Prettig contact

Ik heb barkrukken via marktplaats gekocht. De reactietermijn was snel en in de winkel ben ik ook erg goed geholpen

Geen eerlijke informatie op de website

Op de website staat geen eerlijke voorraad informatie. Ik zocht een artikel dat overal uitverkocht was. Besteltijden waren elders 3 weken. Ik had het product snel nodig, dus zocht het internet af naar een website waar er nog wel voorraad was. Uiteindelijk hier besteld en betaald. Twee dagen later werd ik gebeld dat het product 3 weken later zou komen. Ik heb mijn verhaal uitgelegd maar daar werd weinig mee gedaan. Een kortingscode voor een volgende aankoop oid zou leuk geweest zijn. Maar helaas, vrij acomnercieel. Ik koop hier niet meer. Voel me onterecht gelokt naar deze site.

Beste Marion, Bedankt voor je reactie. Helaas komt het heel af en toe voor dat de voorraad van een artikel verkeerd getoond wordt op de webshop. U heeft de order na sluitingstijd geplaatst, we hebben u de dag erna direct gebeld. Voicemail achtergelaten én gemaild en u de keuze gesteld om de order door te laten gaan of niet. U bent ook altijd vrij om de order annuleren, indien gewenst! We doen er alles aan om u op de hoogte te houden van uw bestelling. Zo hebben we u twee weken geleden op (14 nov.) nog gebeld en uw voicemail ingesproken met de verzendinformatie. We vinden het vervelend dat u zich "onterecht gelokt" voelt. Dit is nooit onze intentie geweest en zo heb ik onze telefoongesprekken ook niet ervaren. We hopen alsnog dat u geniet van uw aankoop! Mocht u alsnog vragen hebben, neem gerust contact met ons op!

Super snel geregeld en attent persoonlijk kaartje bij het product

Product super snel bezorgd en attent persoonlijk kaartje bij het product

van beschadigde vloerlamp naar blije vloerlamp

Ik ontving mijn vloerlamp en zag dat hij beschadigd was. Ik stuurde hierover een mail en ontving een gratis retour label en ze stuurde meteen een andere lamp. Alles verliep vlot en goed. Ben nu heel blij met mijn vloerlamp

Bestelling is perfect

Bestelling voldoet aan alles wat ik hoopte. De bezorging was ook snel.

Mooie wandlamp gezien, 1 opgehaald in de Lier en de anderen zijn opgestuurd. Waren supersnel binnen en staan heel mooi

Lamp werkt niet

Mooie lamp besteld, maar werkt niet. Retour gedaan maar je moet wel retourkosten betalen terwijl dit een slecht/kapot artikel is dat je geleverd kreeg:( Nee op deze manier hoeft het voor mij niet meer.

Beste BB, Kunt u ons misschien aangeven wat uw ordernummer is? Heeft u gemeld dat het artikel kapot is? We vergoeden namelijk altijd de retourkosten als u iets met schade heeft ontvangen. Daarnaast sturen we kosteloos een nieuw artikel naar u op. Kunt u contact met ons opnemen dan kunnen we het voor u oplossen. We vinden uw naam helaas niet in ons systeem ;) Met vriendelijke groet, Jeanine Bruinings

Keurig.

We hebben de bestelde lamp goed verpakt ontvangen. Bestellen ging eenvoudig en verzending snel.

Top bedrijf!!

Top bedrijf met super service!!

Men wordt geweldig geholpen en goed advies.

Top service en producten

Op basis van onze wensen hebben Jeanine en Jeroen ons een mooi ontwerp en advies gegeven. Nadat we opdracht hebben gegeven waren de spullen er binnen een week. Veel sneller dan verwacht. We hebben al veel genoten van de nieuwe bartafel en krukken in onze veranda.

Erg leuke winkel

Je wordt op een leuke persoonlijke manier geholpen. Ons kleed werd zelfs thuis gebracht omdat de medewerker toch In Delft woonde. En ook belangrijk de spullen die ze verkopen zijn van goede kwaliteit.

Niks op aan te merken

Alles naar verwachting.

Super mooie spullen en snelle levering

Goede service en snelle levering

Keurig op maat en geleverd

Prima !

Makkelijk bestellen, werd goe op de hoogte gehouden, goed verpakt !

Door eigen fout bij montage breuk in glas van lamp. Zonder discussie zeer snel nieuwe glasbol. Perfecte service, kon niet beter.

Super leuk geholpen en goed advies

Super leuk geholpen en goed advies over styling in je huis. Erg veel adviezen en ideeën opgedaan.

Nette klantenservice, snel verzonden en erg netjes verpakt.

Is bijzonder goed aante raden

De lampen zal ik zeker aanbevelen aanfamilie en kennisen.

2 Bijzettafeltjes online besteld. Goed contact via chat en vriendelijk geholpen. Omdat we in de buurt wonen, hebben we de tafeltjes opgehaald in de winkel. Winkel zag er ook heel leuk uit.

Hele mooie lampenkap

Deze lampenkap stond te koop met voet. Bij andere site kon ik de lampenkap niet los kopen en hier wel. Hele goede service

Een aanrader

Super goed geholpen, eerst via de chat wat vragen gesteld, mijn product was niet in de winkel aanwezig maar in het magazijn, deze hebben zij naar de winkel laten komen. Daar kon ik het bekijken en beslissen. Vriendelijke meiden en leuke spullen. Ik kom zeker terug.

Hoofdstraat 30

2678CK De lier

Over industrieelwonen.nl

Industrieel Wonen is een hippe woonwinkel & webshop met +3.750 items op voorraad. Wij verkopen stoere kasten, industriële tafels, elegante banken en nog veel meer!