Duidelijke site, super snelle levering, heel goed kleine, atentie bij de levering.

Pakket is keurig en op tijd bezorgd. Een vraag via de mail werd keurig beantwoord en netjes opgelost

Wand rek ziet er leuk uit, leuk gedecoreerd. Had het wandrek wel groter verwacht. Ik heb niet na de afmeting gekeken op de site.

Ik mocht bij mijn bestelling een gratis artikel uitzoeken, dus had ik een geurkaars sweet kiss uitgezocht, maar er zat een zakje met letters of zoiets bij. Ook geen bericht waarom ik geen geurkaars had ontvangen.

Snelle en complete levering

Rond wandrek besteld. Snelle en complete levering. Erg blij mee!

Een mooie winkel met veel inspiratie en betaalbaar

Kom ik even voor een cadeaubon in de winkel, en word ik gelijk zo klantvriendelijk ontvangen. Ging de winkel uit niet met een papierenpakje maar met een compleet mooi ingepakt kadootje. Zo super mooi! Een winkel waar je vaker naar binnen loopt. Veel inspiratie op kunt doen en altijd wel wel iets leuks mee neemt voor thuis. gr. Gerda van der Wal

Hoi Gerda! Wat een leuke review, bedankt daarvoor! We zijn blij dat je tevreden bent over het cadeautje en over onze winkel. Hopelijk tot snel! Jane Team DKW

Een absolute aanrader

Super veel keuze, mooie, betaalbare producten en snel in huis! Ik ben heel tevreden en zal zeker opnieuw een bestelling plaatsen! Absolute aanrader!

Hi Lynn! Bedankt voor je 5-sterrenreview. Fijn dat je zo blij bent over je bestelling, en we zien je graag weer online of in onze winkel! Jordi Team DKW

Snelle levering en heel zorgvuldig verpakt een 10.

Hi Carla! Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering en verpakking. Hopelijk tot snel online of in onze winkel! Julia Team DKW

Prachtign

Mooi design rek

Bedankt voor je positieve review, Monique! Veel plezier van je rek. Jane Team DKW

Geweldige snelle service!!

Super snelle levering en top service!! Fles Lampe Berger was half leeg bij levering, maar de volgende dag alweer een nieuwe geleverd gekregen!!

Hoi Christel, Bedankt voor de leuke review! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze levering en service. Hopelijk tot snel online of in onze winkel! Wendy Team DKW

Superservice

Deze winkel staat voor mij op nummer 1. Zondag besteld en dinsdag in huis. Doe er veel inspiratie op en ga nooit met lege handen de winkel uit!

Hoi Bianca, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je zo tevreden bent. Hopelijk tot snel in onze winkel of online. Julia Team DKW

Vanmorgen via Whatsup vragen gesteld over een artikel. Mijn vraag werd gelijk beantwoord met als resultaat een bezoekje aan de winkel. Eenmaal binnen werd ik verrast door de gezellige sfeervolle indeling van de winkel. Eenmaal aangekomen bij mijn artikel waar ik interesse in had werd ons koffie aangeboden en op al mijn vragen kreeg ik antwoord en een goed advies. Niets opdringerig maar vrijblijvend. Nu een paar maanden wachten tot dat mijn eethoek geleverd wordt.

Hi Diny! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en winkel. We hopen dat je veel plezier hebt van je eethoek als het zover is! Hopelijk tot snel. Julia Team DKW

Ik hou dit liever geheim.....

Van de week mijn 1e bestelling gedaan. Ik was wat sceptisch, want ik had nooit eerder van deze winkel gehoord en dan ook nog eens die lage prijzen... maar mijn ongerustheid was voor niets, want er was helemaal niks mis met mijn bestelling! Hij werd keurig op tijd, zoals vermeld op de site, bezorgd en alles was zichtbaar met liefde en voorzichtigheid ingepakt, met een kleine attentie als extraatje er bij. Het liefst hou ik DKW Woonvision als mijn eigen, kleine geheimpje, zodat niemand weet waar ik die leuke spulletjes vandaan heb.. en zo goedkoop ook! Maar dat zou egoïstisch zijn, dus..... bij dezen.... DKW Woonvision is een aanrader!

Beste Marja, Dank voor je reactie en wát een leuke review we hebben er van genoten! Hopelijk tot de volgende keer en bedankt voor je aankoop bij DKW Woonvision! Jordi Team DKW

Topwinkel

In de (mooie) fysieke winkel prettig personeel. Vervolgens online bij ze besteld. Goed verpakt, rappe levering, en mooi resultaat.

Hoi Willem! Bedankt voor je 10 sterren review! Altijd leuk om te horen dat je de winkel zelf leuk vind.

Een vaas op voet

Vaas besteld. Uitpakken was een feest want er kwam geen einde aan. Vaas zat zo goed ingepakt. Geen beschadeging. Kreeg een kleinigheid in de doos mee. Levering was snel. Prijs was goed. Leuke site om te shoppen Groetjes

Hoi! Bedankt voor je leuke review waar we met een glimlach naar hebben gekeken. Goed om te horen dat de vaas goed was ingepakt waardoor je pakketje geen schade heeft opgelopen! Hopelijk tot de volgende keer! Jordi Team DKW

Snelle levering, goede kwaliteit!

Wij zijn erg blij met de mooie sierkussens! Kwaliteit is heel goed en de bestelling was snel hier.

He Esther, leuk om te horen dat de sierkussens goed bevallen! We proberen onze bestellingen altijd zo snel mogelijk te verwerken. Hopelijk tot snel bij ons op de webshop of in de winkel! Julia Team DKW

Precies zoals ik hoopte!!

Super mooie stolpjes. Mooi glas en super verpakt. Alles is heel aangekomen! Super bedankt!

Hoi Mirjam! Dank voor je leuke reactie. Goed om te horen dat de stolpjes veilig en wel zijn aangekomen! Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel! Jordi Team DKW

Fijne service

Geld voor een ver,zending en het was zo geregeld . Wisten goed wat ze verkochten in de winkel en konden mij goed helpen

Hi Henriëtte, Bedankt voor je leuke review! Goed om te horen dat je zo blij bent met de hulp die je hebt gekregen. Hopelijk tot snel online of in onze winkel. Wendy Team DKW

Leuk koopje! Goede kwaliteit waar je niet veel voor hoef te betalen. Snelle levering!

Hoi Fatma, Bedankt voor de leuke 5-sterrenreview! Veel plezier van je producten en hopelijk tot snel in onze winkel of online. Wendy Team DKW

goede meubels en decoratie, top service

Goede en snelle service, makkelijk om in contact te komen bij vragen, problemen of opmerkingen. Wij zij heel blij met ons gekocht item en ook met de service

Hoi Bea! Bedankt voor de leuke en positieve review. Goed om te horen dat je blij bent met je items, en we wensen je er dan ook veel plezier mee! Hopelijk tot snel in onze winkel of online. Met vriendelijke groet, Jane Team DKW

Prachtige stoel

Snelle service, levering duurt wel lang maar dit komt helaas omdat post nl het bezorg moment maar blijft verplaatsen. Zou beter zijn om het via DHL te verzenden.

Hoi Sanne, Bedankt voor je positieve review! Het is momenteel inderdaad erg druk bij PostNL, waardoor het wat langer kan duren voordat het wordt geleverd. Hopelijk heb je wel veel plezier van je producten, en tot snel online of in onze winkel! Julia Team DKW

Lang gezocht naar de juiste lampenkappen en bij DKW gevonden. Vandaag besteld, direct verstuurd en morgen in huis. En bij ontvangst heel blij mee. Aanwinst in mijn huis. Ook wanneer ik mailde, snel een antwoord. In één woord een “goede” zaak.

Hoi Yolanda, bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je blij bent met de lampenkappen en onze service. Hopelijk tot snel online of in onze winkel. Julia Team DKW

Een totale verrassing!

We hebben een goede ervaring bij jullie! We hadden besteld maar geen email gehad om het pakket te volgen vandaar dat er echt een verrassing op de stoep stond! Alleen we hebben hem in deze hitte golf nog niet kunnen testen.. voor ons mag het gauw winter worden zodat we kunnen genieten van de prachtige lampenkap!

Hoi Petra! Dank voor je uitgebreide review, we proberen aan de Track en Trace te werken, soms komt de mail ervan niet goed aan. Toch goed om te horen dat de verassing dan nog groter is. Hopelijk bevalt de lampenkamp en dankjewel voor de leuke review. Jordi Team DKW

Snelle levering en goede kwaliteit

Mijn bestelling werd snel opgestuurd en was goed verpakt. DKW verkoopt ontzettend leuke spulletjes en meubels voor in huis. Iedere keer als ik de winkel bezoek vind ik wel wat leuks voor in huis. Dit keer had ik een lectuurbak via internet besteld. En ook dit keer ben ik niet teleurgesteld. De lectuurbak is een echte eyecatcher.

Hoi Linda! Goed om te horen dat je iedere keer slaagt bij ons! Hopelijk dus weer tot de volgende keer en bedankt voor je leuke review. Jordi Team DKW

Super snelle en goede levering

Zat keurig ingepakt. Ben er heel blij mee

Hoi Carolien, dank voor je positieve beoordeling en hopelijk tot de volgende keer! Jordi Team DKW

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!