Fantastisch geholpen.

Fantastisch geholpen. Kleuren van kussens mooi uitgezocht. Mooie spullen in een prachtige winkel met enthousiast personeel!

Bedankt voor je leuke review, Magda! Julia Team DKW

Top service en super vriendelijk

Via de crazy sales een stoel op de kop getikt. Iets wat al te lang op mijn wensenlijst stond. Op het moment dat ik dit type zit ik er heerlijk op.

Bedankt voor je review, Krista! Veel plezier nog van je aankoop. Jordi Team DKW

Snel bezorgt, mooi poduct, genieten!

Ik heb al veel verschillende producten bij DKW Woonvision gekocht en ben nog nooit teleurgesteld ! Het product is erg mooi en ook niet duur, en wat betreft de service super snel bezorgt en ook nog eens heel zorgvuldig! Ga zo door!

Bedankt voor je review Mascha! Heel veel plezier nog van je aankoop. Graag tot snel! Julia Team DKW

Heel betrouwbaar en snel!

Mijn bestelling verliep super vlot. Ik kreeg alle mails die ik moest krijgen en mijn bestelling werd snel geleverd. Het product dat ik bestelde is zeer fragiel maar door de goede verpakking waren er geen beschadigingen. Dkw woonvision is zeker een aanrader!

Bedankt, Ellen, voor de leuke review! Wat goed om te horen dat het breekbare product toch goed bij je terecht is gekomen. Veel plezier nog van je aankooop! Jane Team DKW

Een mooie zaak. Heel veel gekocht van klok tot lampen vazen en stoelen. Droog bloemen. Helemaal Top

Bedankt voor je review, Gerrie! Veel plezier van je aankoop. Jordi Team DKW

Snelle levering, mooie artikelen en een leuk presentje erbij!

Bedankt voor je review, Linda! Veel plezier nog van je bestelling. Julia Team DKW

Goede service en op tijd geleverd

Correcte service

Bedankt voor je review, Agnes!

Goede service, snel geleverd

Het product beantwoord aan de omschrijving en foto. Een aanrader om bij Woonvision te bestellen. Snelle bezorging, product goed verpakt.

Bedankt voor de leuke review, Wanda! Tot de volgende keer :) Jane Team DKW

Leuke woonwinkel!

Zaterdag besteld dinsdag binnen en ook een klein presentje erbij. Super leuke bijzettafels besteld zijn in het echt nog veel leuker. Ga zeker vaker bij deze shop bestellen. Dank voor het snelle handelen!

Bedankt voor je review Sam! Wat fijn dat je tevreden bent over je bestelling. Heel veel plezier van de bijzettafeltjes! Julia Team DKW

Ga zeker daar nog wat kopen

Bedankt voor je review, Jan!

Het bestellen bij DKW Woonvision heb ik als prettig ervaren. Het zijn mooie producten met een korte levertijd, waarbij ook nog eens rekening wordt gehouden met duurzaamheid bij het bestelproces.

Hoi Stella, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je ons als prettig hebt ervaren, veel plezier met je aankoop. Jordi Team DKW

Geweldige winkel, goed personeel

Zo veel leuke spullen, meubels e.d. Als je door de winkel loopt, word je hebberig. Je word goed geïnformeerd, dus behulpzaam personeel. Ik raad deze winkel zeker aan

Hoi Janet, Bedankt voor je leuke en 9-sterrenreview! Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en tot snel! Arjan Team DKW

Top levering

Beschermpootjes voor stoelen besteld. Precies zoals verwacht.

Hoi! Goed om te horen dat je bestelling is zoals je verwacht had, bedankt voor je 10-sterrenreview! Jordi Team DKW

Top producten en een super snelle levering!

Erg tevreden over de mooie producten en wat en snelle levering!

Hi Margreet, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aankoop. Jane Team DKW

dik tevreden

Goeie service en mooie spullen

Hi Wil, Bedankt voor je review, altijd leuk om te lezen! Wendy Team DKW

Keurige klantgerichtheid

De verf die ik had besteld, was keurig en goed verpakt met een verfstokje en twee leuke attenties. Dat maak je niet vaak mee. Vriendelijkheid en zorgvuldigheid blijkt hieruit. Top!

Hoi Marjan, Altijd leuk om te horen dat je bestelling goed is ontvangen, veel plezier ermee en tot de volgende keer! Bedankt ook voor je review. Jordi Team DKW

Snelle verzending met duidelijke communicatie en top producten

Leuke planten besteld die heel snel verstuurd werden met duidelijke snelle communicatie, ben een zeer tevreden klant.

Hi Marcel, Bedankt voor je aankoop en natuurlijk je review! Goed om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met je bestelling! Julia Team DKW

Een hele positieve ervaring.

De bestelde items werden goed verpakt, snel geleverd. Ook is de kwaliteit van de bestelde spullen zeer goed.

Hi Maria, Bedankt voor je review, veel plezier met je aankoop! Jane Team DKW

Duidelijk en snel geholpen.

Wij zijn heel blij met de uitleg en snelle levering. We hebben de winkel gebeld en gevraagd om advies. Kregen goed advies. Daarna via de website alles besteld. Alles was na 2 dagen in huis.

Hoi Nelleke, Dank voor je review! Leuk om te horen dat alles goed beviel. Veel plezier met je bestelling. Jordi Team DKW

Uniek

De producten zijn uniek, vind je niet snel ergens anders. Ben zeer geslaagd met een mooie decoratie in huis.

Bedankt voor je review, Stephanie! Veel plezier nog van je aankoop. Julia Team DKW

Geweldig geslaagd en in de toekomst zeker weer!

Na een overnachting in jullie prachtige B&B in aanraking gekomen met jullie winkel. Ondertussen al 2 online bestellingen gedaan waar ik heel tevreden over ben. Ruime keuze, mooie producten en fijne communicatie over de bestelde producten. In de toekomst ga ik zeker vaker bestellingen bij jullie doen. De Draaifauteuil Jordy staat bovenaan het wensenlijstje!

Bedankt voor je review, Cora! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de bestellingen die je hebt gedaan. Heel veel plezier nog van de producten, en we zien je graag weer! Wendy Team DKW

Aanrader!

Familie van ons was eind vorig jaar goed geslaagd. Daarom brachten we een bezoek aan de winkel omdat we een hoekbank wilden kopen. Deskundig advies, vrijblijvende tips. Prachtig assortiment aan meubels en accessoires. En we zijn geslaagd! Vandaag werd onze bank, sneller dan verwacht, geleverd. Vakkundig in elkaar gezet en verpakkingsmateriaal keurig opgeruimd. We zijn ontzettend blij! Binnenkort lekker winkelen hier voor een bijpassend vloerkleed en kussens. Kortom, een aanrader!!

Hoi Linda! Bedankt voor je review. Wat fijn dat de bank zo goed naar wens is! We zien je graag langskomen voor een vloerkleed en kussens! Jordi Team DKW

DKW Woonvision: Laat je verwonderen!

Zojuist een als cadeau verpakte Lampe Berger ontvangen en direct geschonken aan mijn echtgenote. Een dikke knuffel als dank voor het ontzettend mooi ingepakte cadeau. En een tweede voor de inhoud. Een verrassing van de bovenste plank! Woonvision is zorgeloos bestellen!

Bedankt Peter, voor je enthousiaste en uitgebreide review! Fijn dat je zo blij bent met je aankoop. Graag tot snel! Jane Team DKW

Super goede service

Hele snelle reacties gekregen en denken graag met je mee!

Bedankt voor de leuke review, Sanne!

Mooie stoere woonartikelen voor een goede prijs

Prachtige winkel om heerlijk doorheen te slenteren. De winkel is heel knus ingericht. Je komt steeds in een andere gestylde huiskamer waar je leuke ideeen op kan doen naar kleur en style. Om je kamer af te maken staan en hangen er overal door de winkel leuke accessoires om je huis af te maken. Zoek je een mooie nieuwe kleur voor op de muur ook daarin is veel keus en goed advies. Voor de liefhebbers van mooie (geur) kaarsen ook daarin is er veel keus. Voor een leuk cadeau voor een ander slaag je altijd er is voor ieders portemonnee wat leuks te vinden om te geven en anders is er nog de cadeabon die leuk wordt ingepakt. Dkw is klantvriendelijk je wordt goed geholpen je voelt je welkom, kortom echt een keer heengaan!

Hoi Claudia! Wat worden we vrolijk van jouw leuke review, heel erg bedankt! Fijn dat je zo tevreden bent over onze winkel. We hopen je snel weer terug te zien! Julia Team DKW

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!