Heel goed!

Ook heel fijn dat de brenger van de bank mijn oude bank meenam. Super!

Super goede service!

Onze tafel bood niet de kwaliteit als wat wij ervan mochten verwachten helaas en gaf problemen zoals onder andere het loslaten van de verf/blad. Na een klacht hierover te hebben gegeven aan de klantenservice van What is Hipp hebben zij dit meer dan keurig voor ons opgelost! Ik kan niets anders zeggen dan een prima service! Ik zou mede door deze service weer besluiten om mijn nieuwe interieur hier aan te schaffen.

Alleen maar postiviteit Snelle reactie als je mailt.. Aanrader

Fantastische bank!

Fijne site, mooie aanbiedingen en was snel geregeld! Helaas wel lange wachttijd maar dat is overal! Bank is fantastisch!

What is Hip: de kast van m'n dromen!

Eindelijk vond ik hem, de kast die perfect bij mij past. Ook nog in de korting dus mijn dag kon niet meer stuk! Na een paar dagen werd hij keurig thuis bezorgd en zoals afgesproken van te voren een telefoontje. Erg tevreden!!

Great experience

Delivered in perfect condition as promised, and very careful and caring during the moving time, and lovely encounter with the What is Hip staff Jordi!

Fijn contact en service

Prettige mensen

Yes

This product is perfect !

Mooie bank voor goede prijs

De bank is kwalitatief goed voor de prijs, alleen een lange levertijd. 9 weken, werd 11 weken. Contract met de vervoerder verliep wat stroef, maar HIP is correct. Mijn oude bank is netjes opgehasld.

I’m very happy with my purchase

Great communication, customer service and quality of product

Relaxed

In de showroom geweest, deal gemaakt. Paar dagen later netjes afgeleverd, gewoon een smooth ervaring!

Top levering gehad. Ik ben zeer tevreden Jordi heeft alles netjes geplaatst. En de lege dozen weer mee genomen.

Mooie producten

Wij zijn heel blij met ons Dutchbone kastje. De communicatie was netjes en duidelijk en de bezorger erg vriendelijk. Ik ga hier zeker nog eens kopen!

Prima club

Prima club, alles geleverd zoals afgesproken en nog op tijd ook

Vlotte reacties, korte lijntjes

Makkelijk in contact te komen, reageren vlot en als er iets is wordt dat vlot verholpen. Zeer tevreden met de levering, spullen zien er netjes en stabiel uit.

Bank werd netjes geleverd volgens afspraak!

Tevreden!

hippe stoel snel bezorgd

Wij zijn blij met de stoel!

Mooie tafel gekocht netjes verpakt en geleverd

Mooie tafel gekocht netjes verpakt en geleverd. Zeer tevreden

Goeie levering Mooi product Perfecte nette service

Kleine beschadiging aan de stoel, maar was dan ook afgeprijsd.

Super goede service!!!

Ik heb mijn Tafel bij deze website online besteld. Ze hebben me direct een mail gestuurd hoe ze te werk gaan, alles was heel duidelijk, ze waren heel vriendelijk en als laatste: ze waren stipt op tijd qua levering en nogeens super vriendelijk, beter kan je niet hebben!! Super ervaring en mij hoor je zeker terug indien ik nog iets nodig heb! Dankjewel.

Prima ervaring en voor herhaling vatbaar:)

Alles volgens plan en keurig geregeld!

TOP SERVICE! Duidelijke communicatie

Alles ging perfect en zoals beschreven

Goede communicatie

Mijn bestelling goed afgeleverd op de afgesproken tijd en plaats. Netjes verpakt! Goed en snel contact over de bestelling en levering!

Onverwachts geweldig "Date 2-zits groen"

Zo'n maand geleden de bank "Date 2-zits, groen" gekocht bij WIH. In 1e instantie kwam ik voor een andere bank, maar verkoper Jur adviseerde mij op de "date-bank" plaats te nemen. Zo gezegd, zo gedaan, Zó verkocht. De bank zit geweldig! Heeft een heerlijke diepe zit. De rug kussens kan je verwijderen, voor een nog diepere zit waardoor het een groot lounge gedeelte word. Hij zit comfortabel zacht, maar niet te zacht. De kleur en het model moest ik eerst aan wennen.. maar nu zou ik niet meer anders willen. Zowel de verkoop en levering zijn in een rap tempo gegaan. De bank was binnen 5 dagen geleverd. Op de dag van levering, werd ik eerst netjes gebeld door Jordy. Hij heeft de bank voor mij op z'n plek gezet en voilà. Al met al; onverwachts geweldig. Dankjewel WIH!

Over What is Hip

What is Hip: webshop, meubel- en interieurwinkel met hip, blits spul. Dat is What is Hip. En niet alleen omdat we dat zelf vinden, maar vooral ook omdat onze enthousiaste klanten en bezoekers dat vinden. We hebben What is Hip geopend omdat we het leuk vinden. Er is toch niets fijner dan je prettig voelen in je eigen huis! Webshop & meubel-/interieurwinkels met hip, blits spul! Labels: BePureHome, Eleonora, Jesper Home, Richmond Interiors, Dutchbone, New Routz en Woood.