Vlugge en correcte afwerking . Proficiat. Doe zo verder Grts

Mooi product

Kwalitatief mooie vlag...staat mooi op mn heftruck tussen alle Brabanders

Mooi op tijd geleverd

Goed.

Ik dacht dat de tafelvlaggen op een stokje/staandertje stonden (zoals op de afbeelding op de site) maar dat was niet het geval. Dat viel wel wat tegen. Verder was de kwaliteit van de verschillende vlagjes wel ok.

Hoi Ann, Op de afbeelding staat vrij groot "Zonder standaard". We verkopen de tafelvlag ook met standaard wat er dan ook duidelijk bij staat :). Kan een keer gebeuren!

vlaggen ok, vleugel niet ok

alle bestelde vlaggen waren super, echter de bestelde vleugel voor mij Skútsje pastte niet. dus teruggestuurd.

Fijn om te horen dat ze super waren! Gelukkig kan je artikelen retourneren ;)

De vlagen zien er mooi helder uit.

Stevig ,helder,snel geleverd,makkelijk te bestellen.

Alles dik in orde.

Alles snel en netjes ontvangen. Goede kwaliteit

Keurig!

Het bestelde voldoet volledig aan de verwachting! Geen woord Spaans bij

Muchos gracias señor

Prima vlaggetjes voor uitzwaaien bruidspaar

Snelle levering, vlaggetjes voldeden precies aan de beschrijving

Goede kwaliteit

Zeer goed afgewerkt uit, alleen jammer dat er label op zit met reclame van vlaggenclub.nl

prima!

snel besteld en snel geleverd, goeie vlaggen om bijv voor je raam te hangen. heb 3 cuba vlaggen besteld,( 2 voor vrienden ) om cuba te steunen

Tof! Cuba kan inderdaad een steuntje in de rug gebruiken

Piratenvlag

Super snel geleverd

Snel en betrouwbaar

Product zoals omschreven.

vlaghouder passend

na overleg is een passende oplossing gevonden voor vlaghouder op balkon. Retour zenden ander exemplaar geen probleem.

Voor jou altijd Bea

Goede timing goed product Zeer duidelijke site Bedankt Anne

Leuke en goede site

Ruime keuze aan vlaggen. Correcte afhandeling van de bestelling. In drie woorden zou ik zeggen "Doe zo voort"

Snelle correcte levering

Buitengewoon , de vlag kan uit

Gewoon goed

Gewoon bedankt :)

Supersnelle levering.Mooie vlag

Uitstekende service en goede producten.

Super!!!

Ik kan helaas nog geen reactie geven omdat ik deze vlaggetjes heb gekocht voor mijn voortent en wij nog niet met de caravan zijn weggeweest .

levering conform order, TOP!! binnen 2 dagen.

Reeds jaren 'n goede ervaring qua stof en juiste maten.

Besteld en snel geleverd

Via buren op camping die westfriese vlag hadden wapperen werden wij getrikkerd en hebben onze maarssense vlag besteld die nu aan onze tent wappert

Over Vlaggenclub.nl / Mijnreclamevlag.nl

De Vlaggenclub is de webshop voor en door liefhebbers van vlaggen! Al ruim 10 jaar zijn wij de online winkel voor al je vlaggen en versiering. Met meer dan 8.000 verschillende vlaggen en versieringen in het assortiment durven wij bescheiden te zeggen dat wij de grootste aanbieder van vlaggen zijn in Nederland. Ons motto is dan ook "Hebben we je vlag niet? Dan maken we hem wel!" Klantvriendelijkheid staat sinds het eerste begin al hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook best trots op alle mooie beoordelingen die we hebben ontvangen. Heb je toch nog een vraag over een vlag of over ons assortiment? Neem dan contact op met de klantenservice. We staan altijd voor je klaar. Kijk voor meer informatie op: