Very good!

Good price and very nice partner!

Thank you for the review Christoph. We hope to see you again! Kind regards, Winterbanden.nl

Besteld volgende dag in huis

Ik moest winterbanden hebben waar de prijs kwaliteit helemaal goed is. Ik had ze de volgende dag nodig omdat mijn garage alleen die namiddag ruimte had om de banden te wisselen. De banden kwamen keurig op tijd waardoor de garage ze onder mijn auto kon monteren en ik met een gerust hart op wintersport vakantie kon gaan

Bedankt voor de review Frits! Wij zijn blij te horen dat de banden op tijd zijn geleverd voor de vakantie. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Winterbanden.nl

Gewoon goed

Scherpe prijzen en goed aanbod. Levertijd kan sneller evenals actuel;e gegevens op site.

Bedankt voor het achterlaten van een review en bedankt voor de tip! Wij zullen de levertijden bekijken en aanpassen waar nodig. Wij wensen u veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Winterbanden.nl

Correcte levering vlgs afspraak

Banden correct geleverd bij montagecentrum,welke eveneens montage correct heeft uitgevoerd

Bedankt voor de positieve beoordeling John! Fijn om te horen dat de levering en de montage beide goed zijn uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Winterbanden

Super makkelijk site en top snelle levering

Beste Sener, Bedankt voor de positieve review, wij wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Winterbanden

Correct.

Bestellen verliep vlot als ook de levering.

Hi Ludo, Bedankt voor de positieve beoordeling, wij wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Winterbanden

De levering was erg snel, ik ben tevreden!

Goedemorgen, Bedankt voor de positieve review, veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Winterbanden

Hi Lars, Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Winterbanden

Profesioneel bedrijf die meedenkt met een goede klantenservice.

Bij winterbanden.nl en velgenshop.nl een bestelling geplaatst die binnen 1 week keurig, tot in mijn schuur, werden afgeleverd. Helaas pasten mijn oude wielbouten niet op de nieuwe velgen. Binnen 4 uur hadden ze een oplossing. Ik raad dit bedrijf daarom van harte aan

Goedemiddag Ruud, Dankuwel voor de positieve review. Veel plezier met uw bestelling.

Goed geholpen snel antwoord snelle levering

Hi Rene, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Winterbanden

Prima geregeld, netjes op tijd

Prima, goeie prijs

Hallo Erik-Jan, Heel erg bedankt voor uw positieve review en veel plezier met uw bestelling. Hopelijk tot ziens.

Netjes gemaild over dot code

Ik kreeg direct na mijn bestelling een mail dat de nieuwe banden 3 jaar geleden geproduceerd zijn maar netjes opgeslagen zijn. De banden zijn binnen 3 dagen aan huis geleverd inc gratis verzending. In alle optiek een topservice!

Hi Prashaan, Bedankt voor uw review! Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot ziens.

Super snelle levering

Top geregeld en super mooie velgen schade vrij.

Hi Damian, Bedankt voor de leuke review, we wensen je veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Winterbanden

Netjes op tijd

Snel en optijd

Hi André, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Winterbanden

Heb nog steeds geen band ontvangen

Slechte Service

Goedemorgen, Volgens de track en trace informatie die wij op 9 juni naar u toegestuurd hebben, is de band op 13 juni bij u geleverd. Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen zodat we dit kunnen oplossen, maar helaas krijgen wij geen gehoor. We horen graag van u zodat wij de band alsnog bij u kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Winterbanden

Fijne webshop, fantastische service

Fijne en gebruiksvriendelijke webshop, maar de service maakt het echt helemaal af. Zelf had ik mijn kenteken niet ingevuld, maar de oplettende medewerkers hebben direct contact gelegd om dit te achterhalen. Zo bleek dat de velg die ik besteld had, helemaal niet geschikt is voor mijn auto. Dankzij de medewerkers (Simone in het bijzonder) kwam ik hier achter. Ondanks dat ik zelf weinig verstand heb van auto’s, heeft zij me met enkel foto’s gewezen op de juiste velg. Top service en mocht ik weer iets nodig hebben bestel ik zeker weer bij u!

Beste Roy, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Winterbanden