Persoonlijk, servicegericht, klantvriendelijk en vooral: een geweldig advies

Industrieel Wonen is een geweldig maar vooral persoonlijk bedrijf. Jeroen heeft, op basis van een paar plaatjes en onze wensen, een 3D tekening gemaakt waar we nog steeds ontzettend blij mee zijn. Er zaten elementen in waar we even over na moesten denken, vooral omdat ze niet voor de hand lagen, maar na een tijdje werden we er verliefd op en zijn we, nu alles is uitgevoerd, ontzettend blij met Jeroen zijn advies. Jeroen denkt heel graag met je mee. Twijfel je? Dan vraagt hij door en komt hij met een paar andere opties. Jeroen reageert ook super snel, heb je een vraag dan heb je vrijwel diezelfde dag al een reactie en altijd heel klantvriendelijk. Beschadiging aan een product, Jeroen regelt direct dat dit geregeld wordt, zonder gedoe. Echt een aanrader om mee samen te werken. Ben je dus op zoek naar een nieuwe inrichting en weet je niet waar te beginnen? Bel Jeroen en hij maakt een geweldig plan voor je! Hij denkt verder dan de producten die hij kan leveren, puur om zo het totaalplaatje te creëren. En heb je even tijd nodig? Ook geen punt, hij wacht geduldig (geen push) totdat jij weet wat je wilt. Nog steeds ben ik elke dag blij met onze nieuwe inrichting en voelt het nu echt als thuis. Nogmaals bedankt Jeroen!

Besteld en heel snel in huis.

Een woonprobleem werd een tekening en die is werkelijkheid geworden

Janine en Jeroen hebben ons ontvangen tijdens het Interieur Spreekuur en wij hebben hen onze woonproblemen verteld. Waar we in onze woning tegen aan liepen, wat we absoluut niet meer wilde maar ook wat we heel graag zou willen. We lieten ons pinterest bord zien om onze vibe en stijl te tonen. Vanuit hier ontstond een voorstel met 2 prachtige opties voor onze woning. Ook een moodboard wat gelijk liet zien wat zij voor ons in gedachte hadden. En juist deze tekening waarin alle echte meubels, behang en verf in gezet waren heeft er voor gezorgd dat onze woning is geworden wat we wilde. We konden ermee naar de aannemer, en onze meubels er mee uitzoeken en aan familie laten zien wat het eindresultaat ging worden. Op een paar kleine details na die we anders hebben gedaan is het exact geworden zoals zij hebben verzonnen! Super knap. Janine heeft ons meegenomen in haar wereld van meubels, stoffen en alle opties daaromheen. Ze heeft ons gekoppeld aan leveranciers. En met haar hebben in real life alle meubels kunnen testen. Dit scheelt enorm veel tijd. Niet eindeloos alle meubelboulevards af, of zoeken in behangboeken. Snel schakelen! We konden haar altijd appen met vragen, geen enkele vraag was te gek. En juist die snelle bereikbaarheid en expertise maakt haar bedrijf te gek! Een aanrader voor iedereen die wat anders wilt met het interieur maar totaal geen idee heeft waar te beginnen. Janine weet het wel! Dus twijfel niet en maak een afspraak.

Alles goed geregeld en snel

Bezorging snel en goed beschermd verpakt!

Vriendelijke en goede communicatie, veilige verzending (breekbaarheid)

Snelle verzending, goed ingepakt

Goed en netjes contact

Na bestelling goed contact ,netjes geholpen ,transporteur ook netjes afspraak gemaakt en geleverd

Mooie collectie met een prima service

Wij hebben een paar mooie eetkamerstoelen gevonden welke direct beschikbaar waren. Bij thuiskomst bleek er een glijblokje te missen. Werd gelijk besteld en deze drie dagen later met de post werd er een setje blokjes bezorgd. Kortom prima geholpen in zowel advies als nazorg.

Levering werd aangepast, ik werd goed geïnformeerd, aardige mail.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering Kleur van ons plaid was niet op voorraad, maar er wel snel contact opgenomen en meegedacht voor een alternatief

ons huis wordt er weer een stukje mooier door

Getriggerd door een aanbieding op Insta voor HK living kopjes (50% korting op een deel van het assortiment) ging ik noest aan de slag. Al gauw was mijn virtuele karretje helemaal vol. Met zowel aanbiedingen als wel zaken voor het volle bedrag. Helaas bleken enkelen al uitverkocht, maar wellicht is dat beter want onze kopjes plank staat helemaal vol :-) Binnen twee dagen hadden we alles binnen, in een erg stevige doos!

Outstanding

Jeroen gave me the best service. Great communication, fast response and a lot of care to get the order and the shipping right.

Net iets mooier

Na lang zoeken toch het juiste gevonden en tevreden mee.

Fantastisch alles ontvangen als beschreven

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Goed geregeld, fijne samenwerking! Top!

Goed geregeld, fijne samenwerking top!

perfecte levering echte service

grote en kwetsbare plafondlamp besteld. tijdig geleverd in solide verpakking. desondanks bleek een van de Grote LED lampen een defect te vertonen. via email gemeld bij klantenservice binnen enkele uren contact en super opgelost.

Zeer klantvriendelijk en betrokken

Zeer klantvriendelijk en betrokken.

Snelle levering, goede producten

Mooie theemokken gekocht. Vlotte levering, prima communicatie.

Goede service en de goedkoopste

Vriendelijk personeel, prachtige lamp

Helemaal Top

Zeer goede service. Ik was eerst gebeld dat de lamp langere levertijd had. Maar de lamp was toch mooi op tijd geleverd. Service is top

Prettig contact

Ik heb barkrukken via marktplaats gekocht. De reactietermijn was snel en in de winkel ben ik ook erg goed geholpen

Prettig contact

Geen eerlijke informatie op de website

Op de website staat geen eerlijke voorraad informatie. Ik zocht een artikel dat overal uitverkocht was. Besteltijden waren elders 3 weken. Ik had het product snel nodig, dus zocht het internet af naar een website waar er nog wel voorraad was. Uiteindelijk hier besteld en betaald. Twee dagen later werd ik gebeld dat het product 3 weken later zou komen. Ik heb mijn verhaal uitgelegd maar daar werd weinig mee gedaan. Een kortingscode voor een volgende aankoop oid zou leuk geweest zijn. Maar helaas, vrij acomnercieel. Ik koop hier niet meer. Voel me onterecht gelokt naar deze site.

Beste Marion, Bedankt voor je reactie. Helaas komt het heel af en toe voor dat de voorraad van een artikel verkeerd getoond wordt op de webshop. U heeft de order na sluitingstijd geplaatst, we hebben u de dag erna direct gebeld. Voicemail achtergelaten én gemaild en u de keuze gesteld om de order door te laten gaan of niet. U bent ook altijd vrij om de order annuleren, indien gewenst! We doen er alles aan om u op de hoogte te houden van uw bestelling. Zo hebben we u twee weken geleden op (14 nov.) nog gebeld en uw voicemail ingesproken met de verzendinformatie. We vinden het vervelend dat u zich "onterecht gelokt" voelt. Dit is nooit onze intentie geweest en zo heb ik onze telefoongesprekken ook niet ervaren. We hopen alsnog dat u geniet van uw aankoop! Mocht u alsnog vragen hebben, neem gerust contact met ons op!

Super snel geregeld en attent persoonlijk kaartje bij het product

Product super snel bezorgd en attent persoonlijk kaartje bij het product

Hoofdstraat 30 2678CK De lier

Over industrieelwonen.nl

Industrieel Wonen is een hippe woonwinkel & webshop met +3.750 items op voorraad. Wij verkopen stoere kasten, industriële tafels, elegante banken en nog veel meer!