Super snel geleverd en prima kwaliteit

Super snel geleverd en prima kwaliteit

Verkeerde vlaggenstok

Ik had een rechte rvs vlaggenstok besteld maar kreeg een kromme geleverd. Verzenden niet echt praktisch dus uiteindelijk maar naar de vestiging gereden.

Snel en betrouwbaar.

Groot assortiment, snelle levering en goede service.

Zeer snelle levering en hoogwaardige kwaliteit.

Wij bestelden een vlag van onze gemeente. Die is snel geleverd voor een mooie prijs, prachtig uitgevoerd en wappert nu trots aan onze mast.

Prima regenboogbanier en beachflag

Regenboogbanier en regenboog beachflag besteld vanwege de Nationale Regenboogweek. Prima kwaliteit.

De aankoop bij Vlaggenclub is wederom soepel verlopen.

De weg op de site, De aankoop zelf, de levering. Alles gaat soepel en snel. Precies wat de klant wil. Onze nieuwe vlag hangt er weer mooi bij.

Vlaggenclub Rules AOK

Snelle ruil: een groter vlag voor een te kleine.

Perfect, het kon niet beter

Ik zal nog ander vlaggen bij jullie aan kopen in de toekomst, graag wat meer historische vlaggen in aanbieding.

Mooie kwaliteit vlaggen slinger

Vlaggenclub, een goede club

Goeie kwaliteit vlaggen, enorme keus, gisteren besteld, vandaag bezorgd Erg tevreden

Uitstekende levering

Als "echte" Scheveninger heb ik voor mijn huis in Valburg een grote vlaggenmast waar ik al jarenlang de Scheveningse vlag heb hangen. De vorige, door jullie geleverde vlag, was na paar jaar gebruik enigszins gehavend en ik het dus een nieuwe vlag gekocht,

Alles naar wens

Prima geregeld zee tevreden klanten en zullen nog bestellen bij jullie.

Mooi product

Mooie vlag en op tijd geleverd. Top.

Nadat ik een verkeerde bestelling had geplaatst, heb ik de volgende dag gelijk via de chat gevraagd of deze kon worden aangepast. De medewerkers waren echt heel vriendelijk en hebben met me meegedacht om de bestelling snel op te sturen. Ik heb het vlaggetje verwerkt als hartje ergens in en de ontvangster was er heel erg blij mee. Mocht ik nog eens een vlag nodig hebben dan zal ik hier zeker weer bestellen. Het pakket was ook netjes ingepakt en attent met een persoonlijk briefje. Nogmaals bedankt!

was super!!!!!!!!!!!!!!!!!

was super!!!!!!!!

Great experience

Very nice experience. Flight instructor Peter is passionate by his job and provides with a lot of interesting knowledge

Mooie kwaliteit!

De vlaggen die ik besteld heb zijn van mooie kwaliteit. Het werd snel geleverd en was goed verpakt. Blij mee!

Snel en prima

Snelle levering vooral! En niet duur.

Geweldig snelle levering , hoogwaardig produkt

Supersnelle levering en goed kwalitatiefprodukt.

Doen gewoon wat ze beloven

Keurig netjes op tijd geleverd. Goede producten van mooie kwaliteit.

Zeer snelle levering

2 Vlaggen besteld en binnen 2 dagen al ontvangen!

Super kwaliteit

Het kantoor heeft goed geholpen met een prachtig resultaat.

Het was precies wat ik zog.

De vlag die ik zocht was er, en met een bestelling kwam hij met enkele dagen al thuis. En hij hangt al lekker te wapperen in de mast. Nogmaals bedankt.

Goed.

Goed.

Communicatieweg 9 K

3641SG Mijdrecht

0297-820999

Over Vlaggenclub.nl / Mijnreclamevlag.nl

De Vlaggenclub is de webshop voor en door liefhebbers van vlaggen! Al ruim 10 jaar zijn wij de online winkel voor al je vlaggen en versiering. Met meer dan 8.000 verschillende vlaggen en versieringen in het assortiment durven wij bescheiden te zeggen dat wij de grootste aanbieder van vlaggen zijn in Nederland. Ons motto is dan ook "Hebben we je vlag niet? Dan maken we hem wel!" Klantvriendelijkheid staat sinds het eerste begin al hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook best trots op alle mooie beoordelingen die we hebben ontvangen. Heb je toch nog een vraag over een vlag of over ons assortiment? Neem dan contact op met de klantenservice. We staan altijd voor je klaar. Kijk voor meer informatie op: