een aanbeveling en 5 sterren is het maximale wat je kan geven maar is het veelvoudige waard.super bedankt voor alle geduld en het vertrouwen.

prima contact. een 7 waardig.

Het heeft even geduurd voordat ik begreep dat het puur online is waarmee jullie de diensten aanbieden. Het is wat lastig als je niet helemaal pc handig bent. in eerste instantie gaf dat wat strubbeling, waardoor ik ook niet zo adequaat reageerde. uiteindelijk is dit goed opgepakt door jullie meedewerkers. dank daarvoor. ik ben blij met jullie dienst en de financiele afhandeling. ook het overzicht is helder en concreet. bij deze dank. Jetze Jansma.

Ik heb goeie ervaring.

Mijn ervaring was goed uitstekend.

Fijn geholpen

Ik ben door medewerker heel fijn geholpen. Rustig en duidelijk dingen uitgelegd. En zoeken naar een oplossing waar nodig. (Desbetreffende medewerker weet hiervan,heeft de compliment zelf in ontvangst genomen na telefonisch contact).

fijn en goed contact

ze geven duidelijk aan als er nog een onderdeel ontbreekt en welk onderdeel dat dan precies is. ze zijn goed in de communicatie mochten er vragen zijn. ook wordt er snel een beslissing genomen of het gewilde geleende bedrag mogelijk is om te lenen.

Super bedrijf en uiterst netjes in omgang

Goed geholpen en veel geduld

Prettig, duidelijk en soepel proces

Het aanleveren van documenten en beoordeling is heel helder en transparant. Er is persoonlijk contact na het aanleveren van documenten waarbij erg professioneel wordt geadviseerd en goed wordt geluisterd naar de vragen.

Top!!

Het was binnen een week geregeld Snel en betrouwbaar. Vriendelijk ontvangen en zeer behulpzaam.

Ga niet in zee met deze partij

Trap hier niet in. Ze vragen bijna 15 euro voor een kredietcheck bij o.a. BKR. Bij echte kredietverstrekkers is deze check gewoon gratis. Dit hoeft geen geld te kosten. Ook plaatsen ze niet alle reviews op deze website. Zo filteren ze de ‘slechtere’ reviews eruit en die worden vervolgens of verwijderd of niet eens geplaatst. Zij maken misbruik van mensen die financieel al niet lekker zitten. Vervolgens betaal je 15 euro voor een zogenaamd rapportje. Bij ons waren alle checks goed behalve ons inkomen. Dat zou te laag zijn. Ook zonder deze 15 euro hadden ze ons dit kunnen vertellen lijkt me. We hebben ook melding gewoon bij BNN Kassa en Boos. Wie weet als we dat allemaal doen ze dan een keer mooi in de schijnwerpers kunnen staan. MyCreditScore NOOIT gebruiken!!

Geachte heer Van der Hoeven, Wij hebben uw review in goede orde ontvangen. Wij betreuren het feit dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en bieden u hier onze excuses voor aan. Wij komen graag met u in contact om de aanvraag met u door te nemen en eventuele verbeterpunten te bespreken. Door middel van het kredietrapport informeren wij onze klanten over o.a. het geregisteerde betaalgedrag bij verschillende databanken. Wij zijn van mening dat inzage in het betaalgedrag erg belangrijk is en een goed beeld geeft van de kredietwaardigheid van de klant. De reviews over onze dienstverlening zijn openbaar en o.a. te vinden op https://www.kiyoh.com/reviews/1056010/MyCreditscore.nl. Neem gerust contact met ons op als u nog aanvullende vragen heeft. U kunt ons een e-mail sturen via info@mycreditscore.nl of bellen op 070 – 45 25 413 op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore

Da

Da

Slecht

Vragen je twee dagen het hemd van het lijf voor een lening van 500 euro en laten vervolgens niets meer horen. Grap heeft 15 euro gekost

Geachte heer De Jong, Bedankt voor uw review. Wij hebben uw dossier bekeken en geconstateerd dat er tijdens de behandeling van uw aanvraag een fout is gemaakt. Door onderlinge miscommunicatie is de behandeling van uw dossier gestaakt. Wij bieden u hier dan ook onze excuses voor aan. Wij hebben getracht om telefonisch met u in contact te komen en de situatie met u te bespreken, maar hebben u uiteindelijk per mail kunnen bereiken. Omdat wij deze situatie erg betreuren hebben wij de betaling voor uw kredietrapport aan u geretourneerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u uiteraard contact opnemen per mail op info@mycreditscore.nl of telefonisch op werkdagen tussen 09.00u en 17.30u op 070 - 45 25 413. Wij hopen uw klacht voldoende te hebben behandeld. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Uitstekende ervaring jullie verdienen een dikke 10

Ik kan alleen maar zeggen dat ik super tevreden ben over credit score. Ik ben uitstekend en geduldig geholpen door Michael Duin. Ik heb een credit kunnen aanvragen voor een auto, waar ik heel erg blij mee ben. Michael Duin heel erg bedankt voor alles en complimenten. Ik raad credit score zeker aan. Betrouwbaar, Geduldig, Goede adviezen, geweldig team. Met vriendelijke groet, Melody Witteman

Dat ging allemaal goed.

Danke wel ik hoop dat krijg ik snel pozitive antwoord.

Over MyCreditscore.nl

Doe uw lening aanvraag volledig online, en weet binnen 5 minuten wat uw mogelijkheden zijn. Met MyCreditscore maakt u gegarandeerd een verantwoorde keuze! MyCreditscore is een initiatief van I-Finance.