Snel en makkelijk

Wij hebben de keuken, vloer en het stuucwerk laten doen door woningbaas. Over het algemeen zijn wij tevreden. Alles werd snel en makkelijk geregeld. Er werd goed meegedacht, complimenten over het samenstellen van de keuken. In het algemeen mag er wel wat netter gewerkt worden. ( in de keuken waren een aantal dingen niet netjes afgewerkt, dit wordt overigens opgelost. Bij het stuucwerk zijn ook enkele plekken niet helemaal netjes. )

Oke zijn snel en vriendelijk.

Komen afspraken na, zou wel met de vloerleggers betere afspraken maken duidelijker. Wij zijn wel tevreden over de vloer.

Good quality Flooring & Painting: Friendly Team, Smooth Process, Stunning Results!

Good quality work on PVC flooring and also painting walls! Friendly team, mostly smooth process. Minor delays in final touches, but team handled it well and ensured everything was done to our satisfaction. We are happy with the final results and highly recommend their services to anyone in need of quality workmanship and a positive experience. Great job!

Leuke enthousiaste club mensen met goede kwaliteit vloeren

Enthousiaste club met mooi product. Men denkt goed mee en levert netjes werk af. Zeker een bedrijf om aan te raden.

Prachtig resultaat en afspraken worden goed nagekomen

Tijdens een grote verbouwing via een aannemer werd onze badkamer in eigen beheer gebouwd en heeft WoningBaas deze voorzien van microcement. Omdat hier veel verschillende partijen waren betrokken was het fijn dat WoningBaas flexibel was bij het inplannen en afspraken goed nakwam. Het eindresultaat was prachtig en ook toen bleek dat er nog een nabewerking nodig was, heeft WoningBaas dat snel opgelost.

Geweldig bedrijf, goed geholpen en super blij met het eindresultaat.

Geweldig bedrijf, goed geholpen en super blij met het eindresultaat. Ook flexibel geweest met plannen nadat onze andere werkzaamheden waren uitgelopen.

Toppy Horry

Deskundig strak en netjes gemonteerd

Correcte informatie verstrekking bij het uitzoeken van de gordijnen in de "Bazen winkel". Duidelijke uitleg wat er verwacht mocht worden en een prijsindicatie die nagenoeg gelijk was aan de uiteindelijke offerte. Keurig service m.b.t. tot inmeten en afleveren en montage van de gordijnen. Afspraken worden nagekomen, levering zelfs twee weken eerder dan overeengekomen . Al bij al een zeer prettige ervaring.

Goed advies en zeer ervaren, kundige leggers.

Je merkt bij het opvragen van de offerte al dat deze bazen weten waar ze het over hebben. Ze stellen de juiste vragen en hebben mooie vloeren. Bij het thuis inmeten werd goed gekeken naar mogelijke uitdagingen en daar werd direct een oplossing voor bedacht zodat de leggers goed voorbereid waren. Iedereen was even vriendelijk en ze hebben een prachtige pvc vloer opgeleverd.

Meer dan goed!

Uitstekende partij om zaken mee te doen. Ruime keuze, prima prijzen en bovenal super klantvriendelijk en meedenkend. Zou zo weer een vloer kopen bij Vloerenbaas!

Fijne service!

Mooi product, fijne mensen. Echter, ik heb toch de verkeerde (net te donkere kleur) keuze gemaakt maar dat ligt bij mij! Ook die terminologie over “bazen” ligt me niet zo maar dat mag de pret niet drukken. Prachtig product! Wat een vakmensen!

Super partij om mee te werken

We hebben de vloeren in ons gehele huis laten leggen en opknappen door Woningbaas en zouden ze zeker aanraden. (Egaliseren, plinten en vloeren (PVC visgraat én planken). Communicatie met uitvoering en sales is goed: liever 1x teveel bellen of een appje dan 1 te weinig (waar vind je dat nog?) Snelle levering. Kwaliteit van vloeren en trap bekleding erg goed. Overal waar gewerkt wordt worden foutjes gemaakt maar deze werden snel en adequaat opgelost. Wij raden WB dus zeker aan, 5 sterren.

Perfectie

We zijn heel blij met onze nieuwe badkamer gemaakt van microcement. Het is zo gaaf geworden! Danny is een ware kunstenaar en hij werkt uiterst nauwkeurig en netjes. Onze algemene ervaring met Vloerenbaas is dat ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Afspraken worden nagekomen. Een ware verademing in een tijd waar veel bedrijven dat met een korreltje zout nemen.

Helemaal tevreden met de nieuwe gietvloer!

Dik tevreden ook met de betrokken afhandeling. Het totale traject van herstel van de vloer na reparatie lekkage vloerverwarming. Het afstemmen, het geduldige begrip en informeren was prettig. De planning liep vlekkeloos, afwerking helemaal goed.

Gordijnen zijn perfect ingemeten en gehangen!

Er is goed meegedacht over de mogelijke keuzes. De planning was prima, ook toen iets niet ging lukken werk ik netjes m, open en op tijd geïnformeerd!

Leuke club en kwalitatief goed!

Goed werk afgeleverd, keurig afgewerkt! Als iets niet goed is, komen ze het oplossen en dat is erg fijn. Ook de nazorg is goed! Aandachtspunt, de communicatie kon af en toe iets strakker maar absoluut allemaal dik in orde!

Echte BAZEN!

Wij zijn blij met Vloerenbaas / Woningbaas!!!! Onze vloeren op 3 verdiepingen laten leggen, met prachtig resultaat. Daarnaast ook alle raamdecoratie door het gehele huis laten doen. Enorm blij met het advies, de communicatie, de prijs en het maatwerk. Super tevreden!!

Prachtig

Mooie vloer geadviseerd door vloerenbaas en mooi gelegd door gezellige medewerkers

Top service!

Top organisatie. Mooie vloer/goed gelegd. Helemaal tevreden over deze top service

Supercommunicatie! Vanaf het eerste moment in de showroom goed en bekwaam geholpen. Vragen werden snel beantwoord en het resultaat mag er wezen! Heel tevreden met onze nieuwe visgraat pvc vloer, netjes en strak gedaan! Ik zou vloerenbaas zeker aanbevelen!

Baas boven Baas

Onlangs een mooie PVC vloer laten leggen door de vloerenbaas. Hier werken vakmensen met hart en ziel om de klant een mooi eindresultaat te bezorgen. Een echte aanrader voor iedereen. Topkwaliteit en supermooie afwerking met mooie plinten die ook nog eens mooi zijn afgekit aan boven en onderzijde om alles perfect af te werken. Complimenten aan Fijke en zijn team.

Mijn partner en ik waren in de winkel om ons te oriënteren op een nieuwe vloer. We werden in de winkel goed geholpen. Bij het maken van een afspraak om de vloer te leggen werd goed meegedacht met de randzaken zoals het stucwerk wat bij ons nog moest gebeuren. Dat werd meegenomen in de planning van het leggen van de vloer. Erg fijne en goede service.

Uitstekende service van het begin tot het eind!

Heel lang getwijfeld over de kleur vloer en de manier van leggen. Bij het Experience centre kregen we een goede indruk en was er ruime keuze waardoor we een goede keuze konden maken. De professionals die onze vloer kwamen leggen hebben prachtig werk geleverd! Super blij met het eindresultaat!!!

Enorm blij met het resultaat. Goed advies en vriendelijk personeel. Ook rondom de planning is rekening gehouden met mijn voorkeur.

Gepassioneerde professionals

Heb afgelopen week een micro cement vloer laten leggen. Dit is een proces waarbij een aantal malen wordt teruggekomen om uiteindelijk de gewenste vloer te krijgen. Van planning (heel goed vooraf geïnformeerd, wie, wanneer, hoe laat) tot hele gepassioneerde mensen die het uitvoeren. Super tevreden en fantastische vloer !

Bedrijfsgegevens

De Run 5136

5503 LV Veldhoven

040 808 0006

[email protected]

Over WoningBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Wij geven je de ruimte in jouw zoektocht naar de juiste afwerking van je droomhuis. WoningBaas is dé partij die je in alles kan voorzien; keukens, texwerk, vloeren, raamdecoratie én de styling. Laat je adviseren door een van onze adviesbazen en ontdek hoe fijn het is om vanuit één aanspreekpunt je woning te verbouwen. www.woningbaas.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.