Alles perfect.We hadden wel wat bijkomstigheden betr. riolering en stroomuitval, maar dit werd vrij snel verholpen. 'N paar tips: de wasbak op de badkamer is iets te klein en er hing 'n rioollucht. We hadden ook 2 banken verwacht voor 6 pers. Met 1 bank en 2 swtoeltjes was 't iets aan de kleine kant. Jacouzi en sauna: geweldig met buitendouche. Jammer dat men tot halverwege dit jaar geen gebruik meer mag maken v.d. jacouzi. Verder alles top en we spreken 't door.

Zeer slecht

Wij wilden ivm de nieuwe coronavoorschriften de datum verzetten , een zeer geldige reden dunkt mij. Het veranderen van de datum zou ons 1300 !! euro gaan kosten dit ging ons te ver. (Annuleringskosten: 2450 euro !) Bij aankomst bleek er GEEN ENKEL raam open te kunnen , niet op de slaapkamers en ook niet in de rest van het huis. Onbegrijpelijk dat het dan niet mogelijk is om in deze tijd van Corona jouw datum te verplaatsen. Nu waren wij gedwongen met 17 man in een ongeventileerd huis , onvergevelijk !!

Beste Mark, Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Wanneer je een boeking wilt verzetten naar een andere periode, kan het zijn dat de prijs significant duurder is afhankelijk van de tijd van het jaar (hoogseizoen, laagseizoen) of dat je bijvoorbeeld een aanbieding hebt geboekt welke alleen geldig is voor de betreffende periode. Daarnaast is corona niet iets nieuws en reisorganisaties wijzen dan ook op de annuleringsvoorwaarden en omboekingsvoorwaarden m.b.t. corona die dan gelden. We hopen dat jullie volgende vakantie een beter ervaring zal zijn. met vriendelijke groet Villapiscine

Fantastisch huis en locatie

Mooi en leuk huis en omgeving met alles erop en aan wat je nodig hebt en meer. Eigenaar zeer betrokken en behulpzaam.

Vriendelijke mensen

Prima locatie. Mooi huis. Vrie mensen .

Fijn

Fijne plek om te genieten van groene tuin met meerdere zitplekken, uitzicht, privacy en lekker, schoon zwembad. Het huis is netjes, goed uitgerust. De keuken vonden we wel wat krap.

overzichtelijk en duidelijke website

De site is duidelijk en overzichtelijk. We waren na boeking wel verrast dat de boeking via Belvilla ging en er voor vragen rechtstreeks contact gezocht moest worden met de huiseigenaar. Gelukkig was het een huis in Nederland anders had dit misschien problemen kunnen geven. Het huis voldeed echter wel aan de beschrijving. Het huis was van alle gemakken voorzien echter begint de slijtage al op te treden. Stoomcabine werkte niet en soms reageerde de zonnebank niet op één muntje en moesten er twee in. Maar over het algemeen een mooi huis op een mooie locatie met veel privacy.

Fijne rustgevende plek met veel comfort

Zeker aan te bevelen !

Heerlijk weekend gehad met mijn gezin Wat een luxe eigen zwembad jacuzzi sauna Helemaal top

Prima huis, geweldig zwembad

Superleuk huis. Alles aanwezig en prima verwarmd zwembad. Goed voorzien van keukenapparaten. Werkelijk genoten hier. Supergoede matrassen trouwens. Enige minpunt is dat slaapkamers geen aangrenzende toiletten hebben. Ik vond het vervelend dat ik midden in de nacht door het huis moest lopen richting toilet.

Erg goede site

Het was makkelijk te boeken en overzichtelijk

Geweldig huis kunnen huren in Drenthe

Afhandeling en totstandbrengen van het contant met de verhuurder is vlekkeloos verlopen. Beschrijving van het huis kwam volledig overeen met de werkelijkheid. Prima

Mooie accommodatie

We hadden deze Franse boerderij juist in het najaar geboekt, ervan uitgaande dat het zwembad verwarmd zou zijn....echtet het verwarmingselement was kapot. Hierdoor zijn we eerder vertrokken terug naar Nederland helaas.

Boeking zonder opgave geannuleerd ??

Onze boeking voor komende week was ineens geannuleerd... erg teleurstellend, zeker als je probeert contact op te nemen. Moesten bij Belvilla Zijn....

Beste mijnheer/mevrouw, Wij zijn Villapiscine, een vakantieportaal waar wij vakantiehuizen van o.a. Belvilla aanbieden en zijn niet Belvilla zelf. U heeft geen (direct) contact met ons opgenomen, we kunnen ook nergens een bericht of vraag van u terug vinden. Wij hebben helaas ook niets vernomen of precies kunnen terug vinden waarom Belvilla de reservering heeft geannuleerd. We zien echter wel dat er nog geen betaling was voldaan 2 dagen voor vertrek en deze dient normaliter bij een vertrek op korte termijn wel voldaan te zijn. Het systeem van Belvilla annuleert dan de boeking automatisch. Door de coronacrisis wordt de klantservice van Belvilla op dit moment overvraagd en is het lastig om snel te reageren. Anderzijds had u dus ook een mail of een Whats app bericht aan ons kunnen sturen om het voor u uit te zoeken.

Prima maar met wat tekortkomingen

Prima ruimte, wel heel veel vliegen, bbq niet te gebruiken , kan beter worden schoongemaakt vooral de keuken, zwembad is niet 4x8 meter wel als je de tegels er omheen meerekend. Na 4 weken borg(300) nog steeds niet retour. Zou Andere aanbevelen als bovenstaand wordt verbeterd

Prima service, fijn huis

Prima service en een fijn huis!

Gezellig met de vriendengroep

Ik en mijn vrienden zijn heerlijk op vakantie geweest. Maar kwa belevenissen en zwembaden is er weinig in de buurt. De gezelligheid op het park en huisjes waren er wel toxh een top vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar

prachtige locatie voor een familieweek

wij zijn met onze drie kinderen en partners en 5 kleinkinderen een week naar Sosoye geweest om ons 40-jarig huwelijksfeest te vieren. Ons verblijf in het huis aan de Rue par dela l'Eau was geweldig: veel ruimte, goede indeling met veel mogelijkheden om samen te zijn en tegelijk voldoende privacy. Het zwembad was een succes! De rust van het dorp was zeer aangenaam en er was in de buurt van alles te zien en te doen. Een absolute aanrader!

Ontspannende vakantie tijdens Corona

Vakantie is bij ons normaal niet in België maar in Italië of Frankrijk. Door de omstandigheden hebben we met een groep vrienden een vakantiehuis geboekt, last minute. Zalige tijd gehad in een mooi huis met veel plaats voor iedereen! Ruime keuken, 2 grote frigo’s, plaats voor de kinderen om te spelen en leuk terras met bbq om te genieten van lekker eten.

Zeer aangenaam vakantie

Het was een zeer aangename vakantie. We zijn heel goed ontvangen door Eric. Je komt er echt op rust. We waren heel tevreden . Jimmy.

Het was gewoon heerlijk!

We hebben echt genoten van elke dag dat we er waren en zeker voor de kids was het gewoon heerlijk in het zwembad en hoe rustig het er was was ook zalig. We zijn uitgerust teruggekeerd en heel tevreden!! Voor herhaling vatbaar top!!

Xtra kosten

Ik ben niet tevreden over de kosten die in rekening zijn gebracht. Eerst is het 800 euro, dan 902 en uiteindelijk moest ik 1102 betalen! Waar komen de extra 200 vandaan? Komen die nog terug?

Beste mevrouw Verhoeven, zoals ik u destijds aan de telefoon heb uitgelegd waren deze kosten "onhandig" toegevoegd door de huiseigenaar en/of aanbieder als servicekosten. Deze stonden wel vermeldt, maar het is natuurlijk veel netter als ze meteen in de prijs zijn berekend en voorkomt onduidelijkheden. Na een aantal technische aanpassingen op onze site, hebben we het nu zo ingericht dat zulke kosten meteen in de totaalprijsberekening zitten en dat alles voor iedereen duidelijk is. We hopen wel dat u een goede vakantie heeft gehad in deze vervelende periode.

Zeer geslaagd en super Vila

Het is zeker aan te bevelen voor zowel gezinnen als familie verblijf.

Netjes

Wij hebben een goede vakantie gehad huisje kon iets beter schoongemaakt worden vond het bedrag in vergelijking veel te duur

Prima huisje voor ons weekend

Zwembad niet gebruikt kan daar dus niets over zeggen. Eten in restaurant was ook heel goed en erg plezierige bediening.

Heerlijke villa voor een mooie vakantie

Over Villa Piscine

Villapiscine.nl is de plek als u een vakantiewoning zoekt met een (privé) zwembad. Daarnaast kunt u ook zoeken naar vakantiehuizen met een sauna of een jacuzzi. Wij hebben vele vakantiehuizen met een privé zwembad in Nederland, België, Frankrijk, Italië, Spanje, Duitsland, Portugal, Griekenland e.a. Europese landen. Binnen ons ruime aanbod vindt u altijd het vakantiehuis van uw dromen!