Hele fijne service. Advies is heel goed en ben daar erg blij mee geweest.

snelle levering, zowel van monster als de stof

na aanvraag "monster" snelle reactie; gratis verzonden bestelprocedure vlekkeloos snelle levering minpuntje: stof behoorlijk scheef afgeknipt, zodat de bestelde lengte aan 1 kant niet werd gehaald.... tip: check dit goed

Beste mevrouw Runeman, Dank voor uw positieve reactie en opbouwende kritiek. Het afknippen van de rol doen we altijd met de grootste zorgvuldigheid maar het blijft mensenwerk... We zullen degene die het afgeknipt heeft er op aanspreken en er nog extra op letten, dat wat bij ons de deur uitgaat altijd in orde is. vriendelijke groet Team Stof.nl

kwalitatief goede stoffen en prima service

kwalitatief goede stoffen en prima service

Mooie stof, maar je krijgt minder stof dan je besteld

4 meter besteld, maar de stof moest eerst recht gemaakt worden, waardoor ik 10 cm verlies had, dus tekort! Stof.nl benadert, maar ze geven geen enkele reaktie zelfs na 2 x te hebben gemaild. Zit nu te puzzelen hoe ik het tekort moet oplossen. Een zoom zit er nu niet in.

We hebben u extra stof aangeboden en gratis garen voor het ongemak. Tevens telefonisch contact gehad met ook het voorstel nieuwe stof te sturen. Echter u informeerde het al tot gordijn verwerkt te hebben ondanks dat u wist dat u tekort komt?! We zijn dus niet in de gelegenheid gesteld om het op te lossen. We begrijpen ook dat op zich de 4m geleverd is maar door het recht te maken er een tekort van 5 a 10 cm ontstond. Uiteraard geloven we u op uw woord maar we hebben het niet kunnen controleren. Met meer dan 40 jaar ervaring in knippen van stoffen weten we wat we doen. Het blijft echter mensenwerk, dus kan er altijd iets mis gaan. Dat lossen we dan ook op. Overigens bij het verwerken van stoffen (met name gordijnen) is het altijd raadzaam iets extra te nemen. Uiteraard betreuren we het dat u niet tevreden bent en ons deze review geeft. Indien u ons de kans had gegeven om het voor u op te lossen was het allemaal positiever uitgevallen.

Vriendelijk.Snel.Efficiënt.

Kan niet beter

Zeer goeie communicatie!

Wat vertraagd door de drukte maar na een herinnering direct opgepakt en snel afgehandeld!!

Mooie stoffen, goede service!

Naast goed advies over de stoffen, ben ik ook erg blij met de kwaliteit.

Mooie stof maar aan de prijzige kant

Mooie stof maar aan de prijzige kant.

Goede service!

Goede service!

Snel, goedkoop, goede kwaliteit

Top.

Prima service en mooie stoffen

Prima service en mooie stoffen!

Reuze vriendelijke mensen aan de telefoon

Mijn bestelling was niet op voorraad, maar via de telefoon hebben ze me een andere stof aangeraden en die was snel via de post bij mij thuis en helemaal goed, royaal afgeknipt ook, heel prettig!

Fantastische communicatie en service

Heel blij zoals er gecommuniceerd wordt, zoals er geleverd is met een goede service

snel en precies wat ik zocht

Netjes op tijd en goed verpakt geleverd. Helemaal tevreden. ❤️

Geen problemen ondervonden en zeer snelle levering.

Goede en snelle service.

qq

Prachtige stoffen en knipstaaltjes keurig netjes geleverd

Prettige persoonlijke service n.a.v een vraag over knipstalen. De stoffen zijn mooier nog dan verwacht en heel netjes ingepakt. De foto's op de website geeft het ook heel goed weer.

prima in orde

prima in orde snel geleverd mooie stof

snel en vriendelijk in de service

Ik had een bestelling gedaan die niet helemaal goed over kwam. Prompt werd ik gebeld wat of de bedoeling was, het werd een leuk gesprek eb alles kwam in orde.

Snel en netjes

super snelle verzending, erg netjes

Goede en mooie stof en service

Goede service en mooie stof