Mooie producten, snelle verzending, super service!

Deze week bestelde ik voor het eerst online bij DKW Woonvision. Ze hebben een prachtige, overzichtelijke website en ik had dan ook snel gevonden waar ik naar opzoek was. Toen ik eenmaal had besteld werd ik keurig op de hoogte gehouden, per e-mail. De producten werden super snel verstuurd en had ik dus ook de volgende dag al in huis. Kortom, een super eerste ervaring en daardoor ook zeker niet de laatste keer dat ik hier heb besteld.

Erg leuk!!

Altijd goed!! Goede ideeën,

Bedankt voor de 10 Marjan! Groet, Erik - Team DKW

Mooie producten en supersnelle levering!

Erg tevreden met mijn prachtige tafellampen. Het aanbieden van bijpassende lampen (LED filament) zou hier zeker een toegevoegde waarde zijn. Wellicht een optie om dit toe te voegen?!

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en je feedback Betsie! Wij bieden al wel ledlampen aan, zie ook: https://www.dkwwoonvision.nl/verlichting/gloeilampen. Wellicht kunnen we het assortiment ledlampen in de toekomst verder uitbreiden. Veel plezier van je bestelling gewenst! Groet, Stefanie - Team DKW

Geweldig!!! In 1 weekend hele inrichting voor elkaar!! Top

Geweldig!!

Bedankt voor de 9, Karin! Groet, Benita - Team DKW

Ik word er helemaal blij van

Ik ging op zoek naar een mini rasp en vond deze uiteindelijk in julie winkel, dus besteld en supersnel bezorgd, en toen ik mijn pakketje open maakte en mijn goudkleurige babyrasp tevoorschijn kwam werd ik er echt zo ontzettend blij van . Goede prijs ,top kwaliteit ,snelle verzending , in 1 woord TOP

Hi Wendy, bedankt voor je leuke review en de lovende woorden! Veel plezier van de minirasp toegewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Julia - Team DKW

Prachtige hoekbank met luxueuze uitstraling!

Wat zijn wij blij met onze nieuwe hoekbank van DKW! Van aankoop tot montage in de woonkamer verliep het contact en de afhandeling soepel. De bank werd zelfs 3 weken eerder geleverd dan verwacht. Klasse!

Hi Janneke, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met DKW Woonvision en je lovende woorden! We vinden het fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met de nieuwe bank en wensen jullie veel zitplezier toe! Groet, Sifra - Team DKW

mooie en duidelijke website mooie artikelen

het aankoop was goed en netjes ingepakt

Fijn om te lezen dat de aankoop naar wens is Joop! Veel plezier van je bestelling gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Benita - Team DKW

Perfect service top

Hadden problemen met de tafels 2 optie gekregen. Super de service .

Beste Carla en Peter, Hartelijk bedankt voor de 10 en het delen van jullie positieve ervaring met onze service! Groet, Annemaij - Team DKW

Fijne service

Duidelijke afspraken, en als er wat is handelen ze dat snel af. Ja fijn !

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service Ilse. Hartelijk bedankt voor de 10! Groet, Peggy - Team DKW

Snel verzonden, keurig verpakt! Mooi artikel!

Bedankt voor je positieve woorden, Fan! Namens DKW wens ik je veel plezier toe van je bestelling en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Wendy - Team DKW

Zeer foede service

Goed verpakt Direct die zelfde gag verzonden

Bedankt voor je positieve beoordeling en veel plezier van je bestelling gewenst! Groet, Julia - Team DKW

Gewoon keigoede service !

Op vrijdag besteld en op zaterdag netjes geleverd. Kwalitatief goed verpakt en goederen onbeschadigd. Echt TOP !

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met DKW en de 10, Patrick! Groet, Dewi - Team DKW

Prima service, goede prijzen

Bestelling wordt keurig afgehandeld. Ik ga zeker vaker bestellen.

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de afhandeling van je bestelling Renée! Veel plezier van je aankoop gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Sifra - Team DKW

Slecht product

Kwaliteit van artikel is dermate slecht dat het niet eens de functie kan vervullen waarvoor het bestemd is. Lijkt me verstandig toeleveranciers beter te controleren.

Ik heb cappuccino kopjes besteld en ze zijn echt prachtig! Ook de verzending is tot in detail verzorgd, Alles was apart en in plastic folie verpakt Ik ga er zeker nog een bestelling plaatsen

Hi Jacqueline, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met DKW en de 10! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Groet, Annemaij - Team DKW

Perfecte online service en bezorging

Had kaarsen besteld en werd meteen gebeld dat 1 model niet op voorraad was. Heel vriendelijk meisje die vroeg of ik iets anders wilde, of het geld retour. Ik vroeg om het geld en dat stond ook binnen 1 dag op mijn rekening. Ook de overige dingen van mijn bestelling werden de volgende dag al geleverd. Samen met een heerlijk Amber blokje als verrassing, waardoor het pakje ook nog eens lekker rook. Ik vind het prettige service en aandacht en beveel deze webshop dan ook zeker aan!

Hi Léonne, bedankt voor je lovende woorden en dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Dat wordt gewaardeerd! Veel plezier van je bestelling en gewenst en wie weet tot snel in onze (web)winkel. Groet, Wendy - Team DKW

Prima koopervaring, goede site, snelle duidelijke communicatie en meteen verstuurd (goed verpakt). Mooie producten.

Hi Peter, hartelijk bedankt voor de 10 en het delen van je positieve ervaring! Groet, Stefanie - Team DKW

Uitstekend en blij met de producten!

Twee ontzettend mooie beelden besteld. Bestelling plaatsen ging makkelijk en kwam snel aan. De beelden waren goed verpakt tegen het breken, ook gaan ze goed om met het recyclen van de verpakkingen. Ook een gratis Amberblokje er bij gekregen, de geur die daar van af komt is heerlijk! Bedankt voor de service (:

Hi Amber, Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 5-sterren beoordeling; hier doen we het voor! Heel veel plezier van je aankoop gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Benita - Team DKW

Blij verrast met het product!

Snel geleverd! Attent geurblokje erbij geleverd waardoor het ook heerlijk ruikt! Zeer verrast door de sticker op de verpakking wat betreft recycling.. helemaal super! Nooit ergens nog gezien.. kunnen veel bedrijven van leren!!

Bedankt voor je lovende woorden Nadia, hier doen we het voor! Heel veel plezier van je bestelling gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Julia - Team DKW

Mooi en degelijk product

Mooie paraplubak van degelijk materiaal. Past erg mooi in onze hal.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je aankoop bij ons, Marco! Groet, Stefanie - Team DKW

Wat een leuke winkel!!

Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis. Goed verpakt met een klein extra cadeautje erbij. Dankjewel! Hier kom ik zeker een keer terug en ik houd de site in de gaten.

Hi Susan, bedankt voor de 5-sterren beoordeling en het delen van je positieve ervaring! We wensen je veel plezier toe van je aankoop. Groet, Sifra - Team DKW

Superrrr

Mooie kaars besteld. Snelle levering. Met een leuk kaartje en een geurblokje er gratis bij......daar word je toch vrolijk van!!!!

Wat fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons Patricia. Veel plezier ervan en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel! Groet, Annemaij - Team DKW

In eerste instantie na telefonisch gesprek over verkeerde bestelling van mijn kant En vertelde dat de site niet helemaal klopte S’avonds situatie beschreven met foto’s toen je Reeg ik een positieve mail Ik mocht het retour sturen Maar uiteindelijk toch gehouden en er nog maar bijbesteld . Al met al toch wel goed

Hi Ria, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. We vinden het fijn om te lezen dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen en wensen je veel plezier van je bestelling toe! Groet, Wendy - Team DKW

Prachtige stoelen van goede kwaliteit, snel volgens afspraak geleverd voor een scherpe prijs.

DKW Doet wat het beloofd.

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 10, Aalt! Wij wensen je veel plezier van je nieuwe stoelen toe! Groet, Julia - Team DKW

Zeer nette en snelle service

Er prettig online winkelen in een duidelijke webshop. En hebben scherpe prijzen Goed en degelijk verpakt voor verzending. Met leuke attentie. Zeker een aanrader.

Hi René, Bedankt voor je lovende woorden en de positieve beoordeling. Veel plezier van je bestelling gewenst en hopelijk tot ziens in onze webshop! Groet, Sifra - Team DKW

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!