Huisje en klant contact niet zoals het hoort

Huisje gehuurd. Huisje bleek achteraf veel gebreken te hebben. Bood niet de verwachting die we hoopte. Ook de veiligheid in het huisje was een ding. Waar is de controle van Villapiscine hierin? Ook de mail met de gegevens van de eigenaar bleek niet te kloppen. Nadat ik gebeld heb, na 2 dagen eindelijk een nieuw email adres om contact te leggen met de eigenaar. In de mail met de aankomst week, stond wederom het oude niet ingebruik zijnde email adres van de eigenaar, kortom niet de contact gegevens geupdate.

Prettig groots veel mogelijkheden en oud

Schitterend voor onze kleinkinderen . Ze hebben genoten.

Een heerlijk appartement met fijn zwembad.

Prachtig ruim opgezet huis met heerlijk zwembad

Schoon huis, grote leefruimte, heerlijk zwembad met terras. Geen airco in het huis maar door de luiken is de warmte goed buiten te houden.

Fijne communicatie

Super vakantie gehad!

Voor zwembad gekomen maar teleurstelling

Super mooie huis, maar zwembad werd niet warm. Zovaak en van alles geprobeerd. Wij hadden juist dat huis genomen voor het zwembad. Maar voor niks.. jammer

Wat vervelend om te horen en vooral wat vervelend voor jullie. Wij zijn alleen een vakantieportaal en doen natuurlijk altijd ons uiterste best om alleen de beste accommodaties aan te bieden. Ik zie dat Belvilla deze woning heeft aangepast en de "zwembad optie" heeft uitgeschakeld en voorlopig staat deze woning ook niet op onze site. We proberen onze service altijd te verbeteren en hebben ook een label "Beste keuze" in het leven geroepen waarbij eerdere huurders alleen overwegend enthousiast zijn over de betreffende woning. Mvg Villapiscine.nl

Een prachtige plek, genieten.

Een prachtig huis, fijn zwembad, mooie tuin met leuke speeltoestellen, ruime parkeergelegenheid, rustige omgeving, dichtbij bos en rivier. Ideaal om te wandelen, fietsen of andere activiteiten.

Accomodatie en zwembad mooi

Zwembad werd goed onderhouden. De villa was niet echt schoon, we liepen regelmatig op stofwolken, als we uit bed stapten....pantoffels van eerdere gasten stonden er nog! Hier maak ik uit op dat er onder de bedden nauwelijks wordt schoongemaakt. Verder veel onbruikbare pannen waarin de tefallaag losbladderde, wat kankerverwekkend is!! Kinderstoel en eettafel onder de oude etensresten... Internet was erg matig

Alles was goed geregeld en klopte volgens afspraak

Soms was het moeilijk te vinden maar met de klantenservice werd ik goed geholpen. Soms kwam ik op de duits talige site. maar ook daar hielp de klantenservice goed bij. Met name James Varclay heeft me goed en met veel geduld geholpen.

het verblijf met mijn moeder en 4 zussen was fantastisch. Wat een heerlijk huis!!! Een 10!!! Echt alles tot in de puntjes verzorgd en heel erg aardige eigenaren! We komen zeker nog terug en vertel het iedereen!! Het is echt een aanrader. En het weer dat weekend zat ook bijzonder mee☀️ Vr gr Daniëlle

Alles perfect.We hadden wel wat bijkomstigheden betr. riolering en stroomuitval, maar dit werd vrij snel verholpen. 'N paar tips: de wasbak op de badkamer is iets te klein en er hing 'n rioollucht. We hadden ook 2 banken verwacht voor 6 pers. Met 1 bank en 2 swtoeltjes was 't iets aan de kleine kant. Jacouzi en sauna: geweldig met buitendouche. Jammer dat men tot halverwege dit jaar geen gebruik meer mag maken v.d. jacouzi. Verder alles top en we spreken 't door.

Zeer slecht

Wij wilden ivm de nieuwe coronavoorschriften de datum verzetten , een zeer geldige reden dunkt mij. Het veranderen van de datum zou ons 1300 !! euro gaan kosten dit ging ons te ver. (Annuleringskosten: 2450 euro !) Bij aankomst bleek er GEEN ENKEL raam open te kunnen , niet op de slaapkamers en ook niet in de rest van het huis. Onbegrijpelijk dat het dan niet mogelijk is om in deze tijd van Corona jouw datum te verplaatsen. Nu waren wij gedwongen met 17 man in een ongeventileerd huis , onvergevelijk !!

Beste Mark, Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Wanneer je een boeking wilt verzetten naar een andere periode, kan het zijn dat de prijs significant duurder is afhankelijk van de tijd van het jaar (hoogseizoen, laagseizoen) of dat je bijvoorbeeld een aanbieding hebt geboekt welke alleen geldig is voor de betreffende periode. Daarnaast is corona niet iets nieuws en reisorganisaties wijzen dan ook op de annuleringsvoorwaarden en omboekingsvoorwaarden m.b.t. corona die dan gelden. We hopen dat jullie volgende vakantie een beter ervaring zal zijn. met vriendelijke groet Villapiscine

Fantastisch huis en locatie

Mooi en leuk huis en omgeving met alles erop en aan wat je nodig hebt en meer. Eigenaar zeer betrokken en behulpzaam.

Vriendelijke mensen

Prima locatie. Mooi huis. Vrie mensen .

Fijn

Fijne plek om te genieten van groene tuin met meerdere zitplekken, uitzicht, privacy en lekker, schoon zwembad. Het huis is netjes, goed uitgerust. De keuken vonden we wel wat krap.

overzichtelijk en duidelijke website

De site is duidelijk en overzichtelijk. We waren na boeking wel verrast dat de boeking via Belvilla ging en er voor vragen rechtstreeks contact gezocht moest worden met de huiseigenaar. Gelukkig was het een huis in Nederland anders had dit misschien problemen kunnen geven. Het huis voldeed echter wel aan de beschrijving. Het huis was van alle gemakken voorzien echter begint de slijtage al op te treden. Stoomcabine werkte niet en soms reageerde de zonnebank niet op één muntje en moesten er twee in. Maar over het algemeen een mooi huis op een mooie locatie met veel privacy.

Fijne rustgevende plek met veel comfort

Zeker aan te bevelen !

Heerlijk weekend gehad met mijn gezin Wat een luxe eigen zwembad jacuzzi sauna Helemaal top

Prima huis, geweldig zwembad

Superleuk huis. Alles aanwezig en prima verwarmd zwembad. Goed voorzien van keukenapparaten. Werkelijk genoten hier. Supergoede matrassen trouwens. Enige minpunt is dat slaapkamers geen aangrenzende toiletten hebben. Ik vond het vervelend dat ik midden in de nacht door het huis moest lopen richting toilet.

Erg goede site

Het was makkelijk te boeken en overzichtelijk

Geweldig huis kunnen huren in Drenthe

Afhandeling en totstandbrengen van het contant met de verhuurder is vlekkeloos verlopen. Beschrijving van het huis kwam volledig overeen met de werkelijkheid. Prima

Mooie accommodatie

We hadden deze Franse boerderij juist in het najaar geboekt, ervan uitgaande dat het zwembad verwarmd zou zijn....echtet het verwarmingselement was kapot. Hierdoor zijn we eerder vertrokken terug naar Nederland helaas.

Boeking zonder opgave geannuleerd ??

Onze boeking voor komende week was ineens geannuleerd... erg teleurstellend, zeker als je probeert contact op te nemen. Moesten bij Belvilla Zijn....

Beste mijnheer/mevrouw, Wij zijn Villapiscine, een vakantieportaal waar wij vakantiehuizen van o.a. Belvilla aanbieden en zijn niet Belvilla zelf. U heeft geen (direct) contact met ons opgenomen, we kunnen ook nergens een bericht of vraag van u terug vinden. Wij hebben helaas ook niets vernomen of precies kunnen terug vinden waarom Belvilla de reservering heeft geannuleerd. We zien echter wel dat er nog geen betaling was voldaan 2 dagen voor vertrek en deze dient normaliter bij een vertrek op korte termijn wel voldaan te zijn. Het systeem van Belvilla annuleert dan de boeking automatisch. Door de coronacrisis wordt de klantservice van Belvilla op dit moment overvraagd en is het lastig om snel te reageren. Anderzijds had u dus ook een mail of een Whats app bericht aan ons kunnen sturen om het voor u uit te zoeken.

Prima maar met wat tekortkomingen

Prima ruimte, wel heel veel vliegen, bbq niet te gebruiken , kan beter worden schoongemaakt vooral de keuken, zwembad is niet 4x8 meter wel als je de tegels er omheen meerekend. Na 4 weken borg(300) nog steeds niet retour. Zou Andere aanbevelen als bovenstaand wordt verbeterd

Prima service, fijn huis

Prima service en een fijn huis!

Over Villapiscine

Villapiscine.nl is de plek als u een vakantiewoning zoekt met een (privé) zwembad. Daarnaast kunt u ook zoeken naar vakantiehuizen met een sauna of een jacuzzi. Wij hebben vele vakantiehuizen met een privé zwembad in Nederland, België, Frankrijk, Italië, Spanje, Duitsland, Portugal, Griekenland e.a. Europese landen. Binnen ons ruime aanbod vindt u altijd het vakantiehuis van uw dromen!