Mooie wandlamp gezien, 1 opgehaald in de Lier en de anderen zijn opgestuurd. Waren supersnel binnen en staan heel mooi

Lamp werkt niet

Mooie lamp besteld, maar werkt niet. Retour gedaan maar je moet wel retourkosten betalen terwijl dit een slecht/kapot artikel is dat je geleverd kreeg:( Nee op deze manier hoeft het voor mij niet meer.

Beste BB, Kunt u ons misschien aangeven wat uw ordernummer is? Heeft u gemeld dat het artikel kapot is? We vergoeden namelijk altijd de retourkosten als u iets met schade heeft ontvangen. Daarnaast sturen we kosteloos een nieuw artikel naar u op. Kunt u contact met ons opnemen dan kunnen we het voor u oplossen. We vinden uw naam helaas niet in ons systeem ;) Met vriendelijke groet, Jeanine Bruinings

Keurig.

We hebben de bestelde lamp goed verpakt ontvangen. Bestellen ging eenvoudig en verzending snel.

Top bedrijf!!

Top bedrijf met super service!!

Men wordt geweldig geholpen en goed advies.

Top service en producten

Op basis van onze wensen hebben Jeanine en Jeroen ons een mooi ontwerp en advies gegeven. Nadat we opdracht hebben gegeven waren de spullen er binnen een week. Veel sneller dan verwacht. We hebben al veel genoten van de nieuwe bartafel en krukken in onze veranda.

Erg leuke winkel

Je wordt op een leuke persoonlijke manier geholpen. Ons kleed werd zelfs thuis gebracht omdat de medewerker toch In Delft woonde. En ook belangrijk de spullen die ze verkopen zijn van goede kwaliteit.

Niks op aan te merken

Alles naar verwachting.

Super mooie spullen en snelle levering

Goede service en snelle levering

Keurig op maat en geleverd

Prima !

Makkelijk bestellen, werd goe op de hoogte gehouden, goed verpakt !

Door eigen fout bij montage breuk in glas van lamp. Zonder discussie zeer snel nieuwe glasbol. Perfecte service, kon niet beter.

Super leuk geholpen en goed advies

Super leuk geholpen en goed advies over styling in je huis. Erg veel adviezen en ideeën opgedaan.

Nette klantenservice, snel verzonden en erg netjes verpakt.

Is bijzonder goed aante raden

De lampen zal ik zeker aanbevelen aanfamilie en kennisen.

2 Bijzettafeltjes online besteld. Goed contact via chat en vriendelijk geholpen. Omdat we in de buurt wonen, hebben we de tafeltjes opgehaald in de winkel. Winkel zag er ook heel leuk uit.

Hele mooie lampenkap

Deze lampenkap stond te koop met voet. Bij andere site kon ik de lampenkap niet los kopen en hier wel. Hele goede service

Een aanrader

Super goed geholpen, eerst via de chat wat vragen gesteld, mijn product was niet in de winkel aanwezig maar in het magazijn, deze hebben zij naar de winkel laten komen. Daar kon ik het bekijken en beslissen. Vriendelijke meiden en leuke spullen. Ik kom zeker terug.

Top!!!

Mooie lampen! Goede service!

Goede service. Prachtig product, maar zeer onvolledige omschrijving

Vanuit Spanje bestelde we voor onze dochter een prachtig, niet al te groot ladenkastje voor haar 21e verjaardag. 70 cm hoog, een meter breed? Het werd mooi op tijd bezorgd maar er was twee man voor nodig om het (met heel veel moeite) in huis te tillen waar zij op dat moment tijdelijk woonde. Het ladenkastje was niet te tillen zo zwaar, het weegt volgens ons meer dan een wasmachine. We kunnen het niet van zijn plek krijgen. en het is dus zeker niet iets wat zij, als student, met haar mee gaat nemen. Erg jammer. Had er op jullie website vermeld gestaan dat het meer dan 100 kilo woog hadden we dit nooit gekozen.

Goede service en zeer vriendelijk

Leuke kleine winkel, mooie spullen

Ik heb een set Claudi kussens gekocht a 195 euro. Echter 1 kussen moest besteld worden. De twee kussens uit de winkel ruikten bij thuiskomst muffig. Dat had de nieuw bestelde die nog niet in de winkel lag niet. Na 5 weken is de lucht iets minder geworden . Eerlijk gezegd heb ik niet gevraagd om nieuwe. Gelet op hun indruk ga ik er vanuit als ik dit wel gevraagd had, dat dit passend zou worden opgelost. De kussens staan prachtig en dat mede op advies van de verkoper.

Product netjes ontvangen , werkt naar behoren

Mooi product snelle levering!

Goed advies en erg klantvriendelijk!

Jeroen heeft ons goed geholpen. Hij nam de tijd, luisterde goed naar onze wensen en kwam ook met goede ideeën voor de inrichting van ons huis.

Over industrieelwonen.nl

Industrieel Wonen is een hippe woonwinkel & webshop met +3.750 items op voorraad. Wij verkopen stoere kasten, industriële tafels, elegante banken en nog veel meer!