Een fantastisch en een effectief product

Hygeniq BBQ reiniger is een product wat snel en veilig werkt! Even in laten trekken en men verwijderd de aangekoekte resten met gemak. Of even wat op een doek en BBQ blinkt weer als nieuw.

• Uw oordeel over HYGENIQ
  • Beschrijf uw ervaring met de producten van HYGENIQ vlot, veilig en gemakkelijk
  • Zou u de producten van HYGENIQ aanbevelen? Ja
  • Heeft u nog een tip voor HYGENIQ of de verpakking? nee

Goed werkend product, daardoor juiste prijs - kwaliteit verhouding.

Ik heb de vloerreiniger en de 2-in-1 toiletreiniger gebruikt en ben tevreden over het resultaat. Krachtige werking, zuinig in gebruik.

• Uw oordeel over HYGENIQ
  • Beschrijf uw ervaring met de producten van HYGENIQ Vloerreiniger, zie boven.
  • Heeft u nog een tip voor HYGENIQ of de verpakking? N.v.t.

Fijne producten waarmee je snel en eenvoudig schoon kunt maken!

Thuis gebruiken we meerdere producten van Hygeniq (Allesreiniger, Keukenreiniger, RVS reiniger, Oven en Grill reiniger, Nare Geurtjes, etc.). De producten zijn effectief en heel eenvoudig in gebruik. Wat mij persoonlijk nog het meest aanspreekt is dat ze ontzettend lekker ruiken. Tip: Lees van te voren de instructies, want het is een andere manier van schoonmaken. Dus je moet even schakelen, maar je bent er heel snel aan gewend. Echt een aanrader!

• Uw oordeel over HYGENIQ
  • Beschrijf uw ervaring met de producten van HYGENIQ Ruikt lekker en is eenvoudig in gebruik.
  • Zou u de producten van HYGENIQ aanbevelen? Ja
  • Heeft u nog een tip voor HYGENIQ of de verpakking? Ga zo door! Ik verheug me op nog meer producten van Hygeniq.

De producten. Die ik al heb gebruikt. Van HYGENIQ. Zijn allemaal fijn voor gebruik. Belooft echt waar hij voor staat. Zo als. 3 in 1 RVS reiniger nu in gebruik en 3 in 1 allesreiniger. En deze producten bevallen me uit stekend echt aan rade. Om deze producten te proberen. Ik ben er blij mee. En blijf deze producten van HYGENIQ zeker gebruiken.

• Beschrijf uw ervaring met de producten van HYGENIQ Werkt perfect
  • Heeft u nog een tip voor HYGENIQ of de verpakking? N.v.t.

Met dit product kun je werkelijk alles schoon krijgen!

Schone en lekkere frisse geur door het hele huis

• Uw oordeel over HYGENIQ
  • Beschrijf uw ervaring met de producten van HYGENIQ je kunt het overal voor gebruiken
  • Zou u de producten van HYGENIQ aanbevelen? Ja
  • Heeft u nog een tip voor HYGENIQ of de verpakking? ziet er goed uit

Uitstekende 100% ecologische schoonmaakproducten

Wij gebruiken diverse producten thuis van Hygeniq (Sanitairreiniger, Keukenreiniger etc.).

• Uw oordeel over HYGENIQ
  • Beschrijf uw ervaring met de producten van HYGENIQ N.v.t.
  • Heeft u nog een tip voor HYGENIQ of de verpakking? N.v.t.

Super vriendelijk in gebruik en HYGENIQ werkt perfect

altijd goed om de gebruiksaanwijzing te lezen, want dan werkt het meteen de eerste keer. ik was nogal ongeduldig en gebruikte al snel te veel. dat is jammer en onzin. het werkt geweldig, ruikt heerlijk en is zo gebruiksvriendelijk dat ik het graag pak om mee schoon te maken. ik kan het iedereen aanraden

• Beschrijf uw ervaring met de producten van HYGENIQ Super
  • Zou u de producten van HYGENIQ aanbevelen? Ja
  • Heeft u nog een tip voor HYGENIQ of de verpakking? Ga zo door, ik zie graag nog meer producten in de supermarkt

Producten werken net zo goed als de chemische traditionale producten die ik hiervoor gebruikte.

Erg blij met dit groene alternatief. Werken goed als je de instructies volgt op de verpakking, de geur is fris en mild en een mooie verpakking

• Uw oordeel over HYGENIQ
  • Beschrijf uw ervaring met de producten van HYGENIQ wil niet meer anders
  • Heeft u nog een tip voor HYGENIQ of de verpakking? -

ecologisch product met super schone werking

een product welke lekker ruikt en erg makkelijk mee te werken is. iedereen zal dit soort producten moeten gebruiken waardoor de wereld minder vervuilt wordt............ er zijn zoveel slechte chemische en giftige schoonmaak producten.

• Uw oordeel over HYGENIQ
  • Beschrijf uw ervaring met de producten van HYGENIQ prettig en maakt goed schoon

Effectief & gemakkelijk in gebruik

Milieu vriendelijk en makkelijk in gebruik. Reinigt voor mijn gevoel nog na. Alles blijft langer schoon. Kalk verdwijnt als sneeuw Vd zon.

• Uw oordeel over HYGENIQ N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met de producten van HYGENIQ N.v.t.
  • Zou u de producten van HYGENIQ aanbevelen? N.v.t.
  • Heeft u nog een tip voor HYGENIQ of de verpakking? Een wasmachine & vaatwas reiniger zou perfect in jullie assortiment passen.

Over Hygeniq

Door de manier te veranderen waarmee we schoonmaken kunnen we de toekomst van onze aarde veranderen. Wij geloven dat onze schoonmaakmiddelen bij kunnen dragen aan een betere wereld, voor de huidige en komende generaties. Schoonmaken is niet altijd leuk, maar met Hygeniq wel veiliger en groener.