snelle levering, goeie prijzen

Zoals beloofd op de website.

Hi Filip, Bedankt voor de positieve terugkoppeling, veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief

Geweldig o9

Snelle adequate service voor nette prijs

Hi Bert, Bedankt voor de positieve review, wij wensen u veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief

Snelle levering, goed te volgen.

Duidelijke site. Makkelijk keuze te maken. Banden zijn de volgende dag geleverd. Mail ontvangen met track and trace.

Goedemorgen, Bedankt voor de positieve feedback. Wij wensen je veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Autobandencollectief

Banden zijn keurig netjes binnen korte termijn geleverd

Banden zijn keurig netjes binnen korte termijn geleverd

Hi Ramon, Bedankt voor de positieve review en veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief

Prima levering van 4 banden dot 2022 binnen beloofde tijd

Fijn dat de DOT code goed wordt vermeld, andere webshops doen dat minder of niet. Email adres gaf een 'onbestelbaar' melding. Toch had klantenservice mijn mail ontvangen en binnen 2 uur beantwoord. Top. De op de website beloofde info over de klantaccount toegang na bestelling bleef uit. Echter, met wat creativiteit zelf een account aan kunnen maken. Track&Trace info kwam niet vanzelf, ook hier heb ik om moeten vragen. Service is goed maar ik heb wel meer moeite moeten doen dan wat er op basis van de informatie op de website wordt beloofd.

Alles volgens afspraak

Alles goed zoals toegezegd

Hi Henk, Bedankt we wensen je veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief

Top service en klantgericht!!

Hi Ron, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief

Twee banden besteld, reeds de volgende dag keurig op adres naar keuze afgeleverd. En ook nog eens de voordeligste die op internet te vinden was! Zeer tevreden.

Hi Joop, Bedankt voor de leuke review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Wij wensen je veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief

Prima, volgende keer bestel ik er weer.

Heb inmiddels twee keer banden besteld bij deze club. Positieve ervaringen. Had in beide gevallen ná de aankoop ook nog een vraag via email gesteld. Op beide vragen heb ik ook keurig de dag erna via email antwoord terug gekregen. En ook nog eens in keurig Nederlands. Prima dus. De banden komen uit Duitsland. Voor mij geen probleem, maar ga er niet van uit dat als je vandaag bestelt, de banden er morgen zijn. In mijn geval had ik op zondag avond besteld en werden de banden op vrijdag geleverd. Voor mij meer dan acceptabel. De banden die ik nodig had hadden een specifieke codering nodig en deze waren bij deze club ook veruit het minst duur.

Hi Erwin, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de bestelling en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief

goede communicatie en snelle levering!

Bij het bestellen van demo banden werd er voor de zekerheid nog even met mij contact opgenomen over de bestelling. Na een extra check en akkoord van mijn kant werden de banden binnen 1 dag geleverd. De volgende keer bestel ik mijn autobanden hier weer!

Hi Jim, Bedankt voor je positieve feedback. We zien je de volgende keer graag terug en wensen je veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief