Wederom super producten

Per mail nagevraagd of de ornamenten bladeren nog te leveren was. Super snel geantwoord en geregeld. Weer enorm blij met dat wat ik totaal besteld heb. Het blijft leuk om jullie site te kijken.

We zijn goed geholpen in de winkel op zaterdag en wat we daar besteld hebben werd op maandag geleverd. Later nog wat op de webshop besteld en dat werd allemaal tegelijk geleverd!

Wij komen al jaren bij DKW Woonvision. Geweldig leuke winkel! Nu i.v.m. corona geen bezoek gebracht maar online besteld, dit werd super snel geleverd! Wij komen hier al jaren met veel plezier, altijd leuke spulletjes!

Vijf

Wat een heerlijk product om mee te werken het voelt heel natuurlijk omdat de verf niet stinkt je ruikt het wel maar,het is veel beter voor je gezondheid dit product andere verfsoorten stijgen me naar het hoofd en bovendien hebben ze ook echt prachtige mooie aardse tinten wat heel echt is en je ziet het ook gelijk. Een fijn product,en wat nog het mooiste is als je gemorst heb waar het niet hoort te zitten krijg je het met water er weer af echt geweldig geen terpetine meer nodig wat bovendien ook rommel is en slecht voor je gezondheid top product!

Beetje te groot

Het suède mondkapje is prachtig, maar veel te groot helaas.

Niet oké

Ik plaatste een bestelling waarin met 4kussens beloofd werden. Vanaf 49 euro was dit zo. De Beloofde 4 kussens werden niet geleverd.

Mooie site met heel veel leuke en mooie woonaccessoires, snelle levering en heel goed verpakt voor eventuele schade te voorkomen

Bedankt voor de snelle levering en voor de attentie die er bij was...echt heel leuk. Het kussen van Kolony is perfect in mijn zetel en de vaas en de theelichtjes zijn helemaal naar mijn zin...nogmaals bedankt. Groetjes van Ingrid

Geweldig mensen die weten waar ze voor gaan.

Dank. Op de vraag wat zoek je? Was het gelijk raak,Rianne zei ga maar zitten ik kom bij je ,koffie? We willen de slaapkamer van onze dochter opknappen . Na wat gepraat werden er een schetsen gemaakt met foto’s van ons kreeg ze een goed beeld er bij. Haalde kleuren er bij en het eindresultaat GEWELDIG dankjewel DKW Adriaan en Gerda den Hartog. Nunspeet

Hi Adriaan en Gerda! Wat een positieve review, bedankt! We zijn blij dat jullie zo goed zijn geholpen door Rianne, en we zullen dit ook zeker aan haar doorgeven! Fijn dat alles mooi is geworden. Graag tot snel online of in onze winkel. Julia DKW Woonvision

Eetkamer stoelen besteld online , en door super service konden we alle stoelen meteen mee krijgen ipv 2 stoelen nu en 2 in december. Super mee gedacht

Hi Dennis, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de stoelen en over onze service. Bedankt voor de review! Julia Team DKW

Vandaag 10 eetkamerstoelen opgehaald van de actie op Facebook. Heel vriendelijk geholpen. Daarna hebben ze geholpen om de stoelen in de auto te krijgen. Alle dozen eraf gehaald en alle tijd om de auto in te pakken. Zo konden wij na 1 rit weer terug naar huis, waar we nu genieten van de prachtige stoelen. Dank je wel allemaal.

Hi Marieanne, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Fijn dat de stoelen en onze service zo goed zijn bevallen. Bedankt voor de leuke review en tot snel online of in onze winkel. Jane Team DKW

Mijn favoriete winkel

Wij zijn bij deze zaak van DKW woonvision fantastisch geholpen Wij zijn bij deze zaak van DKW binnen gelopen voor een leuke mooi interieur voor onze nieuwe huis ik kon hele woonkamer interieur vinden geweldig. Daar werden we zeer netjes te woord gestaan door een hele aardige jonge dame verkoper. Zij liet ons geheel met rust . Na dat ons oog op een mooi ovale tafel en stoelen was gevallen hebben we advies gevraagd en werden echt super hartelijk geholpen. Een mooie zaak met een fantastisch assortiment. Zeker een aanrader waart. Volgende keer gaan we eerst weer bij poppeliers kijken. Tot sluit ik kom vak in jullie winkel bezoeken en steeds enthousiast altijd kan ik its vinden om te kopen. Groetjes Wioletta Karrenbelt

Hoi Wioletta, Bedankt voor de positieve review! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en winkel. Graag tot snel! Jane Team DKW

Top bescherming van mijn meubels

Aanrader voor iedereen die meubels langer mooi wil houden. Spray is makkelijk in gebruik en beschermt mijn meubels tegen vuil en vlekken.

Bedankt voor je positieve review, Alette! We zijn blij dat onze textiel spray zo goed werkt voor je meubelen! Wendy Team DKW

Waardeloze pasvorm

Waardeloze pasvorm

Hi Lisette, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het product niet naar wens is. De mondkapjes zijn allemaal one-size-fits-all, en kunnen in verband met hygiëne niet geretouneerd worden. Het mondkapje zal de een beter passen dan de ander. Wellicht dat het nog helpt om de koordjes van het mondkapje een slag te draaien. Hierdoor kan het mondkapje voor velen een beter passende vorm krijgen. Hopelijk zien we je toch nog een keer terug online of in onze winkel! Julia DKW Woonvision

Snelle bezorging,keurig verpakt en als extraatje een geurkaars erbij voegen. Echt geweldige service!!!

Bedankt voor je positieve review, Olga! Graag tot snel online of in onze winkel. Julia Team DKW

Leuke producten!

Leuke collectie en Prettige ervaring met bezorgen.

Bedankt voor je positieve review, Pauline! Graag tot snel online of in onze winkel. Julia Team DKW

Veelzijdig assortiment, net prijzen, snelle levering en leuke attentie bij de aankoop

Leuk product, goede prijs - kwaliteit verhouding. Ik zou hier zeker weer kopen. Leuke attentie : een geurkaarsen in cadeatasje bij de aankoop

Hi Pauline! Bedankt voor de positieve review, fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling. Graag tot snel online of in onze winkel! Julia Team DKW

Goede service!

N.a.v. Een bestelling die ik wilde gaan doen had ik vragen die met behulp van foto’s van het product via de app snel beantwoord kon worden. Super fijn!

Hoi Delicia, Bedankt voor de 5-sterrenreview! Fijn dat je zo tevreden bent over het contact met mijn collega. We hopen je snel weer te zien online of in onze winkel! Julia Team DKW

Top service en super snel!

Ik was blij verrast dat mijn bestelling na een dag al werd bezorgd. Wat ik zo leuk vond is dat er een zakje bij was gedaan met een leuk kaartje. Voelt als persoonlijk. Daar hou ik van en scoor je voor mij als bedrijf hoge punten. Het wandkastje staat super tof en stoer in onze woonkamer.

Hi Lianne! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je bestelling, en bedankt voor de leuke review! We hopen dat je veel plezier hebt van je bestelde producten en graag tot snel online of in onze winkel! Jane DKW Woonvision

Mooie sidetable en super service!

Sidetable Charly online besteld. Bovenblad bleek krom te zijn, maar ik mocht in het magazijn zelf een andere uitzoeken. Super goede service en erg blij met de sidetable!

Bedankt voor de review, en goed om te horen dat je goed bent geholpen! We zien je graag weer online of in onze winkel. Jordi DKW Woonvision

Goed geholpen

Zitten alleen al vanaf 10 augustus te wachten op ons bankje , deuren van dressoir moeten nog afgehangen worden , de schroefjes zijn dol en ontbreken schroeven . Verder zijn we tevreden met de meubels

Mega Klok besteld via internet Thuis bezorgd via internet Toch erg dat deze winkel bij mij verderop zit !! (Hilarisch toch??!!)

Hoi Peggy! Bedankt voor de leuke review, en fijn dat je tevreden bent met je klok. Haha, dan kun je ook snel een keer langskomen in onze winkel! De koffie staat voor je klaar :) Julia DKW Woonvision

product was niet op voorraad

Er werd wel netjes contact met mij opgenomen (via WA) om dit door te geven. Geld is ook al terug gestort.

Hi Diana, Nogmaals excuses dat het product niet op voorraad meer was. Gelukkig is het opgelost, bedankt voor de review! Julia DKW Woonvision

leuke verrassing bij de levering die goed was en op tijd

Hi Barbara, Bedankt voor de positieve review! Graag tot snel online of in onze winkel. Jane DKW Woonvision

Leuke produkten en goede service.

Hoi Jos, Bedankt voor de goede review! Wendy DKW Woonvision

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!