Prima banden, snelle montage.

Prima.

Duidelijke site en snelle levering

Ik had camperbanden nodig en tyrecompany was een van de weinige die de camper variant van Michelin kon leveren. En dan was hij nog de goedkoopste ook. Top

Snelle levering met kwaliteitsbanden

Vlug geleverdtop

Scherpe prijs, snel geleverd

De informatie is duidelijk, de prijs is goed. De banden konden in de buurt gemonteerd worden

Superb

Good and quick

Top service!

Snelle levering! Beste prijs!

Prima banden leverancier.

Buitengewoon snelle levering.

moest een week wachten , daarna snelle montage

Een week na bestelling maar eens gebeld. De banden bleken al twee dagen bij montagebedrijf te liggen. gelukkig kon ik dezelfde dag terecht. Montage ging snel en goed.

Perfect en snel

Professioneel en snel geleverd, communicatie is ook heel goed verlopen

Fijn dat ik meteen iemand aan de lijn kreeg die me ook echt wilde helpen.

De banden die ik gekozen had bleken niet leverbaar. Een aardig meisje aan de telefoon regelde een goede oplossing.

Uitzoeken van de banden was makkelijk, levering duurde wat lang

Gelukkig hebben we zo voor een scherpe prijs een A merk band kunnen kopen voor de auto van mijn dochter. De levering duurde wat langer dan verwacht, maar niets om je echt druk over te maken.

Snel en volgens afspraak

Banden snel geleverd conform de aanbieding en tegen redelijke prijzen.

Keurig op tijd

Erg tevreden kwa prijs en kwaliteit

retour geld duurt wat aan de lange kant

ik heb banden die ik verkeerd besteld had retour gestuurd en daar moet ik nog mijn geld terug krijgen. Is al 8 dagen geleden. de aanbeveling ligt aan hoe lang het nog duurt voordat ik mijn geld terug heb, dus voor nu een nee.

Prima.

Banden zijn eenvoudig te bestellen en zijn keurig op het montageadres afgeleverd!

Scherpe prijs, snelle levering

Banden werden snel geleverd. Het zijn 'verse' banden. Scherpste prijs!

Prijskwaliteit Top

Super!!!

Snel geleverd.

Super snelle levering

Voor 2x nu banden besteld echt super snelle levering en mooie goeie banden.. Raad iedereen Tyre company aan.

Op zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Prima service!

Simon Stevinstraat 1

3291 CA Strijen