Erg fijne ervaring. In de winkel goed geholpen bij mijn aankoop. De levering was erg snel en alles werd geregeld. De stoel zit heerlijk en een super mooie kwaliteit.

Hi Geanne, Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is gegaan en dat je zo blij bent met je aankoop! Nog veel zitplezier gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel! Groet, Wendy - Team DKW

Supersnelle levering!

Duidelijke website met super snelle levering!

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling Francine! Groet, Julia - Team DKW

Goede website met mooie artikelen . Snel geleverd . Blij mee .

Hi Linda, Hartelijk bedankt voor de 10 en het delen van je positieve ervaring met onze website! Groet, Angelique - Team DKW

Leuk verpakt en super snel bezorgd!

De amberblokjesbrander is precies zoal omschreven. Het verbaasde me dat ik het al binnen een dag in huis had liggen (besteld vanuit groningen). Ook voor 50 cent nog super leuk verpakt en zelfs een tas er bij gekregen! Deze webshop is echt een aanrader

Bedankt voor je lovende woorden Jolien; hier doen we het voor! We wensen je nog veel plezier van je bestelling toe en hopen je snel weer in onze (web)winkel te zien! Groet, Stefanie - Team DKW

Prachtige wioncollectie voor een betaalbare prijs.

Het is een uitje om in jullie mooie woonwinkel rond te kijken naar een collectie met een uitgebreid assortiment. Zeer orgineel en van velen maar 1 beschikbaar zodat t exclusief blijft. Ik heb dit jaar een 3 tal prachtige orginiele kasten in oosterse stijl mogen aanschaffen en de levering was snel en professioneel. Net zoals een prachtige rieten lamp die nu online besteld is. Snelle levering en netjes verstuurd.. Kortom een winkel waar ik nog vaak zal komen en iedereen aan kan raden

Wat een mooie spullen bij deze winkel , snelle verzending en een lief klein cadeautje bij mijn bestelling

Hi Peggy, Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze (web)winkel! Nog veel plezier van je bestelling gewenst! Groet, Hester - Team DKW

Super tevreden

Artikel goed omschreven, mooi verpakt en er zat nog een leuke tas omheen. Ik ben heel blij met alles

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling Barbera! Bedankt voor de 10, en hopelijk tot snel in onze (web)winkel. Groet, Dewi - Team DKW

Heerlijke geurproducten , ga hier nog wel vaker bestellen

Hartelijk bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Groet, Stefanie - Team DKW

Goed product ik ben tevreden.

Ik ben tevreden, de geur is krachtig en lekker.

We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Yvonne. Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Erik - Team DKW

Heerlijke geurblokjes met raspje

Geweldig product. Ruikt heerlijk, snelle verzending en goede prijzen!! Ik ben erg tevreden.

Hi Esther, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met DKW en de 5-sterren beoordeling! Groet, Dewi - Team DKW

Fijne webside, goede prijzen, snelle service

Ik heb de “deluxe” theelichten besteld. Goede prijzen tov andere sites. Snelle levering. En super mooi verpakt in een zwarte tas met daarin nog een extra verrassing in de vorm van een amberblokje. Ik ben helemaal happy, dank jullie wel En zal iedereen jullie website aanraden! Met vriendelijke groet, Guido

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de lovende woorden Guido! Fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Angelique - Team DKW

Prima ervaring!

Levertijd correct, materialen zoals omschreven, prima service!

Hi Lina, hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Groet, Annemaij - Team DKW

Van bestellen tot leveren, ging prima.

Mijn bestelling is helemaal goed gegaan. Ik ben zeer tevreden met de geurbrander. Het ruikt heerlijk. Ik ga ook zeker andere geuren proberen.

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling Agnes! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de door jou bestelde geurbrander. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groet, Wendy - Team DKW

Via bol op jullie site komen snuisteren en was meteen verkocht door de leuke spulletjes die jullie hebben. Kon het niet laten om toch wat spulletjes in het winkelmandje te doen en ja na 2 dagen geleverd Bestelling was heel goed verpakt en de spulletjes waren zoals beschreven en eens zo mooi in het echt ! Ik ben fan !!!

Hi Nadia, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en het mooie cijfer! Veel plezier van je aankopen gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel! Groet, Julia - Team DKW

Grandioos

Een enorm assortiment aan mooie en gezellige spulletjes Een aanrader voor eenieder die gied en betaalbaare gezelligheid wil kopen!

Hi Frans, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 5-sterren beoordeling! Groet, Sifra - Team DKW

Mooi en goed

Ik heb de Berger geur verspreider, heerlijk een fijne geur in huis, maar hij slurpt wel heel snel de geur olie op, dan wordt het een kostbare zaak, Verder tevreden er over.

Hi Eva, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je aankoop. Vaak is het voldoende om de brander 20-30 minuten open te laten staan. Hoe langer je de geurbrander open laat staan, hoe sneller het huisparfum op gaat. Met vriendelijke groet, Benita - Team DKW

Mooi tafeltje

Handig tafeltje. We hebben hem niet voor de laptop gekovht maar om spullen op te leggen ( leesbril, afstandsbedieningen etc.). Bleek net iets te laag te zijn voor ten opzichte van de leuning van onze bank omdat er nog een stang onder het tafeltje zit. We hebben dit opgelost door anti kras viltjes onder de pootjes te plakken. Opgelost! Hou daar rekening mee. Het gaat om 1.5 à 2 cm. Mooie kleur mangohout.

Wat fijn om te lezen dat het tafeltje naar wens is! Veel plezier van je aankoop gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Stefanie - Team DKW

Heel goed!

Mooi product safe verpakt en een supersnelle levering. Ik ben zeer tevreden!!

Hartelijk bedankt voor je 5-sterren beoordeling en het delen van je positieve ervaring! Groet, Benita - Team DKW

Zolang op zoek geweest naar de perfecte geur voor mij van amberblokjes,en jawel heb ze bij jullie gevonden,top top top.

Wat fijn om te lezen Jenny! Veel plezier van de amberblokjes gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Stefanie - Team DKW

Geweldige winkel!

DKW is een geweldige winkel, leuke spullen, veel keuze, heel divers, voor elk interieur is er iets moois te vinden. Betaalbaar en van goede kwaliteit. Website is overzichtelijk! Vriendelijk en erg behulpzaam personeel!

Hi Esther, Hartelijk bedankt voor je lovende woorden en de 5-sterren beoordeling! Groet, Peggy - Team DKW

Ontzettend goed

Prima geholpen. Niets is jullie teveel. Als er wat is denken jullie mee. We hebben iets besteld maar wouden het toch anders en niets was teveel het kon gewoon. In 1 woord GEWELDIG

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Leida! We vinden het fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geweest en wensen je nog veel plezier met je aankoop toe! Groet, Wendy - Team DKW

Winkel met leuke spullen en ook met oog voor hetmilieu

Twee leuke kandelaars besteld en deze reeds twee dagen later al ontvangen keurig verpakt in milieuvriendelijke verpakking. Ik ben zeer tevreden met de kandelaars en de snelle milieuvriendelijke levering en ook het gratis lekker geurende amberblokje wat ik in de doos vond, leuke verrassing! Prima ervaring voor mij, ga zo door DKW Woonvision!

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest Joop! Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring met DKW en de 10! Hier doen we het voor. Hopelijk tot ziens in onze (web)winkel! Groet, Sifra - Team DKW

Snelle levering en mooi verpakt. Leuke spulletjes

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling Bianca! Groet, Dewi - Team DKW

Precies wat ik er van verwacht had.

Het product is in het echt ook zoals het op de website staat afgebeeld en omschreven. Er is veel zorg besteed aan de verpakking: Luxe en degelijk. Duidelijke gebruiksaanwijzing voor het eerste gebruik. Snelle bezorging en duidelijke communicatie daarover. Mogelijkheid om achteraf te betalen. Concurrerende prijs: Meestal elders duurder.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de lovende woorden Hans! We wensen je nog veel plezier van je bestelling toe, en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Julia - Team DKW

4 kadootjes gekocht online. Binnen 2 dagen was het gearriveerd. Prachtig ingepakt, Alleen had ik nog een inpakdoosje gekocht en dat zat er jammergenoeg niet bij. Wel een extra geurzeepje als extraatje.

Hi Ellen, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 9! Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geweest. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met je ordernummer en bericht aan [email protected]? Dan kunnen we er voor je achteraan gaan met betrekking tot het inpakdoosje. Groet, Stefanie - Team DKW

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!