Prima product, snelle levering

Mooie vlag, snel geleverd

Zeer vlugge levering . en vooral o.k.

Zeer vlugge bestelling en alles o.k.

Kreeg een berichtje dat de mondkapjes wat later zouden komen. Heel fijn. De mondkapjes in goede orde ontvangen.

Zeer tevreden!

Kwaliteit zeer goed en snelle levering!

Makkelijk vergelijken en bestellen

Op de site on ik makkelijk en snel vinden wat ik zocht. Kon kwaliteit en vorm vergelijken. Duidelijk prijsstelling en vooral ook volgens afspraak heel snel geleverd.

Goede kwaliteit!!

Mooie Sinterklaas vlag

Beter kan gewoon niet

Alles ging zoals verwacht. Bestelling is makkelijk te plaatsten en ze houden je goed op de hoogte wanneer het wordt geleverd. Was ook nog de levering wat verwacht werd. Dus alles verliep super.

Het was snel Portugal en prima volgens afspraak

Het was snel naar Portugal en prima volgens afspraak.

Goed geregeld,mooie vlag

Goede kwaliteit, snelle levering

Correcte levering

Product voldoet aan mijn verwachtingen

Waardeloos

Ik ben gewoon opgelicht! Mijn item is gelijk de prullenbak dacht dat ik een rode loper had besteld vervolgens krijg ik een lap stof

Hoi Na, Fijn je zojuist even gesproken te hebben. Duidelijk is dat de rode loper niet naar je wens is. Gelukkig kan je altijd je bestelling retourneren :)

Netjes geregeld

Netjes op tijd geleverd

Vlaggenset was prima alleen de tas wat smoezelig. Lang op de plank gelegen denk ik

Zie boven Erg klantvriendelijk

geweldig geholpen

Mijn foutieve bestelling werd door een dame van de Vlaggenclub webshop keurig gecorrigeerd - waarvoor alsnog dank ! Ik beveel ze zeker aan.

Onmeunig gweldig!

Ik blij verrast over de kwaliteit, de snelheid, de prijs en de hulp die ik heb gekregen bij het bestellen van 2 carnavalsvlaggen voor CV de Nettelkörnkes te Deurningen. Chapeau! 3 werf Allaaf!

Onberispelijke levering

Prima kwaliteit, snel en verzorgd afgeleverd

Mooie levering

Pakket is veilig en correct aangekomen, zonder beschadiging

Fijn!

Goed materiaal en fraai op de boeg

alles klopte

duidelijke website eenvoudig te bestellen

Snelle levering, prima service, goed assortiment

Dit was mijn eerste bestelling en ik ben zeer tevreden. De Sinterklaas vlaggen en spandoeken werden de volgende dag geleverd en zien er erg leuk uit. Er was een kleinigheidje misgegaan, maar dit werd direct door de vriendelijke klantenservice opgelost. Ik kan de Vlaggenclub zeker aanbevelen!

Hoi Bianca, Fijn dat je zo blij bent met onze vlaggen en wimpels! En een foutje is inderdaad soms gemaakt. Gelukkig lossen we dat altijd op.

Heel goed, veel keus, goede kwaliteit en snelle verzending

Leveren drama

Ik heb best wel goede ervaring met uw bedrijf en product maar denk goed na door wie u uw producten laat bezorgen. Ik zou er meer geld voor over hebben om het op tijd geleverd te krijgen. Ze hebben allemaal track en trace maar deze geven alleen maar aan dat ze het niet halen of niet meer komen op de afgesproken tijd. Of ze zeggen we zijn aan de deur geweest terwijl dat niet het geval is etc. etc. Dus als u in de toekomst wil overleven met uw bedrijf kies voor een goede pakketdienst die hun afspraken nakomen!

Zoals verwacht

Alles verloopt correct. De verzendingskosten voor briefpost lijkt me wel iets te hoog...

Gewe

Je bent zelf geweldig!

Perfect.

Snelle levering, klantvriendelijk, mooi/degelijk product.

Over Vlaggenclub.nl / Mijnreclamevlag.nl

De Vlaggenclub is de webshop voor en door liefhebbers van vlaggen! Al ruim 10 jaar zijn wij de online winkel voor al je vlaggen en versiering. Met meer dan 8.000 verschillende vlaggen en versieringen in het assortiment durven wij bescheiden te zeggen dat wij de grootste aanbieder van vlaggen zijn in Nederland. Ons motto is dan ook "Hebben we je vlag niet? Dan maken we hem wel!" Klantvriendelijkheid staat sinds het eerste begin al hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook best trots op alle mooie beoordelingen die we hebben ontvangen. Heb je toch nog een vraag over een vlag of over ons assortiment? Neem dan contact op met de klantenservice. We staan altijd voor je klaar. Kijk voor meer informatie op: