excellent

Alles klopte qua opgegeven prijzen

Bedankt voor de positieve review. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Goede banden, snelle levering

Hele goeie banden voor een heeeeele nette prijs. En nog gratis verzonden

Bedankt voor de positieve review Herman! Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de bestelling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Voldoende

Banden binnen 5 dagen geleverd.

Bedankt voor het achterlaten van een review Huub. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

uitstekend

ging allemaal prima

Bedankt voor het achterlaten van een review Alban! Leuk om te horen dat u tevreden bent met de bestelling. Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

De bestelde banden zijn ontvangen.

De banden moesten van ver komen nl. uit het buitenland. Geen verse banden met DOT 2049 en zonder etiketten. Geen goed gevoel mbt de banden.

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de ontvangen banden. Wij willen uiteraard dat u met een goed gevoel de weg op kunt. Zou u een mail willen sturen met uw ordernummer naar [email protected]? Wij komen graag met u in contact om te kijken of wij dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Concurrent geprijsd

Concurrent geprijsd, al kan je bepaalde bandenmerken wel per paar voordeliger kopen met actie bij een grote fastfitter. Het duurde 2,5 week na aanschaf voordat ik door de montage partner werd gebeld.

Bedankt voor de review Roel. Vervelend om te horen dat het lang duurde voor er contact met u opgenomen werd voor het plannen van een afspraak. Wij gaan ons best doen om dit te verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Heel goed, voor een super prijs!

Ik zou alleen vermelden op de site dat de levering ongeveer 5 dagen in beslag neemt, dit ligt niet aan de leverancier , maar de overdracht van Duitsland naar Nederland neemt 3 dagen in beslag!

Bedankt voor het plaatsen van deze review Liselot! En ook bedankt voor de tip over de levertijd. Wij gaan kijken wat wij kunnen doen om dit te verbeteren. Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Scherpe prijs en snelle service

Bestel regelmatig banden via het bandencollectief. De prijs is erg scherp en de service is prima.

Bedankt voor de positieve review Paul. Leuk om te horen dat u tevreden bent met de prijs en de service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Goed geregeld

Prima prijs en banden levering binnen 4dagen er waren wat protesten van boeren

Bedankt voor het plaatsen van deze review Ab. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Banden zijn prima communicatie naar afleveradres en klant kan en moet beter!

Zie titel

Bedankt voor het plaatsen van de review Rob! En ook bedankt voor de tip over de communicatie, wij gaan ons best doen om dit te verbeteren. Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Snel en makkelijk vanuit je luie stoel.

Niks zo makkelijk als vanuit je luie stoel een paar banden en een montagepunt uitkiezen.

Bedankt voor de positieve review Peter. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Product te oud

Twee banden gekocht wel binnen 4 dagen geleverd maar productie datum van banden te oud DOT 4821 Telefoniste vind ook niet normaal dat banden van 2021 worden nu verkocht als nieuwe en adviseert mij per e-mail aanvraag doen voor retour. Donderdag email gestuurd en nog geen reactie.

Beste Muris, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de ontvangen banden. Wij hebben echter helaas uw mail niet ontvangen en zullen dan ook zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de retourzending af te handelen. Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Snelle reaktie op bericht en daarna ook direkt verdere terugkoppeling over DOT van de te bestellen banden. Banden besteld, vlot geleverd, en inderdaad de juiste DOT. Montage partner ook prima. Banden en service kloppen helemaal.

Bedankt voor de review Hans. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Netjes en snel geleverd ,, snelle reactie op een vraag

De banden werden netjes en snel geleverd , was toch wel wat bezorgt over de slechte reviews Ik had een vraag over veel verschil in balanceer lood bij 1 band ,dit werd snel beantwoord door de klanten service , netjes

Bedankt voor de positieve review John. Fijn dat u tevreden bent over de levering van de banden en de klantenservice. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Autobandencollectief.nl

Alles prima verlopen!

Vanaf het bestel moment tot aan de zeer klantvriendelijke en professionele montage door partner van Egmond te Rijnsburg liep alles op rolletjes!

Geweldig, goed op de hoogte gehouden

Eerste bestelling kon niet geleverd worden. Kreeg daar mail over en heel simpel kon ik direct andere bestellen. Banden via Track & Tracé te volgen.

Goede service en snelle levering.

Snelle levering van 4 nieuwe Michelin Agiles Crossclimate banden. Prouctie datums / DOT code's van 8 maanden oud. 1 x zelfs van 7 weken oud.

Snelle bezorging, nette prijzen, duidelijke site

Fijne website, gevonden via Autoweek banden calculator. Nette prijzen en snelle bezorging, hierover alleen maar goede woorden. Track and trace die duidelijk is. Geen bijzonderheden. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 bevallen zeer goed!

Klasse levering

Fijne snelle levering.

Snel geleverd.

Duidelijk bestel proces.

Geen track en trace code ontvangen. Bezorger heeft het afgeleverd bij de buren.

Prijs , kwaliteit

Side is overzichtelijk, prijs is goed. Snel geleverd en netjes gemonteerd

Uitstekend !!

Ik had in t begin bij mijn bestelling wat moeite met t begrip Demo banden. Bii navraag werd ik door Simone duidelijk gemaakt wat dit inhield. Inmiddels besteld en liggen al onder mijn auto. Ik ben keurig netjes door haar geholpen!!

Veel te laat geleverd én verspreid over 2 dagen

Er stond 1-2 werkdagen, maar in de praktijk was het 6 en 7 werkdagen. Waardeloos.