Top geregeld zo

Altijd goede kwaliteit en fijn dat het nu toch Online kan

Perfecte service en vriendelijke ondernemers

Fijn geholpen!

Vijf sterren meer dan eens Verdiend !

Tafeltje besteld en de volgende dag al bezorgd en het was prachtig en toen kregen we spijt dat we er geen twee hadden besteld, dus gauw er nog één besteld en ook die was prachtig en de volgende dag weer snel bezorgd. Vriendelijk bedankt DKW Woonvision.

Super goed!!!!

Goede snelle levering dik tevreden!!!

Wij hebben een industriële klok besteld via u site deze was voor mijn verjaardag bedoeld, mijn man had ook via de site inpakpapier in kleur uitgezocht Geweldig leuk ingepakt Wat voelde ik mij jarig, ondanks deze nare tijd van lockdown De klok staat supermooi, je moet toch via een plaatje wat uitzoeken..maar hij past perfect bij het interieur in ons mooie warme huisje Thnx

Grandioos!

Ik heb een klok besteld bij jullie, deze was de volgende dag al binnen. Super goede service! De klok heeft gave details, is mooi en van goede kwaliteit! We kunnen thuis niet stoppen met kijken naar deze gave klok!

Hi Denise, Dank voor je 10-sterrenreview! Leuk om te horen dat de klok zo goed bevalt, veel plezier ermee! Tot de volgende keer bij DKW Woonvision. Jordi Team DKW

Leuke krukjes

Krukjes zijn leuk om te zien, alleen de afwerking kon iets beter. Ik heb alle schroeven moeten aandraaien, want alle pootjes zaten los. En heb de krukjes in de meubellak gezet, maar dat was eigen keuze. Verder tevreden.

Hoi Evert, Dankjewel voor je 7-sterrenreview! Goed om te horen dat je tevreden bent over je product, gelukkig dat het product goed is aangekomen, de schroefjes willen soms nog eens iets losser gaan zitten door het vervoeren ervan, maar gelukkig is dit makkelijk te verhelpen. Veel plezier in elk geval met je bestelling en tot de volgende keer bij DKW Woonvision. Jordi Team DKW

Prima levering.

Snelle levering. Goede kwaliteit/ prijs verhouding en leuke attentie erbij

Hi, bedankt voor je 10-sterrenreview! Zijn we erg blij mee. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer bij ons in de webshop of winkel. Julia Team DKW

In één keer goed!

Super goed geholpen door de DKW in Oldebroek, ontzettend klantvriendelijk personeel die je echt een stap verder helpen in het compleet maken van je interieur. Zeker een dikke aanrader!

Hi Julian, Wat een leuke review, dankjewel hiervoor! Altijd fijn om te horen, veel plezier met je spulletjes en tot de volgende keer bij DKW Woonvision. En natuurlijk bedankt voor je 10-sterrenreview. Wendy Team DKW

Snelle service!

Fijne winkel! Goede service en vandaag besteld morgen in huis!

Hoi Tiny, We proberen het altijd zo snel mogelijk te verzenden en te leveren, goed om te horen dat je blij ook bent met de service. Bedankt voor je 9-sterrenreview en tot de volgende keer bij DKW Woonvision. Jordi Team DKW

Geweldige producten

De sprei en kussens zijn heel sfeervol

Hi Monique, Wat leuk om te horen dat de kussens en sprei goed bevallen! Veel plezier met je bestelling en bedankt voor je 10-sterrenreview. Julia Team DKW

Erg leuk hoe de kadobon was ingepakt.

Hi Nathalie, Dankjewel voor je 10-sterrenreview, we proberen de cadeaubonnen altijd zo leuk mogelijk in te pakken dus goed om te horen dat dat gelukt is! Veel plezier ervan en tot de volgende keer bij DKW Woonvision. Jordi Team DKW

Netjes in gepakt en snelle levering

Mijn product waren netjes ingepakt ik raad het iedereen aan om daar te bestellen

Hoi Sandra, wat een lieve review, bedankt hiervoor! Goed om te horen dat alles netjes is aangekomen en ik wens je veel plezier met je bestelling. Wendy Team DKW

Goede snelle levering

Nu de winkel dicht zit ivm corona heb ik voor het eerst via de website besteld (snuffel liever even in de winkel rond :-)), moet zeggen dat de website prettig winkelt: duidelijke afbeeldingen en alles mooi op categorie. De bestelling kreeg ik snel geleverd en alles zat goed verpakt. Blij met de aankoop!

Hi Alida, Leuk om te horen dat de website zo goed bevalt, we werken er hard aan dus het is altijd fijn om te weten dat het ook goed werkt en netjes is. Veel plezier met je bestelling en natuurlijk bedankt voor de mooie 10-sterrenreview. Jordi Team DKW

Netjes en Corona Proof!

Hi! Bedankt voor je 10-sterrenreview, zijn we blij mee. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer bij ons. Julia Team DKW

Zeer snelle levering

Hoi! Bedankt voor je 10-sterrenreview. Goed om te horen dat je levering snel is verlopen en natuurlijk veel plezier van je bestelling. Jordi Team DKW

Mooie kussens

Mooie en goede kwaliteit kussens voor op de bank gekocht en ook nog eens mooi tegen een mooie prijs!

Hi An, Veel plezier met je kussens, goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Bedankt in elk geval voor de 10-sterrenreview. Jordi Team DKW

Prima product snel geleverd

Goede eerste ervaring

Hi Bertha, dankjewel voor je 8-sterrenreview! Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer bij DKW Woonvision. Jane Team DKW

Snelle en nette service met een cadeautje

Het bestelde product werd de volgende dag al geleverd. Ik werd netjes op de hoogte gehouden en tijdens het openen van het pakketje zat er zelfs nog een klein cadeautje bij! Super leuk gedaan.

Hi Debbie, Dankjewel voor je 9-sterrenreview, dat waarderen we. Leuk ook om te horen dat het cadeautje erbij beviel, veel plezier van je bestelling en tot de volgende keer bij DKW Woonvision. Jordi Team DKW

SUPER

Lampenkappen besteld en de volgende dag in huis met een lief presentje. TOP!

Hoi Inge, Dank voor je 10-sterrenreview! Goed om te horen dat je het zo snel in huis hebt gekregen, veel plezier met je bestelling en je presentje. Julia Team DKW

Mooie winkel voor zowel meubels als woonaccessoires/cadeautjes

Toen de winkels oppeens moesten sluiten had ik nog niet alle kerstcadeautjes gekocht. Gelukkig was er bij DKW genoeg keuze uit leuke cadeautjes, die ik kon bestellen en ophalen bij de winkel. Ik kreeg er zelfs nog een leuk extraatje (geurstokjes) bij! Bedankt!

Hi Thessa, Dank voor je 10-sterrenreview! Zijn we blij mee. Goed om te horen dat je blij was met het ruime assortiment wat we hebben bij ons op de site en natuurlijk je presentje wat je erbij kreeg. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer bij ons in de winkel of webshop! Jordi Team DKW

Mooie spullen, goede service!

Alle spullen waren mooi en netjes verpakt, prachtige spullen, ze zijn erg klantvriendelijk!

Hi Marina, Bedankt voor je 10-sterrenreview en veel plezier met je bestelling, ook natuurlijk leuk om te horen dat de service goed is bevallen! Jordi Team DKW

Top artikel

Ik ben weer voor Kolony gevallen, deze keer een kruik besteld ...snelle levering en zeer goed verpakt. Fijne webwinkel, zal niet de laatste keer zijn, dat ik er een bestelling zal doen. En bedankt voor de kleine attentie ...blij mee en pronkt aan de sleutel van de kast. Gr. Ingrid

Hoi Ingrid, wat een leuke review, dank hiervoor! Leuk ook om te horen dat het presentje bevalt en natuurlijk je bestelling zelf. Veel plezier ervan en tot de volgende keer bij DKW Woonvision. Julia Team DKW

Geen idee nog, heb het product nog niet ontvangen!!!

Jullie zijn een beetje vlot met deze mail. Het product moet nog geleverd worden, was nl. niet op voorraad.......

Hi Harma, bedankt voor je review! Helaas wil de mail voor het beoordelen soms sneller eruit gaan dan dat de bestelling binnen is gekomen. Ik wens je in elk geval veel plezier straks met je hocker! Jordi Team DKW

Heel blij met mijn producten

Ik heb via de site producten besteld, de volgende dag kreeg ik al een mailtje dat ik alles klaar stond. Erg snel, super! De fauteuil zit heerlijk!

Hoi Rowie, Bedankt voor je 10-sterrenreview! Goed om te horen dat de fauteuil lekker zit en natuurlijk dat het allemaal snel in huis bij je was. Veel plezier met je bestelling! Julia Team DKW

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!