Goede service en afspraak is afspraak

Goede service en duidelijke communicatie tijdens het gehele traject. Ook kinderserie wordt netjes verrekend.

Teleurstellend

Voor leuke mooie verkoop praatjes moet je zeker bij de Vloerenbaas aankloppen. Voor kwalitatief goed werk niet. Ontzettend veel spijt hebben wij van de vloer die we hebben laten leggen door deze partij. Ook hebben wij spijt dat we deze partij aangeraden hebben bij diverse andere mensen. Tegenwoordig verschuilt iedereen zich achter een "norm" in de bouw. Nergens is deze norm te vinden en eerder is deze ons ook nooit verteld door o.a. de vloerenbaas. Erg ontevreden over de gang van zaken en de afhandeling van onze klacht.

Beste Kim, We vinden het echt heel jammer dat jullie uiteindelijk toch niet tevreden zijn over de vloer die wij vorig jaar hebben geplaatst! Helaas blijkt dat wij niet iedereen een tevreden baas kunnen maken. We betreuren het dat er kleine krimp naden zijn ontstaan in de pvc vloer. Echter blijft het feit dat pvc vloeren van pvc gemaakt worden en pvc de eigenschap heeft om te kunnen krimpen of uitzetten. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Pvc is nou eenmaal een materiaal dat werkt bij hogere en lagere temperatuur verschillen, pvc is nooit 100% krimpvrij. Jullie voorstel voor een financiële tegemoetkoming van 50% van het vloeroppervlakte met de krimpnaadjes vinden wij niet reëel tegenover hetgeen wij geleverd hebben. Als ook eerder aangegeven komen wij de kitranden die hebben losgelaten met liefde herstellen. Ondanks de minimale naadjes weten wij 100% zeker dat de vloer niet onder zal doen in kwaliteit. Met vriendelijke groeten, Team VloerenBaas

Prachtige vloer!

Ik heb een vloer bij Woningbaas gekocht. De vloer en kleur zijn heel mooi en is ook heel erg netjes en strak gelegd, ik krijg er heel veel complimenten over. De service is ook goed, er was een foute kleur mat geleverd en na een belletje werd het erg snel geregeld. Er waren geen minpunten voor mij.

Er is door iedereen van WoningBaas/VloerenBaas super werk afgeleverd

Super werk geleverd en de service is top. Onze vloeren lagen er in 1x super strak in. Stucwerk en schilderwerk is ook ontzettend mooi afgeleverd. Geen discussies ontstaan over meerwerk. Prima klantervaring!

Betrokken van A tot Z

Woningbaas heeft constant het gevoel gegeven dat ze samen met ons iets moois wilden maken. Elke medewerker heeft laten zien dat zij baas zijn op hun gebied en uiteindelijk hebben wij een hele mooie PVC vloer in onze keuken. Een extra compliment voor de leggers (Eric en Tom) die met hun vakmanschap de laatste oneffenheden letterlijk hebben glad gestreken.

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Wij kwamen per toeval in de experience center terecht en werden goed geholpen door de adviseurs. Na wikken en wegen besloten om voor de Hebeta Charente visgraat te gaan, gelegd door vloerenbaas. De vloer ligt nu drie weken en geen seconde spijt. Vakwerk door Marc en Monique, wat ook fijn is dat er echt werd meegedacht tijdens het leggen (bv we konden nog snel even de kozijnen schilderen voor een mooiere kitnaad). Ook de planners dachten goed mee om onvoorziene zaken tijdens ons nieuwbouwavontuur zo goed mogelijk op te vangen.

Goede communicatie en super service! Vriendelijk personeel en zo blij met het resultaat! Ze hebben ons een droogvoer gegeven!

Mooi proces, hele mooie vloer

Eenvoudig een afspraak gemaakt online en een leuk gesprek gehad. Gelachen om het feit dat de voorbeelden op Instagram staan en niet op de website (we worden ouder ha ha). Na opname ter plaatse een duidelijke offerte. Leggen van de vloer (micro cement) gebeurde door vakmannen die netjes op tijd arriveerden, goed meedachten en heel vriendelijk en beleefd hun werk deden. Geen rotzooi en alle spullen meteen opgeruimd. Goed werk heeft tijd nodig, na een paar dagen hebben nu echter wel een vloer waar we heel blij mee zijn. Bedankt aan onze vloerenbaas, topwerk!

Professioneel, deskundige

Wederom een goede, professionele ervaring gehad bij de Vloerenbaas (Woningbaas). Dit keer ging het om het zoeken voor de PVC vloer boven. Uiteindelijk na 3 keer de showroom bezocht te hebben en het deskundig advies hebben we toch voor dezelfde vloer als beneden gekozen. Zonder spijt!!. Legbaas Frank heeft ook weer goed zijn best gedaan, en door een klein foutje van de egaliseerbaas had hij die dag er een goede uitdaging bij gekregen, maar wat is het mooi en vakkundig opgelost. Wij zijn zeer tevreden!! Ook nog een kleine shout-out naar de Keukenbazen ondanks wij geen keukenklant zijn. Hebben ze ons wel met goed, eerlijk advies geholpen. En hopen we binnenkort ons nieuwe keukenblad te kunnen laten plaatsen.

laat je verBAZEN ten top !

Van het binnenlopen in de showroom tot het leggen van het laatste stukje vloer, alles is top geregeld en uitgelegd waardoor er geen verrassingen zijn. Van het uitzoeken van de stalen tot het meekijken voor de beste plaatsing van de vloer, overal wordt de tijd voor genomen en de details top besproken. Geen seconde spijt van mijn vloer van vloerenBAAS dank allen

Veel miscommunicatie maar goed

Het is heel netjes gelegd, ik had het snel nodig een vloer en dat hadden ze goed geregeld. Jammer genoeg wat miscommunicatie over het factuur. Maar uiteindelijk was alles goed geregeld !

Mooi resultaat na kleine herkansingen

Mooie vloer door de gehele woning gelegd. Aantal kleine beschadigingen zijn op verzoek gerepareerd. Minpuntje zijn beschadigingen aan muur bij bekleden van de trap, maar zijn we samen uitgekomen door meedenken Vloerenbaas.

Prima bedrijf Goede duidelijke afspraken Heldere communicatie

Ik voelde me als een echte baas! :)

3de project wat we hebben uitbesteed aan WoningBaas. Gordijnen zijn netjes gehangen en de medewerkers zijn erg aardig. Wij zijn alweer dik tevreden.

Prachtige vloer, professionele zaak

Wij zijn hartstikke blij met onze nieuwe vloer, prachtig eindresultaat. Communicatie was perfect en duidelijk met name. De verkoop in de winkel vond ik iets minder, maar kwam door begrijpelijke omstandigheden. Zou dit bedrijf zeker aanraden.

Professioneel resultaat, leuk contact!

We zijn heel blij met onze nieuwe pvc vloer, professioneel gelegd door ***** Heel fijn contact gehad met alle bazen. Aanbevolen!

Tijdens ons bezoek aan het bedrijf werden we goed te woord gestaan door Roel. Een enthousiaste medewerker die je meteen alle info en mogelijkheden uitlegt. We hebben onze gehele woning laten stucen, verven, de gehele woning van een prachtige pvc vloer voorzien en de trap laten bekleden. Dit is allemaal volgens planning verlopen en met hoge kwaliteit uitgevoerd. Wij zijn meer dan zeer tevreden en raden iedereen aan om met dit bedrijf zaken te doen

kwaliteit, flexibel en denken met je mee

De vloer en de plinten zien er geweldig uit. Toen we door plannings problemen aan onze kant meerdere malen de aanvangsdatum moesten verschuiven, dacht Fijkke van vloerenbaas met ons mee en deed hij er alles aan om er voor te zorgen dat de vloer alsnog zo snel mogelijk kon worden gelegd. Fijkke bedankt!

Vakkundig gehangen maar helaas 1 maand later dan toegezegd

Heel erg goed geholpen, er is fijn met ons meegedacht met als resultaat een hele mooie vloer!

Prachtige vloer, fijn conctact.

Top werk en altijd makkelijk schakelen met de aardige mensen bij WoningBaas! Nu zowel thuis, als op mijn zaak een prachtige vloer liggen. Thanks guys!!

Mooi gordijn voor bij de deur

Een gordijn bij de voordeur en de achterdeur laten hangen tegen de tocht. Mooi gordijn ik vond het wel prijzig

Goede communicatie, service en mooi gewerkt.

Mijn ervaring was erg positief. Fijn contact gehad vanaf het begin en goed geholpen. Zodra ik de sleutel kreeg ging het plannen ook vlekkeloos. Helaas was er iets te weinig vloer en moesten de legbazen een paar dagen later terug komen om het af te maken. Zij hebben alles in orde gemaakt en heel netjes gewerkt. Ik ben super blij met mijn vloer.

gemaakte planning/afspraken zijn correct nagekomen.

Alle facetten van de gelegde vloer zijn perfect uitgevoerd.

Leuke vloer

Veel lijm resten vlekken op de vloeren ook op pas geverfde muren...tegeltje kapot in keuken...ik hoor 10 verschillende dingen als er iemand komt??? Onder mijn droog loop mat echt niet netjes....al met al een voldoende. Betere communicatie onderling mag.

Over WoningBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Wij geven je de ruimte in jouw zoektocht naar de juiste afwerking van je droomhuis. WoningBaas is dé partij die je in alles kan voorzien; keukens, texwerk, vloeren, raamdecoratie én de styling. Laat je adviseren door een van onze adviesbazen en ontdek hoe fijn het is om vanuit één aanspreekpunt je woning te verbouwen. www.woningbaas.nl