Prima persoonlijke service, ik ben uitstekend geholpen

Ik wilde een bepaalde vlag kopen en deze snel hebben. Ik mailde de Vlaggenclub met mijn verzoek en kreeg snel een reactie met de verzendgegevens. Top service.

Mijn wens wappert in top

Zo blij met mijn geuzenvlag(getje). Symbool van strijd tegen tirannie en onderdrukking!

Top kwaliteit !

Goede service, top kwaliteit. Iedere keer weer.

Top gaat 2 jaar mee Daarna bestel ik er weer een

Veel variatie, ook voor de scheepvaart. Zoals diverse vleugels.

Prettig

Tot drie maal omgeruild zodat ik de juiste vlaggenstok had gevonden en dat gebeurde op een bijzondere aardige manier.

snel geleverd en ruime keuze

voor mijn zwager had ik wat verschillende soorten vlaggen nodig van verschillende afmetingen Deze waren allemaal op voorraad en werden na bestelling goed geleverd.

Top.

Makkelijk, duidelijk en onbeschadigd

Snelle levering en goed materiaal

Vlaggetje was snel geleverd en van goede kwaliteit. Jammer dat er touwtje door zat, wat ik er uit moest halen, omdat ik deze op een stokje wilde schuiven. Zou opgelost kunnen worden door aan te geven. -zonder touw, dus ruimte om op stok te bevestigen - met touw.

Supersnelle levering, keurig bedrijf!

Zeer prettige ervaring. Na een klein mankement aan het product direct antwoord ontvangen en meteen vervangend product ontvangen. Supersnel en serieus opgepakt! Zeker aan te bevelen dus..

Snel geleverd met persoonlijke boodschap.

Helemaal goed zoals altijd!

!

Snel en mooi

Een hele mooie wimpel

Volgende keer kom ik weer terug

super

Heel snel en correct geleverd

Mooi product en snelle levering

Ik heb een vlaggenstok afhaler gekocht. De stok was langer dan ik verwachtte wat alleen maar beter is. Ik ben erg tevreden en de verzending was snel.

Snel en direct geholpen met een goede koop!

Ik kon goed overweg met jullie site, vond wat ik nodig had en de rest ging simpel( vanzelf). Helemaal goed!

Kleinzoon had met Oekraïnse vriendje een hut gebouwd van pallets. Daar hoorden 2 vlaggen op. Een oekrainse en een achterhoekse vlag. Zoveel noeste samenwerking van 2 jongetjes van 10, nauwelijks weet van alle ellende in de wereld. De vlaggen wapperen fier op het dak te en laten verbroedering zien. Gelukkig bestaat dat nog steeds.

Kwaliteit en perfectie

Eerlijk en correcte organisatie

wimpel gaat ongeveer 3jaar mee. 24/7 in weer en wind, was nu echt aan vervanging toe.

Prima spullen snelle levering

De stok, de vlag en vooral de houder maken het nu mogelijk te vlaggen. Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering zonder gedoe

Voor ons op kantoor rode 'niet storen' tafelvlaggen met houders gekocht. Nu kan iedereen een vlaggetje pakken tijdens hun focus-uren. Iedereen is er heel blij mee. Er stond duidelijk op de site dat de houders niet inbegrepen waren en los besteld moesten worden dus dat was goed om te weten.

Snel en goede levering

Betrouwbaar bedrijf waar je van op aan kunt.

Persoonlijk contact gehad

Na mijn bestelling werd ik persoonlijk benaderd over twee opties en wanneer de tweede optie op z’n vroegst leverbaar zou zijn. Die tweede, betere optie is inderdaad ruim op tijd bezorgd. Erg fijn om zoveel betrokkenheid te zien na een simpele online bestelling!

Over Vlaggenclub.nl / Mijnreclamevlag.nl

De Vlaggenclub is de webshop voor en door liefhebbers van vlaggen! Al ruim 10 jaar zijn wij de online winkel voor al je vlaggen en versiering. Met meer dan 8.000 verschillende vlaggen en versieringen in het assortiment durven wij bescheiden te zeggen dat wij de grootste aanbieder van vlaggen zijn in Nederland. Ons motto is dan ook "Hebben we je vlag niet? Dan maken we hem wel!" Klantvriendelijkheid staat sinds het eerste begin al hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook best trots op alle mooie beoordelingen die we hebben ontvangen. Heb je toch nog een vraag over een vlag of over ons assortiment? Neem dan contact op met de klantenservice. We staan altijd voor je klaar. Kijk voor meer informatie op: