Mijn bestelling was heel snel binnen. Zat heel mooi verpakt in een tasje en er zat nog een cadeautje in. Dat maakt net het verschil om hier vaker te bestellen. TOP !!!!

Goed advies en uitleg gebruik verf

Dikke Kwaliteit …..Wow (DKW)

Echt heerlijke spullen en goed advies, echt de wow factor!

prachtige collectie en snelle levering

snelle levering en mooie verzorgde site.

Snelle levering en artikel goed zoals verwacht Syper tevreden

uitstekend

Geweldige winkel en vriendelijk personeel. Ben zeer goed geholpen en de levertijd is zeer kort. Ook het thuisbezorgen wordt heel netjes gedaan met goede vaklui die alles mooi in elkaar zetten. Ik ben zeer tevreden over de winkel met zijn ruime aanbod aan meubels maar ook aan de vele verschillende home decoratie en niet te vergeten de heerlijke luchtjes van woodwick kaarsen, amber blokjes en lampe berger. Ja ben zeer tevreden.

Prima. 1 van de 3 producten kapot

Helaas bleek 1 van de 3 producten kapot. De andere 2 wel netjes en mooi.

Super vriendelijk,, ruime keus!

Super vriendelijk, ruime keus voor een groot of klein cadeau! Altijd behulpzaam en eerlijk advies. Aanrader!

Super service!

Met een kleine hickup in de levering wordt het supersnel gecorrigeerd en alsnog geleverd. Dat vind ik goede klantenservice. Ik zou er zeker nog eens iets kopen.

Wat een prachtige, grote, winkel met heel veel mooie spullen! Overnachten bij de B&B "Slapen bij DKW" is een sprookje, zo mooi ingericht. Zeer gastvrij onthaal en een heerlijk ontbijt. Kortom, we hebben genoten van DKW en komen zeker een keer terug (met aanhangwagen :-) ).

Prima service en zeer snelle verzending. Pakket was goed verpakt en verpakking was hergebruikt. Dat zouden meer bedrijven moeten doen!

Hoi Herma, We proberen inderdaad onze verpakkingsmaterialen zo veel mogelijk te hergebruiken! Fijn om te horen dat dit zo gewaardeerd wordt. Veel plezier van je bestelling en tot de volgende keer bij ons. Wendy Team DKW

Gezellige woonwinkel!

Meerdere keren bezocht. Heerlijk ideeën opdoen. Vriendelijk personeel. Nette bezorging! Het bezoeken meer dan waard.

Bedankt voor de 10-sterrenreview, worden we altijd vrolijk van! Tot de volgende keer bij ons in de winkel. Julia Team DKW

200% tevreden!

Super snelle levering, duurzaam verpakt en ook nog eens een klein kadootje erbij. Ik word er blij van!

Uitstekende kwaliteit en levering.

Na goede ervaringen van andere mensen te hebben gehoord heb ik ook een fauteuil bij DKW aangeschaft. Contact en levering was perfect eveneens de kwaliteit van de stoel. Een echte aanrader deze winkel!!

Hoi Thijs, Bedankt voor je 10-sterrenreview! Goed om te horen dat alles zo goed gegaan is en dat je uiteraard tevreden bent over je nieuwe fauteuil! Tot de volgende keer bij ons en veel zit-plezier gewenst! :) Jordi Team DKW

uitstekend

Kransen zijn mooi gemaakt en zien er prachtig uit. ben heel tevreden, niet te duur en snelle levering.

Bedankt voor je review Diny, geniet van je kransen! Jordi Team DKW

Super snelle service

Heel blij met de snelle correcte en nette levering

Hi Joyce, fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer bij ons! Gabrielle Team DKW

Snelle levering, prachtige knetter kaarsen, erg goed verpakt. Zeker aanbeveling waard.

Bedankt voor je review, Klara! Geniet ervan en tot de volgende keer! Arjan Team DKW

Helemaal super.

Super snel verzonden. Cadeautje was ook mooi ingepakt. En helemaal goed aangekomen! Alleen maar positief.

Hi Demalza, Fijn om te horen dat het allemaal goed is aangekomen. We proberen het altijd zo snel mogelijk te verzenden, altijd prettig om te zien dat dat ook goed lukt! Veel plezier van je bestelling. Wendy Team DKW

Hele goeie services en erg vriendelijke en natuurlijke mooie spullen

Ik ga hier vaker dingen bestellen wat ik al zeg mooie spullen voor weinig geld. Zeer tevreden en zeker aan aanrader.

Hi Astrid, Bedankt voor je 10-sterrenreview! Fijn dat je zo goed geslaagd bent! Geniet van je accessoires en tot de volgende keer bij DKW Woonvision. ;) Peggy Team DKW

Hele leuke kerst hangers .

Mooie winkel heel beel moooe leuke en betaalbare artikelen.

Fijn om te horen, Carla dat je zo geslaagd bent! Veel plezier met je spullen en tot de volgende keer bij ons. Jordi Team DKW

Top winkel

Super geholpen in de mooie winkel. En wat n service week erop werd de kast al bezorgd. Met een kaartje bedankt voor je aankoop. Ik ga binnenkort weer even lekker winkelen,genieten en kijken voor mooie spulletjes voor in m’n huis.

Bedankt voor je leuke review! Geniet vooral van je nieuwe kast en tot snel bij ons weer in de winkel. Iris Team DKW

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Zeer tevreden over de manier waarop mijn bestelling verpakt was. Ontzettend leuk het cadeautje 2 mooie vlinders én een persoonlijk kaartje. Een een woord: Top!

Hi Angelique, Altijd leuk om te horen dat het cadeautje zo goed bevalt erbij! We proberen altijd er een zo leuk mogelijk presentje van te maken. Veel plezier van je bestelling en tot de volgende keer bij ons. Julia Team DKW

Mooie belevenis

Mijn neus volgde mij, was is dit lekker!

Hoi! Wat leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad, tot de volgende keer bij ons in de winkel! Jordi Team DKW

super

Ik had een spiegel met band besteld, zag er prachtig uit, was een cadeau voor mijn zoon en schoondochter, zij vonden 'm ook fantastisch. Ook nog houten vlinders cadeau gekregen, die hebben ook al een mooi plekje gekregen, super blij mee.

Hoi Antoinette! Wat leuk om te horen dat jij en je zoon en schoondochter zo blij zijn met de spiegel! Veel plezier van de aankoop nog, en graag tot snel! Julia Team DKW

Mooie winkel overzichtelijk website goede service snelle levering!

Bedankt voor de leuke review, Els! Veel plezier nog van je aankoop. Peggy Team DKW

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!