De lamp die ik besteld had stond scheef. Na telefonisch overleg werd er een nieuwe lamp opgestuurd. Het personeel is ook heel vriendelijk.

Uitstekende communicatie en service

2 Kasten besteld en nadat ik de kasten had uitgepakt bleek een deur beschadigd door de hulp van de klantenservice is deze vervangen door een nieuwe. Top!

Uitstekende opvolging en kwalitatieve producten!

Vanaf het bestellen t.e.m. na de levering, was de opvolging en feedback bij tussentijdse vragen er steeds heel snel en to the point. Het product is in het echt ook precies zoals op de afbeelding en de hulp om het gepaste toebehoren te vinden, werd ook ondersteund. Duidelijke en klantvriendelijke website en gepersonaliseerde aanpak bij het verpakken, met een handgeschreven dankwoordje. Echt een aanrader!

fijne winkel

zeer snelle levering en zeer klantvriendelijk

Prima product

Over het algemeen heb je leveringstermijnen. Maar niet bij Industrieel wonen want de tafel was op voorraad. Intussen onze oude tafel weggedaan, maar de levering duurde even. Moest zelf gaan mailen om een afspraak af te dwingen. De tafel ziet er prima uit en we zijn er blij mee.

Super leuke spullen wat in elk huishouden thuis hoort

Fijne mensen die weten waarover ze praten, en hun best doen om het netjes te bestellen en af te handelen.. Je word goed op de hoogte gehouden.

Kijken, kopen , en je wordt netjes op de hoogte gehouden van je bestelling

Besteld en snel geleverd, bestelling precies wat we verwacht hadden, top

Snelle verzending en netjes verpakt

Enkele artikelen bestel en deze waren snel verzonden en ontvangen, prima service

prima levering

levering duurde wel iets langer dan gepland, maar lag niet aan hen. klantenservice heeft hier prima op gereageerd

Fijn en snel contact, levering wat minder prettig

Via de chat een aantal vragen gesteld waar ik snel antwoord op kreeg. De medewerkers waren enorm behulpzaam en dachten goed mee. Uiteindelijk een bestelling geplaatst, levering via PostNL extra@home verliep echter verschrikkelijk. In de mail van PostNL zelf stond dat ze tot de vijfde etage zonder lift zouden bezorgen, maar daar hadden mijn bezorgers geen zin in. Eindstand: ik kon in mijn eentje een fauteuil van 40 kilo 6 trappen omhoog zien te krijgen. Dus erg tevreden over Industrieel wonen en het product, zij hadden ook nog eens de laagste prijs. Minder tevreden over de bezorging.

Had iets besteld op de site.wat achteraf niet leverbaar was. Maar heb netjes een mail contact erover gehad. Mijn andere producten zijn keurig goed verpakt aangekomen..

Retour gestuurd, lamp viel tegen

Lamp was scheef en viel erg tegen. Dus teruggestuurd.

Altijd keurig geholpen

Ik zal er zeker meer kopen in de toekomst.

Geen aanmerkingen gewoon uitstekend

Mooie lamp en snelle levering

Top, leuke mensen

Prima service!

zeer goede ervaring. Prima service, vriendelijke mensen, correct. Aanrader!

Waanzinnig leuke lamp

Eigenlijk zegt mijn titel genoeg

Mooie lamp, fitting wat scheef helaas

Bezorging ging niet goed. Duurde langer dan gezegd en beloofd was. Uiteindelijk bezorging naar Bruna wat onmogelijk bleek te zijn want die wisten van niks... Kortom, rommelig en ook was het personeel van industrieel wonen heel vriendelijk en deed zeker zIjn best het verliep helaas rommelig. Vriendelijke groet. Y van leeuwen

Keurig op tijd bezorgd, de lamp en led-lampen zijn perfect, goed verpakt

Erg goede service

Lamp besteld maar de kwaliteit was niet als gehoopt (scheef, niet zo stevig). Na contact foto's gemaild en de lamp kon retour. Retourlabel ontvangen en super snel geld terug. Goede service!

Goed service, snel gereageerd op vragen, en de lamp wij hebben bestel is precies zo als verwacht!

We hebben een lamp besteld. Prima geholpen. Een minpunt, op de site geven ze aan levertijd 2 werkdagen, het duurde echter 2 werkweken.

Prima communicatie

Er werd goed meegedacht om de aflevering van de spiegel te doen slagen bij mijn eventuele afwezigheid. Alles stond netjes op het pakket genoteerd wat we hierover hadden afgesproken en de vriendelijke bezorger was overal van op de hoogte. De spiegel is een plaatje. Mijn dochter is er erg blij mee!

Matig

Snelle levering. Geen reactie op mijn mail met vraag iv.m. retourzending. Betalingsherinnering terwijl artikel geretourneerd was en bij checken trac&trace ook bij u was afgeleverd. Ook op mijn mail met info hierover kreeg ik geen enkele reactie terug.

Janine is hartelijk en makkelijk in de communicatie. Ook haar team is vriendelijk is klantvriendelijk en voorkomend. Wij kwamen binnen met een zoekopdracht voor een kast maar kwamen er gaande weg achter dat onze woonvraag groter was dan slechts de kast. Janine heeft met ons proberen mee te denken maar het was jammer dat onze woonsmaak anders was dan zij op grond van haar portfolio kon bieden. Dit lag niet persé aan haar, onze wensen waren groter en ingewikkelder en niet aansluitend op de portefeuille.

Hoofdstraat 30

2678CK De lier

Over industrieelwonen.nl

Industrieel Wonen is een hippe woonwinkel & webshop met +3.750 items op voorraad. Wij verkopen stoere kasten, industriële tafels, elegante banken en nog veel meer!