Super blij van!

Wij zochten een bedankcadeutje namens onze moeder voor de thuiszorg, dagbesteding en buren die voor haar hebben gezorgd de laatste jaren dat ze thuis woonde. We kwamen uit bij DKW, cadeaupakket Amberblokje. Deze besteld en voor ons ingepakt door DKW. Het was een feest om de zorgmensen dit te kunnen geven, zo leuk en zo feestelijk ingepakt! Daarnaast vind ik het ook super dat ze als verpakking materiaal hergebruiken. De doos waarin het zat was degelijk en tegelijk niet nieuw. #duurzaam

Inspirerende winkel

Een fijne winkel waar je relaxed rond kan kijken en niet uitgekeken raakt. Als je advies wilt staat er een medewerker klaar die je vriendelijk helpt, niets is teveel. Voor ieder budget is er wel wat te vinden. Zeker de moeite waard om heen te gaan.

Hi Hanneke! Onwijs bedankt voor jouw positieve review en 5-sterren. Altijd van harte welkom om een rondje in de winkel te lopen, al beloven we niet dat je met lege handen weer naar buiten komt ;) Groetjes Annemaij - team DKW

Onzettend positief

Via het internet bij deze leuke winkel terecht gekomen. Een online bestelling bij jullie gedaan voor twee verjaardagen. Contact gehad met de klantenservice omdat ik zelf de fout had gemaakt om de bestelling af te halen in de winkel, helaas is dit te ver weg voor mij. De klantenservice gaf aan dat dit geen probleem was om mijn bestelling op te sturen. De volgende dag mijn bestelling al in huis! Netjes en goed ingepakt. Zelfs nog een leuk, gratis cadeau(tje) erbij ontvangen! Ik tevreden en twee mensen blij gemaakt met leuke verjaardagcadeau's. Mocht ik eens in de buurt zijn, kom ik zeker eens winkelen in de winkel!

Hi Shannen! Bedankt voor je ontzettend positieve review! En zo maakten wij niet 1 maar 3 mensen blij met jouw bestelling. Heel erg graag gedaan en wie weet tot snel in onze (web)winkel! Groetjes Julia - Team DKW Woonvision

Ik had alleen maar 1 onderzetter besteld als rooster op een klein theelichtje, omdat anders het theepotje niet blijft staan en dit bedacht ik als oplossing. Zelfs hiervoor is de service snel en correct. Ik heb ook vorig jaar in de sale (aangezien mijn budget niet zo groot is) in de sale een aantal woonassecoires; bloempotten/ vazen gekocht via insta, omdat ik het wat wilde veranderen. Ook toen ging ales snel en correct. DKW super bedankt,dat ik het met weinig ook wat kan restylen. En het mij maar de zin kan maken.❣️

Hi Thea! Wat ontzettend leuk om te lezen dat je niet alleen in onze webshop een aanschaf hebt gedaan maar ons ook via social media weet te vinden. Heel erg veel plezier van alle accessoires en wie weet tot de volgende 'Crazy Sale' :) Vriendelijke groet Annemaij - team DKW Woonvision

Fantastisch !

Ik had een cadeaubon gekocht. Keurige ontvangstbevestiging en track & trace. 2 dagen later kwam er een pakketje binnen. Ik dacht: dat kan nooit van DKW zijn, want ik had alleen een giftcard besteld. Ik pakte het uit en was perplex: een mini tasje met daarin een prachtige cadeauverpakking met wat kleine gifts en daarin de giftcard!! Wat ziet dat er verzorgd uit! DKW bedankt voor dit mooie geschenk wat ik vandaag aan mijn dochter ga geven die 23 is geworden.

Jeroen, wij kunnen alleen maar zeggen, wat een goed cadeau voor jouw dochter! Graag gedaan en jij ook bedankt voor deze super leuke review! Groetjes Wendy, team DKW Woonvision

Mooie winkel met vriendelijk personeel

We hebben al meerdere meubels accessoires bij deze winkel gekocht, komen steeds weer terug . We worden telkens goed geadviseerd door vriendelijk personeel die de tijd neemt om naar je wensen te luisteren en denkt mee hierin. Krijgen dan ook een lekker bakje koffie hierbij aangereikt. De winkel ziet er gezellig uit en er is genoeg keuze voor verschillende inrichtingen en smaken van mensen. De kwaliteit en prijsverhouding is goed van de meubels. We zijn zeer tevreden klanten.

Hi Gea, Super bedankt voor je uitgebreide (en zeer positieve) review! Wij gaan gaan jullie zeker weer zien als ik het zo lees. Groetjes Julia Team DKW Woonvision

Super mooi

Ik heb nu inmiddels 2 hexagon wandrekken besteld. In 2 verschillende bestellingen. En ik ben er super blij mee. Het staat zo mooi!!! Snel geleverd, goed verpakt met een heerlijk geurige verassing. Wat leuk dat jullie dat doen. Ik hou jullie website zeker in de gaten. Want we zijn nog niet klaar met verbouwen.

Hi José! Wat een leuke review om het nieuwe jaar mee te beginnen. Dankjewel voor de 5-sterren en het enthousiaste bericht. Succes met de verbouwing en wie weet tot ziens in onze (web)shop. Groetjes, Annemaij Team DKW Woonvision

Top service!

Wij hebben een hoekbank en een gave stoel gekocht bij de DKW. Van de service en hulp bij het uitzoeken tot de levering hebben wij alles als zeer positief ervaren.

Yvette, allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor je positieve review. En daarnaast is het natuurlijk enorm fijn om een dergelijke ervaring te lezen! Heel veel plezier van de meubelen en wie weet zien we je snel weer :) Met vriendelijke groet, Peggy - team DKW

Snelle en nette levering

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, een glazen kandelaar. Deze was netjes verpakt in bubbeltjes plastic, in een tasje in een doosje.

Hi Tiny, Dankjewel voor het delen van je 5-sterren review! En natuurlijk heel veel plezier van de kandelaar, voor gezellige lichtjes met de donkere dagen. Groet, Tessa - Team DKW

Bestelling snel binnen gekregen. En als verrassing zat er ook nog een amberblokje cadeau bij. Onze eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Hi Anja! Wat fijn dat je een positieve ervaring hebt met onze webshop, en het ook nog eens deelt met anderen middels je review. We zien je snel weer. Groet, Lotte - team DKW

Je bestelling ontvangen voelt als een cadeau.

Ik had een relatief kleine bestelling gedaan, maar verpakt in het tasje, met als extra attentie het geurblokje maakte mijn bestelling tot een feestje.

Heel graag gedaan! We willen graag iedereen blij maken, hoe klein of groot de bestelling ook is. Jij bedankt voor je 5-sterren en wellicht tot ziens. Groet, Annemaij - team DKW

Besteld…verpakt….geleverd….

De kaarsjes zijn de kaarsjes …lengte goed….kleur goed….maar verpakt in zo’n gezellig tasje maakt het meer dan goed.

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is Lizzie! Bedankt voor je bestelling en hopelijk tot de volgende keer in onze (web)winkel! Groet, Stefanie - team DKW

Niet ons doel om fauteuil te kopen maar na goed advies en wijze raad, goed geslaagd!

Wij vinden het leuk om door heel Nederland woonwinkels te bezoeken.. DKW springt er voor ons boven uit. De ruime sortering en het huiskamergevoel beweegt ons om altijd wat te kopen.

Hi Willy, Wat ontzettend leuk om te lezen dat onze winkel er voor jullie boven uit springt tussen de woonwinkels die jullie al bezocht hebben! Hartelijk bedankt voor de 10, en hopelijk tot ziens! Groet, Sifra - team DKW

Niet uit te leggen in een zin

Veel keuze, gezellige winkel, vriendelijk en bekwaam personeel, goede service, bij bezorgen wordt er netjes een kleed neergelegd voor montage en het wordt netjes gemonteerd en afgeleverd, kortom wij bevelen ze aan

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring met DKW en de lovende woorden Adri, hier doen we het voor! Groet, Dewi - team DKW

Behulpzaam personeel, mooie spullen

Inmidddels een terugkerende klant, want volop tevreden! Goeie service, vriendelijk, meedenkend en geduldig als je aarzelend bent. Daarnaast mooie meubels van goeie kwaliteit en voor elke budget wat wils. Als je op zoek bent naar accessoires kom je in de winkel vaak ogen tekort. En voor een origineel mooi cadeautje slaag je ook altijd. Ons zien ze zeker weer terug!

Hi Claartje, Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring met DKW en de lovende woorden. Hier doen we het voor! We zien je graag weer terug in onze winkel. Groet, Sifra - team DKW

Prachtig verpakte giftcard opgestuurd gekregen

Ik was erg verrast toen ik mijn bestelde giftcard kreeg opgestuurd. Het was als een prachtig kado ingepakt. Was al fan ,koop meeste meubels bij jullie, maar nu helemaal.

Fantastisch!

Ik had de heerlijke poncho fleecedeken besteld! And I love it!! Echt een aanrader, dus hop hop in je winkelmand en bestellen die handel!

Wat fijn dat je zo tevreden bent met je aankoop Anne-Rolien! Geniet van je fleece poncho, en hopelijk tot snel in onze (web)winkel! Groet, Stefanie - team DKW Woonvision

Zin in te koken,met dit prachtig citroenen hoofd.

Wat een prachtige hoofden van Frida Khalo. Snel en goed verpakt bezorgd.Genieten genieten.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankoop Tineke! Nog heel veel plezier ervan gewenst en hopelijk weer tot snel in onze (web)winkel! Groet, Lotte - team DKW

Top winkel!

Stoelen Danyl gekocht. We konden ze niet gelijk afnemen. DKW heeft ze voor ons opgeslagen. Na een belletje van ons werden ze snel geleverd. Zeer tevreden!

Hi Hennie, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We wensen je nog veel plezier van de stoelen toe, en wie weet tot snel in onze winkel! Groet, Wendy - team DKW

Geweldige zaak!

Op zoek naar de juiste lampenkap vond ik er zelfs twee op de website van DKW. Gisteren besteld en vandaag al in huis. Super dat dat zo snel gaat! En ze zijn zo mooi!!!! Toch moet er eentje terug. Nog even over piekeren…. Heel leuk dat er in het pakket ook een amberblokje als attentie werd meegestuurd. Kortom: voor leuke woonspulletjes en een goede, vlotte service weet ik jullie voortaan te vinden. Jammer dat jullie niet dichterbij zitten, want anders wist ik het wel!

Wat leuk om te lezen dat je bij ons de geschikte lampenkap hebt gevonden Mary! Dank voor jouw lovende woorden en de 5-sterren beoordeling. Wellicht leuk om binnenkort een dagje uit te plannen en een bezoekje te brengen aan onze woonwinkel? Ook leuk om dit eventueel te combineren met een nachtje in onze Bed & Breakfast Slapen bij DKW ;-) Groet, Julia - team DKW

Gewoon prima in orde

Gisteren besteld van mooie site, vandaag ontvangen in leuke tas met geurblokje. Heerlijk!

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 10, Marjolein! Hopelijk kom je snel weer rondneuzen in onze webshop! ;-) Groet, Annemaij - team DKW

TOP!

Leuke woonwinkel met mooie betaalbare unieke spullen. De service is prima en de verzending snel. Bij mijn bestelling was ook een lief kadootje bijgevoegd. Dank daarvoor!

Beste Bloem, Hartelijk bedankt voor jouw lovende woorden en de 5-sterren beoordeling - dat wordt gewaardeerd! Veel plezier van je aankopen toegewenst en hopelijk tot snel ;-)! Groet, Stefanie - team DKW

Mooi product, snelle levering, kleine verrassing

We zijn blij met de lampenkap die snel is geleverd. Komt overeen met de afbeelding op de website. En wat een leuke kleine verrassing zat er bij het pakket! Bedankt!

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 10, Johan! Veel plezier van de lampenkap toegewenst. Groet, Peggy - team DKW

Wauw…..wat een Topbedrijf !!!

Zo hoort het te zijn :-) Dit bedrijf begrijpt precies wat een klant wil en wat de klant verwacht…….héél goed !! Van een item niet de juiste kleur op voorraad, dan kijken we samen wat erbij past. Daarna akket razendsnel geleverd en dan ook nog een “bedankje” erbij. Super, kan niet anders zeggen. Voor nu en nog eens……:-)

Hi Marty, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met DKW en je lovende woorden; hier doen we het voor! Hopelijk tot snel in onze (web)winkel. Groet, Sifra - team DKW

Ben zeer tevreden

Snelle levering het zat ook goed verpakt. Ben tevreden en zou zeker weer bestellen.

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is Wendy! Veel plezier van je aankoop gewenst en hopelijk tot snel in onze (web)winkel. Groet, Dewi - team DKW

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.