Product netjes ontvangen , werkt naar behoren

Mooi product snelle levering!

Goed advies en erg klantvriendelijk!

Jeroen heeft ons goed geholpen. Hij nam de tijd, luisterde goed naar onze wensen en kwam ook met goede ideeën voor de inrichting van ons huis.

Wij zochten een lamp ,werden uitstekend geholpen en de lamp werd keurig thuis bezorgd Hele maal Goed!!!

Niet wat ik had verwacht

Ik heb de lamp terug gestuurt.. het was niet de kleur en het materiaal wat ik had gehoopt. Wel is het geld snel terug gestort.

Goede mooie stoelen zoals omschreven snelle levering

De lampen waren ontzettend goed ingepakt zodat ze niet konden beschadigen tijdens hun reis. Er zat een persoonlijk kaartje bij als bedankje voor de aankoop. Echt heel attent! De lampen zijn prachtig dus ik ben zeer tevreden over hoe alles is verlopen.

Goed kwaliteit

Top meubelen!

Prachtige hanglamp gekocht erg blij mee past perfect in het interieur

Online 2 hanglamp gezien waar we interesse in hadden. Beide lampen hebben we in de winkel kunnen bekijken. Heel prettige advies en zeer behulpzame medewerkers.

Super service en heel blij met mijn aankoop!

Mooie tafel snel geleverd, zeer tevreden

Vriendelijke service

Super vriendelijke service in de winkel waarbij goed werd meegedacht bij het uitzoeken van de stoffen. En we werden goed op de hoogte gehouden van de levering van de artiekelen. Wat een beetje tegenvalt is dat er bij de verkoop was gezegd dat het bijna niet nodig zou zijn de kussens van de bank op te kloppen, in de praktijk blijkt dit wel vaak nodig te zijn.

Helemaal blij

Lamp is precies wat wij ons voorgesteld hebben, en de levering kwam op verwachte moment. Super

Het gewenste artikel speciaal voor mij besteld en ook nog de korting berekend aangezien ik het kwam ophalen, elder goedkoper maar daar kwamen nog verzendkosten bij. Dus met de klant meedenken en iets aanbieden is zeker een reden om terug te komen en aan te raden bij anderen .Netjes gebeld toen het binnen was. Erg klantvriendelijke service. Ga zo door

Fantastische Lamp

Ik ben heel blij met mijn lamp. Hij is echt geweldig! Love it

Onwijs goed en vriendelijk advies

Wij hebben een advies voor onze woonkamer laten doen en zijn daar onwijs blij mee. We hebben bijna alle meubels en lampen bij industrieelwonen.nl vandaan. Goed advies dat past bij onze stijl maar het ook net even uniek maakt. Alles is samen een mooi geheel en een fijne sfeer.

Keurig op tijd netjes afgeleverd ik ben blij met mijn aankoop

alles goed geregeld prima

alles volgens verwachting

Goed en snel

Gelijk de volgende dag in huis super

Fijne en prettige communicatie en handelen!

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Uiteindelijk nieuwe kussenhoes gekregen, duurde even maar nu opgelost.

Super bedrijf!

Top ervaring gehad met dit bedrijf! komen afspraken na , en leveren snel.

Goede service en mooie producten. Voldoet allemaal aan de verwachting. Erg tevreden

Snelle levering, vriendelijk, mooi product!

Prima ervaring

Prima service snelle levering.

Fijn bedrijf.

Hoofdstraat 30 2678CK De lier

Over industrieelwonen.nl

Industrieel Wonen is een hippe woonwinkel & webshop met +3.750 items op voorraad. Wij verkopen stoere kasten, industriële tafels, elegante banken en nog veel meer!