Makkelijk

Eerst was ik sceptisch over de €15 die je vooraf moet betalen,maar ik ben blij dat ik deze stap genomen heb.

Lol

Nie czaje je

• Poleciłbyś nas? Tak

Ik ben tevreden

Goed klanten service

Snel en netjes geregeld.

Zeer positieve ervaring vooral omdat dit de eerste keer is dat ik een lening aan ga en er heel erg over na heb moeten denken. Snel en netjes geregeld. Geen vraag was te veel en allemaal geduldig en netjes beantwoord. Na aanleveren van alle benodigde documenten ook een ontvangstbevestiging. Keurig afgehandeld allemaal!

Super en snel geregeld nadat alle documenten waren toegestuurd en beoordeeld. Het geld kon binnen 24 uur op de rekening staan maar bij mij was het al binnen 2 uur! Super bedankt voor de goede service.

aanvraag financial lease gedaan

Kwam er eerst niet helemaal uit. Maar na een belletje super service gehad en proces doorlopen en een mooie deal gedaan voor een VW Touran. Scheelde me bijna 200 euro maandlast omtrent een nieuwe car van bijna 55.000 euri.

Zeer prettige manier van zaken doen

Een realistische kijk op zaken versus de panische houding van banken die, ondanks dat er ruimte genoeg is, weigeren om een kleine lening te verstrekken. Het contact dat er is geweest was op een fijne, gelijkwaardige manier wat de ervaring tot een zeer goede heeft gemaakt.

Snel geregeld!

Ik wist niet dat het zo snel ging, het aanvragen van een lening. Dikke prima! Alleen de rente is aan de hoge kant. Dat is wel doodzonde.

Snel het geld op je bank en duidelijke afspraken

Mijn ervaring met My Credit Score is goed. De voorwaarden zijn duidelijk en ik het geld snel gekregen. Je kunt in termijnen door automatiseerde incasso terug betalen wat voor mij makkelijk maakt. Natuurlijk geld lenen kost geld maar als je echt even niet het voorhanden hebt is dit een goed product

Zpp

Ik wiel krediet aanvragen

vertrouwelijk bedrijf en snel behandelen van mijn aanvraag

Als krediet aanvrager was ik verrast met de dienst van creditscore , vooral het kredietrapport. Ik ben zeer tevreden met de dienst , de snel online service is fantastisch. Ik zal in de toekomst gebruik maken van dit service. Bedankt

een beter aanvraag formulier maken

Ik heb een krediet aangevraagd en kreeg na invullen en een betaling van 14,95 een positieve beoordeling.Op het formulier heb ik al mijn persoonlijke gegevens ongevuld,ook mijn geboorte datum 03-06-1946.Ik kreeg toen een positieve beoordeling dat ik na het invullen van de verdere formulieren en na tel overleg de mededeling dat ik gezien mijn leeftijd geen krediet kon krijgen.Waarom kan dat niet direkt ,na invullen ,voor dat je die 14,95 over maak niet direkt nee het kan wat u leeftijd is hoger dan 63 jaar.Had mij 14,95 gescheeld en ik niet allerlei formulieren naar u toe hoeven te zenden

Geachte Martin, Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. I-Finance maakt gebruik van het geautomatiseerde systeem MyCreditscore.nl. U heeft een positief kredietrapport gekregen wat inhoudt dat uw betaalgedrag goed is en dat u in algemene zin voor een krediet in aanmerking komt. I-Finance kan in uw geval omtrent leeftijdsgrenzen geen krediet verstrekken i.v.m. haar beleid, doch andere kredietverstrekkers mogelijk wel. Wij vinden uw klacht echter terecht en wij bedanken u voor de feedback. Wij moeten dit duidelijk communiceren en wij gaan onze systemen dan ook laten aanpassen. Ter compensatie voor uw klacht zullen wij in elk geval het betaalde bedrag van € 14,95 per ommegaande aan u retourneren. Tevens willen wij u aanbieden dat wij kosteloos bemiddelen bij het mogelijk tot stand komen van een kredietovereenkomst bij een andere aanbieder. Neem hiervoor gerust contact op met onze helpdesk. U kunt ons bereiken via [email protected] of telefonisch via 070 – 45 54 413 wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur. MyCreditscore streeft ernaar om haar klanten te allen tijde te voorzien van een goede service. Wij hebben uw klacht zeer serieus genomen en gaan zo spoedig mogelijk aan de slag om onze processen te verbeteren. Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent over de oplossing van uw klacht. Indien u nog verdere opmerking of vragen heeft, zien wij deze graag tegemoet. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Slecht

Ik heb 15 euro betaald en daarna een melding gekregen dat me gegevens niet kloppen. Ik heb het gecheckt en alles klopt. Er wordt ook niet gereageerd op me e-mails.

Geachte A, Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Bij het uitvoeren van de betaling, verifiëren wij (geautomatiseerd) uw identiteit. Dit doen wij om te voorkomen dat er identiteitsfraude wordt gepleegd. Bij uw aanvraag kwam de naam van het rekeningnummer niet (volledig) overeen met de naam van de aanvrager. De betaling is later handmatig goedgekeurd, omdat de gegevens inderdaad wel klopte. Wij hebben u hiervan op de hoogte gesteld via e-mail, echter is deze e-mail wellicht niet bij u aangekomen. Nadat u deze review heeft geplaatst, hebben wij telefonisch contact met u gehad en zijn wij tot de conclusie gekomen dat deze e-mail inderdaad niet bij u was aangekomen. In dit gesprek is naar voren gekomen dat u via onze portal, verder kon gaan met uw aanvraag. Wij hopen dat u tevreden bent over de oplossing van uw klacht. Indien u nog verdere opmerkingen of vragen heeft, zien wij deze graag tegemoet. U kunt ons bereiken via [email protected] of 070 – 4525413 op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Professionele, snelle en klantgerichte benadering

Professionele, snelle en klantgerichte benadering

Goede en snelle service

Ik had een aanvraag gedaan via de site en binnen 2 dagen was alles geregeld. Ik werd goed en snel geholpen.

Teun

Ik wiel krediet aanvragen

Snel en gemakkelijk

Hooplijk

Het is ok

Snelle reactie en service

Had niet alle documenten aangeleverd, gelijk mailtje van dit ontbreekt er. Toen alles er wel was. Snelle reactie dat het goed gekeurd was.

goede ervaring

goede dienstverlening duidelijk, snel en vriendelijk geholpen de medewerker.

Geld betalen voor te lenen????

Wat een oplichters! Voor geld te lenen moet je eerst geld betalen! Daar trap ik mooi niet in!

Geachte Abdel, Bedankt voor uw review. Wanneer u een krediet wilt aanvragen bij I-Finance, heeft u een positieve MyCreditscore nodig. De MyCreditscore betreft een kredietrapport welke u direct inzicht geeft in uw kredietwaardigheid, door middel van checks bij verschillende databanken en een inkomsten- lasten berekening. Het kredietrapport concludeert uw maximaal te lenen bedrag en uw Private Lease capaciteit. U voert de betaling uit voor het aanschaffen van het kredietrapport, niet voor het afsluiten van de lening. Wanneer u een lening afsluit bij I-Finance, verrekenen wij het bedrag in de eerste termijnbetaling. Neem gerust contact met ons op wanneer u nog vragen of onduidelijkheden heeft over onze werkwijze. Wij beantwoorden uw vragen graag. U kunt u ons bereiken via [email protected] of 070–4525413, op werkdagen vanaf 09.00 uur tot 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Hele goede krediet verstrekker

Snelle en goede service

De aanvraag is vlot verlopen, na het verstrekken van mijn gegevens, werkgeversverklaring en het beantwoorden van enkele vragen, was mijn aanvraag rond en stond het geleende bedrag op mijn rekening

Oplichting

Rapport aangevraagd, onvdoende score bij experian en gemiddelde score voor EDR. Check ik bij experian zelf, nagenoeg perfecte score. Nu ben ik 15 euro kwijt, persoonlijke gegevens gedeeld, en een document met 0 waarde of betrouwbaarheid. Ontwijk dit bedrijf ten alle kosten.

Geachte Floris, Bedankt voor uw review. Onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met onze organisatie. Na verder onderzoek in uw dossier zijn wij tot de volgende conclusie gekomen: U bent onterecht afgewezen op uw Experian toetsing. Tijdens een aanvraag voert ons systeem een controle uit op o.a. het telefoonnummer, het blijkt echter dat deze controle niet volledig werkt met buitenlandse telefoonnummers. Om ervoor te zorgen dat dit probleem in de toekomst niet nogmaals voor zal komen hebben wij onze controle op de telefoonnummers verbeterd. Wij hebben voor u uw telefoonnummer aangepast, waarna wij voor u een nieuw kredietrapport hebben opgesteld. Deze hebben wij verstuurd naar het door u opgegeven e-mail adres. Uw kredietrapport had een positief resultaat, wat betekent dat u een aanvraag voor een krediet zou kunnen doen, indien wenselijk. Wij hebben u tot op heden helaas niet kunnen bereiken, wij komen echter graag met u in contact over uw (terechte) klacht. MyCreditscore streeft ernaar om haar klanten te allen tijde te voorzien van een goede service. Wij hebben uw klacht zeer serieus genomen en zo spoedig mogelijk geprobeerd voor u op te lossen. Wij hopen dat u tevreden bent over de oplossing van uw klacht. Indien u nog verdere opmerking of vragen heeft, zien wij deze graag tegemoet. U kunt ons bereiken via [email protected] of 070 – 45 54 413 op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur. Met vriendelijke groet, MyCreditscore.nl

Over MyCreditscore.nl

Doe uw lening aanvraag volledig online, en weet binnen 5 minuten wat uw mogelijkheden zijn. Met MyCreditscore maakt u gegarandeerd een verantwoorde keuze! MyCreditscore is een initiatief van I-Finance.