Makkelijke site en snel bezorgd

Ook een foutje wordt goed en snel hersteld. Aanrader dus.

Goede snelle service

Snelle correcte levering

Zeer tevreden. Duidelijke website. Korte levertijd werd nagekomen. Track & trace was top.

te laat

de carnavalsvlaggen kwamen toe na carnaval. De bezorger was blijkbaar bij ons thuis geweest voor de levering??? er was de ganse dag iemand thuis. Hij leverde het bij een postpunt dat op maandag dicht is waardoor ik de vlaggen pas dinsdag kon afhalen terwijl ze vrijdag beloofd waren.

de vlaggen waren moi

was zeer netjes verpakt

Goede en snelle service, mooie kwaliteit vlaggen

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering - scherpe prijs - chat op zondag :-)

Snelle levering - scherpe prijs - chat op zondag :)

Meer dan verwacht, 500 vlaggen, ipv 50

Zoals in 1 zin omschreven: ik dacht 50 vlaggen te ontvangen, het zijn er 500. Geen probleem, het wordt goed besteed. Het is feest in de bibliotheken voor de Jeugdboekenmaand, het feest zal gezien worden. 500 kinderen gaan 500 blanco invullen met tekeningen. Vriendelijke groeten, Anne Kennes

Goef

topproduct

Mooie kwaliteit! Erg blij mee!

Gewoon vlotte afhandeling, die je graag wilt.

Onze bestelling verliep lekker vlot. Geen problemen gehad.

Begripvol, deskundig mee-/vooruitdenkend, oplossingsgericht, 100 % koning klant benadering en snelle opvolging. Alsof je in de buurtwinkel binnenloopt. Aldus kan de vlag alleen maar in top hangen.

Snelle en goede levering

Goede service door snelle levering

Topsite en top product.

Bestelling gedaan, ondanks corona toch mooi op tijd geleverd. Product doet wat het moet doen, uitleg op de site is wat het product doet.

Topclub

Gewoon goed

zeer vlotte levering

zeer vlotte levering

Vlotte levering,mooi afgewerkt

Ik kocht dit artikel om er een knuffel op vast te zetten,lukt prima.

super

mooie handel en goede service

Snelle levering en perfecte vlag

De website is erg duidelijk, daarbij komt nog dat de service en snelheid prima was. Al binnen 2 dagen netjes ontvangen . De prijs verschoot ik van, dat hij zo goedkoop was. Mijn Thaise vriendin was er erg blij mee. Blijf zo doorgaan .

Supersnelle levering

Mooie website, gemakkelijk te bestellen, supersnelle levering, goede kwaliteit

Ruim assortiment, snelle levering

Toen ik mailde dat er bij de rouw vlagen een kleur afwijking zit had ik het gevoel dat mijn klacht niet serieus werd genomen. De oplossing die werd geboden om naar het magazijn te komen vond ik bijzonder. Veder snelle levering en reactie

Duidelijke site. Snelle verzending. Product zoals omschreven.

Binnen 2 dagen geleverd, super snel