Super blij met al onze vloeren

Wat een fijn bedrijf is vloerenbaas. Fijne communicatie, je wordt van alles op de hoogte gebracht en ze leveren top vloeren zowel laminaat als PVC perfect in orde! Wij zijn echt tevreden.

Uitstekende service en kwaliteit product

Super positief over dit bedrijf, van eerste contact met verkopers tot aan de personen die uiteindelijk de PVC-vloer bij ons gelegd hebben. Heel tevreden over het eindresultaat en de prijs-kwaliteit verhouding!

Afspraken worden niet nagekomen

Tevreden met de vloer (ondanks dat deze in eerste instantie omhoog kwam - maar dit is snel opgelost). Echter dit bedrijf is vooral druk met marketing. Hip gedoe alles en iedereen baas noemen en een infantiel telefoon menu. Maar als het puntje bij paaltje komt is men niet bereikbaar of worden afspraken niet nagekomen. Plinten zouden vernieuwd worden en hiervoor heb ik betaald. Uiteindelijk besloot de vloerenlegger eenzijdig dat de oude plinten bleven zitten. En heb ik pas na weken en tig telefoontjes mijn geld terug gekregen. En ook nog niet eens het volledige bedrag omdat plotseling een ander kortings % werd gehanteerd in de eindafrekening. Cowboy clubje dat niet aan klantenbinding doet.

Beste Bram, Helaas is het bazige gevoel blijkbaar niet voor iedereen weggelegd, dit betreuren wij ten zeerste! Gelukkig ben je wel tevreden met die vloer, ondanks dat er iets niet goed was dat we hebben kunnen oplossen. Uiteindelijk is dat ook waarvoor we het doen! Erg vervelend ook dat je je stoort aan ons telefoonmenu, een ekte baas geeft het een glimlach op het gezicht. We hebben diverse keren contact met je gehad maar tevergeefs zo te zien, want we hebben niet het juiste gevoel achter gelaten. Feit blijft wel dat we je goed hebben geholpen. De plinten zijn inderdaad komen te vervallen, maar wat je vergeet te vermelden is dat je een dag voor uitvoering 60% van de opdracht hebt geannuleerd. Allemaal geen ramp, wij houden van snel schakelen. Ondanks dat het ons kosten heeft opgeleverd en we hiervoor volgens de voorwaarden zelfs gewoon 50% in rekening kunnen brengen, heb je ons niet gehoord en hebben we geen probleem gemaakt! Ons doel bleef staan, jou blij maken met de opdracht die je ons wel hebt toevertrouwd. Wat we nu dan ook enorm jammer vinden, is dat je deze slechte review geeft omdat je het niet eens bent met het feit dat je uiteindelijk in een andere kortingsstaffel valt. Wij vinden het redelijk normaal dat je net iets minder korting krijgt als je een stuk minder aanschaft… Gelukkig lukt het ons om vele klanten (lees bazen) wel blij te maken. Ondanks dat het “too much” was voor je, wensen we je wel veel plezier van je vloer. Team VloerenBaas

Goed geholpen en conform afspraak, goede service

Goed geholpen met advies voor een pvc visgraat vloer en zwarte plinten, besloten om vloer zelf te leggen dit was geen probleem. Vloer keurig op tijd geleverd conform afspraak. Later nog contact gehad voor een extra pak pvc stukken en ook dit was mogelijk.

Snel en vakkundig!

Ideale service van begin tot eind! Een team dat meedenkt naar de mogelijkheden, echt heel gaaf!

Topvloer

Duidelijke communicatie, en vooral de prijs is top. Service en nakomen van afspraken is hoed en duidelijk.

Enigszins teleurgesteld zijn we wel....

+ fijne verkoopmedewerker op de locatie in Veldhoven + mooie producten beschikbaar - enigszins rommelige organisatie. Afspraken worden uiteindelijk wel nagekomen maar je moet veel nabellen /controleren. - gietvloer werd niet naar wens afgeleverd. Lees gewenste motieven niet te zien

Mooie vloer, goede service en prima.prijs

De vloerenbaas komt zijn afspraken prima na

Uitstekende ervaring

Van begin tot eind uitstekende ervaring met de diverse disciplines van het bedrijf. Startend bij de commercie met Benice (nog proficiat ). Daarna met Fijkke inzake het inmeten en de gewenste uitvoering van de pvc vloer met onze leisteen vloer. Iets teleurgesteld in de late komst van de "egaline" brigade, die bijna 3 uur later kwamen dan afgesproken, wat op zich niet zo'n probleem was, maar daardoor hebben die werkzaamheden bijna helemaal in het donker plaats gevonden. Resultaat bleek dan ook niet optimaal. Gelukkig heeft de legploeg van Monique en Mark alles weer kunnen herstellen ( wat voor hen natuurlijk meerwerk was), Vooral de oplossing van Monique inzake de overgang van de pvc vloer naar de leisteen vloer is zeer mooi geworden . Al met al waren we dus zeer tevreden. Het ligt er nu in ieder geval nog prima bij. Nog klein advies: graag als bedrijf hetzelfde standpunt innemen inzake de temperatuur en het wel of niet open zetten van ramen. Als leek is het vervelend als er 2 verschillende meningen zijn. Nogmaals all over heel tevreden.

Gigantisch gelukkig en tevreden!!!

We zijn compleet ontzorgd, er is heel goed geluisterd naar onze wensen en als er een kleinigheidje was werd er meteen geschakeld en direct opgelost. We hebben nu een waanzinnig mooie vloer in ons jaren 30 huis. Monique en Mark de vloeren leggers hebben het echt super goed gedaan, ze hebben een te gekke visgraat gelegd met een prachtig zwart randje als omlijsting, ze hebben hierbij alles gevolgd of het nu de vorm van de trap was ,de ronde haard, de hoekige haard of de radiator . Ik loop de hele dag met een glimlach door ons huis het is zo gigantisch prachtig.

Zo blij met onze prachtige PVC vloer!!!

Goede ervaring met Vloerenbaas, van begin tot eind, goede communicatie, service en geweldige leggers! Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe PVC vloer! Familie Burgersdijk

Fijne communicatie en kwaliteit

Prachtige gietvloer, eiken visgraat en pvc tegelvloer. Echt kwaliteit. Ze denken ook mee. Tijdens het leggen ging er wel iets niet goed. Maar fijne communicatie en ze lossen het op.

Keurige vloer gelegd

Komen op netjes op de afgesproken tijd , Weken zeer netjes alles wordt keurig opgeruimd. En het belangrijkste we hebben een mooie vloer.

Uitstekend bedrijf.

Goed geholpen in de showroom. Komen de afspraken van inmeten tot montage netjes na en zeer vakkundige meedenkende leggers!!

Goed werk geleverd!

Reageren snel en werken volgens planning. Er waren wat onduidelijkheden tussen verkoop en uitvoering maar die werden opgelost. De leggers hebben het heel goed gedaan!

Mooie vloer scherpe prijs netjes gelegd

Voor nieuwbouw PVC vloer uitgezocht in de showroom met goed advies en scherpe prijs, vraag vooral naar de projectkorting. Duidelijke communicatie, werd regelmatig gebeld hoe de bouw vorderde zodat ze hun planning konden maken. Vloer op afgesproken tijd gelegd, er werd ruim de tijd genomen om de vloer netjes te leggen Incl het kitten van de plinten. En ja waar gewerkt wordt kan ooit iets beschadigd raken. Ook dit is netjes opgelost! Tip daarvoor misschien de deuren die er uitgehaald worden met bescherming er tussen wegzetten.

Die ligt er nog eens strak in!

Super mooie vloer die er erg strak in ligt! Niet helemaal soepel verlopen, maar de oplossing was wel top!

Verschillende horren geplaatst. Op 1 hor na naar tevredenheid geplaatst. 1 hor bij een kantelkiepraam fuctioneert niet naar behoren en past niet goed in de gelijder waardoor er een opening aan de zijkant ontstaat.

Echte bazen, met bazen service!

Onlangs een pvc vloer laten leggen met vloerverwarming. Bij een verbouwing komen altijd wat "tegenslagen" maar de service van vloerenbaas is echt top! Vakmensen met als resultaat een prachtige pvc vloer!

Van begin tot eind heel tevreden

Voor ons nieuwbouwhuis zijn we bij Woningbaas terecht gekomen door een kennis, uiteindelijk hebben ze bijna alles voor ons verzorgd. Van muren en plafonds tot de vloeren en de raambekleding. Goede communicatie en planning en hele goede service.

Goede service en de vloer is fantastisch

Vakmannen aan het werk, dikke pluim

Topvloer en service!

Goede communicatie en vriendelijke service, met als resultaat een prachtig afgewerkte vloer waar we heel blij mee zijn!

Goede communicatie, mooi resultaat

Na een prettig adviesgesprek, hebben wij onze vloer uitgekozen. Ondanks dat de bouw van onze woning steeds uitliep, konden we fijne afspraken plannen en werden deze nagekomen. De vloer lag er al snel in en we zijn blij met het resultaat!

Snel en makkelijk

Wij hebben de keuken, vloer en het stuucwerk laten doen door woningbaas. Over het algemeen zijn wij tevreden. Alles werd snel en makkelijk geregeld. Er werd goed meegedacht, complimenten over het samenstellen van de keuken. In het algemeen mag er wel wat netter gewerkt worden. ( in de keuken waren een aantal dingen niet netjes afgewerkt, dit wordt overigens opgelost. Bij het stuucwerk zijn ook enkele plekken niet helemaal netjes. )

Oke zijn snel en vriendelijk.

Komen afspraken na, zou wel met de vloerleggers betere afspraken maken duidelijker. Wij zijn wel tevreden over de vloer.

Over WoningBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Wij geven je de ruimte in jouw zoektocht naar de juiste afwerking van je droomhuis. WoningBaas is dé partij die je in alles kan voorzien; keukens, texwerk, vloeren, raamdecoratie én de styling. Laat je adviseren door een van onze adviesbazen en ontdek hoe fijn het is om vanuit één aanspreekpunt je woning te verbouwen. www.woningbaas.nl