Snelle levering, kwaliteit kan ik nog niks over zeggen, hangt nog maar een paar dagen in de mast

uitmuntend

ik had een speldenpinnetje besteld en die deed het niet. na dat ik de gevraagde foto had toegestuurd kreeg ik heel snel een nieuwe pin met een kaartje erbij met excuses. de pin werkt wel!

TOPPY TOP

Heel blij mee en netjes verpakt

geweldig

moi op tijd en goed verzorgd ingepakt

Gewoon goed zoals het hoort

Gewoon goed, zoals het hoort. Wel prijzig.

Prima materiaal, snel geleverd

Had snel vlaggen en nieuwe standaards nodig. Snelle levering en goed materiaal.

Keurig op tijd en netjes geleverd

Keurig op tijd en netjes geleverd

Perfecte firma

Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Mooi stukje gereedschap de vlaggen stokhouder voor op de reling van een balkon. Zeer degelijk en kan een flinke wind verdragen. Veel plezier van!

Binnen 1 dag geleverd

1 in woord geweldig.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering.

Klantvriendelijk

Iedere vraag naar tevredenheid beantwoord

niks op aan te merken en prima prijzen.

Snel kunnen bestellen en ophalen.

We hadden snel een Noorse vlag nodig voor de bruiloft van onze dochter. Gelukkig kon ik die na een uur al ophalen. Super service.

Flexibele en snelle planning bij het leveren van een vlaggenmast. Zeer vriendelijke en kundige meneer met goed advies bij het plaatsen van de mast. Super service.

Mooi en op tijd

2 keer besteld en alles perfect in orde. 1x was levertijd van vlag wat langer (stond ook vermeld op de site dus ik wist dat) dan krijg je hier nog netjes een mail over. Dik tevreden!!

Prima adres om je vlaggen te bestellen

Eigenlijk zou ik het in 2 woorden kunnen zeggen..." Zeer tevreden" De kwaliteit van de vlaggen is uitstekend, de levertijd is extreem kort en zeer correct. Er wordt de zelfde dag een prima verzending mail gestuurd. Dus ik ben voor de tweede keer inmiddels zeer tevreden over de klant vriendelijkheid en de snelle levering cq respons. Maw, een prima aanrader voor iedereen die een verscheidenheid aan vlaggen , soorten en maten nodig heeft zoals ik bv had.

Snelle levering van stickervel

Goede ervaring gehad, volgende dag al netjes verpakt in huis . Meestal is iets kleiner op internet sites maar dit was een heel groot stickervel .

Goed geregeld

Snel besteld en snel geleverd

Gewoon klasse.

Bestelling...... Binnen no time binnen en verder van goede kwaliteit. Top.

Goed kontakt, dat is belangrijk. Je moet mensen kunnen bellen

Vriendelijke mensen en op tijd geleverd!

Snelle levering, goed product.

Snelle levering, goed product.

Prima kwaliteit

Wimpel komt overeen met de omschrijving op de website. De rood, witte en blauwe kleuren zijn mooi

Gewoon goed

Communicatieweg 9 3641SG Mijdrecht

0297-820999

Over Vlaggenclub.nl / Mijnreclamevlag.nl

De Vlaggenclub is de webshop voor en door liefhebbers van vlaggen! Al ruim 10 jaar zijn wij de online winkel voor al je vlaggen en versiering. Met meer dan 8.000 verschillende vlaggen en versieringen in het assortiment durven wij bescheiden te zeggen dat wij de grootste aanbieder van vlaggen zijn in Nederland. Ons motto is dan ook "Hebben we je vlag niet? Dan maken we hem wel!" Klantvriendelijkheid staat sinds het eerste begin al hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook best trots op alle mooie beoordelingen die we hebben ontvangen. Heb je toch nog een vraag over een vlag of over ons assortiment? Neem dan contact op met de klantenservice. We staan altijd voor je klaar. Kijk voor meer informatie op: