Flexibele en snelle planning bij het leveren van een vlaggenmast. Zeer vriendelijke en kundige meneer met goed advies bij het plaatsen van de mast. Super service.

Mooi en op tijd

2 keer besteld en alles perfect in orde. 1x was levertijd van vlag wat langer (stond ook vermeld op de site dus ik wist dat) dan krijg je hier nog netjes een mail over. Dik tevreden!!

Prima adres om je vlaggen te bestellen

Eigenlijk zou ik het in 2 woorden kunnen zeggen..." Zeer tevreden" De kwaliteit van de vlaggen is uitstekend, de levertijd is extreem kort en zeer correct. Er wordt de zelfde dag een prima verzending mail gestuurd. Dus ik ben voor de tweede keer inmiddels zeer tevreden over de klant vriendelijkheid en de snelle levering cq respons. Maw, een prima aanrader voor iedereen die een verscheidenheid aan vlaggen , soorten en maten nodig heeft zoals ik bv had.

Snelle levering van stickervel

Goede ervaring gehad, volgende dag al netjes verpakt in huis . Meestal is iets kleiner op internet sites maar dit was een heel groot stickervel .

Goed geregeld

Snel besteld en snel geleverd

Gewoon klasse.

Bestelling...... Binnen no time binnen en verder van goede kwaliteit. Top.

Goed kontakt, dat is belangrijk. Je moet mensen kunnen bellen

Vriendelijke mensen en op tijd geleverd!

Snelle levering, goed product.

Snelle levering, goed product.

Prima kwaliteit

Wimpel komt overeen met de omschrijving op de website. De rood, witte en blauwe kleuren zijn mooi

Gewoon goed

Super leuk!

Mooie vlaggetjes! Super resultaat bij ons podiummoment van groep 5 en 6!

Eindelijk vlaggetjes die geen herrie maken met een beetje wind. Voor de rest goede kwaliteit, goeie kleur, en kwaliteit stof, en een stevige band waar vlaggetjes aan vast zitten. Helemaal top.

Mijn verzoek om de oude Venezolaanse vlag te maken resulteerde erin dat deze in de webshop voortaan wordt aangeboden. Heel veel dank.

Fijne persoonlijke afhandeling

Snelle levering, met een persoonlijke noot in bijgaande brief

prima zoals al jaren

Goede websire, snelle levering. Goed bereikbaar indien nodig.

snel, goed product

Goed product, mooi dat je vooraf een afleverpunt kunt activeren anders was het met deze vervoerder een probleem geworden.

Super goed en voor een redelijke prijs !

De verzending was snel geleverd. Ik heb nog een wimpel besteld na eerst een medewerkster(voor informatie) te gesproken hebben via telefoon . Zeer vriendelijk en prettig geholpen .

Snel geregeld en meedenken!

Ik moest even een vlag van Wales hebben. Direct aan de telefoon kreeg ik iemand dat bevestigde dat ze dat op voorraad hadden. Bestelde er eentje. Kwartier later belde ze terug, want ze had begrepen dat ik er drie wilde. Dit even rechtgezet, ik was er op zoek naar eentje. Maar waardeerde het erg dat ze dit nog even checkte. En de volgende dag bezorgd. Dus erg fijn, de vlag is intussen nu met een zeilboot naar Wales gevaren. Dank. ;-)

De vlag heeft mooi gewapperd op 14 April jl.(Bevrijding van Zwolle) Ik had een Zwolsche vlag besteld.

Grandioos

Mijn Waddinxveen wimpel werd speciaal voor ons gemaakt, grote klasse

Mooie vlaggenlijn die feestelijk wappert

Klantenservice is vlot bereikbaar en deskundig. Mooie lijnen aangeschaft en ook nog paar in onze ‘eigen logo kleuren’ Top. Zeer tevreden

perfect

Alles klopte gewoon

Goed gegaan alles.

Ik wilde de vlaggetjes gebruiken aan de auto-antenne, maar door de harde wind rafelden de randjes eraf, jammer. Nu moet ik 2 nieuwe, zelfde vlaggetjes bestellen. Palestina en Oekraïne.

Enige shop waar ik ooit nog vlaggen bestel

Kwaliteit 10 Prijs 10 Bezorging 10 Klantenservice 10 Klantvriendelijkheid 10

Goed verzorgd en goede kwaliteit

Over Vlaggenclub.nl / Mijnreclamevlag.nl

De Vlaggenclub is de webshop voor en door liefhebbers van vlaggen! Al ruim 10 jaar zijn wij de online winkel voor al je vlaggen en versiering. Met meer dan 8.000 verschillende vlaggen en versieringen in het assortiment durven wij bescheiden te zeggen dat wij de grootste aanbieder van vlaggen zijn in Nederland. Ons motto is dan ook "Hebben we je vlag niet? Dan maken we hem wel!" Klantvriendelijkheid staat sinds het eerste begin al hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook best trots op alle mooie beoordelingen die we hebben ontvangen. Heb je toch nog een vraag over een vlag of over ons assortiment? Neem dan contact op met de klantenservice. We staan altijd voor je klaar. Kijk voor meer informatie op: