een aanrader!

goed assortiment, prima prijs-kwaliteit verhouding en zeer snelle levering. een aanrader dus!

Snel, meedenken en super klantgericht!

Snel, meedenken en super klantgericht!

Wederom snel en topkwaliteit

Ondanks Covid19 heel snel binnen. En nog steeds goede kwaliteits stof verkrijgbaar....

Prima geregeld

Volgende keer bestel ik weer

Fijne kwaliteit en snelle levering

De kwaliteit van het stof is fijn en de levering was snel.

Helemaal goed

Vlot gegaan, helemaal naar wens

Goede kwaliteit en netjes op tijd geleverd

Tijden de Coronacrisis met sluiting van alle winkels kon ik mijn hobby niet meer uitoefenen. Doordat verzendkosten tijdelijk niet in rekening gebracht werden, kon ik als particulier weer voor een normaal bedrag stof kopen. Dank hiervoor.

Duidelijke site en snelle levering

Er was voldoende keus op de website aanwezig en de voorbeelden waren ook duidelijk.

Zeer correct en vlot.

Fijn contact en mooie stof

De stof die ik wilde was er helaas niet meer. In goed overleg heb ik nieuwe opties toegestuurd gekregen die niet online stonden en daar heb ik een mooi nieuwe stof van ontvangen. Super fijn!

Heel goed en altijd op prima behandeld

Kwaliteit is geld waard👍

prima stof en snelle goede levering

sneller dan verwacht en top stof!

Stof besteld en probleemloos ontvangen.

Zeer goede navolging van de order.

Uitstekend.

Heb een hele goede ervaring. De stof moest besteld worden en er is alles aan gedaan om de stof zo snel mogelijk te kunnen leveren. Het contact daarover werd zeer op prijs gesteld en was uiterst professioneel. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Goede en snelle service

Makkelijk te bestellen na het ontvangen van de kleurstalen, betaalbaar en snelle levering.

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Nadat ik een een sample had ontvangen wist ik zeker dat het de stof was die ik wilde gaan gebruiken. Heb deze besteld, deze was ook weer snel geleverd en goed verpakt. Ik zal in de toekomst vaker bestellen bij stof.nl

Mooie stof, vrolijk met de notenbalken

Voor gordijnen is het wel stijve stof, de plooien vallen niet zo soepel, gelukkig heb ik kleine plooien gemaakt, dus vallen ze toch mooi

Snel en prima

Goede ervaring.

Betrouwbaar, zorgvuldig en snelle levering

Mijn dank

Prima bedrijf

Snelle levering, goede maat

Vriendelijk geholpen en stof snel in huis.

Mijn vraag werd via de mail snel en vriendelijk beantwoord en ik kreeg de stofstalen en stoffen snel thuisgestuurd.

Precies wat ik zocht! Hartelijk dank

Mooie kwaliteit snel geleverd

Mooie kwaliteit Levering ging snel Tevreden