Goed advies

Perfect geplaatst en goede kwaliteit

Een hele mooie vloer!!

Vloerenbaas heeft een geweldige vloer gelegd!

Mooie vloer, prima vakwerk incusief plinten.

Goede service bij aankoop, vriendelijk personeel, alles binnen planning geleverd en afgewerkt!

Goede kwaliteit & goede communicatie

Mooie pvc-visgraat vloer laten leggen; doorgelegd naar meerdere ruimtes. Vooraf goed voorbereid & gecommuniceerd en het werk is netjes uitgevoerd. Wel een paar schoonheidsfoutjes maar dat is direct serieus genomen en netjes opgelost.

Wonderen verricht

De ondervloer, die onze aannemer maakte, was bizar ongelijk en slordig. We maakten ons zorgen of dit ooit goed komen. Het team van de vloerenbaas trok de wenkbrauwen op bij het zien van deze "nieuwe" beton gietvloer. Het was inderdaad een bijzonder maanlandschap... Na een telefoontje naar de vloeren-opperbaas verrichtte ze vervolgens wonderen; er werd 27 kg extra van de vloer geschuurd, geëgaliseerd tot een spiegel, en een week later legde een echte bazin -zeer secuur- een prachtige vloer. We zijn echt diep onder de indruk van het vakmanschap, de correctheid en nette communicatie. Heel blij met dit professionele bedrijf wat het broddelwerk van een ander wilde rechttrekken. Ze krijgen van ons echt een dikke 10!

Geweldige vloer!

Samen met Mike een mooie keuze gemaakt voor de vloer bij hun experience center. Vervolgens een duidelijke werkopname gehad met Achmed waarin duidelijk werd hoe we de oude vloer eruit moesten halen om de werkzaamheden goed te starten. Helaas zijn er ook wat obstakels geweest, maar fijn hoe Vloerenbaas meedenkt om dit op te lossen. Toen de vloer er dan toch eindelijk in lag, waren wij verbijsterd door het geweldige resultaat. Dank aan jullie allen!

Mooi verkoop verhaal maar slechte uitvoering

Na een geweldige ervaring in de showroom (klantvriendelijk, leuk marketing concept, ruime keuze en snelle duidelijke offerte) ging in de uitvoering alles mis (planning werden niet gecommuniceerd en niet gehaald, geen communicatie over wie wanneer kwam en wat er afgemaakt zou worden). Uiteindelijk, na veel telefoontjes en frustratie, lag na een maand de volledige vloer en plinten. Het eind resultaat zijn we blij mee al wachten we nog steeds op de beloofde onderhoudsset.

Beste Willemijn, We hopen dat de Bazen Bucket en bos bloemen van onze AdviesBaas in goede handen zijn ontvangen. Goed om te horen dat jullie toch blij zijn met het eind resultaat. Met vriendelijke bazen groet, Team VloerenBaas

Van begin tot eind goed geregeld

Fijne communicatie, goede prijs en hele mooie vloer. Wij bevelen Vloerenbaas zeker aan!

Super mooie vloeren en trappen!

Wij zijn heel blij met onze mooie vloeren en trappen. We zijn vanaf aankoop tot oplevering erg goed geholpen! De communicatie was iedere keer goed. Helaas is er bij het leggen van de vloer beschadigingen aangebracht aan de wanden. Dit werd direct opgepakt. Fijke is komen kijken, kwam direct met oplossingen en dacht mee. Er zijn schilders gekomen om de beschadingen weg te werken. En het beschadigde fotobehang word nog opgelost via de verzekeraar. Zelf hadden wij de offerte goedgekeurd met een verkeerde trap kleur, hier kwamen wij pas achter bij plaatsen. De juiste kleur werd direct besteld, nieuwe datums ingepland voor het plaatsen en omdat er beschadigingen waren aan onze wanden kwam er geen extra rekening. Op het einde werd ik nogmaals gebeld, of nu alles naar wens opgeleverd was en er kwam een extra korting op het eind factuur vanwege de problemen. Dus ja wij hadden problemen maar deze werden top opgelost! Zoals het hoort, ik zou zo weer bij vloerenbaas bestellen en hun aanraden bij bij andere.

Prachtige vloer slechte communicatie

Wij zijn onwijs blij met de vloer die is gelegd. Mooi gelegd en netjes afgewerkt. De communicatie was erg slecht. Er zou een band en bies in komen maar daar wist de legger niks vanaf. Gelukkig op tijd komen kijken en hem hiervan op de hoogte kunnen stellen. Dit is vervolgens wel goed opgelost. De vloer was in 2 verschillende kleuren geleverd. Dit gelukkig ook door onze aanwezigheid die dag kunnen oplossen.

Service met een glimlach!

Wat een topteam bij vloerenbaas! Goede communicatie, prettige omgang, en top kwaliteit geleverd.

Geweldige service

Ik was al een tijdje op zoek naar een PVC vloer voor in mijn nieuwe woning. Op de snelweg zag ik het busje van vloerenbaas voorbij rijden en bij thuiskomt direct maar even op de site gekeken. Eerste indruk was goed en gemakkelijk online een afspraak kunnen plannen. Tijdens de afspraak werd ik goed geholpen en kreeg ik duidelijk en oprecht advies. De visgraat PVC vloer voor een erg scherpe prijs gekocht maar nog belangrijker is de kwaliteit van de vakmensen waardoor deze gelegd wordt. Ontzettend blij met het resultaat!!

Vloerenbaas, Stucbaas, Texbaas….allemaal aanraders!

Wij gingen voor een vloer, maar na een gesprek met de Vloerenbaas bleek dat er ook een Texbaas en een Stucbaas bestonden. Onze woonkamer is nu voorzien van een prachtige pvc-vloer, strak stucwerk en alles is met een frisse laag tex gespoten…we zijn er echt blij mee! De communicatie is geweldig, er wordt fijn meegedacht, er werken mensen met passie! Kortom: ik ben al begonnen met reclame maken in mijn omgeving!

- zeer hoge kwaliteit gietvloer - snel geleverd/geschakeld - meegedacht - flexibel - professioneel - vriendelijk

Mooie vloer

Bij binnekomst wordt je goed ontvangen en geholpen ook zonder afspraak. De daarop volgende afspraken gaan allemaal prima. De planning voor wanneer de vloer gelegd wordt wordt besproken erkomt alleen geen bevestigings mail met de datums die afgesproken zijn. Daarvoor heb ik diverse keren contact gezocht uiteindelijk via de telefoon wist ik de precieze datum en tijden. Het egaliseren kan beter ondanks dat de vloer misschien wat lastiger was er zitten hier en daar nog al wat verschillen inhoogte! Snap dat he tniet helemaal waterpas wordt maar het hoeft ook niet te golven. Dit zie je pas als de plinten geplaats zijn. Je ziet dan wel een spleet en dan geen spleet eronder. Een beetje is acceptabel maar sommmige zijn behoorlijk. Uiteindelijk is dit wel weer netjes opgelost. Dus dat is netjes. Andere feedback die ik wil geven is dat de werkzaamheden erg strak gepland staan eigenlijk te strak als deze iets ruimer geplnad worden kunnen de vloeren veel netter en beter afgewerkt worden in de eerste keer zonder dat er mensen terug moeten komen om dingen te fixen. Je merkt gewoon aan de werkmannen dat ze weinig tijd hebben omdat ze op 1 dag naar 2 klussen moeten of dat ze 1 dag krijgen om een vloer te leggen inclusief plinten. De mannen die bij ons zijn geweest hebben nauwlijks tijd gehad om hun boterham te eten. Tot slot vind ik dat het wel naar tevredenheid is opgelost.

Onvoldoende

Eerste keer dat ze klaar waren hadden we nog overal kieren, missende plinten, en verkeerd uitgelijnde plinten, kortom het zag er niet uit. Vervolgens zijn ze een hele dag terug gekomen om alles te herstellen maar toen we gingen controleren bleken er nog steeds van alles niet hersteld. (42 oplever punten) Dus zijn ze nog een keer een hele dag terug gekomen (4man) en nu is het fatsoenlijk. Kortom, je moet echt goed controleren want ze (vooral de jongere) werken gewoon niet zo netjes als je mag verwachten. Ze komen het wel herstellen maar dat heeft hun en ons veel tijd gekost. Wegens al het ongemak vervolgens 1.5% korting gekregen wat erg matig is..

Zeer vriendelijk en professioneel

In de winkel zijn we heel vriendelijk en netjes ontvangen. De showroom in Veldhoven is lekker ruim en er is een goed overzicht van de vloeren. Er werd rustig de tijd genomen om ons goed in te lichten over de mogelijkheden. Daarna volgde de communicatie over wanneer de vloer gelegd zou worden. Dat ging ook heel netjes. Het ging om een verbouwing dus we moesten nog even kijken wat het beste uitkwam. We werden regelmatig netjes gebeld of gemaild om het juiste moment af te stemmen. Eenmaal zover werd de vloer eerst geëgaliseerd door de “smeerbazen” :-) wederom in goed overleg en zeer professioneel. Een paar dagen later werd de vloer gelegd door de “leg bazen.” Ook weer hele vriendelijke lui, ze namen rustig de tijd om het werk door te nemen en daarna hebben ze echt top werk geleverd. Ook wat maatwerk en het installeren van een stalen kachel plaat in de vloer was geen probleem. Een paar dagen later ontdekten we een klein stukje waar de strook niet helemaal recht was afgesneden op de muur. Even een apie gestuurd met een foto en ik werd meteen gebeld, dezelfde dag nog stonden ze op de stoep om het te herstellen, echt top! Al met al zeer tevreden over de service en het afwerkingsniveau. Tijdens onze verbouwing zijn we regelmatig in aanraking gekomen met bedrijven die steken laten vallen en hun afspraken niet nakomen, dat is tegenwoordig blijkbaar eerder regel dan uitzondering. Het was echt een verademing om weer eens een bedrijf te treffen met frisse professionele mensen die vakwerk leveren en beleefd zijn.

Soms gaat er wel eens wat mis

Het begon met het aankoopproces waarin Roel ons uiterst vriendelijk, geduldig en met kennis van zaken, alle info gaf om tot een goede keuze te kunnen komen. Hierna werden we stap voor stap door de planning op de hoogte gehouden van wat wanneer zou gaan gebeuren. Afspraken werden keurig na gekomen en toen er onverhoopt iets aan de tijd wijzigde werden we hier tijdig over geïnformeerd, top!! Jammer genoeg ging er bij het leggen van onze gietvloer iets fout. Heel vervelend ……. maar toen maakte we kennis met de ECHTE service kant. Er werd niet gediscussieerd over onze klacht maar er werd direct geschakeld en gezocht naar een snelle oplossing. Fijkke stelde alles in het werk om in record tempo het probleem te verhelpen. Samen met Robert en Niels wist hij er een schitterende vloer van te maken en was het leed snel vergeten. Waar gewerkt wordt gaat helaas ook wel eens iets mis, maar de manier hoe hier mee omgegaan is laat zien dat het een bedrijf is dat enkel voor de beste kwaliteit gaat. Geen gezeur, geen discussie, maar gewoon vakmanschap afleveren. Wij zijn super blij met onze bazenvloer. Hij is zo mooi geworden dat het bijna zonde is om er meubels op te zetten en een gedeelte te bedekken.

Top ervaring erg vriendelijk allemaal.

Super ervaring bij Vloerenbaas! Super mooi eind resultaat met onze nieuwe pvc vloer. Iedereen was ook heel klant vriendelijk! Vond het alleen jammer dat er werd gezegd dat ze rond 12 uur kwamen leggen en er toen pas om 3 waren zonder even te bellen. Na mijn eigen belletje werd ik wel netjes gebeld dat ze onderweg waren. Dus dat is het enigste verbeter puntje. Verder alles top en zou ik zeker weer een vloer bij Vloerenbaas bestellen.

Meer dan tevreden over vloerenbaas

Vanaf het begin tot het einde fijne en duidelijke communicatie gehad met vloerenbaas. Vaak contact vanuit vloerenbaas om alles nog even door te nemen hier kunnen veel bedrijven van leren. En ook nog eens een super resultaat een prachtige gietvloer!

Meedenkende organisatie met hoge mate van flexibiliteit

Door omstandigheden moest de organisatie bij inmeten, bij planning én tijdens het leggen regelmatig schakelen. Wij zijn erg tevreden over dat schakelen en het meedenken in oplossingen ipv problemen. De vloer die er nu in ligt ziet er superstrak uit, past volledig in het interieur en ligt er 'naadloos' in.

Geweldige beleving

Van A tot Z is er door de BAZEN van vloerenbaas gelet op de details, alles om je een wauw gevoel te geven. Service, offerte en hulp zijn tot nu toe geweldig. Team denkt erg goed mee en handelen snel. Alleen de showroom is al een beleving door alle mogelijkheden welke ze bieden. VloerenBAZEN ga zo door!

Betrouwbare partner

Enthousiast team met kritisch oog voor kwaliteit. Tevreden na leggen gietvloer en pvc. Snel contact en flexibel meedenken wat betreft planning en leggen!

Vanaf het begin tot en met het eindresultaat super tevreden

Vanaf het moment dat we de showroom in Veldhoven in liepen tot en met het eind resultaat zijn wij super tevreden over de Bazen van Vloerenbaas. In onze woning is een PVC hongaarse punt gelegd en voor ieder karwei kwam een specialistische Baas langs. De communicatie naar ons was top en het eindresultaat is prachtig!

Van het begin tot het einde erg meedenkend en behulpzaam.

Wij hebben een fijne ervaring met Vloerenbaas. Van het begin tot het eind erg behulpzaam en meedenkend in alles. Aardige mensen die er allemaal werken. Alles netjes geregeld! Nu nog op onze schoonmaak bucket wachten en alles is goed afgerond:) Bedankt Vloerenbaas!

De Run 5136

5503 LV Veldhoven

Over WoningBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Wij geven je de ruimte in jouw zoektocht naar de juiste afwerking van je droomhuis. WoningBaas is dé partij die je in alles kan voorzien; keukens, texwerk, vloeren, raamdecoratie én de styling. Laat je adviseren door een van onze adviesbazen en ontdek hoe fijn het is om vanuit één aanspreekpunt je woning te verbouwen. www.woningbaas.nl