Teveel betaald voor verzending van drie kleine vlaggetjes

Dat je €7,95 moet betalen voor 3 vlaggetjes van 20x 30 vindt ik buiten proporties. Deze konden gemakkelijk als brievenpost verstuurd worden.

Hallo Joop, Bedankt voor je reactie. Je hebt je vlaggetjes ontvangen in een pakket omdat wij uit ervaring weten dat drie vlaggetjes niet altijd - of te laat - aankomen omdat een grote envelop opbolt. PostNL verwerkt deze dan niet goed. Daarom kiezen wij voor zekerheid en verzenden we je bestelling als pakket en heb je de vlaggetjes de volgende dag ontvangen. Wij communiceren altijd duidelijk vooraf wat de verzendkosten zijn van een bestelling. Je kan natuurlijk altijd je bestelling komen ophalen of we versturen je bestelling gratis boven de 50 euro.

Super geregeld. Snel en kwaliteit.

Mooie wimpel van goede kwaliteit. En makkelijk te bestellen en snel geleverd. Helemaal prima.

Toppie

Alles is prima vlug bezorgd

Supergoed advies gekregen van dame aan de telefoon

Fijne, eerlijke organisatie.

perfect geregeld allemaal

Erg makkelijk bestellen en er is niets wat niet kan..

Helemaal prima.

Op tijd, goed verpakt en uitstekende kwaliteit. Niks te wensen over.

Kwalitatief goed en mooi!

Goed service, snel geleverd, degelijk product.

UITSTEKEND

Was goedkoper dan bij bol.com ! Service vlekkeloos

Gorde service

Uitstekende service. Doen wat ze beloven.

Besteld en geleverd zoals beloofd. Geen fratsen.

Makkelijk, snel en goed

Via Google naar de website met ruim assortiment. Besteld, waarna alles prima verliep, zo hoort het !

Goede kwaliteit prijs

Mooi Product. Snel geleverd

De vlag is van Prima kwaliteit. Mooi afgewerkt. Snelle leveren

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Aanrader, de evt. volgende vlag en of wimpel weer bij jullie.

Mooie vlaggetjes, goede kwaliteit.Stadsvlaggen van 010 &015

Delft en Rotterdam hangen trots in de mast. Mooie stadwapens erin verwerkt. Stevig en goed en licht materiaal. Wij ontvangen goede kritieken, waarbij opgemerkt dat men Delft niet (vaak) herkent ;-)

Super snelle levering. Ik had zelf een verkeerde bestelling geplaatst dit omdat de maat van de stok en de maat van de vlag dus niet overeen kwamen. Zelf helemaal niet doorgehad. Werd dus gelijk de volgende dag door een vriendelijke meneer gebeld over de maten die niet overeen kwamen met elkaar. De vriendelijke meneer heeft dit gelijk aangepast en verder geen extra kosten berekend. Dus al met al snelle/oplettende en vriendelijke service!

perfecte levering, volgende dag binnen gekregen

duidelijke site, kon snel vinden wat ik zocht. alles keurig verzorgt.

correcte levering: geheel volgens verwachting

Heerlijk om de door ons gewenste materialen te vinden, en wat een snelle correcte levering!

Snel gekregen

Bestelling snel gekregen maar raar en jammer dat de drie vlaggen van verschillende kwaliteit zijn, verschillend afgewerkt en ook verschillende diktes van touwtjes hebben.

Met vlag en wimpel geslaagd

De wimpel snel besteld, hij is snel bezorgd en hang dus nu in top.

Gemakkelijk, netjes en vlot!!

Gemakkelijk te bestellen, netjes op tijd en in goede orde geleverd!

gewoon helemaal zoals het hoort

ab

Prima bezorging en vlug

De vlag hangt er prachtig bij, wel hoop ik dat deze het iets langer langer vol houd dan de vorige, want die ging na 4 maanden wapperen al rafelen.