Eerder geleverd dan gedacht!!

Telefonisch goed bereikbaar met duidelijk antwoord op mijn vragen😊

Prima product

Ik heb de vlagcorrectors gekocht. Werkt goed. Snelle levering. Hoge verzendkosten.

Prima kwaliteit vlaggen.!

Schitterende vlaggen en prima kwaliteit voor een goeie prijs, Zeer zeker aan te bevelen.!

Toppie

Prima geregeld.

Nog niet eerder mee te maken gehad, dus altijd benieuwd hoe t uitpakt. Maar gewoon zoals t hoort. Geen twijfel voor een volgende keer.

precies wat ik verwachtte

Jaren gezocht en plots gevonden

ruim assortiment en snel geleverd

geleverde vlaggen zien er goed uit en heb al jaren eerder besteld bij de vlaggenclub ; is van goede kwaliteit . een aanrader !

Na bestelling product snel en in goede orde ontvangen

Snel en goed geleverd, goed product.

Goede ervaring met jullie bedrijf.

Snelle levering keurig verpakt .

Goed en snel

Gebruikersvriendelijke web-omgeving, snelle levering en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Totaalpakket met Nederlandse vlag, wimpel en houder bevalt goed. Leuk een persoonlijke kaart erbij!

okee!!!

overzichtelijke site en snelle levering!

Snel en mooi produkt

De wimpel hangt al en ziet er prima uit

Snel en correct

Ondanks de crisis de volgende dag op de deurmat!

Alles duidelijk via de site en levering conform afspraak

Klasse

Prima service aanrader

Geweldig snel gestuurd

Geweldig snel geleverd onze dank daar voor. Hij hangt al buiten ter ondersteuning voor Het hele Corona gebeuren. Met vriendelijke groet, Piet Slegers

Snelle service en niet duur

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Ik had graag een korte handleiding gehad met regels voor het vlaggen (bijv wanneer gebruik je de wimpel), maar mooie complete set.

Op tijd geleverd in goede staat

Zie boven. 1 tip als je een set hebt van stok vlag wimpel en houder doe er dan ook pluggen en schroeven bij 👍🏻

Schitterend

Reeds veel vlaggen gekocht in verband met mijn etalage. De variëteit van textiel kon je vergelijken met nylons en stopte bij doorzichtig dun katoen. Bij de vlaggenclub een totaal ander beeld : Degelijk textiel met mooie intense exacte kleuren! Prijs - kwaliteit stijgt er zo boven...

super

enorm vlotte afhandeling en snelle levering...

prima product, prima aflevering, correcte nakoming

alles keurig verzorgd en geleverd

Snelle levering en erg goede kwaliteit!

Via een zoekmachine opzoek gegaan naar rouwvlaggen voor op onze klassieke Volkswagen T2 rouwbus. De vlaggen zagen er op de foto goed uit, en in het echt nog mooier en beter! Ze staan erg mooi op onze rouwbus. www.klassiekerouwautos.nl

Klopt wel.

Vlag is mooi, goed gecommuniceerd, maar had best in de brievenbus gekunt, niet als pakje.

Kan niet beter!

Heel snelle keurige levering vannen prachtige kwaliteitsvlag!!