Goed geholpen en conform afspraak, goede service

Goed geholpen met advies voor een pvc visgraat vloer en zwarte plinten, besloten om vloer zelf te leggen dit was geen probleem. Vloer keurig op tijd geleverd conform afspraak. Later nog contact gehad voor een extra pak pvc stukken en ook dit was mogelijk.

Snel en vakkundig!

Ideale service van begin tot eind! Een team dat meedenkt naar de mogelijkheden, echt heel gaaf!

Topvloer

Duidelijke communicatie, en vooral de prijs is top. Service en nakomen van afspraken is hoed en duidelijk.

Enigszins teleurgesteld zijn we wel....

+ fijne verkoopmedewerker op de locatie in Veldhoven + mooie producten beschikbaar - enigszins rommelige organisatie. Afspraken worden uiteindelijk wel nagekomen maar je moet veel nabellen /controleren. - gietvloer werd niet naar wens afgeleverd. Lees gewenste motieven niet te zien

Mooie vloer, goede service en prima.prijs

De vloerenbaas komt zijn afspraken prima na

Uitstekende ervaring

Van begin tot eind uitstekende ervaring met de diverse disciplines van het bedrijf. Startend bij de commercie met Benice (nog proficiat ). Daarna met Fijkke inzake het inmeten en de gewenste uitvoering van de pvc vloer met onze leisteen vloer. Iets teleurgesteld in de late komst van de "egaline" brigade, die bijna 3 uur later kwamen dan afgesproken, wat op zich niet zo'n probleem was, maar daardoor hebben die werkzaamheden bijna helemaal in het donker plaats gevonden. Resultaat bleek dan ook niet optimaal. Gelukkig heeft de legploeg van Monique en Mark alles weer kunnen herstellen ( wat voor hen natuurlijk meerwerk was), Vooral de oplossing van Monique inzake de overgang van de pvc vloer naar de leisteen vloer is zeer mooi geworden . Al met al waren we dus zeer tevreden. Het ligt er nu in ieder geval nog prima bij. Nog klein advies: graag als bedrijf hetzelfde standpunt innemen inzake de temperatuur en het wel of niet open zetten van ramen. Als leek is het vervelend als er 2 verschillende meningen zijn. Nogmaals all over heel tevreden.

Gigantisch gelukkig en tevreden!!!

We zijn compleet ontzorgd, er is heel goed geluisterd naar onze wensen en als er een kleinigheidje was werd er meteen geschakeld en direct opgelost. We hebben nu een waanzinnig mooie vloer in ons jaren 30 huis. Monique en Mark de vloeren leggers hebben het echt super goed gedaan, ze hebben een te gekke visgraat gelegd met een prachtig zwart randje als omlijsting, ze hebben hierbij alles gevolgd of het nu de vorm van de trap was ,de ronde haard, de hoekige haard of de radiator . Ik loop de hele dag met een glimlach door ons huis het is zo gigantisch prachtig.

Zo blij met onze prachtige PVC vloer!!!

Goede ervaring met Vloerenbaas, van begin tot eind, goede communicatie, service en geweldige leggers! Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe PVC vloer! Familie Burgersdijk

Fijne communicatie en kwaliteit

Prachtige gietvloer, eiken visgraat en pvc tegelvloer. Echt kwaliteit. Ze denken ook mee. Tijdens het leggen ging er wel iets niet goed. Maar fijne communicatie en ze lossen het op.

Keurige vloer gelegd

Komen op netjes op de afgesproken tijd , Weken zeer netjes alles wordt keurig opgeruimd. En het belangrijkste we hebben een mooie vloer.

Uitstekend bedrijf.

Goed geholpen in de showroom. Komen de afspraken van inmeten tot montage netjes na en zeer vakkundige meedenkende leggers!!

Goed werk geleverd!

Reageren snel en werken volgens planning. Er waren wat onduidelijkheden tussen verkoop en uitvoering maar die werden opgelost. De leggers hebben het heel goed gedaan!

Mooie vloer scherpe prijs netjes gelegd

Voor nieuwbouw PVC vloer uitgezocht in de showroom met goed advies en scherpe prijs, vraag vooral naar de projectkorting. Duidelijke communicatie, werd regelmatig gebeld hoe de bouw vorderde zodat ze hun planning konden maken. Vloer op afgesproken tijd gelegd, er werd ruim de tijd genomen om de vloer netjes te leggen Incl het kitten van de plinten. En ja waar gewerkt wordt kan ooit iets beschadigd raken. Ook dit is netjes opgelost! Tip daarvoor misschien de deuren die er uitgehaald worden met bescherming er tussen wegzetten.

Die ligt er nog eens strak in!

Super mooie vloer die er erg strak in ligt! Niet helemaal soepel verlopen, maar de oplossing was wel top!

Verschillende horren geplaatst. Op 1 hor na naar tevredenheid geplaatst. 1 hor bij een kantelkiepraam fuctioneert niet naar behoren en past niet goed in de gelijder waardoor er een opening aan de zijkant ontstaat.

Echte bazen, met bazen service!

Onlangs een pvc vloer laten leggen met vloerverwarming. Bij een verbouwing komen altijd wat "tegenslagen" maar de service van vloerenbaas is echt top! Vakmensen met als resultaat een prachtige pvc vloer!

Van begin tot eind heel tevreden

Voor ons nieuwbouwhuis zijn we bij Woningbaas terecht gekomen door een kennis, uiteindelijk hebben ze bijna alles voor ons verzorgd. Van muren en plafonds tot de vloeren en de raambekleding. Goede communicatie en planning en hele goede service.

Goede service en de vloer is fantastisch

Vakmannen aan het werk, dikke pluim

Topvloer en service!

Goede communicatie en vriendelijke service, met als resultaat een prachtig afgewerkte vloer waar we heel blij mee zijn!

Goede communicatie, mooi resultaat

Na een prettig adviesgesprek, hebben wij onze vloer uitgekozen. Ondanks dat de bouw van onze woning steeds uitliep, konden we fijne afspraken plannen en werden deze nagekomen. De vloer lag er al snel in en we zijn blij met het resultaat!

Snel en makkelijk

Wij hebben de keuken, vloer en het stuucwerk laten doen door woningbaas. Over het algemeen zijn wij tevreden. Alles werd snel en makkelijk geregeld. Er werd goed meegedacht, complimenten over het samenstellen van de keuken. In het algemeen mag er wel wat netter gewerkt worden. ( in de keuken waren een aantal dingen niet netjes afgewerkt, dit wordt overigens opgelost. Bij het stuucwerk zijn ook enkele plekken niet helemaal netjes. )

Oke zijn snel en vriendelijk.

Komen afspraken na, zou wel met de vloerleggers betere afspraken maken duidelijker. Wij zijn wel tevreden over de vloer.

Good quality Flooring & Painting: Friendly Team, Smooth Process, Stunning Results!

Good quality work on PVC flooring and also painting walls! Friendly team, mostly smooth process. Minor delays in final touches, but team handled it well and ensured everything was done to our satisfaction. We are happy with the final results and highly recommend their services to anyone in need of quality workmanship and a positive experience. Great job!

Leuke enthousiaste club mensen met goede kwaliteit vloeren

Enthousiaste club met mooi product. Men denkt goed mee en levert netjes werk af. Zeker een bedrijf om aan te raden.

Prachtig resultaat en afspraken worden goed nagekomen

Tijdens een grote verbouwing via een aannemer werd onze badkamer in eigen beheer gebouwd en heeft WoningBaas deze voorzien van microcement. Omdat hier veel verschillende partijen waren betrokken was het fijn dat WoningBaas flexibel was bij het inplannen en afspraken goed nakwam. Het eindresultaat was prachtig en ook toen bleek dat er nog een nabewerking nodig was, heeft WoningBaas dat snel opgelost.

Over WoningBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Wij geven je de ruimte in jouw zoektocht naar de juiste afwerking van je droomhuis. WoningBaas is dé partij die je in alles kan voorzien; keukens, texwerk, vloeren, raamdecoratie én de styling. Laat je adviseren door een van onze adviesbazen en ontdek hoe fijn het is om vanuit één aanspreekpunt je woning te verbouwen. www.woningbaas.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.