Goed product, snelle levering, goed contact.

Ivm verhuizing hadden we twee aflever adressen aangegeven (afhankelijk van de datum). Dit ging ‘vanzelf’ goed. Bij contact opnemen ter verificatie snel, duidelijk en goed contact. Product ook naar behoren. Goede ervaring geweest.

In één woord geweldig !

Een hele mooie stoel van Dutchbone gekocht, tegen een scherpe prijs. De bezorging was al na een aantal dagen en prima verzorgd.

Hele proces top!

Van bestellen tot leveren duidelijk en professioneel.

Goed assortiment, snelle levering

Mooie fauteuil kunnen kopen en snel geleverd dus ook complimenten voor het transport bedrijf Dutchned. Handelen snel zeer klantvriendelijk. Van a tot z een topervaring

Keurig geregeld

Het duurde even voordat de bank geleverd kon worden maar de jongeman die hem gebracht heeft (Jordi) was behulpzaam, zeer beleefd en attent. Mijn complimenten!

Online besteld, geleverd volgens afspraak

Online bestellen, mooie site, overzichtelijk Levering gaat via een transport bedrijf die netjes contact houd.

Goed geregeld met uitstekende service

Positief

Zeer snelle reactie op mail of whattsapp. Duidelijke info. Super vriendelijk personeel. Heel tevreden met onze aankoop.

Snelle levering, 10 procent korting

Snelle levering op de 7 etage. 10 procent korting als enige leverancier van de prachtige ronde eettafel

Mooi product, snelle levering. Top!

Mooi product, snelle levering. TOP!

Top kwaliteit en service!

Erg goed

De bank is zo ontzettend mooi en van goede kwaliteit. Ik vond het even spannend online te bestellen zonder er daadwerkelijk op te hebben gezeten, maar hij zit heerlijk en komt overeen met de omschrijving online. Bedankt!

Blij met mijn items en fijne bezorging

Ik heb een leuk bankje voor op mijn balkon besteld en deze kon ik (met de kussens samen) met stapelkorting krijgen. Het bankje past precies en was makkelijk in elkaar te zetten. De kussens zitten lekker. De bezorger heeft mij van te voren opgebeld om een afspraak voor de levering te maken. Het was een vriendelijke man. :) Ik ben blij met mijn bestelling! :)

Geweldige klantenservice

Een geweldig bedrijf met snelle service en vriendelijk personeel, de levering ging ook uitstekend en vlot. Bij product uitpakken bleek er een beschadiging te zijn contact gehad via de mail en het werd enorm snel opgelost. Ik raad dit bedrijf zeker aan en kom hier in het vervolg zeker terug!

Heel goed!

Ook heel fijn dat de brenger van de bank mijn oude bank meenam. Super!

Super goede service!

Onze tafel bood niet de kwaliteit als wat wij ervan mochten verwachten helaas en gaf problemen zoals onder andere het loslaten van de verf/blad. Na een klacht hierover te hebben gegeven aan de klantenservice van What is Hipp hebben zij dit meer dan keurig voor ons opgelost! Ik kan niets anders zeggen dan een prima service! Ik zou mede door deze service weer besluiten om mijn nieuwe interieur hier aan te schaffen.

Alleen maar postiviteit Snelle reactie als je mailt.. Aanrader

Fantastische bank!

Fijne site, mooie aanbiedingen en was snel geregeld! Helaas wel lange wachttijd maar dat is overal! Bank is fantastisch!

What is Hip: de kast van m'n dromen!

Eindelijk vond ik hem, de kast die perfect bij mij past. Ook nog in de korting dus mijn dag kon niet meer stuk! Na een paar dagen werd hij keurig thuis bezorgd en zoals afgesproken van te voren een telefoontje. Erg tevreden!!

Great experience

Delivered in perfect condition as promised, and very careful and caring during the moving time, and lovely encounter with the What is Hip staff Jordi!

Fijn contact en service

Prettige mensen

Yes

This product is perfect !

Mooie bank voor goede prijs

De bank is kwalitatief goed voor de prijs, alleen een lange levertijd. 9 weken, werd 11 weken. Contract met de vervoerder verliep wat stroef, maar HIP is correct. Mijn oude bank is netjes opgehasld.

I’m very happy with my purchase

Great communication, customer service and quality of product

Relaxed

In de showroom geweest, deal gemaakt. Paar dagen later netjes afgeleverd, gewoon een smooth ervaring!

Admiraal de Ruijterweg 51

1057JW Amsterdam

Over What is Hip

What is Hip: webshop, meubel- en interieurwinkel met hip, blits spul. Dat is What is Hip. En niet alleen omdat we dat zelf vinden, maar vooral ook omdat onze enthousiaste klanten en bezoekers dat vinden. We hebben What is Hip geopend omdat we het leuk vinden. Er is toch niets fijner dan je prettig voelen in je eigen huis! Webshop & meubel-/interieurwinkels met hip, blits spul! Labels: BePureHome, Eleonora, Jesper Home, Richmond Interiors, Dutchbone, New Routz en Woood.