Mooi ingepakt

Mijn waardebon was supermooi ingepakt!

Snelle en vlotte levering. Goed verpakt

Zeer prettige ervaring.

Kadootje!

Natuurlijk wist ik wat ik besteld had....maar als je het dan binnen krijgt, en opent, is het gewoon zelfs een verassing, hoe het ingepakt is, en een persoonlijk klein presentje mee gestuurd krijgt, als dank voor je bestelling...als of je dus een “ eigen” kado opent ..Thanks Team, ...

Geweldig! Wat hebben jullie toch een mooie winkel

Wat was het weer fijn om na zo’n lange tijd weer in jullie winkel te mogen snuffelen. Weer super leuke dingen gekocht en ik kom zeker weer een keer terug!

Super!!!

Snelle levering, goed verpakt en bovendien een leuk kadootje. Een zeer tevreden klant Ik kijk voortaan eerst op jullie website!!!!

Hoi! Bedankt voor de leuke review. Fijn dat de bestelling goed in de smaak is gevallen. Graag tot snel! Julia Team DKW

Hele mooie sierkussens!

Prachtige kussens en snel geleverd, top!

Bedankt voor de enthousiaste review, Willeke! Veel plezier nog van de kussens. Jordi Team DKW

Helemaal Geweldig

We zíjn met alles blij we hebben een klok een lamp stoelen bij zet tafels droog bloemen en veel kleine dingetjes

Hoi Gerrie! Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met alle spullen van DKW. Graag tot snel! Jane Team DKW

Super vriendelijk personeel, bij online bestelling hele snelle levering en goed verpakt

Hoi Monique! Bedankt voor de enthousiaste review! Veel plezier nog van je bestelling. Jordi Team DKW

Leuke producten en snelle levering!

Bedankt voor de leuke review, Gijs! Julia Team DKW

Snelle service! Contact gehad met een medewerker via de chat snelle reactie. Daarna telefonisch omdat iets mis was met PostNL en ook daarin een snelle reactie/actie. Zeer tevreden

Bedankt Jacky voor de leuke review! Veel plezier nog van je bestelling. Julia Team DKW

Bedannkt voor de positieve feedback! Veel plezier nog van je bestelling.

Fijne en snelle service

Bedankt voor je review, Kristie!

Snelle service , netjes en veilig verpakt ( breekbaar ) , snelle levering en goede klantenservice. Mooie decoratie gehaald , ben er erg blij mee

Bedankt voor de leuke review, Gerda! Veel plezier nog van je bestelling. Wendy Team DKW

Geweldig gezellige en mooie winkel

Ontzettend veel woonwinkel gehad en toch weer wat gekocht bij dkw! Eettafel en stoelen helemaal blij mee! Tafel geleverd en tot mijn verbazing waren er ook vier stoelen bij.. die had ik nog niet verwacht maar heel blij mee! Zeker aan te raden, leuke winkel, veel keus, leuk en prettig geholpen. Dank! We komen zeker bij jullie terug

Hoi Henrieke! Wat een leuke, enthousiaste review, bedankt! Wat goed om te horen dat je zo geslaagd bent in onze winkel. Graag tot snel! Julia Team DKW

SUPER!!!

Online een bestelling (kunstbloemen met vaas) geplaatst echter was de vaas niet op voorraad. Hierover ben ik telefonisch benaderd en de oplossing was perfect. Nav telefonisch overleg kreeg ik een aantal foto's geappt met de mogelijkheden die er wel waren. Met uiteindelijk nog een mooier resultaat. TOP geregeld! Wat een goede service. Dit was mijn eerste bestelling / kennismaking met DKW, maar ik ga hier zeker vaker spullen kopen.

Hoi Janine! Een review om blij van te worden, bedankt! Wat goed om te horen dat jetevreden bent met de bestelling en onze service. Heel veel plezier nog van de vaas met kunstbloemen en graag tot snel! Julia Team DKW

Teveel leuke spullen en dus (te)veel gekocht.

We gingen op advies van vrienden kijken naar een bank, grote U. En snel waren we eruit welke bank (Vane) het moest worden en ook de kleur. Thuis nog even nagemeten en klaar! Ondertussen ook een mooie kast gezien.... die konden wij niet laten staan. Soms moet je net tegen iets aanlopen. Ook nog kussens erbij, passend bij de bank en ook 2 bijzettafels. Eigenlijk willen wij nog een set van tafeltjes. Weet keer dat we deze ook bij DKW gaan halen.

Hoi Menno! Bedankt voor de leuke review! Fijn dat je zo goed bent geslaagd in onze winkel. Fijn dat alles zo goed naar wens was, en we zien jullie graag terug voor de set tafeltjes! Julia Team DKW

Matig

Mij vorige ervaringen waren positief maar dit keer niet. We hadden 3 tafeltjes besteld en bij thuiskomst zagen we dat 1 geen bescherming dopjes had. Gelijk gebeld en mochten het ophalen maar betekende in ons geval nogmaals 2 x 45 min rijden

Hoi Ellen! Bedankt voor de review. Wat jammer dat je niet tevreden was over de service van ons bji je tweede aankoop. Onze excuses hiervoor! We hopen dat de tafeltjes nu wel naar wens zijn. Julia Team DKW

Makkelijke site en snelle levering

Mijn bestelling ging soepel en werd binnen 2 dagen geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding en ik heb voor ,50 ct de optie cadeau gekozen en het was echt super leuk ingepakt!!

Hoi Ilse! Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling. Heel veel plezier met geven, en hopelijk tot snel online of in onze winkel. Julia Team DKW

Mooie producten, maar erg lange levertijden.

Als je iets moois hebt uitgezocht wil je het ook wel graag in huis hebben. Daarvoor is met onze laatste ervaring wel veel geduld nodig.

Hoi Jaap! Bedankt voor de review. Het is afhankelijk van de bestelling hoe lang de levertijd is. Veel meubelen en woondecoratie hebben we op voorraad, maar levertijden van op maat bestelde banken/meubelen kunnen inderdaad uiteen lopen! Hopelijk bevalt de bestelling goed, en graag tot ziens online of in onze winkel. Jordi Team DKW

Super eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Alles komt steeds netjes verpakt binnen.

Bedankt voor de leuke review, Elisabeth! Veel plezier nog van de bestelling. Mike Team DKW

Mooi zijden boeket besteld. Kleur was iets afwijkend Maar wel mooi

Bedankt voor de review, Dianne! Fijn dat het boeket mooi was. Kleuren is altijd lastig om op de foto goed te zien. Toch hopen we dat je veel plezier zult hebben van je kunstboeket, en we zien je graag terug online of in onze winkel. Wendy Team DKW

Meedenkende verkoper en eerlijk advies

De verkoper heeft ons op afspraak super geholpen en geadviseerd. Hij dacht met ons mee en adviseerde ons eerlijk. De meubels zijn in een levering thuisbezorgd en al het verpakkingsmateriaal werd ook meegenomen. Mooie kwaliteit van de meubelen!

Hoi Brenda! Bedankt voor de positieve review! Wat goed dat je blij bent met de manier waarop je bent geadviseerd door mijn collega, en dat de meubels goed zijn afgeleverd. Veel plezier nog van de aankoop! Julia Team DKW

Gisteren een giftcard besteld en volgende dag mooi verpakt in huis. Bedankt

Bedankt voor de review Jenny!

heel goed

Prettig te woord gestaan nadat ik zelf een fout in mijn bestelling had gemaakt En goed opgelost!

Bedankt voor de leuke review, Esther!

Erg prettig

Ik heb het zwarte mangohouten laptoptafeltje en een nep plant besteld. Maar het zijn erg mooie producten! De nep plant lijkt niet nep en het tafeltje is erg mooi.

Bedankt voor de review, Fabiënne! Wat leuk dat je zo blij bent met je bestelling. Veel plezier nog van de items! Julia Team DKW

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!