Onverwachts geweldig "Date 2-zits groen"

Zo'n maand geleden de bank "Date 2-zits, groen" gekocht bij WIH. In 1e instantie kwam ik voor een andere bank, maar verkoper Jur adviseerde mij op de "date-bank" plaats te nemen. Zo gezegd, zo gedaan, Zó verkocht. De bank zit geweldig! Heeft een heerlijke diepe zit. De rug kussens kan je verwijderen, voor een nog diepere zit waardoor het een groot lounge gedeelte word. Hij zit comfortabel zacht, maar niet te zacht. De kleur en het model moest ik eerst aan wennen.. maar nu zou ik niet meer anders willen. Zowel de verkoop en levering zijn in een rap tempo gegaan. De bank was binnen 5 dagen geleverd. Op de dag van levering, werd ik eerst netjes gebeld door Jordy. Hij heeft de bank voor mij op z'n plek gezet en voilà. Al met al; onverwachts geweldig. Dankjewel WIH!

Meer dan uitstekend

Mooie bank gekocht inclusief gratis montageservice die heel snel door hele behulpzame heren is bezorgd. En voor een klein bedrag extra hebben ze ook meteen mijn oude bank meegenomen. Helemaal top dus!

Leuk kastje

Producten die ze verkopen zijn van goede kwaliteit, ben zeer blij met mijn kastje. Was wat onduidelijkheid over wanneer nou precies de levering zou zijn, maar dit kwam allemaal goed. Zou hier zeker weer bestellen.

Top service, snel

De service was uitmuntend. Klantenservice reageert super snel en is zeer praktisch, alles wordt gemaklelijk gemaakt. Levering was top, tot op de plek waar de kast kwam te staan, verpakkingsmateriaal werd weer meegenomen en kreeg er viltjes bij voor onder de poten.

Goede en snelle service. Mijn tv-meubel woog 33kg, dus werd naar mijn appartement op de eerste verdieping gebracht en binnen neergezet.

Ik ben ontzettend blij met onze prachtige bank, echt een aanwinst in de tuin!

Kast netjes op zijn plaats gezet Jammer dat er aangegeven was dat hij in de ochtend bezorgd zou worden (middag kon niet) en dat ze er toch pas 13.10 waren. Heb dus voor niets de ochtend vrij genomen van mijn werk. Verder heel tevreden

Goede levering en service

Goede communicatie. Prima levering.

Heel tevreden en goef

Prima site. Goede informatie en een snelle persoonlijke terugkoppeling. Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Netjes geleverd!

Onze nieuwe bank besteld en 1,5 week later al bezorgd en netjes op de plek gezet. Wij zijn er heel blij mee. Bedankt voor de goede service.

Klantenservice en product is top!

Bij aflevering van ons nieuwe dressoir, reed de verhuiswagen over het pakket. Gelukkig was er nog een pakket op voorraad en die werd diezelfde middag nog langs gebracht. Echt top service.

Helaas is onze bank met heel veel beschadigingen geleverd; nu afwachten hoe het wordt opgelost.

De door ons bestelde Sloping hoekbank werd 2 weken later geleverd dan gepland en vervolgens bleek dat één deel enorm veel schade had. Een poot was afgebroken, een andere was volledig door de bodemplaat gedrukt, die daardoor ook kapot is. Daarnaast zaten er 2 gaten en een grote vlek in de bekleding. De bank is dus onbruikbaar. Bij melding hiervan werd er gezegd dat we alles op mail moesten zetten, inclusief foto's. Dit hebben we gedaan. Vervolgens was de melding terug dat ze het hadden doorgegeven aan de leverancier en dat die met een oplossing moet komen. Absoluut niet klantvriendelijk. We hebben de bestelling bij What is Hip geplaatst en ook al volledig aan hen betaald. Nu moeten we maar afwachten wat er gaat gebeuren.

Mooie kast goede service

Mooie kast prima service

Mooi product, goeie service

Mooie website. Duidelijke communicatie door personeel. Snelle levering, omdat het op voorraad was. En heel fijn met de montageservice voor de bank!

Superleuke spullen tegen goede prijs

Twee tweepersoons eetkamerbankjes gekocht. Zijn heel mooi. Ben benieuwd naar de duurzaamheid.

Mooie eettafel

Heel mooie eettafel alleen de levering werd uitgesteld en uitgesteld. Ik kreeg later wel een leentafel waar ik erg mee geholpen was. Uiteindelijk kwam de bestelde eettafel toch nog eerder dan verwacht. Netjes afgeleverd en in elkaar gezet. Blij mee!

Scherpe aanbieding en tevreden met aankoop! Complimenten ook aan mb logistics die alles netjes hebben neergezet en de troep hebben meegenomen.

Goede, snelle en correctie handeling en levering

X

Precies gekregen wat ik had verwacht.

Duidelijke communicatie, goed geholpen. Had het trappengat niet helemaal goed opgemeten waardoor de bank niet paste, leverancier heeft dit perfect opgelost dmv verhuislift. Heel tevreden, volgende bank koop ik hier,

Helemaal blij met mijn prachtige nieuwe bank

Eind maart heb ik een bank besteld, deze werd begin juni geleverd. Spannend om online te bestellen vooral omdat ik de kleur enkel op een kleine kleurstaal had gezien. De bank is fantastisch en de levering was top op een kleine miscommunicatie na. Ik zou een half uur voor levering gebeld worden dus toen ik gebeld werd ben ik meteen van mijn werk naar huis gegaan. De bezorgers kwamen ruim 2 uur na het belletje voorrijden. Maar desalniettemin al héél tevreden over de bank en levering!

Super blij met de service

Bank hierzo gekocht. Mijn nieuwbouw huis was steeds vertraagd! Gelukkig mocht hij bij jullie wachten! Echt heel erg bedankt voor jullie geduld. En de goede afhandeling!

Very good product and delivery is very fast.

Attention and care with product. The sofa is amazing

Mooie spullen, snelle reactie op de vragen, goede afspraken over het bezorgen.

Mooie spullen, snelle reactie op de vragen, goede afspraken over het bezorgen.

Helemaal goed!

Spannend om een bank online te bestellen maar wat een positieve ervaring! Prachtige bank en levering helemaal in orde!

Super netjes afgeleverd.

Zeer tevreden over What is Hip. Besteld en na paar dagen keurig netjes afgeleverd en de levering werd nagekeken door de chauffeur.

Over What is Hip

What is Hip: webshop, meubel- en interieurwinkel met hip, blits spul. Dat is What is Hip. En niet alleen omdat we dat zelf vinden, maar vooral ook omdat onze enthousiaste klanten en bezoekers dat vinden. We hebben What is Hip geopend omdat we het leuk vinden. Er is toch niets fijner dan je prettig voelen in je eigen huis! Webshop & meubel-/interieurwinkels met hip, blits spul! Labels: BePureHome, Eleonora, Jesper Home, Richmond Interiors, Dutchbone, New Routz en Woood.