Netjes op tijd en goed verpakt geleverd. Helemaal tevreden. ❤️

Geen problemen ondervonden en zeer snelle levering.

Goede en snelle service.

qq

Prachtige stoffen en knipstaaltjes keurig netjes geleverd

Prettige persoonlijke service n.a.v een vraag over knipstalen. De stoffen zijn mooier nog dan verwacht en heel netjes ingepakt. De foto's op de website geeft het ook heel goed weer.

prima in orde

prima in orde snel geleverd mooie stof

snel en vriendelijk in de service

Ik had een bestelling gedaan die niet helemaal goed over kwam. Prompt werd ik gebeld wat of de bedoeling was, het werd een leuk gesprek eb alles kwam in orde.

Snel en netjes

super snelle verzending, erg netjes

Goede en mooie stof en service

Goede service en mooie stof

een aanrader!

goed assortiment, prima prijs-kwaliteit verhouding en zeer snelle levering. een aanrader dus!

Snel, meedenken en super klantgericht!

Snel, meedenken en super klantgericht!

Wederom snel en topkwaliteit

Ondanks Covid19 heel snel binnen. En nog steeds goede kwaliteits stof verkrijgbaar....

Prima geregeld

Volgende keer bestel ik weer

Fijne kwaliteit en snelle levering

De kwaliteit van het stof is fijn en de levering was snel.

Helemaal goed

Vlot gegaan, helemaal naar wens

Goede kwaliteit en netjes op tijd geleverd

Tijden de Coronacrisis met sluiting van alle winkels kon ik mijn hobby niet meer uitoefenen. Doordat verzendkosten tijdelijk niet in rekening gebracht werden, kon ik als particulier weer voor een normaal bedrag stof kopen. Dank hiervoor.

Duidelijke site en snelle levering

Er was voldoende keus op de website aanwezig en de voorbeelden waren ook duidelijk.

Zeer correct en vlot.

Fijn contact en mooie stof

De stof die ik wilde was er helaas niet meer. In goed overleg heb ik nieuwe opties toegestuurd gekregen die niet online stonden en daar heb ik een mooi nieuwe stof van ontvangen. Super fijn!

Heel goed en altijd op prima behandeld

Kwaliteit is geld waard👍

prima stof en snelle goede levering

sneller dan verwacht en top stof!

Stof besteld en probleemloos ontvangen.

Zeer goede navolging van de order.

Uitstekend.

Heb een hele goede ervaring. De stof moest besteld worden en er is alles aan gedaan om de stof zo snel mogelijk te kunnen leveren. Het contact daarover werd zeer op prijs gesteld en was uiterst professioneel. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Goede en snelle service

Makkelijk te bestellen na het ontvangen van de kleurstalen, betaalbaar en snelle levering.