bieden dingen aan met incl alles maar bij navraag blijkt dat niet zo te zijn, dus zeer misleidend.

ik wilde iets bestellen wat als complete set wordt aangeprezen, gelukkig vroeg ik het nog even na en bleek het toch niet zo incl te zijn als dat op de site stond. Krijg je 4 euro korting omdat je het meldt. WAAAT, ja belachelijk gewoon.

Mijn bestelling kwam netjes op tijd aan maar aangezien het een cadeautje voor mijn vrouw was, gelijk het pakketje bij de buren ondergebracht. Tijdens het inpakken drie weken later bleek dat de bestelling niet compleet was. Contact gezocht en uiteindelijk werd de missende vlag nog netjes en vlot nabezorgd.

Fantastic.!!

Ik heb vandaag mijn 3 schitterende vlaggen ontvangen. Mooie oud hollandse vlag, vlag Azerbeidzjan (beide spun polyester) en n Molukse vlag. Al aardig wat bestellingen gedaan en altijd tip top in orde plus de service ook, meer als tevreden.!

mooie vlag en mooie kwaliteit, ook super geholpen door de dame al daar. top !!

mooie vlag en mooie kwaliteit, ook super geholpen door de dame al daar. top !!

Goede klantenservice, ook aftersale!

Ik had iets besteld en betaald maar ik was vergeten om alles toe te voegen. Om 23:00 gewoon nog de klantenservice bereikt om dit te melden. Ik kon de vergeten artikelen nog apart bestellen en de twee bestellingen werden samengevoegd tot één pakket. Zonder extra verzend- of administratiekosten! Toppers! Artikelen snel en vlot bezorgd, erg mooi.

Kwaliteit niet bijzonder

Complete set NL vlag gekocht er vanuitgaande dat de kwaliteit beter was dan in de bouwmarkt. Maar ik zag later precies dezelfde onderdelen elders liggen voor minder geld. Service is goed en het werkt allemaal wel maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding onvoldoende.

Een origineel ontwerp en een perfecte levering.

Op zoek naar een witte vlag met een rood hart, kwam ik "de" vlag tegen met hartjes en een grote beer. Een geweldig idee om twee zaken te combineren: de berenjacht voor de kinderen en een bedankje en steunbetuiging aan de medewerkers in de zorg.

Geen compleet product

Vlag, stok en houder gekocht. Om.zeker te zijn dat ik een volledig bruikbare set zou krijgen eerst in de chat mijn bestelling gecheckt. Daarna besteld. Bij levering bleken er geen bevestigingsogen op de stok gemonteerd te zijn. Alleen twee gaten in de knop waar ik, bij navraag, maar een ijzerdraadje door moest doen om de vlag te bevestigen. Teleurstellend dat de vlag niet bruikbaar is geleverd. Bedrijf deed wel excuses. Maar ik werd verder aan mijn lot overgelaten.

goed en snel verzonden

Goede ervaring en snelle levering

Top !

Eenvoudig bestellen, overzichtelijke website, snel geleverd, kwaliteit artikel. Compleet pakket. Wij zijn enorm tevreden en dus daarom een aanrader.

Duur en duurt lang

Op zondag 5 april een best wel courante vlag besteld. Vandaag, vrijdag 10 april een enquête link ontvangen. Vlag is nog niet geleverd! Verwachte leverdatum is woensdag 15 april.

GOED

was goed

goede kwaliteit- prijs

Erg tevreden met product en ook met verzending / service. TOP!

super service

De volgende dag al persoonlijk vlag bezorgd. Staat er onverwachts een aardige man aan de deur, die de vlag persoonljik kwam bezorgen. Super verrassing. Bedankt, echt aardig. Groetjes Nely

Perfecte leverancier!

Altijd correcte levering, alles op voorraad en fijn dat telefonisch overleg ook mogelijk is.

Hele goeie ervaring. Zowel bestellen als bezorgen ging vlot en uitstekend.

Snelle levering, prima kwaliteit

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Prima info over bezorgmoment enz.. Daarentegen is het Friese vlaggetje niet zoals het moet zijn...🥴 De ‘pompebled’ ligt op z’n kop op het doek..🤭. Jammer.. maar ik had het vlaggetje direct nodig dus heb er niet over gereclameerd. Misschien de rol ‘Friese vlag’ even controleren...

helder, professioneel, vriendelijk, luisterend oor, neemt tijd voor de klant

Heldere en duidelijke informatie, klantvriendelijk en correcte bezorging

Ik vond de vlaggen tegenvallen, maar mijn vriend was er tevreden mee.

Ik vond de vlaggen goedkoop ogen, het ontwerp net anders dan op het plaatje. Grote zomen voor zo'n kleine vlag, oogt grof. Maar mijn vriend was er tevreden mee, en eenmaal wapperend op de boot, zag het er wel aardig uit.

prima materiaal, snel en conforme prijs

prima materiaal, snel en conforme prijs

Niet foutloos, maar perfect opgelost.

Een kleine vergissing in landsvlag. Volgende dag de goede vlag in de bus.

Vlot geregeld en nette spullen.

Had zelf verkeerde besteld werd door hun gebeld en erop gewezen en zonder kosten door de vlaggenclub gecorrigeerd terwijl het wel iets duurder was. Zeer klantvriendelijk.

Erg klantgericht, geweldig!

Ook bij een kleine bestelling wordt actief met je meegedacht met een laagdrempelige benadering door gebruik van telefoon en WhatsApp.

Prima ervaring

Gezien de huidige situatie m.b.t het Coronavirus staan de bezorgdiensten onder druk. Desondanks snelle en correcte levering van de Vlaggenclug