Snelle afhandeling, binnen 2 dagen in huis! Vriendelijk handgeschreven bedankje, wordt op prijs gesteld!

Mooie stof goed verpakt

Snelle communicatie, goeie service!

Goeie service, staaltjes besteld en ontvangen, daarna een definitieve order geplaatst. Goeie communicatie en ik ben tevreden met de stof. Bedankt!

Snelle en goede service

Vanwege coronamaatregelen was de winkel gesloten en kon ik de stof niet 'voelen'. Daarom gratis 2 proefjes aangevraagd. Die waren er erg snel en eentje meteen besteld. Al met al zat er nog geen week tussen idee en aan de slag gaan en dat rond de feestdagen.

Uitstekende kwaliteit, snel geleverd

Mooie kwaliteit stof, snelle levering

Ontzettend goed

Hele mooie stoffen . Goede prijs/kwaliteit verhouding . Vlotte en nette verzending . Ga hier zeker vaker bestellen . Top !

MO heeft zijn enthousiasme met ons gedeeld. Super advies ook.

Op afstand winkelen

Persoonlijke vriendelijke service

prettige hulp bij aankoop en snelle verzending

Al van jongs af aan kom ik bij de Kniphal in de Albert Cuyp als ik iets speciaals moet hebben. Ook deze keer en ook nu weer prima advies, klantvriendelijk meedenkende medewerk(st)ers en een snelle verzending vanuit het magazijn.

Snelle en goede servicd

Makkelijk, spoedig en mooi

Ging alles makkelijk en spoedig, de qualiteit van de stoff is goed, koop zeker nog een keer hier

Mooie stof

Ik moest er vrij lang op wachten, maar de stof is mooi. En naar verhouding niet duur. Fijn dat je iedere hoeveelheid kan bestellen.

Klantgerichte instelling

Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling van zonnebloemzeil, zonder buitensporige meerprijzen te rekenen voor mijn gevraagde maatwerk-afmetingen.

Zeer snelle levering en goede service Kreeg stof binnen maar er zat helaas een streep op, die er niet hoorde. Ik mailde hen en hij belde direct op. Stof mocht ik houden en kreeg nieuwe stof opgestuurd

Uitstekende reactie na klacht

Soms kan er een keer iets mis gaan maar Stof.nl reageerde erg snel en handelde correct. Erg fijn, bedankt nogmaals en goed opgelost!

Snelle levering en mooie stof!

Good experience!

Exactly what we were looking for. Good quality whether proof material to renew our patio sunshade. Delivery was also quick!

mooi zeil fleurig en stevig

Fleurige pioenrozenzeil door ons gebruikt op de buitentafel. Niet om te laten liggen maar bij eten en visite een gezellig kleed . Practisch en makkelijk schoon te maken

Service was goed, kwaliteit stof minder

Stof heeft een prachtige kleur en textuur maar is voor meubelstof te kwetsbaar. Hij was bedoeld om een hocker maar de stof was al snel beschadigd. Heel zonde.

Beste mevrouw Vijfhuize, Uiteraard betreuren we dat u niet tevreden bent. We staan juist voor kwaliteit! Dat met deze stof een kwaliteit probleem is, vinden we uiterst merkwaardig. De stof wordt op allerlei meubelen (stoelen, banken, hockers) wereldwijd toepast en is afkomstig van een gerenommeerde fabrikant. We stellen het op prijs indien u ons meer informatie over het probleem kunt verstekken. U kunt ons bereiken op [email protected] Bij voorbaat dank Team Stof.nl

Top geregeld!

Goede stof, kleur kwam overeen met staaltje. Fijn dat het op deze manier kon

Snelle en goede service

Als kleermaker en gordijnenmaker heb ik via heel veel sites stoffen besteld. Meestal krijg ik de stoffen of te kort of schuin geknipt bij de uiteindes. 3 keer besteld bij stof.nl en ik heb ze exact op beloofde levertijd gekregen en ze waren juist iets meer dan wat ik besteld had en recht geknipt. Ik ga zeker volgende bestellingen bij stof.nl doen

Mooie prijs kwaliteit verhouding

Makkelijke webshop overzichtelijk,volop keuze

Snelle service, goede kwaliteit van de stof . Heel tevreden over.

Snelle service. Goed nagekomen.

Snel geleverd en stoffen naar wens