Fijn advies en juiste zorginstelling

Aangezien ik op zoek ben naar een lening voor een nieuwe auto ben ik wat kredietverstrekkers aan het vergelijken. Het valt mij op dat jullie waarschuwen voor de negatieve gevolgen van een lening en dat heb ik niet eerder gezien. Fijn dat jullie op Instagram en Facebook advies geven in jullie berichten Ik heb besloten om in plaats van het geld te lenen, gewoon nog door te sparen. Ik ben dan wel geen klant, maar goed advies mag een compliment ontvangen.

Makkelijk en snel

Goede telefonische uitleg en hulp, om het snel rond te krijgen. Netjes afgehandeld.

Snel simpel in een woord

zo gemail per telefonisch gesprek direct aanmerking voor lening

Snel verder geholpen, erg fijn.

Ik werd snel geholpen. Nog even na gebeld om wat kort te sluiten. De dag na het versturen van de getekende overeenkomst stond het geld op mijn rekening. Dit vond ik erg snel want dit was dus gewoon binnen 2 dagen na de aanvraag.

Slecht

Gegevens ingevuld en ik kon 43.000 lenen Hadt maar 8.000 nodig Dit kon volgens hun en was ook geen probleem met mijn fase A contract Na al me salaris stroken verzonden te hebben Kopie van me identiteitskaart Werkgeversverklaring Af en bijschrijvingen van de laatste 2 maanden Krijg je zo slechte emaitje terug dat je aanvraag afgewezen wordt inverband met het fase a contract en dat je nog thuis woont Vrouw vroeg ook aan de telefoon of ik het maandbedrag van 167 euro wel wilde betalen in plaats van dat ik het kon betalen Is een zondag voor mijn werken Ze lenen je misschien wel iets maar dat is pas na je 14.95 heb betaald en dan wijzen ze je nog af

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wij besteden veel aandacht aan de behandeling van de reviews van onze klanten omdat deze veel vertellen over onze dienstverlening. Allereerst bieden wij u onze excuses aan voor de negatieve ervaring met onze dienstverlening. Wij hopen u door middel van de onderstaande uitleg voldoende antwoord te geven op uw vragen en de onduidelijkheid over onze dienstverlening bij u weg te nemen. MyCreditscore toetst uw geregistreerde betaalgedrag bij het BKR, Experian, EDR Credit Services en FOCUM. Ook berekenen wij uw maximale leencapaciteit. Deze toetsingen en berekeningen worden allen uitgevoerd en gebaseerd op basis van de door u aangeleverde gegevens. Het is noodzakelijk dat een lening binnen uw persoonlijke budget past. Als kredietverstrekker heeft I-Finance een zorgplicht. Dit wil zeggen dat er niet alleen wordt gekeken naar uw maximale leencapaciteit en geregistreerde betaalgedrag, maar ook of er voldoende zekerheid is dat u de lening terug kunt betalen. Een fase A contract biedt minder zekerheid dan een contract voor onbepaalde tijd omdat uw dienstverband zonder opgave van reden beëindigd kan worden en u hierdoor de lening niet terug zou kunnen betalen. Het acceptatiebeleid van I-Finance accepteert fase A contracten, echter dient deze onderbouwd te worden met een werkgeversverklaring welke aan onze voorwaarden voldoet. Als de werkgeversverklaring niet voldoet en hierdoor rekening gehouden dient te worden met minder inkomen, kan dit zorgen voor een vermindering van de leencapaciteit. Op basis van het herrekende inkomen en uw huidige financiële situatie vindt I-Finance het verstrekken van een lening op dit moment niet verantwoord. Het is de plicht van de I-Finance om u te beschermen tegen (mogelijke) onverantwoorde keuzes en hopen u hiermee dan ook te hebben voorzien van een duidelijke uitleg over de afwijzing. Wij begrijpen uw teleurstelling en gaan ervan uit dat uw huidige situatie in de toekomst zal veranderen. Uiteraard kijken wij dan graag opnieuw met u mee naar alle mogelijkheden en bieden u graag de mogelijkheid om vooraf contact met ons op te nemen. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met op per mail via info@mycreditscore.nl of telefonisch via 070 – 4525413. Wij zijn geopend op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Onduidelijk oneerlijk verwarrend

Na oneindig mailtjes van jullie, over hoe ik nog niet de 14,95 betaald had, heb ik toch besloten tegen beter weten in, toch jullie te vertrouwen, ik heb de 14,95 betaald. Begrijp dit goed, ik ben overstag gegaan omdat mijn huis op instorten staat en ik geen andere mogelijkheid zie. Met al mijn hoop gevestigd op jullie goede zorg, Krijg ik niet veel later een mailtje waarin alles goed gekeurd leek. Tot onderaan de mail ik ben afgewezen wegens EDR creditservice en experian?? Sorry maar wat is dit voor een gemene actie. Ik wil hierbij vragen mij de 14,95 alsjeblieft terug te storten. Mijn huis stort al in, ik zou t wel fijn vinden als ik op zijn minst wat kan eten vandaag. Ben echt sprakeloos. Geweigerd? Ik voel me echt opgelicht. Er kan geen reden zijn waarom ik geen lening zou mogen, ik sta nergens geregistreerd. Ik wil contact met jullie. Gr felicia

Geachte mevrouw Felicia, Onze oprechte excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Wij hebben geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen zodat wij uw review met u kunnen bespreken. Aangezien wij u niet hebben kunnen bereiken, treft u hieronder onze schriftelijke reactie op uw review. Onze opvolgingsmailing is een automatisch proces waarvoor u zich te allen tijde af kunt melden. De betaling verricht u, voor uw persoonlijke kredietrapport. Wij voeren een aantal toetsingen uit bij online databanken zoals het BKR, EDR Credit Services, Experian en Focum. Het kredietrapport toont u de uitslag van deze toetsingen zodat u inzicht krijgt in uw geregistreerde betaalgedrag. Tevens berekenen wij op basis van de door u ingevulde gegevens en de leennorm uitgegeven door NIBUD, wat uw maximale leen- en leasecapaciteit is. Als er een negatief resultaat uit de toetsingen bij de databanken komt, heeft u een registratie op uw naam. Als u niet bekend bent met deze negatieve registratie, is het raadzaam om contact op te nemen met de desbetreffende (in dit geval EDR Credit Services en Experian) databank(en). In het kredietrapport treft u onder iedere databank een link. Door op deze link te klikken kunt u rechtstreeks in contact komen met de desbetreffende databank en proberen om tot een oplossing te komen. Als blijkt dat de registratie onterecht is en deze aangepast of verwijderd wordt, kijken wij graag met u mee naar de mogelijkheden voor een lening. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op per mail via info@mycreditscore.nl of telefonisch via 070 – 4525413 wij zijn geopend op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur. Wij hopen uw review voldoende te hebben beantwoord. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Goed, snel, alleen wat onduidelijk

Ik kreeg snel een mail met een positief resultaat om in aanmerking te komen voor een lening. Daarna kreeg ik een mail dat de documenten die ze nodig hadden niet compleet waren. En dat klopte ook. Nadat ik de vereiste documenten had gemaild werd ik 3 dagen later netjes gebeld dat de kans groot is dat ik geen lening kon krijgen. De reden was het leendoel, namelijk vakantie. Het is mij nog onduidelijk waarom de lening is afgekeurd, nadat de lening toch positief was. Ondanks dat ik geen lening krijg kom ik zeker terug bij mycreditscore mits het leendoel wordt goed gekeurd. Is er een ander creditsite waar het leendoel voor vakantie wel wordt goed gekeurd?

Slechts

IK heb 15 euro betaald mijn inkomsten zijn genoeg voor credit maar ik krijg negatieve inkomsten toetsing

Geachte Abdel Karim, Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Wij waren graag even met u in contact gekomen om uw kredietrapport met u te doorlopen, echter hebben wij u telefonisch niet meer kunnen bereiken. Uw leencapaciteit berekenen wij op een aantal factoren zoals woonsituatie, inkomen, bijzondere lasten en de leennorm vastgesteld door het NIBUD voor uw persoonlijke situatie. Een verantwoorde financiering is een financiering die bij u past en binnen uw persoonlijke budget past. De berekening in uw leencapaciteit is correct uitgevoerd, waardoor het resultaat in dit geval ook leidend is voor ons om u geen krediet te verstrekken. Indien u aanvullende vragen heeft over de berekening lichten wij deze uiteraard graag toe. U kunt ons bereiken via info@mycreditscore.nl of telefonisch via 070 – 45 54 413 wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Aanvraag is te volgen, na aanvragen is de status lastig te monitoren

Problemen met de aanvraagprocedure worden snel opgelost door de helpdesk. Uitleg is duidelijk en helpt bij het proces

perfecte communicatie

bij de eerste email contact alsmede telefonisch had ik een goed gevoel keurige mensen aan de telefoon nette duidelijke tekst en uitleg ,PERFECT NETTE AFWIKKELING van de zaken en evenzo beantwoording van e mails zeer TEVREDEN

Makkelijk

Eerst was ik sceptisch over de €15 die je vooraf moet betalen,maar ik ben blij dat ik deze stap genomen heb.

Lol

Nie czaje je

• Poleciłbyś nas? Yes

Ik ben tevreden

Goed klanten service

Snel en netjes geregeld.

Zeer positieve ervaring vooral omdat dit de eerste keer is dat ik een lening aan ga en er heel erg over na heb moeten denken. Snel en netjes geregeld. Geen vraag was te veel en allemaal geduldig en netjes beantwoord. Na aanleveren van alle benodigde documenten ook een ontvangstbevestiging. Keurig afgehandeld allemaal!

Super en snel geregeld nadat alle documenten waren toegestuurd en beoordeeld. Het geld kon binnen 24 uur op de rekening staan maar bij mij was het al binnen 2 uur! Super bedankt voor de goede service.

aanvraag financial lease gedaan

Kwam er eerst niet helemaal uit. Maar na een belletje super service gehad en proces doorlopen en een mooie deal gedaan voor een VW Touran. Scheelde me bijna 200 euro maandlast omtrent een nieuwe car van bijna 55.000 euri.

Zeer prettige manier van zaken doen

Een realistische kijk op zaken versus de panische houding van banken die, ondanks dat er ruimte genoeg is, weigeren om een kleine lening te verstrekken. Het contact dat er is geweest was op een fijne, gelijkwaardige manier wat de ervaring tot een zeer goede heeft gemaakt.

Snel geregeld!

Ik wist niet dat het zo snel ging, het aanvragen van een lening. Dikke prima! Alleen de rente is aan de hoge kant. Dat is wel doodzonde.

Snel het geld op je bank en duidelijke afspraken

Mijn ervaring met My Credit Score is goed. De voorwaarden zijn duidelijk en ik het geld snel gekregen. Je kunt in termijnen door automatiseerde incasso terug betalen wat voor mij makkelijk maakt. Natuurlijk geld lenen kost geld maar als je echt even niet het voorhanden hebt is dit een goed product

Zpp

Ik wiel krediet aanvragen

vertrouwelijk bedrijf en snel behandelen van mijn aanvraag

Als krediet aanvrager was ik verrast met de dienst van creditscore , vooral het kredietrapport. Ik ben zeer tevreden met de dienst , de snel online service is fantastisch. Ik zal in de toekomst gebruik maken van dit service. Bedankt

een beter aanvraag formulier maken

Ik heb een krediet aangevraagd en kreeg na invullen en een betaling van 14,95 een positieve beoordeling.Op het formulier heb ik al mijn persoonlijke gegevens ongevuld,ook mijn geboorte datum 03-06-1946.Ik kreeg toen een positieve beoordeling dat ik na het invullen van de verdere formulieren en na tel overleg de mededeling dat ik gezien mijn leeftijd geen krediet kon krijgen.Waarom kan dat niet direkt ,na invullen ,voor dat je die 14,95 over maak niet direkt nee het kan wat u leeftijd is hoger dan 63 jaar.Had mij 14,95 gescheeld en ik niet allerlei formulieren naar u toe hoeven te zenden

Geachte Martin, Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. I-Finance maakt gebruik van het geautomatiseerde systeem MyCreditscore.nl. U heeft een positief kredietrapport gekregen wat inhoudt dat uw betaalgedrag goed is en dat u in algemene zin voor een krediet in aanmerking komt. I-Finance kan in uw geval omtrent leeftijdsgrenzen geen krediet verstrekken i.v.m. haar beleid, doch andere kredietverstrekkers mogelijk wel. Wij vinden uw klacht echter terecht en wij bedanken u voor de feedback. Wij moeten dit duidelijk communiceren en wij gaan onze systemen dan ook laten aanpassen. Ter compensatie voor uw klacht zullen wij in elk geval het betaalde bedrag van € 14,95 per ommegaande aan u retourneren. Tevens willen wij u aanbieden dat wij kosteloos bemiddelen bij het mogelijk tot stand komen van een kredietovereenkomst bij een andere aanbieder. Neem hiervoor gerust contact op met onze helpdesk. U kunt ons bereiken via info@mycreditscore.nl of telefonisch via 070 – 45 54 413 wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur. MyCreditscore streeft ernaar om haar klanten te allen tijde te voorzien van een goede service. Wij hebben uw klacht zeer serieus genomen en gaan zo spoedig mogelijk aan de slag om onze processen te verbeteren. Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent over de oplossing van uw klacht. Indien u nog verdere opmerking of vragen heeft, zien wij deze graag tegemoet. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Slecht

Ik heb 15 euro betaald en daarna een melding gekregen dat me gegevens niet kloppen. Ik heb het gecheckt en alles klopt. Er wordt ook niet gereageerd op me e-mails.

Geachte A, Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Bij het uitvoeren van de betaling, verifiëren wij (geautomatiseerd) uw identiteit. Dit doen wij om te voorkomen dat er identiteitsfraude wordt gepleegd. Bij uw aanvraag kwam de naam van het rekeningnummer niet (volledig) overeen met de naam van de aanvrager. De betaling is later handmatig goedgekeurd, omdat de gegevens inderdaad wel klopte. Wij hebben u hiervan op de hoogte gesteld via e-mail, echter is deze e-mail wellicht niet bij u aangekomen. Nadat u deze review heeft geplaatst, hebben wij telefonisch contact met u gehad en zijn wij tot de conclusie gekomen dat deze e-mail inderdaad niet bij u was aangekomen. In dit gesprek is naar voren gekomen dat u via onze portal, verder kon gaan met uw aanvraag. Wij hopen dat u tevreden bent over de oplossing van uw klacht. Indien u nog verdere opmerkingen of vragen heeft, zien wij deze graag tegemoet. U kunt ons bereiken via info@mycreditscore.nl of 070 – 4525413 op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Professionele, snelle en klantgerichte benadering

Professionele, snelle en klantgerichte benadering

Over MyCreditscore.nl

Doe uw lening aanvraag volledig online, en weet binnen 5 minuten wat uw mogelijkheden zijn. Met MyCreditscore maakt u gegarandeerd een verantwoorde keuze! MyCreditscore is een initiatief van I-Finance.