niet het juiste product volgens webside

ik heb een neutrale witte vlaggetje besteld en met de best geteste stiften erbij. Als je de vlag inkleurt loopt de kleur uit in het weefsel en ziet er niet uit. helaas niet de juiste stift voor de vlag wat een grote teleur stelling brengt en weggegooid geld

Hoi Ed, Wat gek! Het kan zijn dat we per ongeluk het verkeerde witte vlaggetje in je bestelling hebben gestopt. Kan je ons even contacten? Dan zetten we het recht.

Snel, klantvriendelijk en duidelijke afspraken

Prima bedrijf, vlot geleverd en iets op mijn verzoek speciaal gemaakt dik in orde

uitmuntend

Een goede service en een heel snelle levering. en een goede prijs kwaliteits verhouding.

Snel thuis bezorgd ..

11/10

Mooie vlag :)

Prima verzorgt

Netjes en snel geholpen. Bij afhalen was de bestelling keurig klaar.

Snelle levering van clubvlag

Uitgebreide keuze en snelle levering .uitstekend bedrijf

Geleverd wat ik had besteld 2

geweldig artikel snelle levering

vlaggenmast bevestiging voor op balkon geweldig stevig we kunnen sinds jaren weer de vlag uithangen

Goed no nonsense

Twee vlaggen besteld. Goede kwaliteit en snelle afhandeling. Top!

Nog een openstaande vraag

Ik had nog een vraag gesteld. Of jullie nog een wimpel kunnen leveren van 3 mtr. met de Keniaanse vlag. Helaas geen antwoord ontvangen...

Hoi Alex, We hebben je mail helaas niet ontvangen. Normaal reageren we eigenlijk altijd dezelfde dag nog. Neem je nog een keer direct contact op met onze klantenservice? Want die wimpel met de vlag van Kenia kunnen we zeker voor je maken!

Mooie vlaggetjes.. snel geleverd!

Snelle levering van kwalitatief oranje vlaggetjes

Goed geleverd, en mooi op tijd .

Levert mooie vlaggen en snel en goed telefonisch advies.

Inmiddels 5 sloepenvlaggen (1.00x1.50m) besteld. Dit vanwege mooie donkerblauwe kleur. Onlangs zo'n sloepenvlag besteld maar dan van 1.20x1.80m. Bij ontvangst bleek dat de blauwe kleur van deze vlag lichter was dan de eerder ontvangen sloepenvlaggen. Volgens vlaggenclub lag dit aan de zending. Ik kon zonder problemen de vlag retourneren en kreeg snel mijn geld terug. Hoop dat ze gauw weer die mooie donkerblauwe kleur wel hebben in de maat 1.20x1.80, dan kom ik weer naar hun als het niet te lang duurt.

Matig

Ik had een vlaggenstokhouder voor aan het balkon besteld. Helaas was de verpakking open toen ik het pakket ontving. Alle onderdelen lagen los in de doos. Misschien een tip om de spullen beter te verpakken. Verder vond ik de constructie niet stevig (het houten plankje) en niet in verhouding met de prijs van het product. Positief vond ik de snelle levering. Ik had het pakket de volgende dag al in huis.

Mijn bestelling is snel geleverd en mooie vlag.

Zeer snelle bezorging.

Zeer goede kwaliteit en goed gemaakt de Brabantse vlag.

Blauwe wimpel besteld, rode gekregen.

Helaas ontving ik een andere vlag dan besteld. Deze fout is wel snel hersteld.

Oeps.. foutje kan gebeuren? Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen en de goede vlag direct nagestuurd hebben

mooi spul netjes afgeleverd zeer tvrden

netjes afgeleverd prijs \kwaliteit zeer tevreden hierover.

perfect. Supersnelle levering binnen 24 uur

perfect. Supersnelle levering binnen 24 uur

probleemloze levering

probleemloze snelle levering

Snelle levering, jammer dat er een glee in 1 van de vlaggetjes zit

Geachte Klant, Als u niet tevreden bent horen wij dat graag. Dan zullen wij altijd kijken of wij dit voor u kunnen oplossien. Zou u alstublieft een foto willen mailen naar info@vlaggenclub.nl van het probleem? Dan kunnen wij kijken of en hoe wij dit het beste voor u kunnen oplossen. Wij stevene namelijk zeker naar een hogere klanttevredenheid dan een 7 :) Marco team Vlaggenclub

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Handige clips voor bevestiging vlag aan vlaggenlijn.

Zeer goed en netjes afgewerkt

Vlag hangt prima met de vlaggencorrector!

Goede en snelle service!

Over Vlaggenclub.nl / Mijnreclamevlag.nl

De Vlaggenclub is de webshop voor en door liefhebbers van vlaggen! Al ruim 10 jaar zijn wij de online winkel voor al je vlaggen en versiering. Met meer dan 8.000 verschillende vlaggen en versieringen in het assortiment durven wij bescheiden te zeggen dat wij de grootste aanbieder van vlaggen zijn in Nederland. Ons motto is dan ook "Hebben we je vlag niet? Dan maken we hem wel!" Klantvriendelijkheid staat sinds het eerste begin al hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook best trots op alle mooie beoordelingen die we hebben ontvangen. Heb je toch nog een vraag over een vlag of over ons assortiment? Neem dan contact op met de klantenservice. We staan altijd voor je klaar. Kijk voor meer informatie op: