Geweldige zaak!

Op zoek naar de juiste lampenkap vond ik er zelfs twee op de website van DKW. Gisteren besteld en vandaag al in huis. Super dat dat zo snel gaat! En ze zijn zo mooi!!!! Toch moet er eentje terug. Nog even over piekeren…. Heel leuk dat er in het pakket ook een amberblokje als attentie werd meegestuurd. Kortom: voor leuke woonspulletjes en een goede, vlotte service weet ik jullie voortaan te vinden. Jammer dat jullie niet dichterbij zitten, want anders wist ik het wel!

Wat leuk om te lezen dat je bij ons de geschikte lampenkap hebt gevonden Mary! Dank voor jouw lovende woorden en de 5-sterren beoordeling. Wellicht leuk om binnenkort een dagje uit te plannen en een bezoekje te brengen aan onze woonwinkel? Ook leuk om dit eventueel te combineren met een nachtje in onze Bed & Breakfast Slapen bij DKW ;-) Groet, Julia - team DKW

Gewoon prima in orde

Gisteren besteld van mooie site, vandaag ontvangen in leuke tas met geurblokje. Heerlijk!

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 10, Marjolein! Hopelijk kom je snel weer rondneuzen in onze webshop! ;-) Groet, Annemaij - team DKW

TOP!

Leuke woonwinkel met mooie betaalbare unieke spullen. De service is prima en de verzending snel. Bij mijn bestelling was ook een lief kadootje bijgevoegd. Dank daarvoor!

Beste Bloem, Hartelijk bedankt voor jouw lovende woorden en de 5-sterren beoordeling - dat wordt gewaardeerd! Veel plezier van je aankopen toegewenst en hopelijk tot snel ;-)! Groet, Stefanie - team DKW

Mooi product, snelle levering, kleine verrassing

We zijn blij met de lampenkap die snel is geleverd. Komt overeen met de afbeelding op de website. En wat een leuke kleine verrassing zat er bij het pakket! Bedankt!

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 10, Johan! Veel plezier van de lampenkap toegewenst. Groet, Peggy - team DKW

Wauw…..wat een Topbedrijf !!!

Zo hoort het te zijn :-) Dit bedrijf begrijpt precies wat een klant wil en wat de klant verwacht…….héél goed !! Van een item niet de juiste kleur op voorraad, dan kijken we samen wat erbij past. Daarna akket razendsnel geleverd en dan ook nog een “bedankje” erbij. Super, kan niet anders zeggen. Voor nu en nog eens……:-)

Hi Marty, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met DKW en je lovende woorden; hier doen we het voor! Hopelijk tot snel in onze (web)winkel. Groet, Sifra - team DKW

Ben zeer tevreden

Snelle levering het zat ook goed verpakt. Ben tevreden en zou zeker weer bestellen.

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is Wendy! Veel plezier van je aankoop gewenst en hopelijk tot snel in onze (web)winkel. Groet, Dewi - team DKW

Perfect!

Fotolijstjes besteld en deze werden razendsnel geleverd inclusief geurend amberblokje! Mijn nisje ziet er nu super leuk uit met alle foto's keurig in lijstjes en het ruikt ook nog eens heerlijk in huis! Super bedankt!

Hi Mieke, Goed om te lezen dat alles helemaal goed is gegaan met leveren en dat het ook nog eens super leuk staat! Veel plezier ervan en misschien tot snel :) Groetjes Stefanie - team DKW

Vlotte levering, leuke geschenken

Via de post kreeg ik op gastouderdag een geschenk van mijn gastouderbureau verstuurd door dkwwoonvision.nl. Heerlijk geurende amberblokjes. Voor mijn jarige vriendin bestelde ik een setje, deze werd vlot geleverd, keurig ingepakt. Mijn dank is groot!

Graag gedaan Sjoukje! Jij hartelijk bedankt voor de 10 en je lovende woorden op Kiyoh. Als er weer iemand jarig is, weet je ons te vinden! ;) Groetjes Annemaij - team DKW

Geweldige service goed geholpen met ons keuze maken. Nemen echt de tijd voor je . Ook het bezorgen is prima bezorgers werken netjes . En wordt ook netjes op de plaats neer gezeten. Ben super blij met onze nieuwe meubels . Dkw bedankt ☺️

Hi Gretha, Wat een ontzettend fijne review, daar worden wij weer heel blij van! De complimenten worden overgebracht naar degenen die jou/jullie hebben geholpen. Van een zeer tevreden klant is altijd goed om te horen. Bedankt! Groetjes Dewi - team DKW

Een kunstwerkje kado gekregen in een vreselijke lelijke lijst...tsja smaken verschillen Lijst besteld bij jullie en nu is m'n kunstwerkje prachtig. Wat een verschil maakt dat. Keurig verpakt ook. Ik ben helemaal blij !!

Hi Len, wat fijn dat je - ondanks de eerste, vast goed bedoelde, poging - toch een prachtige lijst om je kunstwerkje hebt kunnen vinden! Zo zie je maar weer, over smaak valt niet te twisten ;) én bedankt voor jouw 5-sterren review. Groetjes Julia - team DKW

Top service!

Erg overzichtelijke site. Je krijgt je bestelling snel geleverd, en leuk verpakt! Ik ben er blij mee, dankjewel!

Dat is goed om te horen, Kim! Wij proberen onze site continue te verbeteren, dus fijn dat deze overzichtelijk overkomt. Veel plezier van jouw bestelling en bedankt voor de mooie review! Groetjes Sifra, team DKW

Gave vaas!

Mooie mat zwarte glazen vaas. Door de eenvoud juist chique. Deze was voor kantoor, ik had er beter 2 kunnen bestellen (ook gelijk voor thuis :)).

Hi Elsbeth! We raden een dubbele verkoop altijd ten zeerste aan ;)! Alle gekheid op een stokje, fijn dat je er blij mee bent en hopelijk tot ziens in onze shop! Groetjes Annemaij - team DKW

Snelle en correcte levering.

Aankoop stem volledig overeen met beschrijving. Eén dag na bestellen was het item geleverd.

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 10 Jolien! We vinden het fijn om te lezen dat je je bestelling in goede orde én ook nog eens snel hebt ontvangen. Hopelijk tot snel in onze (web)winkel! Groet, Stefanie - Team DKW

Snel verstuurd, dat is wel zo fijn

Erg blij met mijn bestelling! Snel geleverd. Dikke + Dank je wel

Hi Chantal, Wat fijn dat je zo blij bent met je bestelling! Én graag gedaan, veel plezier van je aangekochte items. Groet, Julia - team DKW

Goede en snelle service

Amberblokjes besteld en al heel snel had ik deze geurblokjes binnen. Genieten!

Genietse Carla! Bedankt voor de mooie review. Groet Dewi - team DKW

GEURSENSATIE LOVE IT

Verschillende amber blokjes besteld en super snel binnen. De heerlijke geur was al aanwezig toen ik de doos aanpakte van de bezorger. Was leuk verpakt, leuk tasje er bij en een kaartje hoe de amber blokjes gebruikt kunnen worden. Ik ga er zeker weer bestellen.

Hi M! Wij raken ook niet uitgekeken (lees: -geroken) op die heerlijke amberblokjes. Wie weet tot snel. Groet, Angelique - team DKW

Super tevreden

Hele mooie accessoires besteld voor in huis. Klantenservice is ook erg vriendelijk en reageert snel.

Dag Fam. Hein, Daar is de klantenservice voor! Bedankt voor de positieve review en veel plezier van de door jullie aangekochte items. Groet, Sifra - team DKW

Snelle levering en goede service!

Vorige week besteld en vandaag in huis! En betaalbaar ook!

Hi Mientje! Bedankt voor de 5-sterren review, daar worden wij heel blij van :) Groet, Annemaij - team DKW

Wat een super goede en snelle service

Ik heb afgelopen zondag een bestelling in de webshop gedaan. Ik woon in Hongarije en heb vandaag, 5 dagen later, de volledige bestelling goed verpakt ontvangen. En nog een presentje erbij ook, zo attent is dat. Ons hele huis geurt nu al heerlijk naar de Amber blokjes en de schaaltjes, branders en raspjes, zijn enorm mooi. Dankjewel DKW woonvision, jullie hebben er een vaste klant bij. Groetjes uit Kapoly

Hi Corina! Super fijn dat alles goed is aangekomen en óok nog eens naar wens is. Geniet van alle heerlijke geuren en wie weet tot de volgende keer! Groetjes Dewi - team DKW

Bedankt voor de snelle levering

Na bestelling netjes op de hoogte gesteld over de bestelling en de levering. Deze was erg snel!!! En het leuke is dat ze milieuvriendelijk zijn en recyclede verzenddozen gebruiken!!!!!

Hi Hicran, wat een leuke review! Bedankt voor de lovende woorden en dat je onze (WE)CYCLE verpakking waardeert :) Groetjes Wendy, team DKW

Ontzettend leuk verpakt het houten onderzetter met de amber blokjes en heel snel bezorgd., ga vaker bestellen

Hi Bianca, wat goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier van de lekker geurende amberblokjes! We zien je graag weer (online). Groet Annemaij - team DKW

Heel erg goede ervaring met DKW Woonvision.

Ik heb hele mooie handige bladvormige schalen besteld. Ik had erover gemaild dat ik geen track en trace had. ontvangen. Dat was gisteren, en blijkbaar dus ook meteen in orde gemaakt. En vandaag heb ik mijn bestelling ontvangen. Dus ik ben dik tevreden. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen. Met vriendelijke groeten, Angela Zuidhof

Hi Angela, Bedankt voor jouw 5-sterren review! Veel plezier van de mooie schalen en wie weet tot snel in onze (web)winkel. Groet, Dewi - team DKW

Super blij met onze nieuwe stoelen!

Super blij met onze nieuwe stoelen, we hebben er even op moeten wachten maar communicatie hierover was heel transparant en bezorging ging uiteindelijk super vlot.

Hi Nicole! Wat fijn dat de nieuwe stoelen zo goed bevallen. Bedankt voor je positieve review en super om te lezen dat de communicatie helder en transparant genoeg was. Veel plezier van jullie stoelen! Groet, Julia - team DKW

heerlijk!

Duidelijke website, leuke cadeaus, heb verschillende amberblokjes en cadeausets gekocht. Heerlijke geuren en allemaal feestelijk ingepakt. Heldere communicatie en snelle levering. Voor mij voor herhaling vatbaar

Hi! Bedankt voor de 5-sterren review over onze website :) Fijn dat je alles duidelijk kon vinden en bestellen. We pakken de cadeautjes graag mooi in, zodat je écht wat leuks kan weggeven. Wellicht tot ziens! Groet, Annemaij - team DKW

Super!!!

Hele mooie winkel met zoveel verschillende artikelen. Mijn bestelling kwam heel snel en bijzonder goed verpakt! Ben heel erg tevreden en zal zeker vaker deze winkel bezoeken.

Bedankt voor je lovende woorden en de 10 Angelique! Nog veel plezier van je bestelling gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel! Groet, Stefanie - Team DKW

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!