Top service!

Snelle levering! Beste prijs!

Bedankt voor de positieve review Steven! Leuk om te horen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Tyrecompany.nl

Prima banden leverancier.

Buitengewoon snelle levering.

Beste Sjouke, Bedankt voor de positieve review. Leuk om te zien dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Tyrecompany.nl

moest een week wachten , daarna snelle montage

Een week na bestelling maar eens gebeld. De banden bleken al twee dagen bij montagebedrijf te liggen. gelukkig kon ik dezelfde dag terecht. Montage ging snel en goed.

Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn dat u snel terecht kon voor de montage van de banden ondanks de vertraagde berichtgeving! Met vriendelijke groet, Tyrecompany.nl

Perfect en snel

Professioneel en snel geleverd, communicatie is ook heel goed verlopen

Beste Said, Bedankt voor de positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Tyrecompany.nl

Fijn dat ik meteen iemand aan de lijn kreeg die me ook echt wilde helpen.

De banden die ik gekozen had bleken niet leverbaar. Een aardig meisje aan de telefoon regelde een goede oplossing.

Uitzoeken van de banden was makkelijk, levering duurde wat lang

Gelukkig hebben we zo voor een scherpe prijs een A merk band kunnen kopen voor de auto van mijn dochter. De levering duurde wat langer dan verwacht, maar niets om je echt druk over te maken.

Snel en volgens afspraak

Banden snel geleverd conform de aanbieding en tegen redelijke prijzen.

Hi Jan, Bedankt voor de positieve beoordeling, wij wensen u veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Tyrecompany

Keurig op tijd

Erg tevreden kwa prijs en kwaliteit

Hi Ayhan, Bedankt voor de positieve review, wij wensen u veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Tyrecompany

retour geld duurt wat aan de lange kant

ik heb banden die ik verkeerd besteld had retour gestuurd en daar moet ik nog mijn geld terug krijgen. Is al 8 dagen geleden. de aanbeveling ligt aan hoe lang het nog duurt voordat ik mijn geld terug heb, dus voor nu een nee.

Hi Rick, Bedankt voor uw review, jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Helaas duurde het inderdaad wat langer door de drukte in het magazijn, maar wij hebben 14 dagen de tijd om de betaling aan u te crediteren en wij hebben aan deze afspraak voldaan. Met vriendelijke groet, Tyrecompany

Prima.

Banden zijn eenvoudig te bestellen en zijn keurig op het montageadres afgeleverd!

Hi Kjeld, Bedankt voor de positieve beoordeling, wij wensen u veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Tyrecompany

Scherpe prijs, snelle levering

Banden werden snel geleverd. Het zijn 'verse' banden. Scherpste prijs!

Hallo Andre, Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Tyrecompany

Prijskwaliteit Top

Hi Melanie, Bedankt voor de positieve review, veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Tyrecompany

Super!!!

Snel geleverd.

Hi Tom, Bedankt voor de positieve feedback, wij wensen u veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Tyrecompany

Super snelle levering

Voor 2x nu banden besteld echt super snelle levering en mooie goeie banden.. Raad iedereen Tyre company aan.

Hi Colinda, Dankjewel voor de positieve review! Veel plezier met de banden.

Op zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Prima service!

Hi Sasha, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Tyrecompany