Professionele service telefonisch goed geholpen

Ik ben goed geholpen en had onze geslaagd versiering snel in huis. Topservice ik kom hier zeker een keer terug als ik feestversiering nodig heb.

Mooie vlaggen en snelle levering

Top kwaliteit vlaggen ik had ze de volgende dag in huis

Prima service en snelle levering

Wij hadden als vereniging wat speciale wensen en dat is prima opgelost.

Heel goed en fijn bedrijf.

Personeel heel goed in adviseren.Alles is mogelijk en snelle levering.Top.

Geweldig en persoonlijk bedrijf

Super bedrijf dat meedenkt met je bestelling op een vriendelijke en persoonlijke manier. Grote aanrader!

Geweldig Bedrijf Vriendelijk en Voordelig

Kwalteit van de zwaaivlaggen met Hout Stokje super mooi sterk en de prijs uitstekend, snel geleverd en Vriendelijke Medewerkers Zeker een Aanrader

Bootvlaggetjes gekocht

Nu al bijna een jaar verder en ze hangen er nogsteeds zo mooi bij.

Meedenkend

Medewerkees van de Vlaggenclub kwamen met een creative oplossing voir mijn vraag. Wijn zijn heel erg tevreden en kunnen iedereen deze bedrihf aanbevelen.

Super snelle levering

Ik heb woensdag om 15:00 Sinterklaas spulletjes gekocht en ik had het de volgende dag al in huis. Terwijl wij in Bruxelles wonen.

Kwaliteit en service

Er werd snel geleverd en het geleverde voldeed precies aan onze verwachtingen!

Snel en goede kwaliteit

Duidelijk en klantvriendelijk. Ze denken met je mee en je krijgt uiteindelijk wat je wil. Tegen de beste prijs die ik kon vinden.

Prachtige vlaggen op maat

Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van de vlaggen die ik besteld had voor een feest! Prijs/kwaliteit verhouding is goed en ik bestel de volgende keer zeker mijn vlaggen weer bij de vlaggen club :)

Mijn bestelling via de Vlaggenclub is mij zeer goed bevallen!

Ik was op zoek naar een 3-tal specifieke vlaggen en trof deze allemaal aan in het assortiment. Daardoor hoefde ik niet verder te zoeken en ook over de prijs-kwaliteit verhouding ben ik erg te spreken. Tot slot ontving ik mijn bestelling zeer snel en liet de administratieve afhandeling niets te wensen over, top👍

Goede service en snelle levering

Onder de indruk van de brede collectie en mogelijkheden: aanrader!

Supersnelle foutloze levering.

Wij hebben pas laat in de middag besteld. Volgende dag werd alles bezorgd! We werden keurig te woord gestaan.

Perfecte service en kwaliteit!

Zeer betrokken medewerkers die goed advies geven. De bestelling was keurig op tijd en de kwaliteit is top.

Snel, betaalbaar, zeer vriendelijk en behulpzaam

Mooi, groot en betaalbaar assortiment. Snelle levering en mensen die met je meedenken als dat nodig is.

Fijne service, super ervaring

Erg fijne service, thanks daarvoor! Veel soorten vlaggen hebben ze ook dus de volgende x bestel ik ze zeker hier weer

Mooie vlaggen

Ik heb gewerkt bij de vlaggenclub

Ik heb in mijn vakantie gewerkt bij de vlaggenclub. Zie die ze altijd heel goed met de spullen omgaan en versturen. En alles met beleid doen. Ik heb er als vakantie baantje veel van opgestoken en plezier gewerkt

Betrokkenheid en begeleiding waren hartstikke goed

Voor mijn vereniging hadden we een grote vlag nodig die we in een frame konden ophangen aan de voorkant van de kantine. Vanaf het allereerste ontwerp tot en met de levering was alles voortreffelijk geregeld.

De vlaggenclub levert bijna alles uit voorraad!

De vlaggenclub heeft een uitgebreide voorraad vlaggen die dus meteen leverbaar zijn. Maar ook voor maatwerkvlaggen kun je hier heel goed terecht. Wij hebben een keer bedrijfsvlaggetjes besteld en die werden snel geleverd, de kwaliteit was ook prima en ze waren zeker niet duur. Kortom, ik kan het iedereen aanbevelen.

Vanaf begin tot het eind initiatief getoond, creatief geweest en pracht product gemaakt.

Ik ben er trots op en blij mee dat de Vlaggenclub, Marco van Daalen, het initiatief heeft genomen voor de gemeentevlag voor de (nieuwe) gemeente De Ronde Venen. Dat moest heel zorgvuldig gebeuren. Onder andere om instemming te verkrijgen van de Hoge Raad van Adel. De Vlaggenclub heeft ontwerp gemaakt op basis van het nieuwe gemeentewapen. Teven is er goed nagedacht om de vlag bekendheid te geven. Super resultaat!

Prima vlaggen! Bestel hier altijd.

Na mijn bestelling te hebben geplaatst binnen no time 3 prachtige vlaggen voor mijn bedrijf staan.

Vlaggenclub staat voor goede kwaliteit en een zeer nette service!

Deze vlaggen zijn van de juiste kwaliteit en gaan een zeer lange tijd mee. Ook de service is netjes en professioneel.