Prima materialen die ons gratis zeer snel werden toegezonden

Gewoon positief!!

De vaas kon ik makkelijk bestellen en was snel in huis. Goede service dus!

Perfecte items

Breed assortiment en echt voor ieder wat wils. Lang op zoek geweest naar wandhaken in de vorm van een dier. En gevonden! Gematched met andere stoere items en ons huis heeft er weer wat leuke accessoires bij. Echt aanrader, en een plus de hergebruiken nette dozen en plastic voor verzending (TOP)!

Super fijne webshop

Mooie spullen, snelle levering

Hoi Carla! Bedankt voor je positieve review, en goed om te horen dat je tevreden bent over zowel onze spullen als levering. Hopelijk tot snel in onze winkel of op www.dkwwoonvision.nl!

Prettig zaken doen, snelle reacties op een bestelling, telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk medewerkers aan de telefoon gehad.

Hoi Wilma, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Hopelijk tot snel op onze website of in onze winkel! Julia Team DKW

geleverd als verwacht

Bedankt Martin voor je positieve review! Hopelijk tot snel op onze website of in onze winkel. Wendy Team DKW

MOOI!

Snel verstuurd en precies zoals verwacht. Helemaal top dat de verpakking recycled word. En mijn planten staan er heel mooi op.

Hoi Sly! Bedankt voor je positieve review. We vinden het leuk om te horen dat je spullen zo mooi staat en je tevreden bent met je levering. Tot snel op onze website of in onze winkel! Jane Team DKW

Nice

Very nice

Hoi Kasia, bedankt voor je positieve review! Julia Team DKW

Super kwaliteit en een snelle levering.

Zondag besteld, dinsdag ochtend in huis. Zo fijn zo’n snelle levering! Bij andere online woon winkels moet ik soms wel tot 2 volle weken wachten.. De vazen zien er prachtig uit, een super kwaliteit voor een lage prijs. Ik ben er echt heel blij mee.

Hoi Marielle! Bedankt voor je positieve review, we zijn blij dat je tevreden bent met onze levering en spullen! Heel veel plezier van je vazen, en graag tot snel op onze webshop of in onze winkel. Jordi Team DKW

Mooie vaas

Top service en de vaas komt precies zo uit als op de foto!

Hoi Renske, Wat leuk om te horen dat je enthousiast bent. Bedankt voor je review en veel plezier van je vaas! Julia Team DKW

Snel,op tijd en kwaliteit

DKW heeft altijd mooie spullen te koop. Komen altijd hun afspraken na en de kwaliteit die ze leveren is altijd top. PS: (De medewerkers in de winkel zijn ook altijd vriendelijk)

Bedankt voor je positieve review, Wilco! Leuk om te horen dat je enthousiast bent over onze spullen en over onze collega's, we gaan dat zeker doorgeven! Tot snel bij DKW. Wendy Team DKW

Super service!

Product was snel binnen en leuk verpakt! Perfect om als cadeau weg te geven!

Hoi! Leuk om te horen dat je enthousiast bent, Bernine. We hopen je snel weer te zien online of in onze winkel! Julia Team DKW

prijs kwaliteit is goed

Bedankt voor je positieve review, Dena! Tot snel online of in onze winkel. Wendy Team DKW

Cadeaubonnen super leuk om te geven!

Cadeaubonnen online eenvoudig besteld, snel in huis en ontzettend leuk ingepakt! Aanrader om deze cadeaubonnen te geven!!

Hoi Mari, bedankt voor je positieve review! Leuk om te horen dat je graag onze cadeaubonnen weggeeft. Tot snel! Team DKW

Snelle levering!

Besteld en een paar dagen later al in huis!

Bedankt voor je positieve review, Jeffrey! Julia Team DKW

Mooie spullen, verpakking verdient aandacht

Fraaie vazen en takken, prima prijs. Wat evenwel irriteert is de wijze van verpakking. Op de enorme doos wordt met een sticker vermeld dat DKW kiest voor duurzaamheid en daarom dozen hergebruikt. Prima initiatief, denk je aanvankelijk. De herbruikte doos blijkt evenwel voor meer dan de helft gevuld met bubbeltjesplastic. Zodanig veel dat zelfs mijn plasticcontainer vol zit nu. Wat een vreselijk onduurzame keuze. Koop dan een klein kartonnen doosje, dat is duurzamer dan deze berg nauwelijks te verteren plastic

Hoi! Bedankt voor je review! We zijn blij dat je bestelde spullen goed zijn bevallen. Wij hergebruiken inderdaad ons verpakkingsmateriaal, zowel de dozen als het plastic waarmee we de producten beschermen. Omdat de dozen hergebruikt worden, kunnen we niet altijd de perfecte maat vinden voor jouw bestelling. We willen een product absoluut onbeschadigd laten overkomen, en gebruiken daarom extra bubbeltjesplastic, wat ook hergebruikt wordt. We snappen zeker je punt, en gaan kijken hoe we het kunnen oplossen zonder daarvoor kartonnen dozen in te hoeven kopen. Bedankt voor de tip! Julia Team DKW

Mooie spullen en goede service

Thuisbezorgd en prachtige woonspullen. Zeer tevreden!

Wandrek werd keurig thuis bezorgd.

Bedankt voor je goede review, Gerrie! Veel plezier van je wandrek. Julia Team DKW

Ik was op zoek naar een vaas, wat bij mijn interieur past. Was aan het googelen met afbeelding, en wat zag daar de vaas wat ik eigenlijk in gedachten had. En het past perfect, meteen besteld bij DKW Woonvision, en ze hebben daar nog meer prachtige spullen.

Hoi! Bedankt voor je leuke, positieve reactie. Hopelijk tot snel op onze website of in onze winkel! Jane Team DKW

Jammer genoeg weet ik het nog niet!

Had al graag het met jullie willen delen, maar helaas is het nog niet bezorgd. Ben zelf erg benieuwd naar hoe het zal staan!

We hopen dat inmiddels je bestelling is aangekomen, en dat het goed bevalt. Bedankt voor je positieve review! Julia Team DKW

Tof assortiment snelle bezorging

DKW heeft goede kwaliteit Verschillende assortimenten zodat een ieder aan zijn trekken kan komen qua smaak, klassiek of modern etc... nergens anders gezien Online De website is praktisch en overzichtelijk, en snel bezorgd, erg fijn

Wat een leuke, positieve review, bedankt daarvoor! Hopelijk tot snel in onze winkel of op onze website. Jordi Team DKW

Geweldig!!!

In één woord echt een geweldige ervaring. Top producten waar ik super blij mee ben!!! Zeker een aanrader.

Beste Bertine, Bedankt voor je 5-sterren review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze winkel. Door onze snel wisselende collectie, hopen wij jou altijd te blijven inspireren! We hopen je snel weer bij ons in de winkel te zien. Groetjes, Jane DKW Woonvision

Verademing

Na lang zoeken op de standaard plekken vond ik hier eindelijk unieke betaalbare spullen. Mijn zoektocht was vooral naar waxinelichthouders en ik ben hier meer dan goed geslaagd! Prachtige waxinelichthouders die je ook als kandelaar kan gebruiken zonder de dubbele prijs die je vaak ziet! De levering ging heel erg snel en je hoeft dus niet te wachten op je parels!

Beste Gabriella, Bedankt voor je 5-sterren review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze winkel. Door onze snel wisselende collectie, hopen wij jou altijd te blijven inspireren! We hopen je snel weer bij ons op de webshop of in de winkel te zien. Groetjes, Jane DKW Woonvision

Ik heb 2 tafeltjes voor bij de bank besteld. Ze passen gelukkig precies. Ik had wel voordat ik ging bestellen gevraagd of ik nog kon ruilen. Communicatie ging heel makkelijk via what’s app!

Beste, Bedankt voor je 5-sterren review! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Voor vragen kun je altijd bij ons terecht, zowel in de winkel als online! Veel plezier met de tafeltjes. Groetjes, Jane DKW Woonvision

Heerlijke geuren voor in de auto

De winkel is mooi en gezellig! En het aanbod is zeer ruim en divers.

Beste, Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze winkel. Door onze snel wisselende collectie, hopen wij jou altijd te blijven inspireren! We hopen je snel weer bij ons op de webshop of in de winkel te zien. Groetjes, Jane DKW Woonvision

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!