Fantastisch geholpen en enorm goed geslaagd

Enorm leuke winkels in zowel Amsterdam Oost als West. Via de uitgebreide en duidelijke website hadden we ons al een beetje georiënteerd, maar toch is het fijn om artikelen in het echt te bekijken. Geholpen door Melanie, die alle tijd voor ons nam en enorm goed meedacht en met veel goede suggesties en adviezen kwam. Dat je nog zo goed geholpen kunt worden in een winkel. Je zou het bijna vergeten. Kundig en correct. Heel goed geslaagd. We kwamen in eerste instantie alleen voor een bank, maar zagen zoveel leuke meubels en accessoires dat we uiteindelijk naast een geweldige bank en fauteuil ook nog met een prachtige eethoek 'naar buiten liepen'. Komen hier zeker terug, want de service en persoonlijke benadering hebben ons blij verrast. Hulde!

Heel erg prettig

Snelle reactie en hele snelle levering van onze bank. Toen ik vroeg of de levering voor onze vakantie kon plaatsvinden werd er meteen actie ondernomen en de volgende dag werd de bank bezorgd!

top geregeld

Mooi op de afgesproken tijd. Zetten alles in elkaar, nemen zelfs de zooi weer mee. Redenen genoeg om weer te bestellen! Edward

Prachtige bank, super service!

Via internet aangekocht, goede telefonische service.

Goede service & mooie spullen

Wij zijn erg tevreden over de service en snelheid van levering. Daarnaast ook een erg uitgebreid assortiment. Allemaal leuke spullen!

Meer dan goed

Naast de super nette en snelle service van WIH is de bezorging ook vlekkeloos verlopen. We hadden een bank besteld en het was geen probleem deze pas over 3 weken in ons nieuwe huis te laten bezorgen. De bezorgers waren vriendelijk, denken mee en hebben alles netjes in elkaar gezet! Bij WIH kon ik via Whatsapp vragen stellen en ze reageerde meteen. Echt een Top Service

Klasse

Bank besteld bij wih Whatsapp service die al mijn antwoorden correct en netjes heeft beantwoord Levertijd zou 4 weken zijn binnen een week onze bank gekregen. vriendelijke chauffeurs die onze bank netjes in elkaar hebben gezet en de troep weer meegenomen( dozen/plastic)

Goede service en snelle levering

De bank werd binnen 3 weken geleverd. Tussentijds werd ik geïnformeerd over de status van mijn bestelling. De levering werd uitgevoerd conform afspraak inclusie montage. Top service, mooie producten en snelle levering

Mooie bank en een uitstekende service

Wij hebben een rodeo bank besteld, dit duurde 8 weken voordat hij geleverd werd. Service van Amsterdam meubel transport was goed, ze hebben de bank gemonteerd en meteen het verpakkingsmateriaal meegenomen. Super!

geweldige service.

Heel plezierig geholpen. Snelle service. Werd steeds op de hoogte gehouden van de voortgang en binnen 14 dagen stond de geweldige rodeo bank in huis. Zeer tevreden

Goede service, mooie spullen

Heel blij met de spiegel die ik besteld heb. De verzendtijd duurde wel iets langer dan gepland, maar daar kon de winkel niets aan doen. Ik heb de Doutzen woood spiegel zwart 115cm. Heel groot!! Maakt de gang heel ruimtelijk, jammer dat ik geen foto kan bijvoegen.

Snelle levering. Mooi materiaal

Mooie spullen. Snelle levering. Eenvoudige website

Prettige winkel

Ik heb een bank en eettafel gekocht. Mijn vragen werden telefonisch goed behandeld. De bezorgers deden hun werk ook uitstekend en waren zeer vriendelijk. Een aanrader.

Vriendelijk en snel

Kocht een Dutchbone Flower chair (draaifauteuil) en deze werd binnen 1 week geleverd. Erg blij met de snelle service en ben in afwachting van een filiaal in Rotterdam!

Jong dynamisch bedrijf met uitstekende communicatie

No nonsense, kwalitatief goed en een uitstekende manier van communiceren met elkaar.

Top winkel

Eerste keer online iets(kastje) gekocht bij What is Hip. Wat een super (online) winkel. Communicatie met de vervoeder was perfect. Snelle levering. Verder ook heel tevreden over de kast voor een zacht prijsje!

Geweldige hippe winkel

Wat een heerlijke winkel om iets voor in huis te halen! Niet alleen hippe meubels, maar ook hippe vriendelijke mensen in de winkel EN op de whatsapp!!!! Deze keer wat accessoires gehaald voor in huis, de vorige keer een nieuwe bank (WOOOD BEAN). Maar of de aankoop nu klein of groot is, je wordt op dezelfde vriendelijke hippe manier geholpen. Was elke winkel maar zo!

Snel, vriendelijk en top kwalitiet

Goeie peroonlijke service met duidelijke levertijd.

Persoonlijk contact opgenomen met levertijd op 1 uur nauwkeurig, super.

Superblij met m’n BePureHome bank!

Bezorging verliep goed, de bank werd direct in elkaar gezet door de bezorgers. Erg blij met m’n antraciet grijze velvet 2,5 zits bank. De stof voelt heel zacht en hij zit/ligt heerlijk. Kleur is ook supermooi!

Fijne, persoonlijke shop

Whats Hip is een fijne, persoonlijke (web-)shop, met een prettige website, mooie meubels voor een goeie prijs, en altijd snel en persoonlijk contact via mail of whatsapp. Wij hebben de Zuiver Summer set gekocht en zijn heel erg tevreden over de meubels en de bezorging. Alles werd keurig binnen het afgesproken tijdslot geleverd en gemonteerd.

Top winkel in de Pretoriusstraat. Zou groter moeten zijn

Via Whatsapp meteen info. Personeel in Pretoriusstraat adequaat en vriendelijk

Goede en snelle service

Eetkamerstoelen besteld en veel hulp gekregen bij het uitkiezen van de juiste kleurencombinatie. Vriendelijk personeel en de levering ging ook heel goed.

Over What is Hip

What is Hip: webshop, meubel- en interieurwinkels met hip, blits spul. Dat is What is Hip. En niet alleen omdat we dat zelf vinden, maar vooral ook omdat onze enthousiaste klanten en bezoekers dat vinden. We hebben What is Hip geopend omdat we het leuk vinden. Er is toch niets fijner dan je prettig voelen in je eigen huis. En met onze winkels bieden we plekken om al dat prachtige, hippe spul te kunnen zien, voelen en beleven voordat je je keuze maakt.