vakmanschap gecombineerd met buitengewone klantvriendelijkheid

Het hele traject vanaf ecovloer, overleg over specificaties hoe beste pvc vloer te leggen tot voorbereiding, daadwerkelijk leggen en afronding met plaatsen plinten is op zeer plezierige en professionele wijze gedaan. Ook de benodigde flexibiliteit vanwege andere verbouwingswerkzaamheden die gelijktijdig plaatsvonden verliep uitstekend. Een goed team van zeer gemotiveerde mensen die echt hun best doen om een product af te leveren waar de klant blij mee is en alle afspraken consequent nakomen. Een hecht familiebedrijf met goed oog voor esthetica, goed bereikbaar en uiterst plezierig om zaken mee te doen. Absolute aanrader als je een goed product tegen courante prijs zoekt op gebied van vloeren. De naam Vloerenbaas is volkomen terecht!!

Goed advies, meedenken, ruim assortiment

Tijdens het eerste gesprek bij VloerenBaas voelde we ons serieus genomen. Er werd tijd voor je gemaakt, meegedacht over verschillende opties en de offertes zijn erg duidelijk en transparant! Zeker een aanrader!

Super tevreden met het advies en het eindresultaat!

Na goed advies in de showroom en het bespreken van de verschillende opties uiteindelijk een keuze kunnen maken in wat voor vloer we wilde. We zijn voor een mooie gietvloer gegaan waarbij het contact van degene die de vloer is komen maken als zeer prettig is ervaren. al met al een schitterend resultaat!

Topservice, strakke vloer en fijne (jonge) gasten. Ondanks dat de vloer slecht leverbaar was bij de leverancier hebben ze toch nog iets weten te bemachtigen & snel de vloer kunnen leggen.

Super helpful every step of the way

Friendly and helpful office staff, and the same with the installers. They do what they say they’ll do and, for us, they did it very well!

Geweldige vloer! super glad en strak gelegd

Vloerenbaas is een super bedrijf! Heel klant gericht en vriendelijk. Geen poespas, maar gewoon doen en laten zien dat het goed kan. Van vloer egalisatie, tot PU vloer leggen, alsook plinten plaatsen en afkitten. Het resultaat is geweldig . Echt TOP!!

Netjes werk geleverd.

Toppers met mooie vloer en super communicatie

Vanaf begin fijn overleg, leuke gasten, goed meedenken en uiteindelijk samen tot een fantastisch resultaat Erg flexibel als er onverwachts iets verandert en dan ook erg goed in de afstemming Kortom: wij zijn ontzettend tevreden met deze Bazen en raden het iedereen aan die op zoek is naar een mooie nieuwe vloer.

Mooi gelegd, goed geholpen, aardige mensen

Goede service en advies door de verkoper. Liet voldoende vloeren zien en nam de tijd om naar onze wensen te luisteren. Communicatie tijdens het proces en het wachten op de sleuteloverdracht van onze nieuwbouwwoning was erg goed en prettig. Goed bereikbaar, vriendelijk te woord gestaan en ze denken mee met de klant. Vloer en plinten zijn mooi en snel gelegd. Blij met de uitstekende service en het eind resultaat

Top geregeld en perfect uitgevoerd.

Spannend om een vloer te veranderen. Alle tijd gekregen om een keuze te maken. Alle vragen kunnen stellen. Afspraken goed nagekomen en uitgevoerd. Fijn personeel. Beleefd en belangstellend. Wij genieten van een mooie nieuwe vloer. Reuze bedankt.

Jong bedrijf, top

Top bedrijf, top personeel, top vloer

Vriendelijk, meedenkend, creatief en hi-end.

Jong en creatieve groep specialisten. Met veel kennis en advies hebben we de juiste keuze kunnen maken wat voor soort gietvloer, kleur en afwerking we zouden willen. Toegepast op een bestaande plavuizen vloer die op een bepaalde plek los van de ondervloer lag. Ook hierin zijn we geadviseerd en hebben we dit op voorhand kunnen oplossen met een kleine ingreep. Geen gesloop, geen gedoe, maar zekerheid voor een prikkie. Nu ligt de gietvloer prachtig in ons eerste huis en zijn we ontzettend tevreden over zowel het resultaat als het advies- en verkoopproces. Zo doen ze toch hun naam eer aan.

Goud waard

Door omstandigheden met spoed een nieuwe vloer gezocht kwam ik bij Vloerenbaas uit Ik werd snel netjes en goed geholpen en kon door hun geweldige service toch nog optijd genieten van de mooie vloer Ze hebben goed personeel in dienst die weten waarover ze praten en waar ze mee bezig zijn Ik ben meer dan dik tevreden !!

Fijne service, heel klantvriendelijk en benaderbaar. De vloer is net en vlot gelegd.

Blij met onze vloer zeer vakkundig gelegd. Klantenservice is top!

Supermooi!!!

Onze Ambiant Spigato grey visgraat zo mooi gelegd. Echt aandacht besteed aan het leggen door Mark en contact met Fijkke ook supergoed.

Enthousiast jong bedrijf

Een jong bedrijf dat nog wel op een aantal punten moet leren.

Aardige jongens, goed geregeld, mooie prijs!

Zowel het ontvangst in Veldhoven, als het telefonisch contact en de jongens over de vloer, was allemaal top!

Het zijn echt bazen!

Zeer kundig en vriendelijk personeel. Ze komen hun afspraken na, géén loze beloftes. Zeker een aanrader!

Op tijd netjes gewerkt zeer vriendelijk

Alles op tijd klaar de vloer is een plaatje netjes gewerkt jongens dank je wel wij maken wel reclame voor waren echt tevreden

De bazen maakte een skon vloertje in onze nieuwe thuis

Nadat ik bij jullie ben geweest in de showroom om inspiratie op te doen ging ik naar huis met een leuk plan! Ook heel veel contact gehad met Fijke en Rob (voor het verf werk) en dit verliep goed, her en der wat uitdagingen maar hier zijn we uitgekomen. We hebben heel wat medewerkers gezien en gesproken en allen even vriendelijk en behulpzaam. Normaals bedankt heren!

Vloerenbaas levert vakwerk.

Allemaal zeer vriendelijke medewerkers die weten hoe ze vakwerk moeten leveren. Snelle respons op onze vragen. Kortom: wij zijn een zeer tevreden klant en bevelen Vloerenbaas zeker aan.

Afspraak is geen afspraak.

Bij mijn bestelling zou nog een reinigings pakket worden nageleverd. Ondanks 2 x telefonisch contact, en een belofte dat eea in orde zou komen, is er nog steeds geen pakket geleverd. We zijn nu 3 maanden verder. Echt fijne service. NIET DUS.

Vriendelijk en deskundig personeel

In de winkel nam men de tijd voor ons. De vloer is prachtig gelegd.

Geweldige vloer, geweldig personeel

Van het adviesgesprek, gratis inmeten, egaliseren, tot de vloeren leggen; wat een vakkundig, gezellig, en fantastisch jong personeel! Ik zag hier eerlijk gezegd toch een beetje tegenop, maar dit was totaal niet nodig. Resultaat: een prachtig gelegde vloer, en wij zijn hier erg blij mee! Niet twijfelen, maar gewoon met Vloerenbaas in zee gaan. Dikke complimenten!