Snelle levering en goed product

Mooie kwaliteit stof!

Snelle levering, prima vlag

We zochten een vlag en deze is via Bol erg snel geleverd.

Alles ging perfect!

TOP!

hele goede service en er werd gelijk meegedacht voor snelle nalevering

Prachtig product

MOoie vlaggen

Prima,ervaring

Snel geleverd. Wat wij zochten bij vlaggenparade gevonden

Alles liep zoals verwacht.

Heel fijn!

Mooie vlag

Vlag werd snel bezorgd. Helaas was de firma die de bezorging verzorgde (GLS) niet correct. Raad Vlaggenclub.nl met een andere bezorger te gaan werken.

Ik had mijn bestelling geplaatst en kwam erachter dat ik het niet goed had gedaan. Verkeerde vlaggetjes... Ik heb een berichtje gestuurd en het kon geannuleerd worden en de terugbetaling is gevolgd. Ik heb een nieuwe bestelling gedaan en die is tot tevredenheid afgehandeld.

Uit stekend

Zal altijd bij jullie blijven bestellen Kwaliteit is zeker goed en de kleuren blijven mooi Echt Toppie

Een dikke pluim

Wat hebben ze mij geholpen…. denk eerst Annemiek met helpen de bestelling te doen en in overleg met Daan dat mijn vlaggetje in een paar dagen al bezorgd kun worden ipv 15 werkdagen. Super wat een service en direct reageren op mijn mail door Daan! Het was een super verrassing voor de kinderen om het vlaggetje te krijgen met de naam “Klappertje” erop Jammer genoeg paste het stokje niet, maar met wat klus werk hebben ze originele stokje gebruikt van Aart Kok (bedrijf vouwwagen) en wat ducktape wappert het gezellig op de voortent punt Heel veel dank Tila

Alles prima.

Alles prima.

groot assortiment

Super kwaliteit

Vaandag besteld gelijk volgende dag bezorgd Super kwaliteit

kwaliteit van de vlag net voldoende

bestellen ging goed. Assortiment is goed. Maar de kwaliteit bleek na ontvangst niet zo geweldig. De ogen zaten scheef in de vlag en de vlag is erg dun, dus benieuwd hoe lang hij mee gaat.

niet de aantallen ontvangen conform info website

ik moet nog een aantal al betaalde producten ontvangen maar hierover ben ik heel snel geinformeerd en zelfs terug betalen was een optie! Dank voor de prettige samenwerking

Besteld en het ligt klaar

Slechte ervaring

Oranje hoedje besteld. Kreeg een heel ander simpel hoedje dan dat er op de afbeelding stond!

Vandaag besteld morgen in huis

prima ervaring

Goede ervaring. Snelle mailwisseling en hulp waar nodig

heel positief

correct en behulpzaam

Een snelle en correcte levering.

Helaas vertoonde de vlag kleine witte vlekjes. Ze zijn niet echt zichtbaar, maar voor een dikke 60€ mag het wel correct zijn vind ik.

Hallo Guy, Wat jij constateert heeft puur te maken met de productie methode. Dit is inderdaad een kwaliteitsvlag. Gezien de stof en opdruk kan deze uitsluitend worden gezeefdrukt. Daar waar de draden stof op elkaar zit kan nimmer de verf komen. Als je de stof erg buigt zie je inderdaad miniscule witte stipjes. Als je de vlag plat voor je ziet zijn deze onzichtbaar. En als de vlag wappert in de mast zijn ze ook onzichtbaar. Het is onmogelijk deze kwaliteitsvlag anders te maken. Wij verkopen ook een zelfde vlag van wat mindere kwaliteit die dit door een andere productie methode niet heeft. Maar naar ons idee gaat het om de kwaliteit van de vlag en niet om wat je NIET ziet en er dus ook niet toe doet. Overigens heeft u bij ons geen (dikke) € 60,00 voor deze vlag betaald maar om exact te zijn € 41,95 inclusief btw. Als u bij een concullega dezelfde vlag had gekocht had deze dezelfde niet zichtbare miniscule witte puntjes gehad maar dan was u ook nog eens meer geld kwijt geweest. Als iemand voor aankoop zich afvraagt welke kwaliteit vlag wij adviseren voor zijn / haar doel en wensen kunnen wij altijd vooraf passend advies geven. Met vriendelijke groet Team Vlaggenclub

Positief

Goed ontvangen

Communicatieweg 9 K

3641SG Mijdrecht

0297-820999

Over Vlaggenclub.nl / Mijnreclamevlag.nl

De Vlaggenclub is de webshop voor en door liefhebbers van vlaggen! Al ruim 10 jaar zijn wij de online winkel voor al je vlaggen en versiering. Met meer dan 8.000 verschillende vlaggen en versieringen in het assortiment durven wij bescheiden te zeggen dat wij de grootste aanbieder van vlaggen zijn in Nederland. Ons motto is dan ook "Hebben we je vlag niet? Dan maken we hem wel!" Klantvriendelijkheid staat sinds het eerste begin al hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook best trots op alle mooie beoordelingen die we hebben ontvangen. Heb je toch nog een vraag over een vlag of over ons assortiment? Neem dan contact op met de klantenservice. We staan altijd voor je klaar. Kijk voor meer informatie op: