Gezellig met de vriendengroep

Ik en mijn vrienden zijn heerlijk op vakantie geweest. Maar kwa belevenissen en zwembaden is er weinig in de buurt. De gezelligheid op het park en huisjes waren er wel toxh een top vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar

prachtige locatie voor een familieweek

wij zijn met onze drie kinderen en partners en 5 kleinkinderen een week naar Sosoye geweest om ons 40-jarig huwelijksfeest te vieren. Ons verblijf in het huis aan de Rue par dela l'Eau was geweldig: veel ruimte, goede indeling met veel mogelijkheden om samen te zijn en tegelijk voldoende privacy. Het zwembad was een succes! De rust van het dorp was zeer aangenaam en er was in de buurt van alles te zien en te doen. Een absolute aanrader!

Ontspannende vakantie tijdens Corona

Vakantie is bij ons normaal niet in België maar in Italië of Frankrijk. Door de omstandigheden hebben we met een groep vrienden een vakantiehuis geboekt, last minute. Zalige tijd gehad in een mooi huis met veel plaats voor iedereen! Ruime keuken, 2 grote frigo’s, plaats voor de kinderen om te spelen en leuk terras met bbq om te genieten van lekker eten.

Zeer aangenaam vakantie

Het was een zeer aangename vakantie. We zijn heel goed ontvangen door Eric. Je komt er echt op rust. We waren heel tevreden . Jimmy.

Het was gewoon heerlijk!

We hebben echt genoten van elke dag dat we er waren en zeker voor de kids was het gewoon heerlijk in het zwembad en hoe rustig het er was was ook zalig. We zijn uitgerust teruggekeerd en heel tevreden!! Voor herhaling vatbaar top!!

Xtra kosten

Ik ben niet tevreden over de kosten die in rekening zijn gebracht. Eerst is het 800 euro, dan 902 en uiteindelijk moest ik 1102 betalen! Waar komen de extra 200 vandaan? Komen die nog terug?

Beste mevrouw Verhoeven, zoals ik u destijds aan de telefoon heb uitgelegd waren deze kosten "onhandig" toegevoegd door de huiseigenaar en/of aanbieder als servicekosten. Deze stonden wel vermeldt, maar het is natuurlijk veel netter als ze meteen in de prijs zijn berekend en voorkomt onduidelijkheden. Na een aantal technische aanpassingen op onze site, hebben we het nu zo ingericht dat zulke kosten meteen in de totaalprijsberekening zitten en dat alles voor iedereen duidelijk is. We hopen wel dat u een goede vakantie heeft gehad in deze vervelende periode.

Zeer geslaagd en super Vila

Het is zeker aan te bevelen voor zowel gezinnen als familie verblijf.

Netjes

Wij hebben een goede vakantie gehad huisje kon iets beter schoongemaakt worden vond het bedrag in vergelijking veel te duur

Prima huisje voor ons weekend

Zwembad niet gebruikt kan daar dus niets over zeggen. Eten in restaurant was ook heel goed en erg plezierige bediening.

Heerlijke villa voor een mooie vakantie

Perfekt voor een grote groep

het is een locatie die zowel perfect is voor de winter en zomer. Wij hebben er ontzettend van genoten.

Prima site, aanrader!

Hele overzichtelijke en duidelijke site, niks op aan te merken!

Overzichtelijke pagina en goede service.

Over Villapiscine

Villapiscine.nl is de plek als u een vakantiewoning zoekt met een (privé) zwembad. Daarnaast kunt u ook zoeken naar vakantiehuizen met een sauna of een jacuzzi. Wij hebben vele vakantiehuizen met een privé zwembad in Nederland, België, Frankrijk, Italië, Spanje, Duitsland, Portugal, Griekenland e.a. Europese landen. Binnen ons ruime aanbod vindt u altijd het vakantiehuis van uw dromen!