Super bedrijf met allemaal aardige chaufeurs

Rijden veilig en keurig op tijd

De klant is koning, wordt de klant is Prins

Snel bereikbaar via de telefoon... Vriendelijke chauffeurs Afgesproken tijd klopt bijna altijd

Hele prettige rit

Super service van De Prins

Top service!

Hele goede en betrouwbare service. Taxi was netjes op tijd en chauffeur was vriendelijk. Bedankt voor de goede service en zeker tot ziens!

Betrouwbaar en servicegericht!

Prima ervaring! Goed contact. Kwam ons heen en terug op de afgesproken tijd ophalen. Attente chauffeur.

Wat een top service!

De taxi was ruim op tijd. De chauffeur reed een prima tempo, waardoor ik op tijd thuis was. De chauffeur was erg beleefd en we hebben een gezellig praatje gemaakt.

Uitstekend rolstoelvervoer

Twee keer per week rijd ik met de rolstoelbus van De Prins Taxi naar de dagbesteding. Chauffeur is altijd op tijd en heel vriendelijk en behulpzaam. Prima service!

Top service!

Gebeld ivm spoedrit naar schiphol om mijn vliegtuig nog te halen, binnen 15min chauffeur op locatie en netjes op tijd aanwezig op schiphol, enorm bedankt voor de snelle service tegen een nette prijs!

Prima service!

Deprinstaxi komt precies op de afgesproken tijd en tegen het afgesproken tarief. Extra service, tas vergeten in de taxi, de volgende dag weer netjes teruggekregen. Dank!

Uitmuntend

Snel en topkwaliteit!

Leuke en gezellige chauffeur

Gave bus, mooi onderhouden. Snel ter plekke

Ketelberg 27

5508EV Veldhoven