Mooie bank, perfecte service

Bank Statement Hoekbank (Rib Warm Groen) binnen de aangegeven/beloofde levertijd bezorgd. Bezorgd op de tweede etage, uitgepakt en kant en klaar neergezet door twee geweldige mannen, die ook conform afspraak de oude bank hebben meegenomen, evenals het verpakkingsmateriaal. Geweldige service tegen een schappelijke prijs! Mooie bank en zit/ligt heerlijk! Stevig en groot genoeg om "fatsoenlijk" op te zitten (ook voor bezoek met de rugleuning aan de sofa zijde) en om heerlijk op te liggen en te chillen. De kleur is erg mooi, het materiaal zacht, en stevig en robuust tegelijk. Super blij mee!

Mooie bank, perfecte service

Bank Statement Hoekbank (Rib Warm Groen) is exact conform aangegeven levertijd bezorgd. De bank is op de tweede etage geleverd, uitgepakt en kant en klaar neergezet door twee geweldige mannen, die ook conform afspraak de oude bank hebben meegenomen. Geweldige service tegen een schappelijke prijs! Mooie bank en zit/ligt heerlijk! Stevig en groot genoeg om "fatsoenlijk" op te zitten (ook voor bezoek met de rugleuning aan de sofa zijde) en om heerlijk op te liggen en te chillen. De kleur is erg mooi, het materiaal zacht, en stevig en robuust tegelijk. Super blij mee!

Vriendelijke service

Voor de bezorging werd ik gebeld om een afspraak te maken. Op de dag zelf werd ik op de hoogte gehouden van de aankomsttijd van de bezorger en werd alles tot in de woonkamer neergezet. Vriendelijk en prettig!

Het contact is fijn, door gelijk reageren

Voor het eerst stoelen online gekocht, fijne ervaring

De winkel heb ik nooit bezocht. Enkel telefonisch contact en website.

Prima service.

Onze bank werd bezorgd op zondag. Top!

Prima service. Ook fijn dat je gratis een stofstaaltje kunt opvragen.

Sofa

I recommend.

Uiteindelijk blij met onze aankoop

We hadden de bestelde bank iets sneller verwacht. Als tip zou ik what is hip willen meegeven iets beter te communiceren. Er gingen meerdere dingen mis. Het vervelendste vond ik dat de bezorgers geen tijdframe van levering hadden gegeven die wel beloofd was en toen ik belde waren ze er met 7min. Dus geen tijd om onze oude bank aan de kant te zetten en de nieuwe bank dus buiten moesten ontvangen.

na een lange zoektocht zitbank besteld Perfect zoals omschreven, heel mooi product!

Goed product, vlotte levering

Wij hadden een bank besteld, die werd geleverd door twee nette heren. De bank werd netjes uitgepakt en de potten van de bank werden zorgvuldig gemonteerd. Het verpakkingsmateriaal werd weer door bezorgers meegenomen.

Perfecte communicatie en levering

Ik heb onlangs 6 eetkamerstoelen van het merk Zuiver besteld bij What is Hip. Zowel de levering als de communicatie met dit bedrijf zijn uitstekend verlopen. Ik raad dit bedrijf dan ook van harte aan. Mooie spullen, goede prijzen en uitstekende communicatie naar de klant.

Topservice

Fijn contact, duidelijk en goede levering.

Scherpe prijzen maar mwuah service

Mooie website, prachtige producten en super prijzen, ik kan niet anders zeggen. Tot je besteld hebt. Dan blijft het stil tot je zelf gaat informeren. En in alle eerlijkheid, de reacties zijn super vriendelijk. Dan worden de producten bezorgd. Letterlijk tot de voordeur, ‘het lukt zo wel hè?’ en je kan zelf 4 zware dozen naar binnen tillen. Een paar uur later en heeeeeeel veel verpakkingsmateriaal later heb ik een prachtige eetkamerset waar ik super blij mee ben. Ik beveel jullie aan omdat de prijzen scherp zijn en de producten mooi, maar niet vanwege de service of helderheid in verwxjtingsmanagement.

Mooie producten en topservice

Ik heb 6 eetkamerstoelen besteld bij WhatIsHip en ben er super blij mee! Niet alleen zijn de stoelen prachtig en zitten ze heerlijk, ook heb ik de service als top ervaren. We hadden ze besteld maar gingen pas 2 maanden later verhuizen naar ons nieuwe adres, bij bezorging vertelde ik dit de bezorger waarop hij zei dat hij ze nog wel 2 maanden in het magazijn kon bewaren en ze kon bezorgen zodra we verhuisd waren. Helemaal perfect, want zo zaten wij niet nog 2 maanden met 6 extra stoelen!

Online shopping met vriendelijke twist

Ik kwam “whatiship” tegen via Google in mijn zoektocht naar een kleed. Na een aantal vragen gesteld te hebben via whatssap (super snelle reactie) , werd ik gewezen op de tijdelijke korting op de website. Kleed besteld en twee dagen later ligt het prachtig in onze woonkamer. Hou de website zeker in de gaten voor volgende aankopen!

Alles volgens afspraak. Fijn dat contact via WhatsApp kan

Super fijne ervaring met ze! Reageren snel op mailtjes en helpen je uit de problemen als je hulpjes af zeggen om de bank naar 3 hoog te brengen. Bezorgers flexibel en aardige mannen. Voor herhaling vatbaar ;-)

Fijne medewerkers, goed klantcontact. Ontzettend blij met mijn salontafel. Samen uitgepakt om kwaliteit te garanderen. In één woord: Top!

Goede service en aflevering

Fijne winkel om bij te bestellen. Snelle aflevering beantwoording van vragen, goed advies en helder afspraken over de aflevering. Ook de aflevering zelf erg is erg goed. Alles wordt helemaal uitgepakt en neergezet waar jij wilt. Het karton en plastic wordt weer meegenomen. heel fijn!

Admiraal de Ruijterweg 51 1057JW Amsterdam

Over What is Hip

What is Hip: webshop, meubel- en interieurwinkel met hip, blits spul. Dat is What is Hip. En niet alleen omdat we dat zelf vinden, maar vooral ook omdat onze enthousiaste klanten en bezoekers dat vinden. We hebben What is Hip geopend omdat we het leuk vinden. Er is toch niets fijner dan je prettig voelen in je eigen huis! Webshop & meubel-/interieurwinkels met hip, blits spul! Labels: BePureHome, Eleonora, Jesper Home, Richmond Interiors, Dutchbone, New Routz en Woood.