Ga niet in zee met deze partij

Trap hier niet in. Ze vragen bijna 15 euro voor een kredietcheck bij o.a. BKR. Bij echte kredietverstrekkers is deze check gewoon gratis. Dit hoeft geen geld te kosten. Ook plaatsen ze niet alle reviews op deze website. Zo filteren ze de ‘slechtere’ reviews eruit en die worden vervolgens of verwijderd of niet eens geplaatst. Zij maken misbruik van mensen die financieel al niet lekker zitten. Vervolgens betaal je 15 euro voor een zogenaamd rapportje. Bij ons waren alle checks goed behalve ons inkomen. Dat zou te laag zijn. Ook zonder deze 15 euro hadden ze ons dit kunnen vertellen lijkt me. We hebben ook melding gewoon bij BNN Kassa en Boos. Wie weet als we dat allemaal doen ze dan een keer mooi in de schijnwerpers kunnen staan. MyCreditScore NOOIT gebruiken!!

Geachte heer Van der Hoeven, Wij hebben uw review in goede orde ontvangen. Wij betreuren het feit dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en bieden u hier onze excuses voor aan. Wij komen graag met u in contact om de aanvraag met u door te nemen en eventuele verbeterpunten te bespreken. Door middel van het kredietrapport informeren wij onze klanten over o.a. het geregisteerde betaalgedrag bij verschillende databanken. Wij zijn van mening dat inzage in het betaalgedrag erg belangrijk is en een goed beeld geeft van de kredietwaardigheid van de klant. De reviews over onze dienstverlening zijn openbaar en o.a. te vinden op https://www.kiyoh.com/reviews/1056010/MyCreditscore.nl. Neem gerust contact met ons op als u nog aanvullende vragen heeft. U kunt ons een e-mail sturen via [email protected] of bellen op 070 – 45 25 413 op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore

Da

Da

Slecht

Vragen je twee dagen het hemd van het lijf voor een lening van 500 euro en laten vervolgens niets meer horen. Grap heeft 15 euro gekost

Geachte heer De Jong, Bedankt voor uw review. Wij hebben uw dossier bekeken en geconstateerd dat er tijdens de behandeling van uw aanvraag een fout is gemaakt. Door onderlinge miscommunicatie is de behandeling van uw dossier gestaakt. Wij bieden u hier dan ook onze excuses voor aan. Wij hebben getracht om telefonisch met u in contact te komen en de situatie met u te bespreken, maar hebben u uiteindelijk per mail kunnen bereiken. Omdat wij deze situatie erg betreuren hebben wij de betaling voor uw kredietrapport aan u geretourneerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u uiteraard contact opnemen per mail op [email protected] of telefonisch op werkdagen tussen 09.00u en 17.30u op 070 - 45 25 413. Wij hopen uw klacht voldoende te hebben behandeld. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Uitstekende ervaring jullie verdienen een dikke 10

Ik kan alleen maar zeggen dat ik super tevreden ben over credit score. Ik ben uitstekend en geduldig geholpen door Michael Duin. Ik heb een credit kunnen aanvragen voor een auto, waar ik heel erg blij mee ben. Michael Duin heel erg bedankt voor alles en complimenten. Ik raad credit score zeker aan. Betrouwbaar, Geduldig, Goede adviezen, geweldig team. Met vriendelijke groet, Melody Witteman

Dat ging allemaal goed.

Danke wel ik hoop dat krijg ik snel pozitive antwoord.

Uitstekende, vriendelijke en behulpzame service!

Ben erg goed en super snel geholpen en ook geen enkele vraag was ze teveel. Er wordt echt met je meegedacht! Mijn credits gaan uit naar Mevrouw van der Groef! Zij heeft mij echt bijgestaan, was ontzettend vriendelijk en dacht continue met mij! Mede door haar (en het team) hebben zij het mogelijk gemaakt dat een lening kon afsluiten.

Niet tercht

Ze reageren en werken snel alleen vindt mijn afwijzing niet terecht ik verdien genoeg en heb een goede baan maar omdat ik een bedrag naar mijn vriendin over boek in het weekend is het afgewezen terwijl ik heb aangegeven dat het geen verplichting is maar omdat ik zat verdien dit uit m'n zelf doe en als ik krediet zou krijgen het makkelijk kan betalen maar toen de conclusie afgekeurd om dat ik geld aan ex partner geef t Erwijl het geen ex partner is maar mijn vriendin vindt dit dan ook echt onterecht zonde van de tijd die ik er in heb gestoken en jammer dat er niet goed wordt geluisterd naar de klant ik heb het nooit over ex partner gehad

Beste Anil, Allereerst onze excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Een goede relatie en het persoonlijke contact met onze klanten is voor ons van zeer groot belang. Wij hebben uw review in behandeling genomen en uw aanvraag opnieuw beoordeeld. Wij hebben geconstateerd dat u in de correspondentie inderdaad spreekt over uw huidige partner. Wij zijn tijdens het opgegeven van de afkeurreden onterecht uitgegaan van uw ex-partner en bieden u hiervoor onze excuses aan. I-Finance richt zich op het verantwoord verstrekken van leningen welke binnen de financiele situatie van onze klanten passen. De maandelijkse transacties naar uw partner zijn frequent en daarmee van invloed op uw maximale leencapaciteit. Helaas komt u door deze transacties niet meer in aanmerking voor een verantwoorde lening bij I-Finance. Neem gerust contact met ons op als u nog aanvullende vragen heeft. U kunt ons een e-mail sturen via [email protected] of bellen op 070 – 45 25 413 op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore

Ik werd goed geholpen door een jongeman Dion. Hij adviseerde me goed en hielp me snel. Was geregeld binnen 48 uur. Klasse!

Ik weet niet ik kom niet verder

Mijn eerste kredietaanvraag was goed,maar mijn tweede aanvraag daar kom ik niet verder mee

Geachte heer Bierman, Bedankt voor uw review. Wanneer u al eerder een aanvraag heeft afgerond, sluit uw MyCreditscore-account zich automatisch. Dit is de reden waarom u geen nieuwe activeringsmail van ons heeft ontvangen, bij het opnieuw registreren. Naar aanleiding van uw review hebben wij telefonisch contact met u gehad en hebben wij geassisteerd met uw tweede aanvraag. Uw tweede aanvraag is inmiddels behandeld. Onze excuses dat uw ervaring met de tweede aanvraag onduidelijk was. Wij nemen uw review mee in het verbeteren van onze aanvraag-portal. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

EERLIJK, OPEN, BEHULPZAAM, OPRECHT, ZEER PROFESSIONEEL

Mijn aanvraag 2 weken geleden ingediend nadat ik “mijn Creditscore” had gedaan. Werd gebeld door een ontzettende fijne adviseur die om meer documenten vroeg. IIk heb een goede baan en goed inkomen maar toch door mijn verleden een ietwat moeilijk geval. Aanvraag moest langs de krediet commissie die het in eerste instantie afkeurde. Gisteren werd ik gebeld door zelfde adviseur en vertelde mij dat hij zo zijn best heeft gedaan dat de aanvraag is goedgekeurd. Er wordt dus niet klakkeloos beslist maar er wordt ook gekeken en geluisterd naar de mens. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hierdoor is mijn leven 100% positief gekanteld en ben met name hem zo ontzettend dankbaar!! Echt geweldig instantie met geweldige mensen!!!

Zeer behulpzaam en goede service

Bij elk contact goed geholpen. Zeer behulpzaam en begripvol voor private omstandigheden.

Deskundig en professioneel

Professionalisme en deskundigheid samen in harmony. Zo zou ik Mycreditscore omschrijven Ik was zeer onder de indruk hoe mijn aanvraag in behandeling was genomen en afgehandeld. Mijn aanvraag werd op basis van mijn leencapaciteit vast gesteld, dat noem ik nog eens vakkundig. Zo voorkom je natuurlijk dat je onverantwoord leent. Een aanrader voor iedereen, negativiteit van sommige is totaal onterecht.

Oplichters

Trap a.u.b niet in Ze zijn oplichters Ik heb als dadelijk ingevuld voor 1500 euro krediet. Eerst kreeg ik positief goedkeuring. Later bel mij een medewerker en zegt als ze handmatig mij laste vaste invoegen kom ik niet in aanmerking voor krediet. Ze zijn oplichters en allen willen 15 euro van je afpakken. Ik vraag zelf voor verwijderen van mijn gegevens nu dat ik niet mag lenen maar kreeg ik antwoord omdat ik 15 euro al betald heb mog ze niet mijn gegevens verwijderen. Wat is dat voor rare antwoord. Pas op met ze en aub trap niet in

Geachte H, Onze oprechte excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Met uw betaling verrichten wij toetsingen bij externe databanken en berekenen wij uw MyCreditscore. Het kredietrapport wordt opgesteld op basis van de door u ingevoerde gegevens. Als tijdens het uitvoeren van de handmatige controle blijkt dat de door u ingevoerde gegevens foutief zijn, dienen wij de gegevens te wijzigen en de toetsingen/berekeningen opnieuw uit te voeren. Wij hebben het bovenstaande met u besproken en aangegeven dat u na het uitvoeren van de correcte controles helaas niet in aanmerking kwam voor een lening bij I-Finance.nl B.V. Het is niet mogelijk om al uw gegevens na de betaling voor uw kredietrapport te verwijderen. Dit in verband met onze financiële administratie en de daarbij horende verplichtingen. Tevens hebben wij naar aanleiding van uw review een aantal keer contact gehad en de bovenstaande kwestie besproken. Wij hebben de gegevens en documenten verwijderd welke niet van toepassing waren op de afkeurreden van uw krediet en uw dossier op passende manier afgesloten. Wij begrijpen dat het proces wellicht onduidelijk voor u was tijdens het aanvragen. Wij zijn dan ook altijd bezig om onze processen te optimaliseren en nemen uw review mee in het verbeteren van onze aanvraag-portal. Indien u nog verdere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via 070 – 45 25 413 of [email protected]. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Goed voor snel geld lenen

Moderne, digitale klantreis en zeer goede communicatie

Binnen drie werkdagen was alles geregeld. Gedurende het hele proces uitstekende, professionele communicatie. Het digitale platform is op zich goed en beter dan de platforms van veel concurrenten, maar er zijn enkele kleine verbeterpunten (o.a. invullen juiste woonlasten voor inwonenden en mogelijkheid om arbeidscontract direct te uploaden i.p.v. dat dit via een later dataverzoek wordt gevraagd).

Fijn advies en juiste zorginstelling

Aangezien ik op zoek ben naar een lening voor een nieuwe auto ben ik wat kredietverstrekkers aan het vergelijken. Het valt mij op dat jullie waarschuwen voor de negatieve gevolgen van een lening en dat heb ik niet eerder gezien. Fijn dat jullie op Instagram en Facebook advies geven in jullie berichten Ik heb besloten om in plaats van het geld te lenen, gewoon nog door te sparen. Ik ben dan wel geen klant, maar goed advies mag een compliment ontvangen.

Makkelijk en snel

Goede telefonische uitleg en hulp, om het snel rond te krijgen. Netjes afgehandeld.

Snel simpel in een woord

zo gemail per telefonisch gesprek direct aanmerking voor lening

Snel verder geholpen, erg fijn.

Ik werd snel geholpen. Nog even na gebeld om wat kort te sluiten. De dag na het versturen van de getekende overeenkomst stond het geld op mijn rekening. Dit vond ik erg snel want dit was dus gewoon binnen 2 dagen na de aanvraag.

Slecht

Gegevens ingevuld en ik kon 43.000 lenen Hadt maar 8.000 nodig Dit kon volgens hun en was ook geen probleem met mijn fase A contract Na al me salaris stroken verzonden te hebben Kopie van me identiteitskaart Werkgeversverklaring Af en bijschrijvingen van de laatste 2 maanden Krijg je zo slechte emaitje terug dat je aanvraag afgewezen wordt inverband met het fase a contract en dat je nog thuis woont Vrouw vroeg ook aan de telefoon of ik het maandbedrag van 167 euro wel wilde betalen in plaats van dat ik het kon betalen Is een zondag voor mijn werken Ze lenen je misschien wel iets maar dat is pas na je 14.95 heb betaald en dan wijzen ze je nog af

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wij besteden veel aandacht aan de behandeling van de reviews van onze klanten omdat deze veel vertellen over onze dienstverlening. Allereerst bieden wij u onze excuses aan voor de negatieve ervaring met onze dienstverlening. Wij hopen u door middel van de onderstaande uitleg voldoende antwoord te geven op uw vragen en de onduidelijkheid over onze dienstverlening bij u weg te nemen. MyCreditscore toetst uw geregistreerde betaalgedrag bij het BKR, Experian, EDR Credit Services en FOCUM. Ook berekenen wij uw maximale leencapaciteit. Deze toetsingen en berekeningen worden allen uitgevoerd en gebaseerd op basis van de door u aangeleverde gegevens. Het is noodzakelijk dat een lening binnen uw persoonlijke budget past. Als kredietverstrekker heeft I-Finance een zorgplicht. Dit wil zeggen dat er niet alleen wordt gekeken naar uw maximale leencapaciteit en geregistreerde betaalgedrag, maar ook of er voldoende zekerheid is dat u de lening terug kunt betalen. Een fase A contract biedt minder zekerheid dan een contract voor onbepaalde tijd omdat uw dienstverband zonder opgave van reden beëindigd kan worden en u hierdoor de lening niet terug zou kunnen betalen. Het acceptatiebeleid van I-Finance accepteert fase A contracten, echter dient deze onderbouwd te worden met een werkgeversverklaring welke aan onze voorwaarden voldoet. Als de werkgeversverklaring niet voldoet en hierdoor rekening gehouden dient te worden met minder inkomen, kan dit zorgen voor een vermindering van de leencapaciteit. Op basis van het herrekende inkomen en uw huidige financiële situatie vindt I-Finance het verstrekken van een lening op dit moment niet verantwoord. Het is de plicht van de I-Finance om u te beschermen tegen (mogelijke) onverantwoorde keuzes en hopen u hiermee dan ook te hebben voorzien van een duidelijke uitleg over de afwijzing. Wij begrijpen uw teleurstelling en gaan ervan uit dat uw huidige situatie in de toekomst zal veranderen. Uiteraard kijken wij dan graag opnieuw met u mee naar alle mogelijkheden en bieden u graag de mogelijkheid om vooraf contact met ons op te nemen. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met op per mail via [email protected] of telefonisch via 070 – 4525413. Wij zijn geopend op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Onduidelijk oneerlijk verwarrend

Na oneindig mailtjes van jullie, over hoe ik nog niet de 14,95 betaald had, heb ik toch besloten tegen beter weten in, toch jullie te vertrouwen, ik heb de 14,95 betaald. Begrijp dit goed, ik ben overstag gegaan omdat mijn huis op instorten staat en ik geen andere mogelijkheid zie. Met al mijn hoop gevestigd op jullie goede zorg, Krijg ik niet veel later een mailtje waarin alles goed gekeurd leek. Tot onderaan de mail ik ben afgewezen wegens EDR creditservice en experian?? Sorry maar wat is dit voor een gemene actie. Ik wil hierbij vragen mij de 14,95 alsjeblieft terug te storten. Mijn huis stort al in, ik zou t wel fijn vinden als ik op zijn minst wat kan eten vandaag. Ben echt sprakeloos. Geweigerd? Ik voel me echt opgelicht. Er kan geen reden zijn waarom ik geen lening zou mogen, ik sta nergens geregistreerd. Ik wil contact met jullie. Gr felicia

Geachte mevrouw Felicia, Onze oprechte excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Wij hebben geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen zodat wij uw review met u kunnen bespreken. Aangezien wij u niet hebben kunnen bereiken, treft u hieronder onze schriftelijke reactie op uw review. Onze opvolgingsmailing is een automatisch proces waarvoor u zich te allen tijde af kunt melden. De betaling verricht u, voor uw persoonlijke kredietrapport. Wij voeren een aantal toetsingen uit bij online databanken zoals het BKR, EDR Credit Services, Experian en Focum. Het kredietrapport toont u de uitslag van deze toetsingen zodat u inzicht krijgt in uw geregistreerde betaalgedrag. Tevens berekenen wij op basis van de door u ingevulde gegevens en de leennorm uitgegeven door NIBUD, wat uw maximale leen- en leasecapaciteit is. Als er een negatief resultaat uit de toetsingen bij de databanken komt, heeft u een registratie op uw naam. Als u niet bekend bent met deze negatieve registratie, is het raadzaam om contact op te nemen met de desbetreffende (in dit geval EDR Credit Services en Experian) databank(en). In het kredietrapport treft u onder iedere databank een link. Door op deze link te klikken kunt u rechtstreeks in contact komen met de desbetreffende databank en proberen om tot een oplossing te komen. Als blijkt dat de registratie onterecht is en deze aangepast of verwijderd wordt, kijken wij graag met u mee naar de mogelijkheden voor een lening. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op per mail via [email protected] of telefonisch via 070 – 4525413 wij zijn geopend op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur. Wij hopen uw review voldoende te hebben beantwoord. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Goed, snel, alleen wat onduidelijk

Ik kreeg snel een mail met een positief resultaat om in aanmerking te komen voor een lening. Daarna kreeg ik een mail dat de documenten die ze nodig hadden niet compleet waren. En dat klopte ook. Nadat ik de vereiste documenten had gemaild werd ik 3 dagen later netjes gebeld dat de kans groot is dat ik geen lening kon krijgen. De reden was het leendoel, namelijk vakantie. Het is mij nog onduidelijk waarom de lening is afgekeurd, nadat de lening toch positief was. Ondanks dat ik geen lening krijg kom ik zeker terug bij mycreditscore mits het leendoel wordt goed gekeurd. Is er een ander creditsite waar het leendoel voor vakantie wel wordt goed gekeurd?

Slechts

IK heb 15 euro betaald mijn inkomsten zijn genoeg voor credit maar ik krijg negatieve inkomsten toetsing

Geachte Abdel Karim, Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Wij waren graag even met u in contact gekomen om uw kredietrapport met u te doorlopen, echter hebben wij u telefonisch niet meer kunnen bereiken. Uw leencapaciteit berekenen wij op een aantal factoren zoals woonsituatie, inkomen, bijzondere lasten en de leennorm vastgesteld door het NIBUD voor uw persoonlijke situatie. Een verantwoorde financiering is een financiering die bij u past en binnen uw persoonlijke budget past. De berekening in uw leencapaciteit is correct uitgevoerd, waardoor het resultaat in dit geval ook leidend is voor ons om u geen krediet te verstrekken. Indien u aanvullende vragen heeft over de berekening lichten wij deze uiteraard graag toe. U kunt ons bereiken via [email protected] of telefonisch via 070 – 45 54 413 wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Aanvraag is te volgen, na aanvragen is de status lastig te monitoren

Problemen met de aanvraagprocedure worden snel opgelost door de helpdesk. Uitleg is duidelijk en helpt bij het proces

perfecte communicatie

bij de eerste email contact alsmede telefonisch had ik een goed gevoel keurige mensen aan de telefoon nette duidelijke tekst en uitleg ,PERFECT NETTE AFWIKKELING van de zaken en evenzo beantwoording van e mails zeer TEVREDEN

Over MyCreditscore.nl

Doe uw lening aanvraag volledig online, en weet binnen 5 minuten wat uw mogelijkheden zijn. Met MyCreditscore maakt u gegarandeerd een verantwoorde keuze! MyCreditscore is een initiatief van I-Finance.