Super fijne ervaring met ze! Reageren snel op mailtjes en helpen je uit de problemen als je hulpjes af zeggen om de bank naar 3 hoog te brengen. Bezorgers flexibel en aardige mannen. Voor herhaling vatbaar ;-)

Fijne medewerkers, goed klantcontact. Ontzettend blij met mijn salontafel. Samen uitgepakt om kwaliteit te garanderen. In één woord: Top!

Goede service en aflevering

Fijne winkel om bij te bestellen. Snelle aflevering beantwoording van vragen, goed advies en helder afspraken over de aflevering. Ook de aflevering zelf erg is erg goed. Alles wordt helemaal uitgepakt en neergezet waar jij wilt. Het karton en plastic wordt weer meegenomen. heel fijn!

De klantenservice is meedenkend en de service bij levering kunnen veel winkels nog van leren!

Hele fijne ervaring

Drie maanden van te voren besteld, en opgeslagen voor ons. Dat was een hele fijne ervaring.

Uitstekende levering

Stoelen waren snel binnen. Levering en afspraak ging ook goed. Kortom: alles prima!

Super ervaring, foutloos en vriendelijk

6 stoelen en 4 barkrukken besteld, super vriendelijk geholpen in de winkel in amsterdam! We gingen twee maanden later pas verhuizen en op de verhuisdag zijn onze spullen geleverd zonder enig issue! Super fijn en absoluut aan te raden.

Negative experience with online ordering

Two bar stools were ordered on the website "uit voorraad"; 9 days past order is still "in behandeling". A call to the shop revealed that an administrator sent me an email a week ago asking whether I'm sure I ordered the correct items (very weird) and was waiting for my response. However, the email never arrived, hence nothing was happening with my order...

Vlotte verwerking

Vlotte verwerking van de bestelling

Een bezoek aan de winkel en ik was verkocht voor een bankstel, lamp, fauteuil en hocker. Mooie/goeie kwaliteit spullen en heel aardige en behulpzame mensen in de winkel.

Duidelijke website, snelle professionele afhandeling

De omschrijving van de bank (Pure Home statement 4 zitter ecoleer grijs) duidelijk. De bank ziet er in werkelijk ook mooi uit. Bank was goed verpakt en degene die de bank in elkaar zette snel, vakkundig maar ook erg vriendelijk. Alle verpakkingsmateriaal werd ook meegenomen De communicatie erg goed!

Super levering … en een toffe bezorger die ons super heeft geholpen Alle lof ook over de communicatie Mvg Marina en Paul

Keurig conform afspraak geleverd

Oke

Good

Mooie artikelen, goede informatie over aflevering!

Prettige website, mooie artikelen en goede informatie over de aflevering. Ook betrouwbaar: de aflevering is volgens informatie afgehandeld

Snelle service en levering

6 zuiver stoelen besteld en op een latere datum nageleverd !

Mooie stoelen met fijn zitcomfort!

Mooie stoelen met fijn zitcomfort. Daarnaast was de levertijd kort en hebben we zeer goede ervaring met de service bij de opdrachtbevestiging.

Fijne communicatie

Mooie bank uitgezocht, heledere communicatie over levering!

Super service en advies mooie spullen

Bestellen gaat super snel maar veel belangrijker de communicatie is snel en duidelijk en hip denk met je mee!! We bestelde stoelen van Zuiver en Dutchbone maar een paar dagen na onze bestelling zou een korting actie starten. We werden hier netje over geinformeerd en konden mee liften op die actie ! Top service en goede levering aanhuis ! Zeer tevreden over hip gaan we zeker meer bestellen

Kwaliteit product uitstekend/prima service

Product voldeed aan de verwachting, mooie kleur. Goed en efficiënt geholpen aan de telefoon . Bezorging top!

Vriendelijk personeel goede service en snelle bestelling.

Een grote bestelling gedaan en achteraf 1 kast teveel besteld. Deze kon zonder moeite terug genomen worden. Goede service en goed bereikbaar ook buiten de openingstijden.

Online besteld, geleverd. Goed gegaan.

Prima bank, snel geleverd.

Goede website, veelzijdige keuze van diverse stijlen, redelijke prijzen en snelle levering.

Super blij!

Fijn dat ik met Klarna kon betalen. Bestelling is goed en netjes afgeleverd en binnen de verzendtermijn. Ik ben er super blij mee!

Goede service!

Goede en snelle levering. Mooie spullen

Admiraal de Ruijterweg 51

1057JW Amsterdam

Over What is Hip

What is Hip: webshop, meubel- en interieurwinkel met hip, blits spul. Dat is What is Hip. En niet alleen omdat we dat zelf vinden, maar vooral ook omdat onze enthousiaste klanten en bezoekers dat vinden. We hebben What is Hip geopend omdat we het leuk vinden. Er is toch niets fijner dan je prettig voelen in je eigen huis! Webshop & meubel-/interieurwinkels met hip, blits spul! Labels: BePureHome, Eleonora, Jesper Home, Richmond Interiors, Dutchbone, New Routz en Woood.