Snelle afwerking

Kadobon online besteld Deze snel gekregen Super mooi ingepakt

Super snelle levering.

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Keurig verpakt met daarin ook nog een kleine attentie in de vorm van een houten beertje. Leuk! Ik ga in de toekomst vaker bestellen bij DKW woonvision.

Positief

Top producten voor een mooie prijs!!

2 metalen vazen besteld. Prachtige vazen voor een hele mooie prijs!! Snel geleverd in stevige verpakking. Kortom, DKW Woonvision is een TOPPER!!

Snelle levering na plaatsing van de bestelling.

Wij hebben gelogeerd in de B&B en ontvingen een waardebon van de woonwinkel. In de B&B hebben we de verschillende roomsprays geroken en deze eindelijke besteld. Conform afspraak voor 15:00u de volgende werkdag geleverd.

Snelle levering, uitstekende service

Via de webshop heb ik een tafeltje besteld. Dat was binnen no time binnen. Er bleek twee dopjes te ontbreken, na een mailtje had ik de volgende dag de dopjes al in huis! Hartstikke fijn! De website biedt volop mogelijkheden om te winkelen als je niet in de buurt van Oldebroek woont. Een absolute aanrader is ook de DKW B&B!

Super leuke lampjes op batterij

Leuke producten en snelle levering

Subliem

3 dingen gekocht. Gevraagd of het ingepakt. Alles netjes ingepakt met een kleinigheid erbij. Fantastisch gewoon. Elke Keer weer fijn om hier online te shoppen

Robuuste tafel

Vanmorgen bezorgd door twee zeer vriendelijke bezorgers met humor. Hebben onze nieuwe tafel in elkaar gezet wat ik niet had verwacht, top service !! Ontzettend blij met onze nieuwe tafel, iets donkerder van kleur dan op het plaatje van de website maar dat is geen ergenis! Echt een mooie massief houten tafel , mooie kwaliteit.

Zulke leuke spulletjes mijn woonkamer staat er vol mee.past allemaal mooi bij elkaar!

Super goed!!

Website is duidelijk, snelle levering, goed verpakt, en er zit altijd een kleine verassing bij je artikelen die je gekocht heb

Leuke spullen snel geleverd

Snelle levering en goede service! Er was iets kapot geleverd, maar na contact per mail heb ik de volgende dag al een nieuwe geleverd gekregen.

Super geregeld!

Online een cadeaubon besteld tijdens de lockdown, super leuk ingepakt en super snel verzonden. Bedankt!!!

Snelle service!

Hele fijne ontvangst

Je wordt altijd super goed geholpen staan altijd weer voor je klaar met een eerlijk advies

Behulpzaam

Wilde graag advies over lampe berger en de bijpassende olie De verkoopster nam alle tijd om ons te informeren en de verschillende geuren te laten ruiken Bedankt voor het geduld

Alles keurig ingepakt en verzonden!

Heel fijn een handige tas bijgekregen.

Bedankt voor je review, Roelina! Heel veel plezier van je bestelling. Arjan Team DKW

Masoin b is geweldig

Deze geur is echt geweldig

Hoi Dirry! Wat fijn dat de geur naar wens is. Veel plezier er nog van! Arjan Team DKW

Snel en mooi

Supersnelle levering en een hele mooie lampenkap. Blij mee!

Bedankt voor de review! Goed om te horen dat de lampenkap naar wens is. Tot de volgende keer! Wendy Team DKW

Super goede service en kwaliteit

Zelfs in Corona tijd goed geholpen, bestelling geplaatst op de site! 1 werkdag later konden wij het ophalen!

Super mooie spulletjes en snel geleverd

Mijn ervaring

Ik ben heel tevreden. Goed geholpen. Tijd en aandacht. Advies. Er werd zelfs aangegeven dat er koffie gingen drinken. En als ik ze nodig had kon bellen. Nou wat wil ik nog meer. Ook een geweldige keus in mooie dingen. Bedankt

Matige geur

De prijs 4 voor €10 is top, maar het geeft geen geurexplosie als je het bijvoorbeeld brandt in de geurbrander of in een bakje op het toilet legt. Jammer. Wat ik nog probeer is in de kledingkasten leggen.

Ik had cadeaubonnen besteld via de website en al snel kreeg ik een telefoontje dat ze klaar lagen. De cadeaubonnen waren heel leuk verpakt. Ik denk dat de ontvangers niet verwachten dat het zo leuk in gepakt zal zijn en heel blij zullen zijn met hun cadeau.

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!