Netjes geholpen en snel bezorgt !!

Prachtig mast en snelle levering

Mast ziet er prachtig uit en is snel geleverd. Helemaal blij mee!

tevreden

bestelling snel en goed verpakt ontvangen in brievenbus

Verzendbeleid herzien

Goede levering, alleen belachelijk dat voor een vlag van 100 bij 70 extra verzendkosten betaald moet worden voor een extra vlag van 20 bij 30 in dezelfde verpakking!!

Erg goede service!!!

Ik heb een jaar of 5 eenzelfde wimpel bij de Vlaggenclub gekocht en die was echt op. Ik heb direct een nieuwe besteld en ontvangen.

snel en correct

Snelle en correcte levering. Kan het niet mooier maken

Prima product en keurig afgewerkt.

De vlag is helemaal naar wens en hangt er prachtig bij

Snelle levering, prima communicatie

Zeer klantvriendelijk.

Accuraat, snel & klantvriendelijk!

Prima product, snelle levering

Zeer goed. Vanaf bestellen tot binnenkrijgen.

Nette vlaggen

Snel ontvangen en goed verpakt.

Super fijne en snel

Volgde dag in huis en netjes ingepakt zeer tevreden

Correctoren functioneren zeer goed

Onregelmatig wil de vlag weleens rond de vlaggenstop draaien, dit heeft de Vlaggenclub in de gebruiksaanwijzing echter aangegeven. De vlag gaat vanzelf terug in de goede stand. Alle lof voor de service van de Vlaggenclub.

Goede levering

Goede levering en een mooie vlag. Ben erg tevreden.

Alles zeer vlot verlopen

Alles goed verlopen

Helemaal goed!

Voor onze B&B Het Groene Woud in Veghel een Brabantse vlag besteld. De volgende dag al geleverd! Mooie kleuren en goede kwaliteit van de vlag.

Betrouwbaar, snel en vriendelijk

Heb de afgelopen periode meerder malen vlaggen besteld en dat ging altijd goed. De mensen van de Vlaggenclub zijn vriendelijk en behulpzaam, Korte lijntjes, je kunt makkelijk bellen en dan heb je ook echt iemand aan de telefoon die kan helpen. Ik raad zeker aan om hier je vlag te kopen.

Beetje vreemd

Ik bestel een tafelvlaggetje met standaard, moet daar 7,95 bezorgkosten voor betalen. Blijkt het een brievenbuspakketje dat in een grote doos is gestopt. Beetje vreemd en zonde van geld en doos.

Hallo Jona, Helaas is het iets lastiger dan dat. In feite is het een soort van dilemma altijd. Als postnl netjes met de te bezorgen spullen om zou gaan zou je volledig gelijk hebben. Echter is dit helaas niet zo ondanks de relatief hoge prijzen van hun "service". Dus als wij een tafelvlag met standaard netjes in een brievenbusdoos doen komt ondanks de goede verpakking de houten stok van de standaard soms gebroken aan. Dat is uiteraard vervelend voor onze klant en dan moeten wij het op onze kosten weer opnieuw verzenden en PostNL zelfs dubbel moeten betalen. Dat is nog meer zonde van het geld en kost uiteindelijk meer dan nu. En dan komt het voor de klant soms ook nog te laat ls als die het sneller nodig heeft. Helaas wisselt de kwaliteit van de diensten van PostNL nog weleens. Wij zullen naar aanleiding van je reactie weer een tijd deze product-combinatie in een brievenbuspakje doen. Om even te kijken of het momenteel weer beter gaat. Helaas is er ook geen betaalbaar alternatief voor brievenbuspakjes. Bedankt voor je reactie,

Zeker een aanrader. Snelle levering

Helemaal top

Vlug, veilig en redelijk voordelig

Ik heb eigenlijk geen bijzondere opmerking te maken. Ik heb besteld wat ik nodig had. De order werd vlug uitgevoerd. Ik ben. Eer tevreden.

Persoonlijk service en goede kwaliteit vlag.

Je denkt het is maar een vlag, maar er aan komen is nog een hele onderneming. Vlaggenclub had de juiste maat met een stevige ophangband en binnen een week geleverd in het buitenland.

Snelle complete levering

Zeer tevreden over levering van de diverse items. Binnen 1 dag bezorgd. Goede kwaliteit.

Goede communicatie

Goede communicatie tijdens het order proces. Geleverd product voldoet meer dan verwacht. Hartelijk dank

S'middags rond 15.00 uur besteld en de dag erop al voor 11.00 uur bezorgt.

Snel en correct geleverd.

Duidelijke omschrijving op site en goede kwaliteit geleverd.

Over Vlaggenclub.nl / Mijnreclamevlag.nl

De Vlaggenclub is de webshop voor en door liefhebbers van vlaggen! Al ruim 10 jaar zijn wij de online winkel voor al je vlaggen en versiering. Met meer dan 8.000 verschillende vlaggen en versieringen in het assortiment durven wij bescheiden te zeggen dat wij de grootste aanbieder van vlaggen zijn in Nederland. Ons motto is dan ook "Hebben we je vlag niet? Dan maken we hem wel!" Klantvriendelijkheid staat sinds het eerste begin al hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook best trots op alle mooie beoordelingen die we hebben ontvangen. Heb je toch nog een vraag over een vlag of over ons assortiment? Neem dan contact op met de klantenservice. We staan altijd voor je klaar. Kijk voor meer informatie op:

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.