Laden reviews...
Laden reviews...
199 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Beoordelingen benadrukken snelle leveringen en vriendelijke service. Het aanbod en duidelijke omschrijvingen worden gewaardeerd. De meeste reacties prijzen de kwaliteit en snelheid, met enkele kleine punten die snel opgelost zijn. Al met al tevreden klanten en goede prijs-kwaliteit.
Vlaggetje voor auto auto gekocht. Was nog niet op de snelweg en het vlaggetje was al eraf. Gemailterover geen oplossing alleen dat ze niet eerder dit vernomen hebben. En als je iets terug wil sturen moet je het zelf betalen. Slechte service. Heel jammer.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Wendy
Naal
Ik kon ook met een klein budget toch een grote boodschap uitdragen!
Beveelt aan
19 June 2026
Sicco
Sint Jansteen
Ik heb de Nederlandse vlag besteld, met in de hoek het wapen van Zuid Holland. Deze vlag is moeilijk te krijgen voor een vlaggenstok, maar bij Vlaggenclub kon ik de vlag bestellen op de website. Het is een mooie vlag, welke precies op tijd is geleverd.
Beveelt aan
18 June 2026
Peter
Oegstgeest
Vlag voor het WK gekocht. Geen dikke zware stof, maar dunne stof, waardoor de vlag wat makkelijker wappert. Mooie vlag om in de mast te hijsen tijdens een WK/EK
Beveelt aan
16 June 2026
F.L. van den Brom
Nijkerk
Koop nooit meer wat bij jullie, wat een bagger zeg. Toeter die je krijgt is heel klein en doet het geen eens en dat koop je iets waar slingers uit moeten komen dat echt bagger slecht is. Klein en komt niks uit. Zonde van me geld en je staat er nog mee voor joker ook. Ik raad het iedereen af om bij jullie te gaan kopen
Beveelt niet aan
16 June 2026
Richard
Maassluis
ik heb een 40 cm vlaggestokje van Talamex en geusje gekocht voor op de boot. prima, maar de stok staat op de foto dik en glanzend in de lak. dat is niet het geval. hij is met een dun laagje zijdeglans gespoten. het essenhout is best mooi en waard om nog eens mooi af te lakken. verder is het tiewrapje waarmee je de vlag bovenop vast maakt niet echt stevig; dus ook die kun je beter vervangen naar mijn mening. let op: de ‘mastvoet’ is voor een stokje van 40 cm redelijk dik ( 2 cm) waardoor hij niet standaard in een 1,5 cm dekbeslag past.
Beveelt aan
15 June 2026
Peter de Gans
Velp GLD
Bij de Bestelling wordt aangegeven de datum dat het geleverd wordt klopt
Beveelt aan
8 June 2026
Leo
Lage Zwaluwe
Makkelijk bestellen en achteraf betalen vlotte levering.
Beveelt aan
8 June 2026
Jenne
Amersfoort
Goede keuzes te maken. Snelle levering
Beveelt aan
8 June 2026
Jos
Broek op Langedijk
Kortom tevreden
Beveelt aan
8 June 2026
Leo
Zoeterwoude
Bedankt voor de snelle levering en top kwaliteit !!
Beveelt aan
6 June 2026
servinio
Rotterdam
Helaas hebben wij ons product nog steeds niet ontvangen. Er was schijnbaar iets met het afhaalpunt. Nu is het afwachten. Met vriendelijke groet, Familie Groen 06-41664506
Beveelt aan
5 June 2026
Sarah
Hilversum
Snel gevonden snel gesteld snel ontvangen. Is een hele mooie kwalitatief goede vlag.
Beveelt aan
4 June 2026
Eric
Nieuwerkerk aan den ijssel
Snel netjes en kwaliteit
Beveelt aan
4 June 2026
Laurens
Roosendaal
goede website, eenvoudig selecteren en snelle levering, productmateriaal (vlag) voelt degelijk en goed aan. dus samengevat TOP
Beveelt aan
4 June 2026
v
nederland
De medewerkers willen je allemaal graag helpen hetgeen heel fijn is en het uiteindelijke product ziet er piekfijn uit, goede scherpe visuals op goede stof
Beveelt aan
3 June 2026
Baukje
Leiden
Vlag moet bevestigd worden met een meegeleverd tiewrapje, echt zo een chinese uitvinding, vroeger had je mooie haakjes. Persoonlijk vind ik dat een kleine aanfluiting.. maargoed, men zou voor verzending de vlaggenstok passen op de houder, bij aankomst was de stok te dik. Meldde dat en kreeg een excuus en het advies het op te schuren, dat had ik natuurlijk al lang gedaan, leuk iig voor hobbyisten. Men meldde de tekst op de site te hebben weggehaald (er wordt nu dus standaard niét meer gecheckt...) 52 euro voor een 40x60 vlaggetje, (dan zijn ze niet de duurste overigens) vind het aan de prijs en kwaliteit van de vlag so-so. Tja.. 3 verdiende sterren, meer kunnen we er niet van maken.
Beveelt niet aan
2 June 2026
Rich
Nederland
….. en een heel fijn product
Beveelt aan
2 June 2026
Caroline
Huizen
Ik bestel ieder voetbal seizoen mijn eigen Feyenoord vaan. Deze wordt steeds keurig afgeleverd. Ik heb net weer een nieuwe vaan binnen en zodra het seizoen weer begint, hangt de vaan in mijn vlaggenmast
Beveelt aan
1 June 2026
Marianne
Moerkapelle
heb 2 Broche / Speldje vlag Limburg besteld... ja ik heb voor de optie van jullie gekozen vanwege de korte levertijd... nar enig onderzoek kwam ik dezelfde tegen op de beroemde chinese winkles voor een fractie van de prijs.. dat neem ik op de koop toe...alleen het enigste wat mij tegenviel.. is de grote naja de kleinte.. hij is 1.7 cm bij 1 cm van wege de prijs had ik verwacht dat ze groter waren dan de chinese variant helaas zelfde formaat... had groter verwacht helaas het is wat het is...mag hopen dat iemand ze groter gaat maken want deze Limburger is trots op zijn afkomst en wil dat laten zien... Ik raad hem af te kopen wacht een paar weken en je hebt hem veeeeel goedkoper...voel me beetgenomen
Beveelt niet aan
1 June 2026
Peter
Roermond
De bestelde vlaggenstok en balkon vlaggenstokhouder werden snel geleverd. Bij het uitpakken constateerde ik dat vlaggenstok 2 kleine beschadigingen had. Toen ik de vlaggenstokhouder wilde bevestigen bleek dat 1 gat voor de bouten niet goed uitgeboord was waardoor bout niet paste. Op advies van de klantenservice een e-mail met bijgesloten foto’s gestuurd. Weer snelle reactie ontvangen met voorstel om voor beschadigde vlaggenstok een bedrag retour te ontvangen. En het advies om gat voor bout zelf even met een schroevendraaier uit te schrappen en dit is inderdaad met succes uitgevoerd. Het retourbedrag is snel naar mij overgemaakt.
Beveelt aan
22 May 2026
André
Zoetermeer
Haakse vlaggenstokhouder besteld t.b.v. appartement. Mooi uitgevoerde houder. Balkon steekt echter teveel uit voor de vlag waardoor vlag amper voorbij de reling komt. Dus retourneren en andere houder bestellen. Maar daar waar menig webshop na ontvangst van een retourzending nagenoeg per omgaande crediteert en het aankoopbedrag terugstort duurt dat bij Vlaggenclub.nl zo'n 2 weken. Zo'n termijn moet niet meer nodig zijn.
Beveelt aan
19 May 2026
Gerrit
Harderwijk
Hulpstukje voor het ophangen van de vlag. Werkt uitstekend. Hoef niet meer op een keukentrap om de vlag op te hangen.
Beveelt aan
18 May 2026
Piet
lansingerland
Had vlaggenlijnen nodig om te gebruiken tussen de wieken van de molen waar ik op draai. Samen met de klantenservice gekeken of het hier om de goede vlaggenlijnen ging. Deze bleken ook voor onze toepassing OK, dus daarop 4 lengtes van 20 meter besteld. Snel geleverd en goed verpakt. Tijdens afgelopen Nationale Molendag zijn de vlaggenlijnen dan ook direct gebruikt.
Beveelt aan
15 May 2026
Petro
Tiel
Hoge Kwaliteit vlaggen en vlaggenmast. Ook super mechanisme wat er voor zorgt dat de vlag niet meer om de mast draait!
Beveelt aan
12 May 2026
René
Geleen
De Vlaggenclub is de webshop voor en door liefhebbers van vlaggen! Al ruim 10 jaar zijn wij de online winkel voor al je vlaggen en versiering. Met meer dan 8.000 verschillende vlaggen en versieringen in het assortiment durven wij bescheiden te zeggen dat wij de grootste aanbieder van vlaggen zijn in Nederland. Ons motto is dan ook "Hebben we je vlag niet? Dan maken we hem wel!"
Klantvriendelijkheid staat sinds het eerste begin al hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook best trots op alle mooie beoordelingen die we hebben ontvangen. Heb je toch nog een vraag over een vlag of over ons assortiment? Neem dan contact op met de klantenservice. We staan altijd voor je klaar. Kijk voor meer informatie op:
Communicatieweg 9 K
3641SG Mijdrecht
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
Marketing, Reclame
Webshops_aangepast