Thuiskomen als een baas met mijn nieuwe vloer

Mijn ervaring is écht heel erg goed. Bazen die echt een top vloer neer willen leggen en niet denken aan zo snel mogelijk leggen en weer weg wezen. Zo gingen ze bij ons tot de late uurtjes door om de perfecte vloer neer te leggen en eerlijk, het is zooo lekker thuiskomen nu. De vloer maakt het echt helemaal af

Toppers die woningbazen

Alles perfect geregeld en uitgevoerd hebben een mooie vloer. Word er blij van bazen bedankt.

Wij zijn blije bazen

Wij zijn erg tevreden met het resultaat, we hebben prachtige vloeren. Afspraken zijn netjes nagekomen.

Wederom super werk geleverd

Nadat wij meer dan een jaar geleden op 3 verdiepingen PVC vloer hebben laten leggen door Vloerenbaas/Woningbaas, hebben wij nu de trap laten bekleden met PVC stroken. We zijn wederom erg tevreden met het geleverde werk.

zeer tevreden

Ik heb een prachtige trap gekregen zeer goed en vakkundig gelegd en een heel fijn contact met de bekleders.

Rommelig proces met mooi resultaat

We wilden een pvc-vloer voor de hal en het toilet. Het bestelproces verliep goed en vlot. Daarna werd het erg rommelig. Afspraak voor het inmeten was een digitale meetings via MS Teams; uiteindelijk wel een fysieke afspraak. Na het opmeten zou een nieuwe offerte gestuurd worden; nooit ontvangen. Het egaliseren zou in de middag gedaan worden; maar de egaliseerder stond 's ochtends aan de deur. Is uiteindelijk (laat) in de middag teruggekomen en leek haast te hebben. Het leggen (2 dagen later) verliep ook niet vlotjes, omdat de vloer nog niet droog was. Gelukkig kon iemand anders de dag daarna. Vloer netjes gelegd. De week erna de plinten gezet (door weer iemand anders), die geen kit bij zich had om af te kitten (maar wel nogmaals de plinten bij zich had, die al in de woonkamer lagen). Uiteindelijk netjes afgewerkt, waarbij de droogloopmat netter op maat gesneden had mogen zijn. Opvallend was verder dat alle bazen die in huis zijn geweest ook andere ideeën (lees: problemen) hadden/zagen over de afwerking van het gat naar de kruipruimte bij de voordeur. Kortom: Wat ongelukkige omstandigheden, wat slordigheden en de communicatie had beter gekund. Eindresultaat wel mooi.

Hi Patriek, Wat jammer om te horen dat het proces niet helemaal naar wens is verlopen, we pakken deze feedback op om onszelf continue te blijven verbeteren. Fijn om te horen dat het eindresultaat wel naar wens is! Bedankt voor je eerlijke review, een BazenBucket is onderweg! Team WoningBaas

Zeer goed geadviseerd en netjes tot het eind afgehandeld

Heb bij vloerenbaas een keukenblad inductiekookplaat en spoelbak gekocht door dave verbeek zeer goed geholpen .Helaas zat er een fout in het productie proces van het blad ,maar werd op tijd vermeld en er werd zoals afgesproken een blad geleverd wat goed was binnen een redelijk termijn bedankt voor de goede service gr richard en nancy

alles hangt mooi

Het duurde alleen erg lang voordat alles werd geleverd

Simpelweg een top, nee een echte BAZEN, bedrijf!

Echt een super ervaring met WoningBaas gehad. Via VloerenBaas hebben wij onze vloeren en plinten laten doen in onze nieuwbouw woning. Ben je op zoek naar een professionele, flexibele en leuke club voor je huis? Zoek dan niet verder en kies voor deze échte BAZEN. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding, super contact en komen al hun afspraken na. 100% aan te bevelen. Good, better, BAAS!

hele mooie PVC-click vloer, heel goed gelegd

Het is een hele mooie PVC click vloer. Prettig geholpen bij het bedrijf, vriendelijk, enthousiast en ruim de tijd gekregen voor uitleg. Maar achteraf net niet lang genoeg. De door mij gekozen vloer bleek bij het leggen veel verschillende kleurstukken te hebben, zo geheten drukke vloer. Dit is niet naar voren gekozen aan de hand van het paneelstuk bij het bedrijf. Dit had veel beter zichtbaar (groter paneelstuk) moeten zijn en door de verkoper had daar meer aandacht aan moeten geven. Hij is tenslotte de vakman. Ik wist als koper niets. Maar alles is zeer naar wens opgelost door een gedeelte van de vloer opnieuw te leggen met een betere verdeling van de vloerdelen. Klasse!! En de legger mag zeker een compliment hebben voor het mooi strak leggen van de vloeren.

Mooie vloer gerealiseerd in ons nieuwbouw huis

Van adviesgesprek tot en met het leggen van de vloer hebben we de communicatie als erg prettig ervaren. De mannen die de vloer kwamen egaliseren en leggen dachten ook goed mee over hoe de visgraat en bies gelegd moesten worden. Andere leveranciers hadden complimenten voor hoe goed (waterpas) de vloer geëgaliseerd was. Ze hadden het nog niet eerder zo waterpas gezien. Na het leggen op een paar hoekjes een plekje wat niet helemaal vast zat, maar dit werd snel verholpen. Ook de plinten zitten strak tegen de wanden en sluiten zeer netjes aan.

Super blij

Fijne vakmensen denken goed mee. Komen afspraken goed na

Positieve ervaring met inmeten, leggen en leveren.

Zowel vloeren als gordijnen laten doen. Fijne showroom, goed en warm ontvangen en goed geholpen door verschillende collega's. Professionals over de vloer die snel en vakkundig werkten. Top!

Goede communicatie en mooi resultaat

Over WoningBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Wij geven je de ruimte in jouw zoektocht naar de juiste afwerking van je droomhuis. WoningBaas is dé partij die je in alles kan voorzien; keukens, texwerk, vloeren, raamdecoratie én de styling. Laat je adviseren door een van onze adviesbazen en ontdek hoe fijn het is om vanuit één aanspreekpunt je woning te verbouwen. www.woningbaas.nl